Ervaring mee?quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
Nooit doen als er geen recensies te vinden zijn, of als een bureau geen website heeft. Een bureau heeft altijd een website.
Van straat plukken doen ze wel vaker, dat is niet zo gek. In lingerie moeten op een casting is ook doodnormaal. Maar geen website/recensies is niet normaal en die mail die hij jou terugstuurde is al helemaal niet normaalSuper onprofessioneel, hoogstwaarschijnlijk gewoon een oplichter dus.
Goeie keuze gemaakt door niet te gaan!
Hm. En je had er ook geen moeite mee dat wildvreemde mannen je lichaam kritisch zaten te bekijken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, daar is echt niks vreemds aan, hoor.
Haha, het zijn niet persé altijd mannen. Bovendien zijn aardig wat mannen in dit werkveld homoseksueel, en ben je praktisch nooit 1 op 1 met iemand. Daarnaast, dit is hun werk. Zij kijken met hele andere ogen naar je, zij kijken of jij de kwaliteiten hebt om een goed model te worden. Een casting voor een bureau is sowieso vaak in lingerie, omdat ze snapshots van je maken en daarop is je figuur (uiteraard) ontzettend belangrijk, en die moet dus ook zichtbaar zijn. Daarom is het ook totaal niet vreemd in dit werkveld. Castings voor opdrachten verschilt dus, ga je op een casting voor een beauty opdracht, zul je daar niet in je bh'tje hoeven staan. Maar ja, ga je op een casting voor een lingerie opdracht, uiteraard welquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hm. En je had er ook geen moeite mee dat wildvreemde mannen je lichaam kritisch zaten te bekijken?
Hoewel er natuurlijk weinig mis is, van de pics die ik heb gezien
Het gaat er niet om of je hun website vindt,maar wat anderen over het bureau te zeggen hebben. Als het reacties zijn in de trant van "Ik moest mij uitkleden en hij zat meteen aan mijn tetten/muts" dan is dat niet goed. Als het reacties zijn in de trant van "Ik moest mij uitkleden tot aan mijn lingerie waarna er op uiterst professionele een fotoshoot gedaan werd ende foto's daarvan in mijn dossier kwamen" moet je uitkijken of die reactie niet door het modellenbureau uit haar duim gezogen is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:09 schreef chloevanveen001 het volgende:
[..]
Als ik er op google komt de website niet eens naar boven... De website stond wel op visitekaartje maar is onder constructie.......
Ok ik ga niet haha wtf
Netvideogirlsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 02:33 schreef atleetje het volgende:
hoe heet dat bureau, kan ik ook eem googelen
Volgens mij is dat in sommige gevallen gestaged. Of een aantal van die vrouwen hebben een hele losse sexuele moraal.quote:
jij bent zeker ook iemand die denkt dat de bangbus echt isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in sommige gevallen gestaged. Of een aantal van die vrouwen hebben een hele losse sexuele moraal.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
jij bent zeker ook iemand die denkt dat de bangbus echt is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |