Ik dacht dat je daar wel naar kijkt als je een topic start, driver line-up en tijden van de testsessies (print screen is makkelijker, net zoals nu in de op staat).quote:
Ik had precies hetzelfde gevoel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:19 schreef staticdata het volgende:
Vanochtend even gekeken en geluisterd, maar ik hoop dat die commentator in de race wat meer te vertellen heeft. Nu zegt hij alleen wat hij ziet en weinig achtergrond info.
Ik had dezelfde gedachten...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:19 schreef staticdata het volgende:
Vanochtend even gekeken en geluisterd, maar ik hoop dat die commentator in de race wat meer te vertellen heeft. Nu zegt hij alleen wat hij ziet en weinig achtergrond info.
Merken we straks.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde gevoel.
Er was toch sprake van dat je tijdens de race ook voor engels commentaar kon kiezen? Gaat dat nog door?
Koptelefoon?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:08 schreef franklop het volgende:
Moet even kijken hoe ik het zondag doe. Vriendin slaapt gewoon door in slaapkamer (naast de woonkamer) en wil ze niet wakker maken ofzo. Nog ergens iets van een radio die ik tijdens de race kan aangooien op de laptop?
BBC 5 radio als het goed isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:08 schreef franklop het volgende:
Moet even kijken hoe ik het zondag doe. Vriendin slaapt gewoon door in slaapkamer (naast de woonkamer) en wil ze niet wakker maken ofzo. Nog ergens iets van een radio die ik tijdens de race kan aangooien op de laptop?
Je hoeft niet op je tv te kijken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:09 schreef plesner het volgende:
Wat een klote zooi dat je sport 1 nodig hebt om de race te kunnen kijken.
die komt niet ver genoeg denk ik, zal hem eens opzoekenquote:
quote:
Alleen bij grote sportevenementen gaat radio 5 voor de rest van de wereld op zwart.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef JohnB52 het volgende:
Radio 5 deed t daarnet bij mij.
Misschien niet als het F1 uitzending is?
Via een engelse proxy benaderen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Alleen bij grote sportevenementen gaat radio 5 voor de rest van de wereld op zwart.
Hoort inderdaad niet bij je abo. Als je Sport 1 via Horizon wil hebben moet je weer een ander afsluiten, dacht ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef staticdata het volgende:
Zijn er hier mensen met UPC en die een tablet hebben die kunnen vertellen of Sport 1 ook via hun tablet werkt?
Kreeg nog de melding dat ik niet het juiste abonnement had hiervoor.
nee hoor heb gewoon sport1 via horizonquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoort inderdaad niet bij je abo. Als je Sport 1 via Horizon wil hebben moet je weer een ander afsluiten, dacht ik.
twitter:mrjakehumphrey twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 16:51:10Its @LewisHamilton's first column for #BBCF1. I like it, the kind of insight I don't think you'll find anywhere else. http://t.co/i58a1Awgj7 reageer retweet
Wat voor tablet gebruik je android of apple?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef staticdata het volgende:
Zijn er hier mensen met UPC en die een tablet hebben die kunnen vertellen of Sport 1 ook via hun tablet werkt?
Niet met een android tablet las ik ergens. De app is nog niet afquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef staticdata het volgende:
in de sport1 app kan je f1kijken ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef staticdata het volgende:
Heb een Ipad en hij doet het wel. Denk dat ze nog iets moesten verwerken.
http://pitlane.sport1.nl/quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet met een android tablet las ik ergens. De app is nog niet af
http://www.infostradaspor(...)t_news&textID=572056quote:Sport1 Pitlane is a HTML5 based website (http://pitlane.sport1.nl) which is freely accessible for all Formula 1 fans and can be used on all tablets, laptops and desktops. The goal of Pitlane is to offer an enriched experience for Formula 1 fans watching a live Formula 1 race, but the information is also suited for Formula 1 fans who are unable to follow the race on television.
Hieronder in het nederlands van de site.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:27 schreef vosss het volgende:
[..]
http://pitlane.sport1.nl/
Daar kan iedereen (voor zover ik kan beoordelen) met of zonder Sport1 abo het "tweede scherm" bekijken. Geen idee welke beelden daar op te zien gaan zijn, maar dit schrijven de makers erover:
[..]
http://www.infostradaspor(...)t_news&textID=572056
Dus ongeacht abo zou die gewoon moeten werken op alles wat met HTML5 overweg kan. En ze zeggen zelf dat de getoonde informatie ook genoeg moet zijn voor iemand die niet live op tv kan kijken.
quote:Wat is Sport1 Pitlane?
Pitlane is het tweede scherm boordevol statistieken dat Sport1 in samenwerking met de Infostrada Sports Group voor de echte Formule 1 fan heeft ontwikkeld. Het biedt tijdens alle 19 live Grand Prix races van dit seizoen een schat aan statistische informatie. Zo blijf je als fan nauwgezet op de hoogte van de snelste rondetijden, posities die de coureurs op de baan hebben en alles wat er tijdens de race gebeurt.
Maar dat is niet alles; je kunt Sport1 Pitlane ook gebruiken om gedetailleerde informatie over alle coureurs, circuits en de verschillende klassementen naar voren te halen. Tenslotte is het ook nog mogelijk om via twitter te chatten met andere gebruikers van Sport1 Pitlane.
Hoe gebruik ik Sport1 Pitlane?
Sport1 Pitlane is als HTML5 oplossing geschikt voor het bekijken via alle soorten tablets, laptops en desktops. Sport1 wil met Pitlane een toegevoegde waarde bieden aan het kijken naar een live Formule 1 race, maar kan ook als individuele oplossing gebruikt worden.
Pitlane is voor iedereen in Nederland gratis te gebruiken, er zijn geen extra kosten aan verbonden.
Vragen over Sport1 Pitlane?
Heeft u vragen over het gebruik van Sport1 Pitlane of wilt u suggesties doen voor het verbeteren van de dienst? Deze zijn van harte welkom via klantenservice@chellomedia.com.
quote:Claire Williams shaping up as new team boss
Claire Williams could be shaping up to take over at the helm of her father's famous British team.
When Claire's mother, Ginny Williams, died in the days preceeding the recent 2013 season opener, it emerged her father Sir Frank Williams would also not travel to Australia.
As technical boss Mike Coughlan stepped up to stand in as acting team boss, he declared in Melbourne that he was only running the team for one race "until Claire is able to come back".
The comments triggered reports that Claire, 36, is already the team boss.
Officially, she is head of marketing, having quickly gained a few promotions at the Oxfordshire based team in the past 18 months.
A report in the Telegraph on Thursday said Frank Williams, 70, has already declared that a succession plan is in play.
"It really freaked me out when he said that," Claire, whose boyfriend is Pastor Maldonado's engineer, said.
"When I first came here, he was not keen on the idea at all. He didn't want to be seen to have his children working at Williams."
But things have changed. Last year, Frank stepped down as a director on the board of his own team and was replaced by Claire.
She admitted things have been speeding ahead "quickly".
"People have been speculating, whispering 'that will be your role one day', and as I keep making these steps up I suppose it is becoming a deeper conversation.
"But Frank is still our team principal," said Ms Williams. "At the moment I'm very content to work alongside him, learning as much as I can. Whether I take over one day is yet to be seen."
Ik heb in mijn tijd als Sport PR nog weleens met haar gebeldquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
is idd nog wachten op bevestiging. Ken haar naam nog wel uit de tijd dat ze persberichten verstuurde. Is nog niet lang geleden dat ze dat deed
ik liet dat soort dingen altijd aan Olga overquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb in mijn tijd als Sport PR nog weleens met haar gebeldErg aardige dame
Die had toen een soort van sabbatical (geloof ik)quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik liet dat soort dingen altijd aan Olga over
of ze was voor de 37ste x de crew uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Die had toen een soort van sabbatical (geloof ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |