Slecht hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom jij niet begrijpt dat ik bedank voor een compliment over mijn woordkeus. Hetgeen een logische interpretatie van jouw post was.
Zo, dat heb ik maar even gedaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Preventief ruimen. Ik ben voor.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef Actaeon het volgende:
Jongens ik ga eens slapen, weltrusten!
Thanks engineflower.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende keer gewoon negeren die troll en ff TR-en
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
Nog steeds geen stroom, hopen dat elektricien vanavond nog komt.
Gelukkig kon ik naar een vriend van me, en straks uit, moet maar eens iemand hosselen bij wie ik kan slapen zodat ik niet naar m'n koude kamertje hoef
quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
It was just a small egg to do that for you!
Straks zijn je onderburen acht weken naar Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
Nog steeds geen stroom, hopen dat elektricien vanavond nog komt.
Gelukkig kon ik naar een vriend van me, en straks uit, moet maar eens iemand hosselen bij wie ik kan slapen zodat ik niet naar m'n koude kamertje hoef
Daar is geen 'switch' blijkbaar dus geen idee hoe we 't weer opgelost krijgen. Vandaar elektricien gebeld.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks zijn je onderburen acht weken naar Zuid-Afrika
Daar heb ik nog een geweldig verhaal over.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks zijn je onderburen acht weken naar Zuid-Afrika
Doen doen. Doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een geweldig verhaal over.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessant man. Ik kijk echt uit naar het moment dat ik het vak Arbeidsrecht kan bestellen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Er is arbeids/sociaalrechtelijk een hoop aan de gang deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |