Als een ware autist heb ik om die reden een ijskast op mijn kamer staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef Speedy_T het volgende:
Huisgenoten die je laatste stukje kaas wegjatten
Ik overweeg het al een geruime tijd maar ik heb er niet echt meer de ruimte voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als een ware autist heb ik om die reden een ijskast op mijn kamer staan.
Dat is wel op heel veel niveaus treurig ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef Speedy_T het volgende:
De lege verpakking wordt ook gewoon weer teruggelegd
Kijk als ik iets jat dan doe ik dat alleen als er een zodanige hoeveelheid overblijft dat het niet opvalt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is wel op heel veel niveaus treurig ja.
Zeker weten dat je niet toevallig vannacht hebt opgegeten en de lege verpakking terug hebt gelegd oid?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:53 schreef Speedy_T het volgende:
De lege verpakking wordt ook gewoon weer teruggelegd
Ja, Ik weet wel redelijk iets over Aziatische(vietnam en china vooral) en het Amerikaanse belastingstelsel, maar er zijn meer uitzonderingen dan regels:Pquote:
Valt mee. Het geluid went ook best snel. Ik gebruik dat ding ook om nog wat meuk op te stapelen. Grootste voordeel is dat je bier en dergelijke koud kan leggen in je eigen kamer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:51 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik overweeg het al een geruime tijd maar ik heb er niet echt meer de ruimte voor.
Maakt dat ding ook niet lawaai 's nachts?
Hoe groot is je kamer eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Valt mee. Het geluid went ook best snel. Ik gebruik dat ding ook om nog wat meuk op te stapelen. Grootste voordeel is dat je bier en dergelijke koud kan leggen in je eigen kamer.
30m2. Wat voor centrum-Amsterdam vrij fors is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe groot is je kamer eigenlijk?
30m2 is prima te doen inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
30m2. Wat voor centrum-Amsterdam vrij fors is.
Mijn eerste kamertje was 6m2 in een van de buitenwijken. Good old times [ afbeelding ]
Ach, het is eigenlijk zelf iets te groot. Ik ben alleen thuis om te xboxen, te slapen en af en toe om eten. In mijn vorige woning hadden wij een hele grote en actieve GR. Dat is eigenlijk gezelliger en leuker dan het hebben van een grote kamer. Voor de rust is het echter wel fijn om meer op jezelf te kunnen zijn, vandaar dat ik op een gegeven moment verhuisd ben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
30m2 is prima te doen inderdaad
Begrijpelijk. Wat privacy zou ik inderdaad wel fijn vinden en dan is wat meer ruimte prettig. Verder studeer jij graag buitenshuis he? We hebben hier een nieuwe bibliotheek en ik overweeg om daar eens wat vaker te gaan zitten-thuis is er toch teveel afleiding.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, het is eigenlijk zelf iets te groot. Ik ben alleen thuis om te xboxen, te slapen en af en toe om eten. In mijn vorige woning hadden wij een hele grote en actieve GR. Dat is eigenlijk gezelliger en leuker dan het hebben van een grote kamer. Voor de rust is het echter wel fijn om meer op jezelf te kunnen zijn, vandaar dat ik op een gegeven moment verhuisd ben.
Ja, ik studeer eigenlijk alleen maar buitenshuis. Zit nu ook weer in de UB. Het grootste voordeel is dat je dan alleen maar bezig bent met de studie. Als je binnen zit ga je toch te snel andere dingen doen. Dan blijven de resultaten uiteindelijk achter terwijl je relatief gezien toch veel tijd bent kwijt geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Wat privacy zou ik inderdaad wel fijn vinden en dan is wat meer ruimte prettig. Verder studeer jij graag buitenshuis he? We hebben hier een nieuwe bibliotheek en ik overweeg om daar eens wat vaker te gaan zitten-thuis is er toch teveel afleiding.
Ik wil ook zeker naar Artis om te studeren als ik in Amsterdam zit. Het is zo fijn daar, en toegang is maar 1,50 of zo toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik studeer eigenlijk alleen maar buitenshuis. Zit nu ook weer in de UB. Het grootste voordeel is dat je dan alleen maar bezig bent met de studie. Als je binnen zit ga je toch te snel andere dingen doen. Dan blijven de resultaten uiteindelijk achter terwijl je relatief gezien toch veel tijd bent kwijt geweest.
De OB kan ook een hele inspirerende plek zijn om even te zitten. In de lente studeer ik ook graag in Artis (onderdeel van de UvA) of in musea (museum jaarkaart). Niet vanwege de stilte of de rust (die heb je in de UB ook), maar omdat het ook omgevingen zijn die ervoor zorgen dat je even tot rust komt en energie geven.
Ja, 2.50. Je kan ook via de bieb (en de collegezalen) naar binnen, maar dat vergt enige handigheid die ik niet de moeite waard vind.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil ook zeker naar Artis om te studeren als ik in Amsterdam zit. Het is zo fijn daar, en toegang is maar 1,50 of zo toch?
Dat soort dingen maken de UvA echt de tofste universiteit van het landquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, 2.50. Je kan ook via de bieb (en de collegezalen) naar binnen, maar dat vergt enige handigheid die ik niet de moeite waard vind.
Als het zonnig is zit ik het liefst bij de pinguïns. Dat blijven koddige beesten.
Het grote gebouw naast de Nieuwmarkt. Onderdeel van FMG, maar de thuisbasis van communicatiewetenschappen. Ook geopend in het weekend.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nog nooit in het Bushuis geweest. Zou eigenlijk niet eens weten waar het is.
Oh, de Artis bibliotheek is van de UvA. Op afspraak kan je daar naar binnen. Moet je wel een verhaal hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat soort dingen maken de UvA echt de tofste universiteit van het landEn de bibliotheekroute, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik kwam voor meneer P. Inguáin. Had gebeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, de Artis bibliotheek is van de UvA. Op afspraak kan je daar naar binnen. Moet je wel een verhaal hebben.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, 2.50. Je kan ook via de bieb (en de collegezalen) naar binnen, maar dat vergt enige handigheid die ik niet de moeite waard vind.
Als het zonnig is zit ik het liefst bij de pinguïns. Dat blijven koddige beesten.
Ooooooh daar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het grote gebouw naast de Nieuwmarkt. Onderdeel van FMG, maar de thuisbasis van communicatiewetenschappen. Ook geopend in het weekend.
Daar moet je echt eens zitten. Naast een prima studeeromgeving ook veel vrouwenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nog nooit in het Bushuis geweest. Zou eigenlijk niet eens weten waar het is.
quote:Facebook gaat met hashtags werken om gesprekken te groeperen.
Dat meldt The Wall Street Journal, die zich baseert op bronnen binnen het bedrijf.
Het symbool van de hashtag (#) wordt veelvuldig gebruikt door twitteraars. Personen kunnen zich op die manier aan een conversatie verbinden of zich op een creatieve manier uiten.
Facebook onderzoekt momenteel de mogelijkheid die Twitter al biedt, door op een hashtag te klikken en zo alle posts tevoorschijn te krijgen omtrent dat onderwerp.
Fotodienst Instagram, dat door Facebook is overgenomen, gebruikt ook al hashtags waardoor gebruikers foto’s kunnen sorteren met het symbool.
Ik heb bij de pinguins mijn vrouw ontmoet. In dit geval in Blijdorpquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goede ideeen. En inderdaad, thuis kun je rustig acht uur studeren en zeven bladzijdes wegwerken in die tijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik studeer eigenlijk alleen maar buitenshuis. Zit nu ook weer in de UB. Het grootste voordeel is dat je dan alleen maar bezig bent met de studie. Als je binnen zit ga je toch te snel andere dingen doen. Dan blijven de resultaten uiteindelijk achter terwijl je relatief gezien toch veel tijd bent kwijt geweest.
De OB kan ook een hele inspirerende plek zijn om even te zitten. In de lente studeer ik ook graag in Artis (onderdeel van de UvA) of in musea (museum jaarkaart). Niet vanwege de stilte of de rust (die heb je in de UB ook), maar omdat het ook omgevingen zijn die ervoor zorgen dat je even tot rust komt en energie geven.
Liefquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb bij de pinguins mijn vrouw ontmoet. In dit geval in Blijdorp
stilte coupe in de trein. Land door, broodje eten en terug.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:59 schreef Tchock het volgende:
Ik wil ook wel buitenshuis studeren maar ik zou niet weten waar.Naar het Bushuis of de UB kost me bijna twee uur, dat is zonde. En hier heb ik alleen een openbare bibliotheek waar net zo veel rust is als in de Efteling.
Leren in een trein is kut johquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
stilte coupe in de trein. Land door, broodje eten en terug.
je kan ook gewoon niks anders doen dan
gewoon 2 zitje claimen en een retourtje Groningen. Werkt voor mij erg goed altijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leren in een trein is kut johWeinig ruimte, altijd lawaai (ook/vooral in de stiltecoupé)
Je moeder leest mee en dacht "Ik meld even dat er bij mij nog een kantoor leeg staat?".quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
Oh, chill, op mijn moeders werk is een kantoor leegIn de binnenstad, complete rust, heerlijk
Zoiets ja. Nee, ik klaagde gewoon hardop verder waar ik typend gestopt wasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je moeder leest mee en dacht "Ik meld even dat er bij mij nog een kantoor leeg staat?".
Het wachten is op een post "Tchock kom je eten lieverd?"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je moeder leest mee en dacht "Ik meld even dat er bij mij nog een kantoor leeg staat?".
Het is half vijf, ik woon niet in Staphorstquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het wachten is op een post "Tchock kom je eten lieverd?"
Als je in Staphorst had gewoond, had je zus dat gepost.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is half vijf, ik woon niet in Staphorst
Maak je nou grappen over mijn tante?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je in Staphorst had gewoond, had je zus dat gepost.
Proestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee gewoon een spatie teveel.
De UvA ligt in Amsterdam. Dat feit alleen al weerhoudt het ervan de tofste universiteit van het land te zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat soort dingen maken de UvA echt de tofste universiteit van het landEn de bibliotheekroute, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Oh god begin alsjeblieft niet weer met deze discussiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De UvA ligt in Amsterdam. Dat feit alleen al weerhoudt het ervan de tofste universiteit van het land te zijn.
Er is maar een universiteit echt van het hele landquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De UvA ligt in Amsterdam. Dat feit alleen al weerhoudt het ervan de tofste universiteit van het land te zijn.
Zelfs in Zwollequote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er is maar een universiteit echt van het hele land
Actaeon heeft het waarschijnlijk ook over "020"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh god begin alsjeblieft niet weer met deze discussie
Ik zat net even foto's van een uitreikingsceremonie te bekijken bij jullie, in de Bethlehemkerk als ik me niet vergis.quote:
De Proosdij heet dat tegenwoordig, in het oude Bethlehemkloostergebouw. Prachtige zaal is dat, heb er ook wel eens een feest gehadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zat net even foto's van een uitreikingsceremonie te bekijken bij jullie, in de Bethlehemkerk als ik me niet vergis.
http://www.open.ou.nl/stcentra/zwolle/diploma/130125-huldiging/quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Proosdij heet dat tegenwoordig, in het oude Bethlehemkloostergebouw. Prachtige zaal is dat, heb er ook wel eens een feest gehad
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
http://www.open.ou.nl/stcentra/zwolle/diploma/130125-huldiging/
De Proosdij inderdaad.
quote:Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.open.ou.nl
Maar wat moet ik me nou voorstellen bij dat grote gebouw bij het station met Open Universiteit Nederland er op? Zijn daar collegezalen, studieruimtes en dergelijke? Of is dat gewoon kantoor voor de administratie?quote:
Ik ben gestopt, wel lekker geslapenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
oja moet ik ook nog doenis best veel volgens mij
Jij begon met de UvA te bombarderen tot tofste universiteit van het land.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh god begin alsjeblieft niet weer met deze discussie
Ik ga niet eens reageren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij begon met de UvA te bombarderen tot tofste universiteit van het land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga niet eens reageren.Dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nog een filmtip?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Veel te druk en nul waardering;
de week is weerom naar de tering.
Veel lullen, weinig werken;quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Veel te druk en nul waardering;
de week is weerom naar de tering.
Ik denk al het genoemde. Het SC aan de Coolsingel is best groot met kantoorruimte, tentamenzalen en dergelijke. Overigens is er in Heerlen een hoofdvestiging die zowel qua vorm als qua grootte niet veel achterblijft bij de reguliere universiteiten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wat moet ik me nou voorstellen bij dat grote gebouw bij het station met Open Universiteit Nederland er op? Zijn daar collegezalen, studieruimtes en dergelijke? Of is dat gewoon kantoor voor de administratie?
Ik bedoelde die in Zwollequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk al het genoemde. Het SC aan de Coolsingel is best groot met kantoorruimte, tentamenzalen en dergelijke. Overigens is er in Heerlen een hoofdvestiging die zowel qua vorm als qua grootte niet veel achterblijft bij de reguliere universiteiten.
Ah, gevonden. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De documentaire over Yellowstone van National Geographic.
Dat begreep ik wel vent. Ik schat het zo in. Op ou.nl kun je de studiecentra bekijken; soms met foto's.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel vent. Ik schat het zo in. Op ou.nl kun je de studiecentra bekijken; soms met foto's.
quote:Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met ou.nl
Artis is spotgoedkoop voor UvA en HvA-studenten. Helaas niet als je elders in het land studeertquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:53 schreef Giku het volgende:
Ik wil ook wel eens bij de pinguïns leren! En ik ga niet in het Groninger museum zitten (bovendien kost dat geld).
Heb vroeger wel eens in de zon in het park gelegen, maar dan had ik altijd na een halfuur meer zin in slapen/lekker liggen dan in leren. Laat mij maar lekker in de Bieb zitten denk ik.
Als je moet lezen op een van de tienduizend bankjes bij de hokken en anders gewoon aan een picknicktafel of in het grasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef Speedy_T het volgende:
Maar studeren in Artis, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Waar ga je zitten bijvoorbeeld
Totaal niet handig als je meerdere boeken bij je hebt dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je moet lezen op een van de tienduizend bankjes bij de hokken en anders gewoon aan een picknicktafel of in het gras
Jij kunt niet studeren aan een picknicktafel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Totaal niet handig als je meerdere boeken bij je hebt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |