Klopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tot een paar jaar geleden was het gewoon goed als je de klanten maar op tijd bediende. Wat je tussen de tijdvakken door deed maakte niet uit
Dan heb je denk ik een stadsrit gehad?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
meestal ging ik terug naar de vestiging om daar de boel op te ruimen zodat ik na de haalrit sneller naar huis kon
was een mooi ritje dichtbij ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een stadsrit gehad?
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Precies 47 minuten geleden ben ik officieel jarig!
Opnemen is voordeliger. Bij uitbetaling draag je 50% af aan de belasting...quote:Op maandag 18 maart 2013 20:11 schreef Deezertje het volgende:
Wat raden jullie aan met veel verlof (100+ uur)? Opnemen of laten uitbetalen? Want de extra uren vanaf 2012 vervallen dus met de nieuwe wet.... (1 juli) Als het goed is moet dit dus ook aan te geven zijn of je je oude of nieuwe verlof wilt gebruiken? Had gehoord dat bij uitbetalen nog heel veel naar de belasting gaat?
gefeliciteerdquote:Op maandag 18 maart 2013 17:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Precies 47 minuten geleden ben ik officieel jarig!
Volgens mij wordt wanneer je verlof opneemt automatisch het oudste verlof als eerste opgebruikt. Uitbetalen hoeft niet perse ongunstiger te zijn, want dat kan evt. ook gespreid. (Bijv elke week 10 uur). Opnemen kan uiteraard ook, maar dan moet je wel op zo'n korte termijn zoveel vrij kunnen krijgen. Voor een fultimer is 100 uur maar 2,5 week vrij, maar als je een klein contract hebt...?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:11 schreef Deezertje het volgende:
Wat raden jullie aan met veel verlof (100+ uur)? Opnemen of laten uitbetalen? Want de extra uren vanaf 2012 vervallen dus met de nieuwe wet.... (1 juli) Als het goed is moet dit dus ook aan te geven zijn of je je oude of nieuwe verlof wilt gebruiken? Had gehoord dat bij uitbetalen nog heel veel naar de belasting gaat?
plus als je buiten een schaal valt er nog meer af gaat(verzamelinkomen)quote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Opnemen is voordeliger. Bij uitbetaling draag je 50% af aan de belasting...
meer dan een jaarquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij wordt wanneer je verlof opneemt automatisch het oudste verlof als eerste opgebruikt. Uitbetalen hoeft niet perse ongunstiger te zijn, want dat kan evt. ook gespreid. (Bijv elke week 10 uur). Opnemen kan uiteraard ook, maar dan moet je wel op zo'n korte termijn zoveel vrij kunnen krijgen. Voor een fultimer is 100 uur maar 2,5 week vrij, maar als je een klein contract hebt...?
alleen het wettelijke verlof verlies je nu na 1,5 jaar. Het verlof wat je opbouwt door boven je contracturen opbouwt geldt nog gewoon vijf jaarquote:Omdat die beperkte houdbaarheid alleen geldt voor wettelijk verlof opgebouwd vanaf 01/01/2012 doet de vreemde situatie zich voor dat nieuw verlof eerder zijn geldigheid verliest dan oud verlof. Eigenlijk zou je dan dus eerst het nieuwe verlof moeten opnemen, maar dat kan helaas niet.
55 grijze tassen. Dat is voor 21 wijken geloof ik. Daar komen de oranje dan nog bij.quote:
Je hebt 87% van de woorden juist herkend.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Even een kleine test om het vocabulaire van de gemiddelde PostNL medewerker te testen.
Ik kwam op 88% ()
http://woordentest.ugent.be/instructions.html
Let wel op! Ook woorden die strikt genomen geen Nederlands zijn, maar wel gebruikt en herkend worden binnen het Nederlands taalgebied (dus ook in België) worden binnen de context van deze test gezien als Nederlands woord.
Wanneer ben je in dienst gekomen ? Dat scheelt namelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:55 schreef Thomas-sama het volgende:
Winstuitkering is toch 2% van jaarsalaris 2011?
Volgens mij staat er te weinig op mijn salarisstrookje..
2000quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Wanneer ben je in dienst gekomen ? Dat scheelt namelijk.
Op het salarisstrook staat niet hoeveel procent, maar als ik het uitreken kom ik maar op 1,69%quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Ha ! Nou, dan zou het inderdaad die 2% zijn.
Ik pas sinds 2011, dus voor mij is het anders.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |