SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lama @ foto
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 15-03-2013 18:23:39 ]
Ik heb die houten stempel er net ingezetquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jij mag de OP bijwerken Bluezz
Ik heb 2 van die vormpjes, zat bij de koffiemelkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Wat een Libelleforum kopje koffie in de OP
Nee de AVA's zijn allemaal verandert en Chufmans staat er 2x inquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb die houten stempel er net ingezet
Ons benchmark is het Ruwaardquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Ja het Ruwaard Bluezz, daar is het natuurlijk al tijden onrustig vanwege de afdeling cardiologie.
Verrek, dat is het! Ik dacht dat het een houten kop was ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
owquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee de AVA's zijn allemaal verandert en Chufmans staat er 2x in
Nicequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat meen je niet!?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ons benchmark is het Ruwaard![]()
Veeg me op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien heeft het een positieve invloedquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
owje die stijfkop erin gezet
![]()
nah... daar komen we nooit meer vanaf dan
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
Goh ff eten met 3 jongedames en het topic is al weer vol .... Met gebagger over en weer
Wat hadden ze voor je klaar gemaakt?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
Goh ff eten met 3 jongedames en het topic is al weer vol .... Met gebagger over en weer
We zullen zienquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien heeft het een positieve invloed
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat heb je gegeten? Hadden de meisjes gekookt voor je?
Simpele studentes zijn het, dus een soepje en kippeboutjes...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat hadden ze voor je klaar gemaakt?
Dat doet er toch ook niet toe, ik vind het leuk dat ze eten voor jou maken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Simpele studentes zijn het, dus een soepje en kippeboutjes...
nah... vin ik al heel wat, bij mij duurde het wel even voordat ik het koken onder de knie hadquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Dat is nog nooit vertoond geloof ik een zkh sluiten. Meestal wordt het dan 'gekocht' of gefuseerd met een ander.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Dat meen je niet!?![]()
![]()
Ik dacht dat het niet erger kon dan daar, er wordt zelfs aan gedacht om dat ziekenhuis helemaal te sluiten vanwege bepaalde wantoestanden
Daar pas jij niet meer tussen met je dikke kontquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
Ze zijn nu al naar bedGezellig met zn 3en in een 2 persoons twijvelaar
Ja is leuk idd.. Mijn dochter is ook en koekiemonster .... Vooral stroopwafels en daar heeft ze dr vriendinnen ook mee op gezadelt ....quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doet er toch ook niet toe, ik vind het leuk dat ze eten voor jou maken.
Donequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jij mag de OP bijwerken Bluezz
Pas op je woorden Mss Smallbilquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is leuk idd.. Mijn dochter is ook en koekiemonster .... Vooral stroopwafels en daar heeft ze dr vriendinnen ook mee op gezadelt ....
Onzin ze kunnen het wel maar willen niet, haha lekker makkelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Koffieboon dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Wat een Libelleforum kopje koffie in de OP
Waar ze vandaan komen is het warm en dan hosselen ze meestal een salade in elkaar...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:24 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Onzin ze kunnen het wel maar willen niet, haha lekker makkelijk
Jaja zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ze vandaan komen is het warm en dan hosselen ze meestal een salade in elkaar...
ow..... is het alweer zover, ik ben nog aan het bijkomen van de Kerstdagen.quote:
Ik kan de wc niet voorstellen daarquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... is het alweer zover, ik ben nog aan het bijkomen van de Kerstdagen.
Vroeger vond ik dat wel leuk, paasfeest, dan maakte mijn moeder altijd Paasontbijt,
met Paasbrood en strikjes eromheen en een ENORME pan gekookte eieren,
voor elf personenen dan wedstrijdje doen wie het meeste eieren kon eten
edit
er stond moerdat was serieus een typfout, dat zeg ik echt nooit, vind ik zo;n rotwoord
![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..... is het alweer zover, ik ben nog aan het bijkomen van de Kerstdagen.
Vroeger vond ik dat wel leuk, paasfeest, dan maakte mijn moeder altijd Paasontbijt,
met Paasbrood en strikjes eromheen en een ENORME pan gekookte eieren,
voor elf personenen dan wedstrijdje doen wie het meeste eieren kon eten
edit
er stond moerdat was serieus een typfout, dat zeg ik echt nooit, vind ik zo;n rotwoord
![]()
Er is gesproken over sluiting maar inderdaad ook over fusie met andere ziekenhuizen. De afdeling cardiologie is al een oaar maanden dicht want daar kwamen meer mensen dood dan levend vanaf, gaan de geruchten en waarschijnlijk gaan ze nu ook verloskunde sluiten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is nog nooit vertoond geloof ik een zkh sluiten. Meestal wordt het dan 'gekocht' of gefuseerd met een ander.
Ik moet nog maar zien of het zkh waar ik nu (nog) werk het redden gaat.
Vorig jaar spraken ze over een 'bijna doodervaring'.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is gesproken over sluiting maar inderdaad ook over fusie met andere ziekenhuizen. De afdeling cardiologie is al een oaar maanden dicht want daar kwamen meer mensen dood dan levend vanaf, gaan de geruchten en waarschijnlijk gaan ze nu ook verloskunde sluiten.
Dus het Rode Kruis staat ook op omvallen, hoe kan het he, dan moeten ze het toch wel bont gemaakt hebben.
Die maakte mijn moeder geloof ik 6x per dag schoonquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik kan de wc niet voorstellen daar
neequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu helemaal geen plaatje meer
Niks aan overgehouden? Lijkt me rotquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die maakte mijn moeder geloof ik 6x per dag schoondie was noga; manisch met
schoonmaken....
We hadden ook een vast regime.
Uit school, schoenen uit en op de mat, jas aan kapstok, schooltas in gangkast,
Mijn oudste zwager die al heeeeeeel lang in de familie en die ik al ken vanaf mijn
8e jaar ofzo die zegt wel eens het was net een leger bij jullie, zo gedrild waren we![]()
Maar goed het werkte wel
Aan de editgeschiedenis te zien ging er iets niet helemaal goedquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie nu helemaal geen plaatje meer
Bij het VUmc zijn ze trouwens ook aardig aan het verbouwen...quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vorig jaar spraken ze over een 'bijna doodervaring'.
Er is heel veel geld wat ze niet hebben gebruikt voor nieuwbouw.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Aan de editgeschiedenis te zien ging er iets niet helemaal goed
Jah ik ga (als het allemaal volgens plan verloopt) op de nieuwe 7e etage werkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij het VUmc zijn ze trouwens ook aardig aan het verbouwen...
Ik ben benieuwd of mijn medische zus en haar man hun baan kunnen houden,
tis wel een ellende overal
Nee, geen trauma's hoor !quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niks aan overgehouden? Lijkt me rot
Alles werkt en iedereen poept. Samen is belangrijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die maakte mijn moeder geloof ik 6x per dag schoondie was noga; manisch met
schoonmaken....
We hadden ook een vast regime.
Uit school, schoenen uit en op de mat, jas aan kapstok, schooltas in gangkast,
Mijn oudste zwager die al heeeeeeel lang in de familie en die ik al ken vanaf mijn
8e jaar ofzo die zegt wel eens het was net een leger bij jullie, zo gedrild waren we![]()
Maar goed het werkte wel
Gewoon de hele shit weghalen en 'Game on' postenquote:
Er stond altijd iemand op de deur te bonken als je lekker zat te poepenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Alles werkt en iedereen poept. Samen is belangrijk
Relax man wat¨s upquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon de hele shit weghalen en 'Game on' posten
Rete-irritant![]()
Neuh, dat was meer bedoeld als voorbeeld dat het hier wel leuk is om te moddenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat jij hier mod ging worden?
Omdat er weinig te doen is ?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, dat was meer bedoeld als voorbeeld dat het hier wel leuk is om te modden
Das mooi kut, schijten is een persoonlijk ietsquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er stond altijd iemand op de deur te bonken als je lekker zat te poepen
Ah... dat lijkt me ook wel, valt best mee hierquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Das mooi kut, schijten is een persoonlijk iets
Dat ook en minder opgefokte voetbalhormoontjesquote:
Flikker op man dat meen je nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef APK het volgende:
[..]
Rustige hormoontjes hierquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook en minder opgefokte voetbalhormoontjes
Dank voor de toestemmingquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
APK .. we hebben Karina al als mod en dat gaat prima ,, Maar mocht ze ooit eens op vakantie gaan of zo .. mag je het brdt een weekje overnemen
APK is een beetje emoquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
APK .. we hebben Karina al als mod en dat gaat prima ,, Maar mocht ze ooit eens op vakantie gaan of zo .. mag je het brdt een weekje overnemen
Wiequote:Op donderdag 14 maart 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
Lijkt me niet echt nodigquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Karina, onze HoofmodAPK zou dan hulpmod zijn
Ok WIEquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Karina, onze HoofmodAPK zou dan hulpmod zijn
Nou nee ga maar kokenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ze op vakantie is........................
Of ik jaag ze weg, dat kan ookzonder knoppies
Wat is er zo bijzonder aanquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo mijn halfjaarlijkse joint weer eens roken, misschien heb ik jullie nodig voor houvast
Ja en dat heeft dan toch iets feestelijks, of dramatiesquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niks halfjaarlijks
Rook je 1x in het half jaar een joint dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef remlof het volgende:
Ik ga zo mijn halfjaarlijkse joint weer eens roken, misschien heb ik jullie nodig voor houvast
Ja okquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
3 eieren 1 dl room, snufje zout en peper, en nog wat ...
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had net deze opstaan Rem!
Nee joh. Op m'n 22e ooit eens een jaar continu stoned geweest en toen zat ik vol met absurde ideeën en deed ik geen fuck meer en begreep ik dat dat niet de weg wasquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Rook je 1x in het half jaar een joint dan?
Ik dacht dat jij wel een fervent roker was?
Fuck zwaartekracht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee joh. Op m'n 22e ooit eens een jaar continu stoned geweest en toen zat ik vol met absurde ideeën en deed ik geen fuck meer en begreep ik dat dat niet de weg was
NUquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ach so...........
doe maar rustig aan dan, na een half jaar kan zo'n ding er wel eens flink inslaan![]()
Dus als je wartaal begint uit te slaan, dan weten we hoe dat komt
Gave plaat! Maar coke heb ik nooit gedaan, al kostte dat af en toe moeite als ze een spiegel met lijnen onder m'n neus schovenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had net deze opstaan Rem!
Ik ga Ancient Aliens kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ach so...........
doe maar rustig aan dan, na een half jaar kan zo'n ding er wel eens flink inslaan![]()
Dus als je wartaal begint uit te slaan, dan weten we hoe dat komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |