Jij ook! Fijne avond.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef Oerbeer het volgende:
Anyways, have fun met posten vanavond luitjes. Toi toi.
Uiteraard ken ik het wel. Maar ik zie niet in waarom jij bedankt voor een compliment over iets wat je niet zelf verzonnen hebt.quote:
Weet ik veel hoe jouw woordenschat is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik het wel. Maar ik zie niet in waarom jij bedankt voor een compliment over iets wat je niet zelf verzonnen hebt.
Slecht hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom jij niet begrijpt dat ik bedank voor een compliment over mijn woordkeus. Hetgeen een logische interpretatie van jouw post was.
Zo, dat heb ik maar even gedaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Preventief ruimen. Ik ben voor.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef Actaeon het volgende:
Jongens ik ga eens slapen, weltrusten!
Thanks engineflower.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende keer gewoon negeren die troll en ff TR-en
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
Nog steeds geen stroom, hopen dat elektricien vanavond nog komt.
Gelukkig kon ik naar een vriend van me, en straks uit, moet maar eens iemand hosselen bij wie ik kan slapen zodat ik niet naar m'n koude kamertje hoef
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
It was just a small egg to do that for you!
Straks zijn je onderburen acht weken naar Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
Nog steeds geen stroom, hopen dat elektricien vanavond nog komt.
Gelukkig kon ik naar een vriend van me, en straks uit, moet maar eens iemand hosselen bij wie ik kan slapen zodat ik niet naar m'n koude kamertje hoef
Daar is geen 'switch' blijkbaar dus geen idee hoe we 't weer opgelost krijgen. Vandaar elektricien gebeld.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks zijn je onderburen acht weken naar Zuid-Afrika
Daar heb ik nog een geweldig verhaal over.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks zijn je onderburen acht weken naar Zuid-Afrika
Doen doen. Doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een geweldig verhaal over.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessant man. Ik kijk echt uit naar het moment dat ik het vak Arbeidsrecht kan bestellen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Er is arbeids/sociaalrechtelijk een hoop aan de gang deze week
Fijn dat je dat zelf ook ziet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:27 schreef Yreal het volgende:
Het is gewoon ongeloofwaardig hoeveel vertraging ik elke dag heb..
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Interessant man. Ik kijk echt uit naar het moment dat ik het vak Arbeidsrecht kan bestellen.
Ah, Winkel is echt een baas. Ik hoop dat je wat oude tentamens heb weten te bemachtigen, aangezien hij nogal voorspelbaar is qua tentamenvragen.quote:
Ja, gelukkig is er wel een hoop oefenmateriaal beschikbaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ah, Winkel is echt een baas. Ik hoop dat je wat oude tentamens heb weten te bemachtigen, aangezien hij nogal voorspelbaar is qua tentamenvragen.
Veel succes in ieder geval.
Haha, ik onderzoek liever Aziatische belastingstelsel ipv Amerikaansequote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:08 schreef Yreal het volgende:
Bijzonder om eens te onderzoeken hoe zo Aziatische landen hun belasting inrichten
weet jij er veel over dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:32 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Haha, ik onderzoek liever Aziatische belastingstelsel ipv Amerikaanse
Ja en voor de verandering praatte die echt saai en sloom, en met een kater is die combinatie echt vreselijk.quote:
Oh, mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en voor de verandering praatte die echt saai en sloom, en met een kater is die combinatie echt vreselijk.
Veel herhaling van EIP en ARW trouwens.
Klopt het nou dat er buiten een rij staat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:47 schreef Ryon het volgende:
Nou, dat het crisis is in de juridische branche werd vandaag wel weer duidelijk. Dubbel aantal werkzoekenden en nog niet eens de helft van de werkgevers in vergelijking met 2008.
In de gesprekken die ik gevoerd heb vond men het een stuk boeiender dat ik wist hoe spss werkt en wat een beleidsadvies is dan dat ik ook wel eens een wetbundel heb ingekeken.
Ja, en toen het sneeuwde voelde ik mij precies een jaren dertig arbeider die in de rij stond voor het arbeidsbureau ten tijde van de grote depressie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Klopt het nou dat er buiten een rij staat?
Mag je dan ook maar maximaal een X aantal minuten binnen zijn of zo?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, en toen het sneeuwde voelde ik mij precies een jaren dertig arbeider die in de rij stond voor het arbeidsbureau ten tijde van de grote depressie.
Nee, dat niet. Maar je hebt het redelijk snel gezien. Ik was na een uur weer buiten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Mag je dan ook maar maximaal een X aantal minuten binnen zijn of zo?
Verschilt per vak. De één doet het automatisch voor je, de ander niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:26 schreef Tchock het volgende:
UvA-mensen, moest je je in het verleden niet apart aanmelden voor herkansingen?
Bijzonder. Krijg een mailtje van de Fdr dat je automatisch ingeschreven wordt voor tentamens die je onvoldoende hebt gehaald, maar ik zou toch zweren dat ik NIBPR vorig semester zelf moest doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Verschilt per vak. De één doet het automatisch voor je, de ander niet.
oja moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik ga een poging wagen een boekje over het bestuursprocesrecht door te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |