quote:Op zondag 17 maart 2013 02:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs daarvoor ben ik te belabberd, sorry
Jij hebt tenminste geslapenquote:Op zondag 17 maart 2013 05:37 schreef totalvamp het volgende:
Geirriteerd omdat ik weer kut geslapen heb
Ja 4 uur en verveel me dood. Vriendin ligt gewoon lekker te knorren naast mequote:Op zondag 17 maart 2013 05:43 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste geslapenmoet ik ook maar eens gaan doen
Benut je tijd dan nuttig en maak een ontbijtje voor haar voor als ze nog wakker wordtquote:Op zondag 17 maart 2013 05:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja 4 uur en verveel me dood. Vriendin ligt gewoon lekker te knorren naast me
Nee eet ze toch niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 06:05 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Benut je tijd dan nuttig en maak een ontbijtje voor haar voor als ze nog wakker wordt
Hier met dat ding!quote:Op zondag 17 maart 2013 06:11 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Voel me goed, nieuw woordje geleerd
Nou maak dan maar een ontbijtje voor onsquote:Op zondag 17 maart 2013 06:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Ze eet niet in bed en eet pas met de lunch
Wat wil je?quote:Op zondag 17 maart 2013 06:31 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nou maak dan maar een ontbijtje voor ons
quote:Op zondag 17 maart 2013 13:24 schreef Unsub het volgende:
Goed! Lekker door de bossen gerend vanmorgen (wat een weer!), en komende week een date
Leuk al die dates hierquote:Op zondag 17 maart 2013 14:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Aaaaaahh, vanavond dus die dateik ben zo zenuwachtig, net een klein kind dat verliefd is
Leukkkk. Veel plezier!quote:Op zondag 17 maart 2013 14:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Aaaaaahh, vanavond dus die dateik ben zo zenuwachtig, net een klein kind dat verliefd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |