SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lama @ foto
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 15-03-2013 18:23:39 ]
Ik heb die houten stempel er net ingezetquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jij mag de OP bijwerken Bluezz
Ik heb 2 van die vormpjes, zat bij de koffiemelkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Wat een Libelleforum kopje koffie in de OP
Nee de AVA's zijn allemaal verandert en Chufmans staat er 2x inquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb die houten stempel er net ingezet
Ons benchmark is het Ruwaardquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ja het Ruwaard Bluezz, daar is het natuurlijk al tijden onrustig vanwege de afdeling cardiologie.
Verrek, dat is het! Ik dacht dat het een houten kop was ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
owquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee de AVA's zijn allemaal verandert en Chufmans staat er 2x in
Nicequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat meen je niet!?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ons benchmark is het Ruwaard![]()
Veeg me op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien heeft het een positieve invloedquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owje die stijfkop erin gezet
![]()
nah... daar komen we nooit meer vanaf dan
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
Goh ff eten met 3 jongedames en het topic is al weer vol .... Met gebagger over en weer
Wat hadden ze voor je klaar gemaakt?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
Goh ff eten met 3 jongedames en het topic is al weer vol .... Met gebagger over en weer
We zullen zienquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft het een positieve invloed
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat heb je gegeten? Hadden de meisjes gekookt voor je?
Simpele studentes zijn het, dus een soepje en kippeboutjes...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hadden ze voor je klaar gemaakt?
Dat doet er toch ook niet toe, ik vind het leuk dat ze eten voor jou maken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Simpele studentes zijn het, dus een soepje en kippeboutjes...
nah... vin ik al heel wat, bij mij duurde het wel even voordat ik het koken onder de knie hadquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog nooit vertoond geloof ik een zkh sluiten. Meestal wordt het dan 'gekocht' of gefuseerd met een ander.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Dat meen je niet!?![]()
![]()
Ik dacht dat het niet erger kon dan daar, er wordt zelfs aan gedacht om dat ziekenhuis helemaal te sluiten vanwege bepaalde wantoestanden
Daar pas jij niet meer tussen met je dikke kontquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
Ze zijn nu al naar bedGezellig met zn 3en in een 2 persoons twijvelaar
Ja is leuk idd.. Mijn dochter is ook en koekiemonster .... Vooral stroopwafels en daar heeft ze dr vriendinnen ook mee op gezadelt ....quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet er toch ook niet toe, ik vind het leuk dat ze eten voor jou maken.
Donequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jij mag de OP bijwerken Bluezz
Pas op je woorden Mss Smallbilquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is leuk idd.. Mijn dochter is ook en koekiemonster .... Vooral stroopwafels en daar heeft ze dr vriendinnen ook mee op gezadelt ....
Onzin ze kunnen het wel maar willen niet, haha lekker makkelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Koffieboon dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Wat een Libelleforum kopje koffie in de OP
Waar ze vandaan komen is het warm en dan hosselen ze meestal een salade in elkaar...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:24 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Onzin ze kunnen het wel maar willen niet, haha lekker makkelijk
Jaja zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ze vandaan komen is het warm en dan hosselen ze meestal een salade in elkaar...
ow..... is het alweer zover, ik ben nog aan het bijkomen van de Kerstdagen.quote:
Ik kan de wc niet voorstellen daarquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... is het alweer zover, ik ben nog aan het bijkomen van de Kerstdagen.
Vroeger vond ik dat wel leuk, paasfeest, dan maakte mijn moeder altijd Paasontbijt,
met Paasbrood en strikjes eromheen en een ENORME pan gekookte eieren,
voor elf personenen dan wedstrijdje doen wie het meeste eieren kon eten
edit
er stond moerdat was serieus een typfout, dat zeg ik echt nooit, vind ik zo;n rotwoord
![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... is het alweer zover, ik ben nog aan het bijkomen van de Kerstdagen.
Vroeger vond ik dat wel leuk, paasfeest, dan maakte mijn moeder altijd Paasontbijt,
met Paasbrood en strikjes eromheen en een ENORME pan gekookte eieren,
voor elf personenen dan wedstrijdje doen wie het meeste eieren kon eten
edit
er stond moerdat was serieus een typfout, dat zeg ik echt nooit, vind ik zo;n rotwoord
![]()
Er is gesproken over sluiting maar inderdaad ook over fusie met andere ziekenhuizen. De afdeling cardiologie is al een oaar maanden dicht want daar kwamen meer mensen dood dan levend vanaf, gaan de geruchten en waarschijnlijk gaan ze nu ook verloskunde sluiten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is nog nooit vertoond geloof ik een zkh sluiten. Meestal wordt het dan 'gekocht' of gefuseerd met een ander.
Ik moet nog maar zien of het zkh waar ik nu (nog) werk het redden gaat.
Vorig jaar spraken ze over een 'bijna doodervaring'.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is gesproken over sluiting maar inderdaad ook over fusie met andere ziekenhuizen. De afdeling cardiologie is al een oaar maanden dicht want daar kwamen meer mensen dood dan levend vanaf, gaan de geruchten en waarschijnlijk gaan ze nu ook verloskunde sluiten.
Dus het Rode Kruis staat ook op omvallen, hoe kan het he, dan moeten ze het toch wel bont gemaakt hebben.
Die maakte mijn moeder geloof ik 6x per dag schoonquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik kan de wc niet voorstellen daar
neequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu helemaal geen plaatje meer
Niks aan overgehouden? Lijkt me rotquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die maakte mijn moeder geloof ik 6x per dag schoondie was noga; manisch met
schoonmaken....
We hadden ook een vast regime.
Uit school, schoenen uit en op de mat, jas aan kapstok, schooltas in gangkast,
Mijn oudste zwager die al heeeeeeel lang in de familie en die ik al ken vanaf mijn
8e jaar ofzo die zegt wel eens het was net een leger bij jullie, zo gedrild waren we![]()
Maar goed het werkte wel
Aan de editgeschiedenis te zien ging er iets niet helemaal goedquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu helemaal geen plaatje meer
Bij het VUmc zijn ze trouwens ook aardig aan het verbouwen...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vorig jaar spraken ze over een 'bijna doodervaring'.
Er is heel veel geld wat ze niet hebben gebruikt voor nieuwbouw.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Aan de editgeschiedenis te zien ging er iets niet helemaal goed
Jah ik ga (als het allemaal volgens plan verloopt) op de nieuwe 7e etage werkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij het VUmc zijn ze trouwens ook aardig aan het verbouwen...
Ik ben benieuwd of mijn medische zus en haar man hun baan kunnen houden,
tis wel een ellende overal
Nee, geen trauma's hoor !quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niks aan overgehouden? Lijkt me rot
Alles werkt en iedereen poept. Samen is belangrijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die maakte mijn moeder geloof ik 6x per dag schoondie was noga; manisch met
schoonmaken....
We hadden ook een vast regime.
Uit school, schoenen uit en op de mat, jas aan kapstok, schooltas in gangkast,
Mijn oudste zwager die al heeeeeeel lang in de familie en die ik al ken vanaf mijn
8e jaar ofzo die zegt wel eens het was net een leger bij jullie, zo gedrild waren we![]()
Maar goed het werkte wel
Gewoon de hele shit weghalen en 'Game on' postenquote:
Er stond altijd iemand op de deur te bonken als je lekker zat te poepenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Alles werkt en iedereen poept. Samen is belangrijk
Relax man wat¨s upquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon de hele shit weghalen en 'Game on' posten
Rete-irritant![]()
Neuh, dat was meer bedoeld als voorbeeld dat het hier wel leuk is om te moddenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat jij hier mod ging worden?
Omdat er weinig te doen is ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dat was meer bedoeld als voorbeeld dat het hier wel leuk is om te modden
Das mooi kut, schijten is een persoonlijk ietsquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er stond altijd iemand op de deur te bonken als je lekker zat te poepen
Ah... dat lijkt me ook wel, valt best mee hierquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Das mooi kut, schijten is een persoonlijk iets
Dat ook en minder opgefokte voetbalhormoontjesquote:
Flikker op man dat meen je nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Rustige hormoontjes hierquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook en minder opgefokte voetbalhormoontjes
Dank voor de toestemmingquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
APK .. we hebben Karina al als mod en dat gaat prima ,, Maar mocht ze ooit eens op vakantie gaan of zo .. mag je het brdt een weekje overnemen
APK is een beetje emoquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
APK .. we hebben Karina al als mod en dat gaat prima ,, Maar mocht ze ooit eens op vakantie gaan of zo .. mag je het brdt een weekje overnemen
Wiequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
Lijkt me niet echt nodigquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Karina, onze HoofmodAPK zou dan hulpmod zijn
Ok WIEquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Karina, onze HoofmodAPK zou dan hulpmod zijn
Nou nee ga maar kokenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ze op vakantie is........................
Of ik jaag ze weg, dat kan ookzonder knoppies
Wat is er zo bijzonder aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo mijn halfjaarlijkse joint weer eens roken, misschien heb ik jullie nodig voor houvast
Ja en dat heeft dan toch iets feestelijks, of dramatiesquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niks halfjaarlijks
Rook je 1x in het half jaar een joint dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo mijn halfjaarlijkse joint weer eens roken, misschien heb ik jullie nodig voor houvast
Ja okquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
3 eieren 1 dl room, snufje zout en peper, en nog wat ...
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had net deze opstaan Rem!
Nee joh. Op m'n 22e ooit eens een jaar continu stoned geweest en toen zat ik vol met absurde ideeën en deed ik geen fuck meer en begreep ik dat dat niet de weg wasquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Rook je 1x in het half jaar een joint dan?
Ik dacht dat jij wel een fervent roker was?
Fuck zwaartekracht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh. Op m'n 22e ooit eens een jaar continu stoned geweest en toen zat ik vol met absurde ideeën en deed ik geen fuck meer en begreep ik dat dat niet de weg was
NUquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ach so...........
doe maar rustig aan dan, na een half jaar kan zo'n ding er wel eens flink inslaan![]()
Dus als je wartaal begint uit te slaan, dan weten we hoe dat komt
Gave plaat! Maar coke heb ik nooit gedaan, al kostte dat af en toe moeite als ze een spiegel met lijnen onder m'n neus schovenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had net deze opstaan Rem!
Ik ga Ancient Aliens kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ach so...........
doe maar rustig aan dan, na een half jaar kan zo'n ding er wel eens flink inslaan![]()
Dus als je wartaal begint uit te slaan, dan weten we hoe dat komt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar denk ik even over na
Lijkt me doodeng, maar goed ik ben een schijterd wat dat betreft, ik vond een jointje alquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Gave plaat! Maar coke heb ik nooit gedaan, al kostte dat af en toe moeite als ze een spiegel met lijnen onder m'n neus schoven
Ik wel, maar doe nu helemaal niks meer aan de drugs, buiten alcohol en sigaretten..quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Gave plaat! Maar coke heb ik nooit gedaan, al kostte dat af en toe moeite als ze een spiegel met lijnen onder m'n neus schoven
Vroeg iemand daar naar danquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wel, maar doe nu helemaal niks meer aan de drugs, buiten alcohol en sigaretten..
Klein kusje mag toch wel Fannquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Ik ga slapen....
Truste Allemaal !!!!
Trutse lieve Fannquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Ik ga slapen....
Truste Allemaal !!!!
Truste Remquote:
Of zal ik nog effe blijvenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Wat een slijmfiguur ben jij zeg euuuhhhhh
Zachte dromen FANNquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja hoor Mop![]()
hiero kleintje terug![]()
doei doei
Ah, weer zo'n gevalletje opgenomen maar niet aan toegekomen...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef golfer het volgende:
In het kader van ouwe lullen en heimee-TV was er vandaag een speciale DWDD met Hier is Adriaan van Dis.
Mocht je die gemist hebben dan is het absoluut de moeite waard om die terug te kijken en dan met name het gedeelte met Maarten Biesheuvel.
/carrie on
Gezeik, hoe dan. Van je ventquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... geen gezeik hoor morgen!
Zeiken doe ik elke dag... Maar niet over ,,,,quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... geen gezeik hoor morgen!
Wat loop jij te kwijlen hier dronken lor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeiken doe ik elke dag... Maar niet over ,,,,
Laat Fann lekker slapen Skopiequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:37 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Wat loop jij te kwijlen hier dronken lor.
Is ze al weg?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
Iedereen houdt van FANN, das nu wel duidelijk
was mooi!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef golfer het volgende:
In het kader van ouwe lullen en heimee-TV was er vandaag een speciale DWDD met Hier is Adriaan van Dis.
Mocht je die gemist hebben dan is het absoluut de moeite waard om die terug te kijken en dan met name het gedeelte met Maarten Biesheuvel.
/carrie on
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:25 schreef sacha het volgende:
was mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Net voor12 uurquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:26 schreef Deisyy het volgende:
3 dames die eerst in de badkamer willen![]()
Ik denk dat je blij mag zijn als je voor 12 uur gedoucht hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is leuk!
3 senzune-ava's op een rij
Dan hoeven we ook niet te kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vandaag geïnterviewd door Hart van Nederland![]()
Ik denk niet dat het uitgezonden wordt
Oh ik zou ook absoluut niet weten wat ik daarop moet zeggenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben vandaag geïnterviewd door Hart van Nederland![]()
Ik was even naar het dorp geweest voor een paar dingetjes en toen ik terug kwam in de parkeergarage en net mijn auto had gestart kwam er een man met hvnl-microfoon en een cameraman op mijn auto afgelopen, vol licht in mijn gezicht en hij gebaarde of ik even mijn raampje naar beneden wilde doen.
Dus gekke gerritje (ik) doe dat en de man met microfoon vraagt aan mij wat ik ervan vind dat onze burgemeester niet zo goed kan parkeren en een extra parkeerplaats in die garage heeft geregeld van wel ¤ 1.000,00.
Nou daar zit je dan, dus ik onsamenhangend gebrabbeld dat het altijd nog goedkoper is dan al de reparaties van de parkeerschades om bij de volgende vraag dicht te slaan, dus stamelde ik dat ik dit heel omgemakkelijk vond, de man met microfoon knikte begripvol waarop ik min raampje dicht heb gedaan en weg ben gereden![]()
Ik denk niet dat het uitgezonden wordt
quote:
Het was afschuwelijk, toen ik 10 minuten later voor de deur parkeerde zat ik nog steeds met rode wangen achter het stuurquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ik zou ook absoluut niet weten wat ik daarop moet zeggen
Beter, ik verwacht het in de late editie ook nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch stiekem gedaan en geen Dees gezien
Denk je? Want dan hoef ik niet zo laat op te blijven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter, ik verwacht het in de late editie ook niet
Lekker slapen zo zou ik zeggen....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:34 schreef Senzune het volgende:
[..]
Denk je? Want dan hoef ik niet zo laat op te blijven.
Ik ben ineens een partij moe.
Laat ga ik het idd niet maken maar nu gaan slapen is nog wat te vroeg.quote:
Niks mis mee... Ga je lekker sporten ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:10 schreef Senzune het volgende:
[..]
Laat ga ik het idd niet maken maar nu gaan slapen is nog wat te vroeg.
Dan wordt ik morgen weer veelste vroeg wakker.
Aan een beter conditie werken is idd een goed begin maaar ik hoop dat je het niet erg vind als ik er morgen nog even niet aan begin.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis mee... Ga je lekker sporten ofzo.
Kut weer ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:15 schreef Senzune het volgende:
[..]
Aan een beter conditie werken is idd een goed begin maaar ik hoop dat je het niet erg vind als ik er morgen nog even niet aan begin.
Dat had al verteld! KT! Zijn pc herinstallerenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kut weer ook.
De avond heeft je niks meer te bieden ga naar bed en sta morgen vroeg op en verzin wat om te doen.
Maar dat ga ik morgen ook doen maar mijn pc is niet de eerste de beste en dat houd in dat het wat meer voorsteld dan alleen een windowsschijfje erin te doen en een paar keer op enter te drukken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had al verteld! KT! Zijn pc herinstalleren
Dat herinstalleren heeft meestal meer om handen iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef Senzune het volgende:
[..]
Maar dat ga ik morgen ook doen maar mijn pc is niet de eerste de beste en dat houd in dat het wat meer voorsteld dan alleen een windowsschijfje erin te doen en een paar keer op enter te drukken.
Ik heb een paar jaar geleden besloten om een betere pc te kopen en geen nieuwe tv/audio-set erbij. Ik moet dus nogal wat installeren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat herinstalleren heeft meestal meer om handen idd
Ja hier ook.. Vies is dat He!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Wordt het morgen weer van dat kutweer?
Wat een vies weer was het vandaag, het heeft hier bijna de hele dag genattesneeuwd
Sterkte Senzunequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:04 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden besloten om een betere pc te kopen en geen nieuwe tv/audio-set erbij. Ik moet dus nogal wat installeren.
Nogal ja en ik had beloofd de hond van min zus uit te laten, dus dat stelde ik maar uit, in de hoop dat het droog werd, maar dat werd het niet, dus uiteindelijk heb ik mijn capuchon opgezet en ben ik toch maar een rondje om gegaan.quote:
Daar kan ik je niet aan helpenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:23 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.
Nu alleen nog een goede beamer vinden.
Ik heb een beamer maar die heeft geen focus en staat net te ver weg van mijn scherm en hij maakt een hoop herrie.quote:
Heb je geen stormparaplu?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogal ja en ik had beloofd de hond van min zus uit te laten, dus dat stelde ik maar uit, in de hoop dat het droog werd, maar dat werd het niet, dus uiteindelijk heb ik mijn capuchon opgezet en ben ik toch maar een rondje om gegaan.
Lang genoeg voor een rondje .... Of alleen voor in de tuin.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:58 schreef Senzune het volgende:
[..]
Of een lang touw?
En ik heb nog steeds geenn mannetjes dingetje.
Ik kom nu binnenvallen, heb je een samenvatting met een link oid?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:24 schreef chufi het volgende:
APK Sensune wil zn mannelijkheid kunnen tonen,,, Blijjkbaar gaat er is iets fout ... Heb jij de power to help him? Of ie moet contacten?
Nu thuis, maar we gaan kantoorruimte zoeken waar je creatief mag zijn en mag roken!quote:
Geen link ... Hij claimt dat ie een man heeft staan in zn profile maar wij zien het niet... Hij wil dus man zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom nu binnenvallen, heb je een samenvatting met een link oid?
Misschien kan ik helpen mbt mannelijkheid
Das uniek zou ik haast zeggenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nu thuis, maar we gaan kantoorruimte zoeken waar je creatief mag zijn en mag roken!
Moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen link ... Hij claimt dat ie een man heeft staan in zn profile maar wij zien het niet... Hij wil dus man zijn
Maar kijk wat je kunt doen, maar dan direct met Senzunequote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen link ... Hij claimt dat ie een man heeft staan in zn profile maar wij zien het niet... Hij wil dus man zijn
Gelijk een image maken als je klaar bent, handig voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:04 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden besloten om een betere pc te kopen en geen nieuwe tv/audio-set erbij. Ik moet dus nogal wat installeren.
Wat is het probleem met Senzune?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kijk wat je kunt doen, maar dan direct met Senzune
Het gaat om zn profiel .. Hij zegt dat ie man heeft ingevuld, maar hij blijft onzijdig voor ons verschijnen...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het probleem met Senzune?
Nogmaals, ik heb niet meegelezen
Het staat vooralsnog niet op pagina 101 van teletekst dus laat maar effe lekker lopenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:43 schreef chufi het volgende:
Het gaat om zn profiel .. Hij zegt dat ie man heeft ingevuld, maar hij blijft onzijdig voor ons verschijnen...
Oh, jammer.quote:
Nee dat zou ook niet nodig hoeven zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Het staat vooralsnog niet op pagina 101 van teletekst dus laat maar effe lekker lopen
Koop er een Apple bij.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, jammer.
Ik heb nog een Magic Mouse te koop in V&A en Piet was altijd wel goed met tips
Het jeukte en ik had bijna een Mac Mini gekocht, maar wat ik nu heb is toch net iets beterquote:
Ik heb in een opwelling een sixcore i7 gekocht en 2 Dell 24" schermen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:01 schreef APK het volgende:
[..]
Het jeukte en ik had bijna een Mac Mini gekocht, maar wat ik nu heb is toch net iets beter
I Love ' Opwelling' !quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb in een opwelling een sixcore i7 gekocht en 2 Dell 24" schermen.
desktopversiom I presumequote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Moet nog wachten op 4 schroefjes om mijn koeler passend te krijgen op het moederbord, dat is weer andere socket.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
I Love ' Opwelling' !![]()
Kun je nu sneller FOK!-en?![]()
Whehehe, altijd gezeik maar ooit loopt het als een tietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Moet nog wachten op 4 schroefjes om mijn koeler passend te krijgen op het moederbord, dat is weer andere socket.
Ik verander ongeveer elke 3 maanden van PC.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, altijd gezeik maar ooit loopt het als een tiet![]()
Tot je weer ergens iets verandert
Thuis nog een Desktop staan met W7 en een andere met Ubuntu,,,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn laptop thuis nooit, heb die echt voor onderweg. Keuze uit 12" , 11" of 10" .
Niks mis meequote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik verander ongeveer elke 3 maanden van PC.
Mijn ouwe Acer Travelmate ging na jaren trouwe dienst een flinke scheut bier overheen, na 2 dagen drogen, uit elkaar, schoonmaken en weer in elkaar, deed ie het weer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:20 schreef chufi het volgende:
Mijn ouwe had het begeven ,,, Dus next day en nieuwe ,,,
Ik heb geen eethoek maar een PC hoek in de woonkamer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Thuis nog een Desktop staan met W7 en een andere met Ubuntu,,,
Maar gebruik eigenlijk alleen mn laptop....
Ik heb in elke kamer 1 PC behalve in mijn eigen slaapkamerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen eethoek maar een PC hoek in de woonkamer.
TV's doe ik jaaaaaren mee, heb pas sinds 2 jaar een platte.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
Ik heb dat met TV's, dat ik dat dus wil enzo
Jij hebt een Magic Mouse nodig om het helemaal finito te makenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen eethoek maar een PC hoek in de woonkamer.
Zelfs in de slaapkamer staat er hier 1 naast de TV.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb in elke kamer 1 PC behalve in mijn eigen slaapkamer
Opa!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
TV's doe ik jaaaaaren mee, heb pas sinds 2 jaar een platte.
Die heeft geen rechtermuisknop.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt een Magic Mouse nodig om het helemaal finito te maken
word je dan niet doodmoe van het telkens opnieuw overzetten van al je progs en gegevens??quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik verander ongeveer elke 3 maanden van PC.
Gaat toch best makkelijk en snel tegenwoordig, zeker als je een SSD hebt...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
word je dan niet doodmoe van het telkens opnieuw overzetten van al je progs en gegevens??
Dat is inmiddels een routine handeling, alle gegevens en programma's staan in back-up..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
word je dan niet doodmoe van het telkens opnieuw overzetten van al je progs en gegevens??
snap ik. Heb ik ook voor calamiteiten. Maar toch..... vind het nog steeds veel werk en lang wachten. Wat doet robijn trouwens ineens weer hier?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels een routine handeling, alle gegevens en programma's staan in back-up..
Big Milf TV..... whah.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:44 schreef chufi het volgende:
Maar wat heb je nu staan/hangen als Big MtF TV ?
slaap lekker Bluezz!! Ik heb vast de update over je solli gemist. Hoop dat het goed ging!quote:
Mijn TV staat, ik vind dat hangen op de goede hoogte geen gezicht.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:44 schreef chufi het volgende:
Maar wat heb je nu staan/hangen als Big MtF TV ?
Hoi Bloes ... weer een zware dag gehad op je geen werk meer locatie,,,'quote:
hier zie je heel vaak dat ze dr big Mftv boven de open haard hangen.. achterlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn TV staat, ik vind dat hangen op de goede hoogte geen gezicht.
Lijkt me echt onwijs domquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
hier zie je heel vaak dat ze dr big Mftv boven de open haard hangen.. achterlijk
Het lijkt me wel leuk om daar wat extra blokken hout op de smeulende haard te gooien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
hier zie je heel vaak dat ze dr big Mftv boven de open haard hangen.. achterlijk
ouwe bakquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:58 schreef sig000 het volgende:
Mijn TV geeft zulk krom beeld, hoe kan dat nou?
Is het ook. En lelijk.quote:
Och, gestalkt is een groot woord, maar ik zou toch graag blokkeren, heb dat al eerder gedaan, maar kan het nu niet meer vinden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat een stoere mannenpraat vannacht![]()
Word je gestalkt ER?
Strakblauw hier, voor de veranderingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:45 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, ER, nee het weer is hier sombertjes en het miezert nog steeds.
Nee, dus niet, dan is dat in ieder geval veranderd, want ik kon 'vroeger' wel DM blokkeren. Maar ik schaf er toch geen abo voor aan.quote:Ik lees dat je alleen dm's kunt blokkeren als je een abo hebt, maar ik kan op mijn iPad niet zien of je dat hebt.
GC / Hoe kan ik mijn DMs blokkeren?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:45 schreef APK het volgende:
[..]
Het staat vooralsnog niet op pagina 101 van teletekst dus laat maar effe lekker lopen
Die heb ik ook 1,5 jaar geleden in een opwelling gekocht omdat mijn pc ondertussen verouderd was. (Pentium 4 systeem) Het kostte wat maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou ja, zwaar is te zwaar aangezetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:50 schreef chufi het volgende:
Hoi Bloes ... weer een zware dag gehad op je geen werk meer locatie,,,'
Hoop echt voor je dat VUmc iets gaat worden voor je
he jakkes is het nodig?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:26 schreef ElizabethR het volgende:
Wie weet waar de blokkeerfunctie van DM is gebleven?
Heel goed! Maandag over een week meelopen en als dat van beide kanten dus goed bevalt dan heb ik gewoon een nieuwe jobquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:48 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb vast de update over je solli gemist. Hoop dat het goed ging!
OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Heel goed! Maandag over een week meelopen en als dat van beide kanten dus goed bevalt dan heb ik gewoon een nieuwe job![]()
(Als eerste van alle 75 ontslagen mensen)
en Terecht !quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:52 schreef Bluezz het volgende:
[quote]dan heb ik gewoon een nieuwe job![]()
(Als eerste van alle 75 ontslagen mensen)
Pittig kort?quote:Zo maar eens op de fiets richting kappert
Heb je een buikgriep? Vervelend!! Veel bouillion drinken, dat helpt bij mij meestal heel aardig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en Terecht !![]()
[..]
Pittig kort?![]()
Ik was gisteren doodzieknu nog een beetje
![]()
Ik heb de spulletjes nog niet gepost, ik blijf vandaag maar dicht bij mijn bed
en bij de plee voor het geval dat
Ik denk het wel, alles kwam er uit, van alle kantenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb je een buikgriep? Vervelend!! Veel bouillion drinken, dat helpt bij mij meestal heel aardig.
Kun je inderdaad heel erg lamlendig en beroerd van worden, zeker omdat je gewoon uitgeput raakt van al het lozen van ehhhh, hoe zal ik dat nu eens netjes zeggen..... afvalstoffen die het lichaam kwijt moet. Lekker kalm aandoen vandaag FANN!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk het wel, alles kwam er uit, van alle kantenkan je wel zeggen
![]()
Ja zei mijn zus ook al, ik hou het nu nog even bij thee en ik heb een halve rol beschuit
tijdens de nacht naar binnen weten te werken, maar dat zit er gelukkig nog in, ik zal
strakkies wel bouillion proberen, ik denk dat het vandaag wel weer beter zal gaan.
Mén, ik was beroerd
Dank je welquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kun je inderdaad heel erg lamlendig en beroerd van worden, zeker omdat je gewoon uitgeput raakt van al het lozen van ehhhh, hoe zal ik dat nu eens netjes zeggen..... afvalstoffen die het lichaam kwijt moet. Lekker kalm aandoen vandaag FANN!!!
Jakkes! Beterschappies xquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en Terecht !![]()
[..]
Pittig kort?![]()
Ik was gisteren doodzieknu nog een beetje
![]()
Ik heb de spulletjes nog niet gepost, ik blijf vandaag maar dicht bij mijn bed
en bij de plee voor het geval dat
Beterschap Fannquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je welkomt wel goed !
even rustig aan...
En dat heb ik ook al jaren, alleen nu is het wel iets te lang geworden. het hangt nu niet op mijn schouders maar 10 centimeter eroverheen. Veel te lang dus!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jakkes! Beterschappies x
Nee niet pittig kort, dat laat ik aan jou over![]()
Gewoon weer lekker bobachtig met voor in de punten langer dan achter en verder laagjes.. hangt het beste bij mij zonder dat ik er iets voor hoef te doen![]()
Wat hebbie een leuke avatarquote:
Die had ik vroeger een keer gemaakt en als WebUI gebruikt, maar dat werkt niet meer en toen bleek ie te groot te zijn. Senzune heeft voor me aangepast binnen de normenquote:
De schaar erin!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En dat heb ik ook al jaren, alleen nu is het wel iets te lang geworden. het hangt nu niet op mijn schouders maar 10 centimeter eroverheen. Veel te lang dus!
Keileuk!!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had ik vroeger een keer gemaakt en als WebUI gebruikt, maar dat werkt niet meer en toen bleek ie te groot te zijn. Senzune heeft voor me aangepast binnen de normen
Ben je ziekjes?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dank jullie wel !
Het gaat al een stuk betergeslapen en al wat gegeten en het blijft erin
![]()
pfffffffffff scheelt een stuk
Ja wel doen he, anders word ik verdrietig.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
joah.. maar nu nog maar een beetje![]()
Virusje denk ik...
Niks ernstigs, overleven we wel
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja wel doen he, anders word ik verdrietig.
Ik flans pasta en spinazi ala creme in elkaar en ovenmaaltijden via pak grotendeels ook...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Kan jij al een beetje koken Top?
Ik moest wel lachen om dat eitje![]()
CUL / Beginnen met koken
Zou je eigenlijk een beetje mee moeten beginnen vóórdat je straks op jezelf gaat wonen,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik flans pasta en spinazi ala creme in elkaar en ovenmaaltijden via pak grotendeels ook...
Verder dus niet echt de standaard groenten als broccoli maarja daar vind ik ook geen reet aan.. Nasi maak ik ook nooit.. Bami ook nooit.
Dus ik ben nog wel gelimiteerd maar woon niet op mezelf dus kook weinig
Neuhquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk een beetje mee moeten beginnen vóórdat je straks op jezelf gaat wonen,
eerst bij moeders kijken denk ik, of vragen of ze je wil helpen...
Ik kon er ook niks van hoor toen ik op mezelf ging wonenwas best lastig
Ik denk niet dat je zussen iedere keer voor je gaan kokenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh![]()
Gewoon bellen ik heb 3 zussen dat komt goed.
Nee...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zussen iedere keer voor je gaan kokenstraks hebben ze misschien
wel man en kinderen of ze wonen ver weg.... en dan zit je
Ah, ja ik belde mijn oudste zus vroeger wel eensquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee...
Bellen voor hoe het werkt, ik ben best goed met koken verder, moet alleen weten hoe het een beetje werkt.
Dat soort dingen maken wij nooit meerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, ja ik belde mijn oudste zus vroeger wel eens![]()
en dan was het A??? moet er een ei door het gehakt of niet?zulke dingen
Nou als je dat kan maken ben je al een heel eind, want aardappels of groente koken isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat soort dingen maken wij nooit meerGewoon hamburgertje / gordonblue en dergelijk als stukjes vlees of gehakt / kip.
Je begon er zelf overquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou als je dat kan maken ben je al een heel eind, want aardappels of groente koken is
eigenlijk wel heel makkelijk.
Ik maakte ook meestal éénpansgerechten da's nog makkelijker, doe ik eigenlijk nog vaak
Gentleman.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:45 schreef chufi het volgende:
Nah ben ik net bezig in de keuken met een pan vol pasta saus, voor als straks de meiden thuiskomen
Bruine bonen enzo...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je begon er zelf over
Eenpansgerechten zoals?
Da's lief.......quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:45 schreef chufi het volgende:
Nah ben ik net bezig in de keuken met een pan vol pasta saus, voor als straks de meiden thuiskomen
Handige site, ik kan een heleboel dingen wel maken met de plantaardige kipquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:47 schreef chufi het volgende:
http://www.budgetkoken.be(...)eenpansgerechten.php
Maar een hoop van die gerechten kenden we vroeger nog niet
lekkerrrrrrrr!! Hier liggen de spekkies al in de pan uit te bakken, voor bij de salade, en de krieltjes en de kalkoenfiletjes met abrikoosjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:45 schreef chufi het volgende:
Absoluut, da's goei nieuws!! Morgen weer gewoon eten denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar voor nu ben ik al blij dat er 2 boterhammen inzitten
Nog meer receptenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Handige site, ik kan een heleboel dingen wel maken met de plantaardige kip![]()
ik sla die site even op
Misschien vanavond al iets meer, ga ik maar wel proberen want ik ben zo slap als een vaatdoek...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Absoluut, da's goei nieuws!! Morgen weer gewoon eten denk ik.
Opgeslagen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog meer recepten
http://www.eenpansgerechten.nl/
Maar dat is begrijpelijk, als je alles eruit gooit. Je bent eerder verzwakt dan dat je het weer helemaal terug op hebt gebouwd jammer genoeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien vanavond al iets meer, ga ik maar wel proberen want ik ben zo slap als een vaatdoek...
zo zie ik er ook uit trouwens![]()
Ik wil op héél veel dingen besparen hoor Top, maar niet op mijn etenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
Eten is duur dat vind ik wel jammer aan eten.
Nou! dat mag je wel zeggen, ik dacht gisteren écht even dat ik dood gingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar dat is begrijpelijk, als je alles eruit gooit. Je bent eerder verzwakt dan dat je het weer helemaal terug op hebt gebouwd jammer genoeg.
Nou jah... een dak boven je hoofd is ook wel prettigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor de rest is alles leuk, maar niet noodzakelijk, zo zie ik dat tenminste
En een goed bed natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en verwarming en stromend water
ah... deze post had ik gemist... als ik wakker ben dan kijk ik...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:53 schreef chufi het volgende:
EN om 21:45 TV / Golden Oldies - zaterdag 21:45 uur - NED1. #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |