Ja, ze moeten wel zien of het allemaal een beetje lekker eruit ziet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef chloevanveen001 het volgende:
Ik heb net een mail gestuurd met de mededeling dat ik morgen niet kom. Kreeg dit terug hahaha:
Hello,
I saw your email, and thought as director of this agency I must reply to your remarks.
To be photographed in underwear is a very normal procedure, for the fact that we need to know how your body is shaped/ body type.
Please dont ever assume to know the procedure of a modeling agency better than a model agent/model scout, that's rude!
Please dont ever contact our agency again.
Thank you and good luck.
Nee hoor, als het een normaal bekend modellenbureau was geweest had ik er geen problemen mee :-)quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Je bent wel preuts voor een meisje dat model wil worden.
Als je Engels spreekt ben je natuurlijk een internationaal modellenbureau.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef chloevanveen001 het volgende:
[..]
Nee hoor, als het een normaal bekend modellenbureau was geweest had ik er geen problemen mee :-)
Google is your best friend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/p(...)sign/366463966722640
?
je zou je dochter laten gaan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Je bent wel preuts voor een meisje dat model wil worden.
Als ik een dochter zou hebben: nee!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef DroogDok het volgende:
Verstandige keus TS
[..]
je zou je dochter laten gaan?
Dankje voor je reactie! :-)))quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef angel008 het volgende:
tja castings misschien als je al een naam hebt als bureau of een bekende fotograaf voor je neus hebt sure, maar zo vaag als dit is zou ik nooit doen.
* angel008 zou never nooit niet een model die hij niet kent laten opdraven in lingerie wat moeten ze wel niet denken..
Altijd checken op de site wat ze hebben, mocht die in opbouw zijn lekker links laten liggen.
en dit komt dan van iemand die zelf al jaren geen website heeft/in opbouw tig meiden via via heeft gefotografeerd... het is leuker als een ander model je aanraad dan dat je op straat gaat zoeken naar iemand die je er mooi uit vind zien..
moraal ga nooit in zee als het niet goed voelt en zeker niet bij iemand die niks heeft om te laten zien, en al helemaal niet in lingerie op de eerste shoot.
Ja, en het scheelt me 25¤ aan reiskosten..quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:24 schreef SiennaForrest het volgende:
Ik denk dat je een goede keus hebt gemaakt om af te zeggen. Zeker gezien zijn reactie erna. Met zijn 'rude'.Gewoon goed dat je je grenzen in de gaten houdt en als het niet goed voelt; niet doen!
Weet trouwens ook dat er genoeg creeps zijn die zo'n site in elkaar draaien om echt te lijken. Het zijn dan gewoon platen van het inet afgehaald...quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef angel008 het volgende:
tja castings misschien als je al een naam hebt als bureau of een bekende fotograaf voor je neus hebt sure, maar zo vaag als dit is zou ik nooit doen.
* angel008 zou never nooit niet een model die hij niet kent laten opdraven in lingerie wat moeten ze wel niet denken..
Altijd checken op de site wat ze hebben, mocht die in opbouw zijn lekker links laten liggen.
en dit komt dan van iemand die zelf al jaren geen website heeft/in opbouw tig meiden via via heeft gefotografeerd... het is leuker als een ander model je aanraad dan dat je op straat gaat zoeken naar iemand die je er mooi uit vind zien..
moraal ga nooit in zee als het niet goed voelt en zeker niet bij iemand die niks heeft om te laten zien, en al helemaal niet in lingerie op de eerste shoot.
Als je een model vraagt, en dan niet de reiskosten betalenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:36 schreef chloevanveen001 het volgende:
[..]
Ja, en het scheelt me 25¤ aan reiskosten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |