Je kan sowieso beter van al je tijd genieten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat had ik met 20, me weken kut gevoeld. Got over it, en nu janken dat ik bijna 23 bensucces met je 18e, is hartstikke leuk. Geniet liever nog van die 2 jaren tiener-zijn, die zijn ook zo voorbij
OT: beterrr, stukken, stukken beterkomt wel goed, denk ik
18 zijn is best leuk opzich. Je mag voort legaal aan drank en sigaretten komen en zelfs de kroeg inquote:Op maandag 18 maart 2013 23:49 schreef BestIEverHad het volgende:
Raar.. Ik word bijna 18, maar ik wil helemaal niet ouder worden.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:16 schreef Trashcanman het volgende:
OT: ik geniet enorm van de grafstemming waarin ik me al vanaf de middag bevind.
Wow, heb ik nu. Over 2 maanden 20 en ik heb het gevoel dat ik fucking oud ben en nergens meer tijd voor heb.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:07 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat had ik met 20, me weken kut gevoeld.
Ik verwacht wel een uitnodiging binnen 2 maanden dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:23 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wow, heb ik nu. Over 2 maanden 20 en ik heb het gevoel dat ik fucking oud ben en nergens meer tijd voor heb.![]()
Kut. Vreemde droom gehad over iemand die ik liever wil vergeten en mijn hoofd is vandaag![]()
Niet onnodig stressenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:09 schreef pietkanarie het volgende:
Zenuwachtig... gisterenavond twee dingen ingeleverd voor stage. Werd net door hen gebeld. Ik kon niet opnemen dus even later terug gebeld. Dat kwam niet goed uit dus moet over 20 minuten weer bellen.
Nu ben ik nogal bang voor een 'alles-wat-je-fout-kon-doen-doe-je-fout' telefoontje.
Vaak ben ik best rationeel maar met stage schiet ik meteen in de stressmodus. Heel irritant dat ik daar geen controle over heb.
Dank je voor het advies!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Niet onnodig stressen
Zet wat favoriete nummertjes op, geniet ervan en probeer het zo nog een keer
Fijn!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:40 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dank je voor het advies!
Het viel mee. Gewoon even wat onduidelijkheid, niet dat alles helemaal fout was.
En ik heb inderdaad in de tussentijd muziek geluisterd. Werkt altijd
Inderdaad, learned that the hard wayquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:55 schreef pietkanarie het volgende:
Klopt. Geen zwaarmoedige muziek want dan wordt het alleen maar erger!
En inderdaad een typisch geval van zinloze/stomme emotie. Die zoveel mogelijk genegeerd moet worden.
Jammer voor Tori, daar luister ik al bijna 10 jaar niet meer naar. Te zware shit waarbij ik geen passende stemming meer heb.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Inderdaad, learned that the hard way
Tori Amos kan je dan weer wel de humor van je stomme emotie laten inzien
Oh ik kon vorig jaar nog met veel plezier the waitress opzettenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jammer voor Tori, daar luister ik al bijna 10 jaar niet meer naar. Te zware shit waarbij ik geen passende stemming meer heb.
OT: goed bezig.
Motorbloempjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Tori Amos
Jammer dat we nog geen werkende stereo hebben hier![]()
Verder wel lekker bezig met m'n scriptie, zo even lunch maken en nog steeds een blij van m'n eerste loopclubervaring gisteravond, en morgen mag ik alwéér!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Oh when I die today I'll be a happy phantom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |