Omdat een foto heel anders over kan komen dan de werkelijkheid. Hoewel je misschien wel een beetje een indruk krijgt is het altijd makkelijker als iemand kan aangeven of een kamer bijvoorbeeld ook een beetje ruim is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:45 schreef polariteit het volgende:
Kan je helaas niet helpen met echt hotels in Nederland, maar waarom ga je bijvoorbeeld Hotels.com en consorten niet gewoon af? Uit de foto's kan je best al een hoop halen
(en dit is een serieuze reactie)
Op zo'n algemene vraag ga je zeker geen specifiek antwoord krijgen. Probeer je vraag dus (een heel stuk) specifieker te stellen. Zo ongeveer alle hotelkamers die ik heb gezien voldoen wel aan de criteria "mooi en ruim", maar ben zeker niet van plan om die allemaal neer te pennen.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:07 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Omdat een foto heel anders over kan komen dan de werkelijkheid. Hoewel je misschien wel een beetje een indruk krijgt is het altijd makkelijker als iemand kan aangeven of een kamer bijvoorbeeld ook een beetje ruim is.
Kijk eens op vakantieveilingen, groupon, etc. Daar kun je voor weinig geld een mooie kamer boeken.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:57 schreef Tom_Joad het volgende:
Stijl: zoal gemeld, modern, opgeruimd, geen tierenlantijntjes of druk behang dus strak. Ook geen hele spierwitte kamers. Een mooie warme kleur heeft de voorkeur.
Ruim is niet 1 meter looppad om het bed en dat is het. Liefst een zitje erbij.
Omgeving: was bij het plaatsen van de oproep nog niet echt belangrijk maar onze voorkeur gaat inmiddels uit naar iets in Utrecht, Brabant of Zuid Holland.
Budget, geen 5 sterren maar ook geen budgethotel. Een mooie kamer van 150,- tot 250,- p/n is mogelijk.
Zie bovenstaande posts waarom ik niet op een hotelsite wil kijken. Bovendien leek het me makkelijker om het aan mensen te vragen die door hun interesse in fotografie, weten wat er komt kijken bij een shoot, weten hoeveel afstand je nodig hebt tussen model en camera en het leek me makkelijker omdat gebruikerservaring zoveel meer zegt dan een foto, gemaakt met een groothoeklens en veel minder tijd zou moeten kosten dan het bekijken van honderden foto's op vakantiesites.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kijk eens op vakantieveilingen, groupon, etc. Daar kun je voor weinig geld een mooie kamer boeken.
Heb ik aan gedacht maar in onze vriendenkring woont niemand dusdanig groot dat de master bedroom groot genoeg is. Bovendien is een slaapkamer vaak gedecoreerd met persoonlijke details. Een hotelkamer of suite is daarom het meest geschikt. Ruim, neutraal ingericht en geen persoonlijke details.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:47 schreef Puala het volgende:
Ik heb de slaapkamer van vrienden gebruikt voor een fotoshoot. Extra lamp er bij en verder was deze al perfect. Zoiets kan je eventueel ook proberen?
Ok. Ja vrienden van me hebben een slaapkamer van 40 m2 ingericht met een luxe bed en dito spullen. De persoonlijke dingen als een foto/wekkerradio hadden we voor de shoot even weggehaald.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:59 schreef Tom_Joad het volgende:
[..]
Heb ik aan gedacht maar in onze vriendenkring woont niemand dusdanig groot dat de master bedroom groot genoeg is. Bovendien is een slaapkamer vaak gedecoreerd met persoonlijke details. Een hotelkamer of suite is daarom het meest geschikt. Ruim, neutraal ingericht en geen persoonlijke details.
Iemand heeft ons getipt over Van der Valk in Akersloot en een Van der Valk bij Schiphol. De foto's op de site zien er veelbelovend uit. Maar zoals eerder gezegd geven foto's soms de verkeerde indruk dus als iemand ervaring heeft met de kamers of suites van een Van der Valk hotel dan horen we het graag.
40m² is bij ons ongeveer de gehele bovenverdieping... Die van onze vriendengroep idem dito.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ok. Ja vrienden van me hebben een slaapkamer van 40 m2 ingericht met een luxe bed en dito spullen. De persoonlijke dingen als een foto/wekkerradio hadden we voor de shoot even weggehaald.
Mijn ervaring met een kamer in een Van der Valk was dat je er prima een fotoshoot kunt houden. Gewoon een beetje creatief omgaan met de ruimte die je hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:59 schreef Tom_Joad het volgende:
Maar zoals eerder gezegd geven foto's soms de verkeerde indruk dus als iemand ervaring heeft met de kamers of suites van een Van der Valk hotel dan horen we het graag.
Hoe bedoel je creatief omgaan? Zijn ze kleiner dan ze willen doen geloven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:35 schreef Azreal het volgende:
[..]
Mijn ervaring met een kamer in een Van der Valk was dat je er prima een fotoshoot kunt houden. Gewoon een beetje creatief omgaan met de ruimte die je hebt.
Dat sowieso, anders zouden ze geen groothoeklens gebruiken om het op de foto te zettenquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:40 schreef Tom_Joad het volgende:
Hoe bedoel je creatief omgaan? Zijn ze kleiner dan ze willen doen geloven?
Valt dat binnen een budget van 150 tot 250 euro? Ik kan me voorstellen dat een beetje leuke aankleding regelen voor een hotelkamer daar nogal snel bovenuit schiet.quote:
Cool, wat kost zoiets ongeveer?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:57 schreef Stefan het volgende:
Nee valt buiten de 200 euro
Maar dan kun je alles controleren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |