Jij begon met de UvA te bombarderen tot tofste universiteit van het land.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh god begin alsjeblieft niet weer met deze discussie
Ik ga niet eens reageren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:28 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij begon met de UvA te bombarderen tot tofste universiteit van het land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga niet eens reageren.Dat mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nog een filmtip?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Veel te druk en nul waardering;
de week is weerom naar de tering.
Veel lullen, weinig werken;quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Veel te druk en nul waardering;
de week is weerom naar de tering.
Ik denk al het genoemde. Het SC aan de Coolsingel is best groot met kantoorruimte, tentamenzalen en dergelijke. Overigens is er in Heerlen een hoofdvestiging die zowel qua vorm als qua grootte niet veel achterblijft bij de reguliere universiteiten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wat moet ik me nou voorstellen bij dat grote gebouw bij het station met Open Universiteit Nederland er op? Zijn daar collegezalen, studieruimtes en dergelijke? Of is dat gewoon kantoor voor de administratie?
Ik bedoelde die in Zwollequote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik denk al het genoemde. Het SC aan de Coolsingel is best groot met kantoorruimte, tentamenzalen en dergelijke. Overigens is er in Heerlen een hoofdvestiging die zowel qua vorm als qua grootte niet veel achterblijft bij de reguliere universiteiten.
Ah, gevonden. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De documentaire over Yellowstone van National Geographic.
Dat begreep ik wel vent. Ik schat het zo in. Op ou.nl kun je de studiecentra bekijken; soms met foto's.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel vent. Ik schat het zo in. Op ou.nl kun je de studiecentra bekijken; soms met foto's.
quote:Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met ou.nl
Artis is spotgoedkoop voor UvA en HvA-studenten. Helaas niet als je elders in het land studeertquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:53 schreef Giku het volgende:
Ik wil ook wel eens bij de pinguïns leren! En ik ga niet in het Groninger museum zitten (bovendien kost dat geld).
Heb vroeger wel eens in de zon in het park gelegen, maar dan had ik altijd na een halfuur meer zin in slapen/lekker liggen dan in leren. Laat mij maar lekker in de Bieb zitten denk ik.
Als je moet lezen op een van de tienduizend bankjes bij de hokken en anders gewoon aan een picknicktafel of in het grasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef Speedy_T het volgende:
Maar studeren in Artis, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Waar ga je zitten bijvoorbeeld
Totaal niet handig als je meerdere boeken bij je hebt dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je moet lezen op een van de tienduizend bankjes bij de hokken en anders gewoon aan een picknicktafel of in het gras
Jij kunt niet studeren aan een picknicktafel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Totaal niet handig als je meerdere boeken bij je hebt dus.
Ik zie totaal geen meerwaarde neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kunt niet studeren aan een picknicktafel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |