Ja als je zelfde server kies wel want het wordt op de servers opgeslagen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 06:50 schreef Diamond3d het volgende:
Als ik het spel op een andere PC installeer, kan ik toch gewoon via me Origin verder spelen waaar ik gebleven was?
de savegames op je eigen pc hebben diezelfde encryptie, dus het syncen zal ook wel encrypted gebeuren.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee wel een timer hoe lang het duurt voor je eruit gekickt wordt.
Tevens even aan het sniffen geweest, zag dit:
19 2.332251000 EAIP LOCALIP TLSv1 1321 Server Hello, Certificate, Server Hello Done
MD5withRSAEncryptie
Geldigheid is ook wel grappig:
utcTime: 13-02-21 19:10:12 (UTC)
Server simuleren gaat dus nog wel even duren
Ik zie inderdaad alleen maar encrypted verkeer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:22 schreef Danny het volgende:
[..]
de savegames op je eigen pc hebben diezelfde encryptie, dus het syncen zal ook wel encrypted gebeuren.
Je hebt de always on-DRM al uitgeschakeld. Gieb!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:27 schreef Danny het volgende:
Ik lees overal dat de package files nu read-only zijn, maar ik kan de game gewoon starten e.d. zonder dat-ie gaat updaten en m'n package files zijn gewoon leesbaar
Overigens read-only betekent ook niet dat ze niet leesbaar zijn, maar kun je ze aanpassen en werken je aanpassingen dan ook ingamequote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:27 schreef Danny het volgende:
Ik lees overal dat de package files nu read-only zijn, maar ik kan de game gewoon starten e.d. zonder dat-ie gaat updaten en m'n package files zijn gewoon leesbaar
Ik ben jaloersquote:
Ditquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik wil dat ook kunnen
.
Yep, maar gisteren wat zooi uitgetest waarvan ik bijna zeker weet dat het zou meoten processen maar dat gebeurd niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:27 schreef Danny het volgende:
Ik lees overal dat de package files nu read-only zijn, maar ik kan de game gewoon starten e.d. zonder dat-ie gaat updaten en m'n package files zijn gewoon leesbaar
Much to learn, you have.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik wil dat ook kunnen
.
http://www.simcity.com/en_US/blog/article/simcity-update-8quote:We are constantly tuning the game and through the telemetry of our players we are shaping and evolving the experience to accommodate many different play styles. When bugs are discovered we will address them as quickly as possible, with updates such as the ones we’ve been rolling out over the past week. Our main focus right now is updating the pathing system that the Agents use to get to their Sinks. Running a successful city means keeping the traffic flowing and we are actively working to make this system better.
We understand that when cars always take the shortest route between point A and point B there will be unavoidable (and illogical) traffic jams, so we are retuning these values to make the traffic flow more realistically. Guillaume Pierre (our lead scripter) talked a bit about the improvements that we are making to the traffic system in the game here. To dig a little deeper our roads will have a weighting system based on 25%, 50% and 75% capacity. As a road hits those marks it will become less and less appealing for other cars, increasing the likelihood of them taking an alternate path if one exists.
ja, ik heb nog steeds geen introfilmpje. de bestanden zijn ook niet geupdatet gezien de timestampquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Overigens read-only betekent ook niet dat ze niet leesbaar zijn, maar kun je ze aanpassen en werken je aanpassingen dan ook ingame
jah, zo kunnen we met brak internet op de camping van de zomer toch nog spelen als we maar even een paar minuten verbinding hebben om het spel te starten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt de always on-DRM al uitgeschakeld. Gieb!
Weird. Is het dan al duidelijk dat er een patch is of gilt iedereen maar een gerucht na?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, ik heb nog steeds geen introfilmpje. de bestanden zijn ook niet geupdatet gezien de timestamp
twitter:tomshardware twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 08:30:40#Maxis Insider Says Taking #SimCity Offline Not Too Difficult - http://t.co/7k2O0zNtI8 reageer retweet
Zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik wil dat ook kunnen
.
Ik verdiep me dan liever in het emuleren van een SC Server.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:43 schreef Danny het volgende:
[..]
jah, zo kunnen we met brak internet op de camping van de zomer toch nog spelen als we maar even een paar minuten verbinding hebben om het spel te starten.
twitter:MaxisGuillaume twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 01:11:09I’ve been playing with new congestion avoidance tuning in @simcity today, what do you guys think? reageer retweet
Raar dat het dan via platform origin (van EA) verkocht wordt...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 05:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tomb Raider is niet van EA maar van Square Enix
Met Origin proberen ze Steam na te doen, maar dan irritanter. Dus ook spellen van andere uitgevers staan erop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Raar dat het dan via platform origin (van EA) verkocht wordt...
Alleen is het een irritante versie van Steamquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef Pheno het volgende:
Met Origin proberen ze Steam na te doen, maar dan irritanter. Dus ook spellen van andere uitgevers staan erop.
Steamquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen is het een irritante versie van Steam
Dat zeg ik. Ik heb het voor SimCity op mijn werklaptop moeten installeren en ik zie bv geen optie om die auto-start uit te zetten. het zal er vast zijn, ik kijk er overheen. Maar ik vraag niet om een auto-start, waarom stond er in de setup geen vinkje dat zegt: "ja, ik wil Origin als ik Windows start". Nu zit ik op mijn werk en wil ik nog eens kijken. Nee, ik kan niet naar instellingen want ik ben niet ingelogd. WTF? Het zijn offline instellingen, waarom moet ik inloggen? Ik zit hier achter een firewall, good luckquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen is het een irritante versie van Steam
Is zeker mogelijk:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik heb het voor SimCity op mijn werklaptop moeten installeren en ik zie bv geen optie om die auto-start uit te zetten. het zal er vast zijn, ik kijk er overheen. Maar ik vraag niet om een auto-start, waarom stond er in de setup geen vinkje dat zegt: "ja, ik wil Origin als ik Windows start". Nu zit ik op mijn werk en wil ik nog eens kijken. Nee, ik kan niet naar instellingen want ik ben niet ingelogd. WTF? Het zijn offline instellingen, waarom moet ik inloggen? Ik zit hier achter een firewall, good luck
Dat opdringen van die zooi
quote:To disable Origin from auto-launching at the startup of Windows, please login to the application.
Next, click the gear at the top of the screen and choose Settings. From the screen that appears next, please scroll down and you will see a checkbox that says "Automatically start Origin when logging in to Windows".
Remove the check from the box and Origin will not auto-launch when Windows boots up.
Origin opnieuw installeren en het vinkje weghalen bij de autostart optiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik heb het voor SimCity op mijn werklaptop moeten installeren en ik zie bv geen optie om die auto-start uit te zetten. het zal er vast zijn, ik kijk er overheen. Maar ik vraag niet om een auto-start, waarom stond er in de setup geen vinkje dat zegt: "ja, ik wil Origin als ik Windows start". Nu zit ik op mijn werk en wil ik nog eens kijken. Nee, ik kan niet naar instellingen want ik ben niet ingelogd. WTF? Het zijn offline instellingen, waarom moet ik inloggen? Ik zit hier achter een firewall, good luck
Dat opdringen van die zooi
Ja, dacht al dat ik erover heen keek. maar je moet dus inloggen en dat vind ik op z'n minst apart. Ook dat default aanzetten vind ik opdringerig.quote:
Sjah, Originquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dacht al dat ik erover heen keek. maar je moet dus inloggen en dat vind ik op z'n minst apart. Ook dat default aanzetten vind ik opdringerig.
Eindelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:15 schreef jogy het volgende:
twitter:MaxisGuillaume twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 01:11:09I’ve been playing with new congestion avoidance tuning in @simcity today, what do you guys think? reageer retweet
Op de rustige momenten wel hoor maar je bent iig een idioot als je zo'n setup echt maaktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:56 schreef Akilla het volgende:
[..]
ziet er goed uit!
wel jammer dat nu niemand die zandweg meer gebruikt:P
Working on itquote:
ja oke dat is ook wel weer waar:Pquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Op de rustige momenten wel hoor maar je bent iig een idioot als je zo'n setup echt maakt.
Ik heb hem nu in windows gekocht (parallels) en daar blijk ik mijn in osx gekochte sims gewoon te kunnen downloaden. Gok dat als je nu simcity in windows koopt je deze ook in osx kan downloaden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef Qunix het volgende:
Dankzij de server issues en de vele bugs zei Maxis dat zij nu voorlopig niet werken aan de Mac OS X versie van Simcity. Het is nu op on-hold gezet en kan uitgesteld worden tot Q2/Q3.
Aan de andere kant, goed dat nu alle bugs worden opgepakt totdat de Mac OS X bugvrij wordt gereleased.
Dat wordt het ook wel als ik het goed begrijp. Het is alleen zo dat naarmate de zandweg vol raakt er meer (niet alle) dus een alternatieve maar langere route zoeken. (25/50/75%) dus als het zandweggetje niet zo erg meer verstopt is vult het zich weer etc.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:00 schreef Akilla het volgende:
[..]
ja oke dat is ook wel weer waar:P
Maar als je z'n retarded setup hebt, vind ik wel dat er gebruik gemaakt moet worden van die zandweg zodra er file oid staat.
Is weer een bug:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:00 schreef Troel het volgende:
Ik schijn ook altijd op offline weergegeven te staan, hoe vaak ik mezelf ook op online zet. Kan nergens vinden waar ik dat in kan stellen. Ach, is wel rustig op die manier
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sjah, Origin. Voor een game als SimCity die zo zwaar zou moeten leunen op multiplayer is het op zijn minst frappant te noemen dat sinds de installatie van deze game mijn friendslist op OFFLINE gaat zodra ik een game start...
Is dit al door gevoerd? Of zijn ze er nog mee bezig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:15 schreef jogy het volgende:
twitter:MaxisGuillaume twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 01:11:09I’ve been playing with new congestion avoidance tuning in @simcity today, what do you guys think? reageer retweet
nee er is ergens een instelling 'onzichtbaar aanmelden' ofzo, als je die aanvinkt word je altijd met de offline-status aangemeldquote:
Misschien op de testserver, nog niet live iig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is dit al door gevoerd? Of zijn ze er nog mee bezig.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:15 schreef jogy het volgende:
twitter:MaxisGuillaume twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 01:11:09I’ve been playing with new congestion avoidance tuning in @simcity today, what do you guys think? reageer retweet
toch eigenlijk bizar dat dit niet gewoon voordat de game uitkwam geregeld is. DIt spel is gewoon half af.quote:
Of een viaduct maken ipv een kruispunt. lijkt me ook wel coolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef mschol het volgende:
wat ik wel jammer vind is dat die ventwegen, zoals in een paar preview filmpjes te zien waren, niet mogelijk lijken te zijn, als je dat probeert krijg je de melding dat de kruisingen tedicht opelkaar zitten..
dat zou inderdaad ook wel mooi zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Of een viaduct maken ipv een kruispunt. lijkt me ook wel cool
Controleren of je industrie wel genoeg ruimte heeft om uit te breiden, higher density roads en genoeg mensen in je stad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef Michaelvanb het volgende:
Hoe krijg je industrie met higher density?
Dus dat je grotere industrie gebouwen krijgt i.p.v kleine fabriekjes
Dat kan wel via een work-aroundquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Of een viaduct maken ipv een kruispunt. lijkt me ook wel cool
Creatief! Maar liever gewoon een alt/ctrl/shift knopje om het eroverheen te laten gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef iScripters het volgende:
[..]
Dat kan wel via een work-around
http://www.ign.com/wikis/simcity/Manual_Overpass_Technique
+ zorgen dat ze hun goederen weg kunnen brengen. Dus zet altijd een handelsgebouw naast je industrie en goede scholen. Anders kunnen je fabrieken geen werknemers vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Controleren of je industrie wel genoeg ruimte heeft om uit te breiden, higher density roads en genoeg mensen in je stad.
Minimaal 5 of 7 'normale' industrie gebouwen (opleidingsniveau tech 1 vol bij educatie)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:17 schreef Vinno het volgende:
Chipindustrie unlock je met opleidingen toch?
inderdaad, dat zou het wegen aanleggen perfect maken, enige wat ik dan nog echt zou missen zijn one way roads(of zelfs avenue'squote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Creatief! Maar liever gewoon een alt/ctrl/shift knopje om het eroverheen te laten gaan eigenlijk.
Simcity Rush hour waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
inderdaad, dat zou het wegen aanleggen perfect maken, enige wat ik dan nog echt zou missen zijn one way roads(of zelfs avenue's)
vermoedelijk wel inderdaad, maar als ze de huidige problemen (en toekomstige) goed oplossen, dan vind ik betaalde dlc uitbrengen niet een groot issue.quote:
Zolang het maar uitbreidingen zijn op een al werkende situatie vind ik het niet erg, ik zou het pas kwalijk vinden als de betaalde DLC een issue fixed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
vermoedelijk wel inderdaad, maar als ze de huidige problemen (en toekomstige) goed oplossen, dan vind ik betaalde dlc uitbrengen niet een groot issue.
er zijn vast voorbeelden te bedenken van spellen die wel nieuwe dlc uitbrengen maar echt niks fixen
Grote maps zal juist wel een dlc zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef jogy het volgende:
Maar hoe grappig ik het spel ook vind nu als de mapgroottes hetzelfde blijven zal ik geen dlc's kopen denk ik.
Klik op het specialisatieicoon (schildje onder je regio volgens mij) en dan het middelste icoontje.. Eerste gebouw is handelsdepot..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:08 schreef jackson het volgende:
Hier komt een onnozele vraag
Waar vind ik dat handelsgebouw voor je industrie?
Dank voor de snelle reply, deed al een Ninja-edit, dat ik hem zelf gevonden hadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Klik op het specialisatieicoon (schildje onder je regio volgens mij) en dan het middelste icoontje.. Eerste gebouw is handelsdepot..
Die kwam inderdaad net na het posten...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank voor de snelle reply, deed al een Ninja-edit, dat ik hem zelf gevonden had
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:15 schreef STING het volgende:
Maxis werkt aan patch voor enkele gameplayfouten SimCity
Gaat nu qua stroom/water/riool wel goed op zich, meestal binnen de minuut 2 minuten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:49 schreef jackson het volgende:
Is de interactie tussen de steden binnen je regio nu al gefixed?
Begreep dat het niet werkte / bijzonder traag was?
Come on Maxis, fix this shit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:15 schreef STING het volgende:
Maxis werkt aan patch voor enkele gameplayfouten SimCity
het is dus mogelijk om de game te modden? Het lijkt mij zelf interessant om een soort ant colony optimization toe te passen, waarbij het dynamische files oplost en sims verschillende routes nemen. Dit lijkt hier ook te gebeuren.quote:
Nee, dit is door de devvers zelf gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:14 schreef koffiegast het volgende:
[..]
het is dus mogelijk om de game te modden? Het lijkt mij zelf interessant om een soort ant colony optimization toe te passen, waarbij het dynamische files oplost en sims verschillende routes nemen. Dit lijkt hier ook te gebeuren.
simsville is helaas nooit doorgegaan, maar het lijkt erop dat die beter in elkaar zat dan SimCityVillagequote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef Michaelvanb het volgende:
spelen wij nu gewoon een game uit 2001 ?
Leek me een leuke uitdaging. Nou weet ik waarom hij nog leeg wasquote:
Grondstoffen? Die delven en verschepen naar andere steden in de regio?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Ben gisteren avond een game begonnen op een gigantische berg. Nou daar kan je dus echt helemaal niets meeDik 70% van de map is niet bebouwbaar, wat moet ik daar nou mee
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef jogy het volgende:
Maar hoe grappig ik het spel ook vind nu als de mapgroottes hetzelfde blijven zal ik geen dlc's kopen denk ik.
Deze Cheeta is gelijk gezet aan Lama. Je kan wel klikken maar het gaat geen centimeter sneller daardoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef JaimyLee het volgende:
Ik ben nou de FOK! review aan het lezen, en zie iets dat ik bij heel veel mensen lees. De cheetah snelheid zou eruit zijn gehaald vanwege de servers, waardoor je nog maar twee snelheden hebt? Ik speel vaak met cheetah gespeeld en nooit problemen gehad?
Je speelt dan nog steeds op normale snelheid, niet op cheetah. Ondanks de GUI je zegt dat het cheetah zou zijn. Je merkt geen verschil tussen snelheid twee of snelheid drie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef JaimyLee het volgende:
Ik ben nou de FOK! review aan het lezen, en zie iets dat ik bij heel veel mensen lees. De cheetah snelheid zou eruit zijn gehaald vanwege de servers, waardoor je nog maar twee snelheden hebt? Ik speel vaak met cheetah gespeeld en nooit problemen gehad?
Je speelt gewoon op Lama speedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef JaimyLee het volgende:
Ik ben nou de FOK! review aan het lezen, en zie iets dat ik bij heel veel mensen lees. De cheetah snelheid zou eruit zijn gehaald vanwege de servers, waardoor je nog maar twee snelheden hebt? Ik speel vaak met cheetah gespeeld en nooit problemen gehad?
Ben je ook wel, alleen niet op de manier dat je graag speciaal wil zijn waarschijnlijk.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben je ook wel, alleen niet op de manier dat je graag speciaal wil zijn waarschijnlijk.
Godverdomme, kkharde dis deze.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben je ook wel, alleen niet op de manier dat je graag speciaal wil zijn waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben je ook wel, alleen niet op de manier dat je graag speciaal wil zijn waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Ben je ook wel, alleen niet op de manier dat je graag speciaal wil zijn waarschijnlijk.
Als je bij de parken naar de categorie nature gaat en even scrollt naar acheteren, dan zie je boompjes.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef roy600 het volgende:
Al vanaf 1 uur aan het spelen en vind het spel super verslavend!Alleen even een vraagje, hoe kan ik bomen plaatsen. (Geen parken maar gewoon echte bomen)
Bedankt! Heb ze gevonden. Landwaarde wil alleen niet zoveel hoger worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je bij de parken naar de categorie nature gaat en even scrollt naar acheteren, dan zie je boompjes.
Files worden opgepakt in de volgende patch.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:55 schreef BObNL het volgende:
Eerst stad door overbevolking om zeep geholpen, raakte de 200k aan. File al over the place, de fabrieken zonder grondstoffen, en de depots helemaal vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |