ja dit is alweer even geleden zoveel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:50 schreef Herfstblad het volgende:
Man man man, wat was het zwaar! Ik ben gebroken.
H&M, Linda, Bijenkorf, Peter Hahn, 3 x HAH, veel pakjes![]()
En ik had per ongeluk de verkeerde post meegenomen voor een ander deel van mijn wijk, waardoor ik een beetje in de war raakte. Kortom: Laten we hopen dat het de rest van de week beter gaat
die linda is ook drama bladquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gidsen, dikke H&M-gids, 3dubbele HAH (erg dik) ... heel veel dus.
over je loon van 2012(als je heel het jaar bent geweest 2%)ook over de overuren maar fiscaal gezien is dit maar een paaqr piek allemaal.quote:
Ik heb er nu 4. Twee van PostNL, en twee van TNT. Eentje draag ik nog, hoewel hij behoorlijk zwart is geworden van de afgegeven inkt, en nog een andere van TNT die nog opgebruikt in het plastic zit. Wie wat bewaart, die heeft wat!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat regenpak is ook pure bagger. Die van de tnt was veel beter.
Nou, zeg dat: Bijenellendequote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:15 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja dit is alweer even geleden zoveel.
hah vond ik niet passen bij ook de bijenellende veel te zwaar(stapels van 90cm per straat
Ik heb er nog 2 van de tnt maar beide lekken in het kruis.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb er nu 4. Twee van PostNL, en twee van TNT. Eentje draag ik nog, hoewel hij behoorlijk zwart is geworden van de afgegeven inkt, en nog een andere van TNT die nog opgebruikt in het plastic zit. Wie wat bewaart, die heeft wat!
mooi he gewoon bagger de basis van ons bedrijf is ver te zoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:06 schreef Deezertje het volgende:
Net het loonstrookje online gezien, maar geen winstuitkering hoor (zaterdagbesteller). Was sowieso erg laag, februari was een korte maand, misschien daarom? Zal in ieder geval goed mijn extra uren in de gaten houden... Was maart 2012 zie ik nu. Geweldige site die MijnPostNL, lekker functioneel ook...
Dat lijkt me zeer irritant!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vaste wijk, wat is dat? Heb er al tijden geen meer
de jaargratificatie ook gekregen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:22 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Net salarisstrook gezien, alleen mijn contracturen zijn uitbetaald, geen meeruren uitbetaald terwijl er 10 uur in die periode zijn goedgekeurd![]()
![]()
Lekker weer, morgen even bellen.
16 hele euro's hierquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
de jaargratificatie ook gekregen?
was een stuiver hier
Ik ben tegenwoordig ook een soort manusje van alles. Zaterdag twee weken geleden heb ik drie halve wijken gelopen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:27 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer irritant!Ik heb dat jaren geleden ook een periode gehad maar dat was gelukkig maar drie maanden.
jesusquote:
Fixed.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Bij uitbetaling draag je 50% af aan de belasting... Bij uitbetaling betaal je tijdelijk heel veel loonheffing, maar dat wordt bij de belastingaangifte weer op de grote hoop geschoven waardoor je niet meer belasting erover betaalt dan je gewone loon.
denk dat niet helemaal klopt,als je boven een bp schaal uitkomt dan kost eht evengoed een nabetaling(mits je geen aftrekposten hebt)quote:
Je weet dat je het hogere tarief alleen betaalt over de inkomsten die meer zijn dan de schaal van het lagere tarief?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:30 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
plus als je buiten een schaal valt er nog meer af gaat(verzamelinkomen)
Die winsttoeslag mogen ze houden, maar die 10 uur meer uren is wel vervelend, toch bijna 100 euro. Nu moet ik weer bellen, uitzoeken wiens fout het is = tijd + beltegoed. Je lijkt wel een boekhouder bij PostNL, steeds je uurtjes bijhouden om te kijken of ze geen fouten maken. Zucht, ik ga me maar op de mountainbike uitleven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:42 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
jesus2 pakjes sigaretten
ook met die wd slaan ze geheel de plank mis.
geef iedereen 2.5 k netto jaarlijk bij niet ziek zijn etc
met die nieuwe zakken bedotten ze ook veel mensen(want 6 nwe zakken zijn wel 10/11 oude zakkenquote:
WGR / FAQ en huishoudelijke zaken...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:44 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
denk dat niet helemaal klopt,als je boven een bp schaal uitkomt dan kost eht evengoed een nabetaling(mits je geen aftrekposten hebt)
net als vak geld,dit betaal je zelf,kun je beter in een toekomst fonds stoppen
ik vind het vervelend voor je,om het loon te krijgen waar je recht op hebt,moet je telkens achteraan en op letten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:45 schreef GeintegreerdePool het volgende:
[..]
Die winsttoeslag mogen ze houden, maar die 10 uur meer uren is wel vervelend, toch bijna 100 euro. Nu moet ik weer bellen, uitzoeken wiens fout het is = tijd + beltegoed. Je lijkt wel een boekhouder bij PostNL, steeds je uurtjes bijhouden om te kijken of ze geen fouten maken. Zucht, ik ga me maar op de mountainbike uitleven.
ik heb zelf dit in het verleden meegemaakt( 2 fulltime banen)quote:
Ik heb geen nieuwe zakken. Alleen nog die grijze.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:45 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
met die nieuwe zakken bedotten ze ook veel mensen(want 6 nwe zakken zijn wel 10/11 oude zakken
en dat zijn er heel veel per wijk.
ja die zie ik ook weleens ertussenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:08 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuwe zakken. Alleen nog die grijze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |