Gidsen, dikke H&M-gids, 3dubbele HAH (erg dik) ... heel veel dus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:59 schreef dud0r het volgende:
Het was toch gruwelijk druk vandaag hier. Hoe zit het in de rest van het land?
Ik ook, en als klap op de vuurpijl vandaag nog eens 4 polo's en een 2e regenpak. Dus ik heb nu in totaal 13 (!) polo'squote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:38 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nou ze gooien mij dood met shirts zeg....
Ik had voor kerst 2 shirts korte en 2 shirts lange mouw
en nu 4 shirts korte mouw en 1 shirt lange mouw.....
zijn ze bang dat ik niet genoeg shirts heb
Hier ook enorm druk. En uitgerekend vandaag gingen de nieuwe diensten in, met veel krappere bezetting, met als gevolg dat we verzopen, en er dus een paar containers met H&M en TV-gidsen zijn blijven staan. Ben benieuwd of ze die er morgen doorheen gooien of donderdag.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:59 schreef dud0r het volgende:
Het was toch gruwelijk druk vandaag hier. Hoe zit het in de rest van het land?
quote:
quote:
Ook in dit topic allemaal hartelijk bedankt!!quote:
Dit.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef Deezertje het volgende:
Ik werk alleen zaterdags. Kan volgens mij bijna een jaar vrij nemen... maar doe ik niet, Voor je het weet ben je je vaste wijk kwijt...
Grappig, ik ook. Volgens mij is er hier nog iemand die ook al zo lang bij de post werkt of zelfs nog een paar jaar langer.quote:
Dat regenpak is ook pure bagger. Die van de tnt was veel beter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
regenpak mogen ze wel brengen. wat betreft de polo's mogen ze mij wel overslaan
Ja in Finbox al wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef Jesse_ het volgende:
Staat de salarisstrook bij mensen hier al online?
gaat me voornamelijk om de regenbroekquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat regenpak is ook pure bagger. Die van de tnt was veel beter.
Ook die is bagger. Ik heb er 1 die ik gebruik voor tussen thuis en de vestiging fietsen en ik heb 'm denk ik in de afgelopen 3 maanden een keer of 15 aangehad en ben op sommige plekken er al doorheen gesleten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gaat me voornamelijk om de regenbroek
Nee niet echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |