'poot van de hont'quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:37 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon gaan wat is het ergste dat kan gebeuren heten ze Don en Ad nou gr gr en een poot van de hont
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:29 schreef superdrufus het volgende:
Stuur die mail door naar Alberto Stegeman.
Ja, ze moeten wel zien of het allemaal een beetje lekker eruit ziet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:35 schreef chloevanveen001 het volgende:
Ik heb net een mail gestuurd met de mededeling dat ik morgen niet kom. Kreeg dit terug hahaha:
Hello,
I saw your email, and thought as director of this agency I must reply to your remarks.
To be photographed in underwear is a very normal procedure, for the fact that we need to know how your body is shaped/ body type.
Please dont ever assume to know the procedure of a modeling agency better than a model agent/model scout, that's rude!
Please dont ever contact our agency again.
Thank you and good luck.
Nee hoor, als het een normaal bekend modellenbureau was geweest had ik er geen problemen mee :-)quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Je bent wel preuts voor een meisje dat model wil worden.
Als je Engels spreekt ben je natuurlijk een internationaal modellenbureau.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:41 schreef chloevanveen001 het volgende:
[..]
Nee hoor, als het een normaal bekend modellenbureau was geweest had ik er geen problemen mee :-)
Google is your best friend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/p(...)sign/366463966722640
?
je zou je dochter laten gaan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Je bent wel preuts voor een meisje dat model wil worden.
Als ik een dochter zou hebben: nee!quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef DroogDok het volgende:
Verstandige keus TS
[..]
je zou je dochter laten gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |