abonnement Unibet Coolblue
pi_124048015

De hardstyle liefhebbers onder ons O+
Eric_thumb.jpgStewie.gifTwitter_photol.jpgUntitled-2.gifUntitled-6.gifcartmanmisslopez.jpgfok_usericon1.gifenzyme2.jpgavatar.gifRhSBQs_50.gifkrustyFok.jpgdj_party.gifbovendasboot.jpg2ecg8du.giffok.pngFOKApples.jpgsunshine.jpgWGAF.gif161372.giffok4.gifDSC00840.mini.jpg35085n7.jpg2hhdcup.pngrsz_baron.jpgWariokleur.jpg29fcpr4.jpg.pngr.png1077788_small.gifAlphaverb.jpgavatar_2.JPGMW2Ss.gifre3s.jpg16gilvn.jpgimagesCAVI210J.jpguitje.pngThleinnno.jpgAFCA%20(2).pngui.pngnoiconn.pngUI1.jpgafbeeldingfok.png

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_


Bekende producers en DJ's~:)
*Abyss*Digital Punk*Noisecontrollers
*Activator*DJ Stephanie*Pavo
*Alpha Twins*DJ Thera*Philippe Rochard
*Alphaverb*Dj Titan*Pulse
*Alter Egosz*Donkey Rollers *Ran-D
*A-Lusion*Dozer (f.k.a. Tony)*Scope DJ
*Balistic*Dutch Master*Showtek
*Bass Modulators*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Slim Shore
*Beat Providers*Francesco Zeta*Southstylers
*Beholder*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Geck-O*Tatanka
*Bioweapon*Gizmo*Technoboy
*Blutonium Boy*Grandmaster Q*The Machine
*Brainkicker*Hardstyle Masterz*The Partycrushers
*Brennan Heart*Headhunterz*The Pitcher
*Chris One*Intractable One*The Prophet
*Clive King*Isaac*The R3bels
*Crypsis*Jack of Sound*The Vision
*Da Tweekaz*Jones*Tuneboy
*Dana*Josh & Wesz*Toneshifterz
*Daniele Mondello*Kodex*Unloaders
*Davide Sonar*Kold Konexion*Wasted Penguinz
*D-Block & S-te-Fan*Luna*Wildstylez
*Deepack*Max B. Grant*Zany
*Degos & Re-Done*Max Enforcer*Zatox
*DHHD*Mind.Illusion*Zero Sanity

MC's ^O^
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Jeff
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
CrypsisLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
ShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
Fusion
M!d!fy
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
Theracords
Zanzalabs
TiLLT Records

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
Q-Dance radio
HardStation.FM
b2s Radio
hardstyle.nu

Oude topics :z

Topicreeks: Hardstyle

[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009
[Hardstyle] Best of 2010

TT:





[ Bericht 0% gewijzigd door robuust89 op 16-03-2013 17:40:22 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124048266
De op _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O*
pi_124048919
Nog steeds 1 van m'n favorieten :)

Ook maar meteen ff kaartje Loudness gekocht. Gaat weer een mooi feestje worden!

[ Bericht 26% gewijzigd door Mr_Eenoog op 14-03-2013 17:01:36 ]
pi_124056717
Goeie OP track inderdaad, heerlijk plaatje :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124057346
Zo, volgens mij heb ik een paar HS topics gemist. Heb ik iets belangrijks gemist in hardstyle land?
pi_124057572
Mag ik trouwens in de OP ):O
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:18:22 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124058735
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 18:37 schreef Levitas het volgende:
Zo, volgens mij heb ik een paar HS topics gemist. Heb ik iets belangrijks gemist in hardstyle land?
De Tijdmachine :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124058808
OP-track _O_

nieuwe opzet van Defqon.1 -O- :N gok dat heel veel mensen gewoon weekendkaarten gaan kopen 6 april en dan alleen zaterdag gaan... omdat je geen flauw idee hebt hoeveel kaarten er overblijven (of hoeveel Q er achterhoudt) voor de 'normale' verkoop een week later :X
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124059091
quote:
die klapt er fijn op!! :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124064238
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
OP-track _O_

nieuwe opzet van Defqon.1 -O- :N gok dat heel veel mensen gewoon weekendkaarten gaan kopen 6 april en dan alleen zaterdag gaan... omdat je geen flauw idee hebt hoeveel kaarten er overblijven (of hoeveel Q er achterhoudt) voor de 'normale' verkoop een week later :X
Dit dus.. Gewoon achterlijk dit, achja bij gebrek aan DQ kaartjes wordt het ground zero oid.

Edit: ik heb q-dance maar een mailtje gestuurd met de vraag.

[ Bericht 2% gewijzigd door KeesBromfiets op 14-03-2013 21:30:11 ]
pi_124064351
quote:
Lekkere klapper idd..! Dat is een mooie voor op een festival! :Y)
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_124065507
quote:
Die is ondertussen al vaak geplaatst hier :D
pi_124066585
Soms heeft youtube nog best aardige suggesties



Kijken of dit mij door het begin van mijn nachtwerk heen sleept
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124068110
Ja hoor, weer een pareltje van de Noisecontrollers _O_


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124068330
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef robuust89 het volgende:
Ja hoor, weer een pareltje van de Noisecontrollers _O_


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt slecht is het niet binnen dat genre, maar het zou enorm jammer zijn als ze hardstyle meer en meer aan de kant gaan zetten.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124069483
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Echt slecht is het niet binnen dat genre, maar het zou enorm jammer zijn als ze hardstyle meer en meer aan de kant gaan zetten.
Dat is dubcrap... herie NC Stahp, go home you are drunk!
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124070331
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:36 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Dat is dubcrap... herie NC Stahp, go home you are drunk!
En dit is duidelijk een mening ;) Ik vind het absoluut niet verkeerd. Maar vraag me af waarom ze het niet onder hun alias Pavelow doen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124072964
Hopelijk gaan ze dit niet op festivals draaien :r.
pi_124073315
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

En dit is duidelijk een mening ;) Ik vind het absoluut niet verkeerd. Maar vraag me af waarom ze het niet onder hun alias Pavelow doen.
Pavelow is slechts de artiestennaam van één van de twee leden van Noisecontrollers (Bas geloof ik), dus als ze het samen hebben gemaakt, zou dat niet logisch zijn.

En Noisecontrollers is, na Showtek, één van de eerste artiesten waarvan ik verwacht dat ook zij de hardstyle achter zich zullen laten liggen en overgaan op softere muziek.
gr gr
pi_124079952
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Pavelow is slechts de artiestennaam van één van de twee leden van Noisecontrollers (Bas geloof ik), dus als ze het samen hebben gemaakt, zou dat niet logisch zijn.

En Noisecontrollers is, na Showtek, één van de eerste artiesten waarvan ik verwacht dat ook zij de hardstyle achter zich zullen laten liggen en overgaan op softere muziek.
Dat laatste kun je wel eens gelijk in hebben. Ze hebben zich al vaak genoeg afgezet tegen kritiek uit diverse hoeken als ze weer eens een trager plaatje hadden gemaakt oid. Niet al te lang geleden (ja, die namen van de tracks blijven mij dus niet bij bij de NC) was er ook eentje, die is uiteindelijk alsnog op normaal tempo gereleased, maar vroeg of laat zullen ze die stap wel gaan maken.

Overigens veel respect voor de mannen van NC, maar toch vind ik hun tracks tegenwoordig vrij saai. Zit prima in elkaar allemaal, maar het doet me gewoon niks. Deze track is dat ook weer een voorbeeld van.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 08:13:06 #22
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_124080573
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Pavelow is slechts de artiestennaam van één van de twee leden van Noisecontrollers (Bas geloof ik), dus als ze het samen hebben gemaakt, zou dat niet logisch zijn.

En Noisecontrollers is, na Showtek, één van de eerste artiesten waarvan ik verwacht dat ook zij de hardstyle achter zich zullen laten liggen en overgaan op softere muziek.
ze produceren individueel, dit is iets van bas denk ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_124081244
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 06:44 schreef slvrbld het volgende:

[..]

Dat laatste kun je wel eens gelijk in hebben. Ze hebben zich al vaak genoeg afgezet tegen kritiek uit diverse hoeken als ze weer eens een trager plaatje hadden gemaakt oid. Niet al te lang geleden (ja, die namen van de tracks blijven mij dus niet bij bij de NC) was er ook eentje, die is uiteindelijk alsnog op normaal tempo gereleased, maar vroeg of laat zullen ze die stap wel gaan maken.

Overigens veel respect voor de mannen van NC, maar toch vind ik hun tracks tegenwoordig vrij saai. Zit prima in elkaar allemaal, maar het doet me gewoon niks. Deze track is dat ook weer een voorbeeld van.
Sludge?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124081355
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 18:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mag ik trouwens in de OP ):O
Done!
Meer liefhebbers?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124081696
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:09 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Done!
Meer liefhebbers?
Ik :) Mijn platenspeler is gisteren besteld. Nu is het tijd voor hardstyle vinyl :) Wie weet een goede webshop? Had een echt vette collectie bij mid-townshop.nl besteld maar ze zijn gestopt, grrrrr. Gooi dan ook de site offline:(
pi_124081790
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:27 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Ik :) Mijn platenspeler is gisteren besteld. Nu is het tijd voor hardstyle vinyl :) Wie weet een goede webshop? Had een echt vette collectie bij mid-townshop.nl besteld maar ze zijn gestopt, grrrrr. Gooi dan ook de site offline:(
Je heb geen UI :')

STM ook niet, dus die telt dubbel :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124081797
O oke, wist ik niet, lekker dom.
pi_124083893
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:27 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Ik :) Mijn platenspeler is gisteren besteld. Nu is het tijd voor hardstyle vinyl :) Wie weet een goede webshop? Had een echt vette collectie bij mid-townshop.nl besteld maar ze zijn gestopt, grrrrr. Gooi dan ook de site offline:(
Ik heb hier nog een hoop vinyl liggen van hardstyle. Voor een zacht prijsie mag alles de deur uit :)
pi_124090160
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
En Noisecontrollers is, na Showtek, één van de eerste artiesten waarvan ik verwacht dat ook zij de hardstyle achter zich zullen laten liggen en overgaan op softere muziek.
Volgens mij hebben ze dat inderdaad met de remix bevestigd. Had wat mij betreft wat meer als Pavelow uitgebracht kunnen worden, tenzij het inderdaad de nieuwe weg die NC in willen slaan is...
pi_124093092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:33 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Je heb geen UI :')

STM ook niet, dus die telt dubbel :P
lol :P
pi_124093340
quote:
Damn als ze deze toch eens uitbrengen op vinyl wordt ik heel blij.
pi_124093444
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:09 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Done!
Meer liefhebbers?
Ik :7
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124093690
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 15:14 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Damn als ze deze toch eens uitbrengen op vinyl wordt ik heel blij.
Volgens mij wordt er weinig tot niks meer uitgebracht op vinyl in hardstyle land.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124094760
Goeie maar als ik het rip van youtube zal de kwaliteit niet al te best zijn of valt dat mee?
pi_124094812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 15:22 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er weinig tot niks meer uitgebracht op vinyl in hardstyle land.
Valt tegen maar toch nog wat leuke platen kunnen bestellen. Scantraxx en Minus is more brengen regelmatig nog wat uit maar dan houdt het wel op.
pi_124094974
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef stoeltafel het volgende:
Goeie maar als ik het rip van youtube zal de kwaliteit niet al te best zijn of valt dat mee?
Goh...

Zelfs MP3 320 kbps accepteren ze niet. En je zal toestemming van het label moeten zien te krijgen.
pi_124095188
Als je mp3 320 op vinyl gaat drukken vervalt ook de functie van het vinyl een beetje :P
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124095632
Ik vraag me af of je het verschil echt horen kan, zeker bij vinyl dat nooit echt een perfecte replay heeft door kleine imperfecties :) En dan heb ik het ik over echt dubbelblind getest zodat je zelfs niet weet of je niet misschien 2x dezelfde te horen krijgt.
pi_124099434
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:03 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Sludge?
Waarschijnlijk. Als die aan mijn omschrijving voldoet :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124101468
Betreft de tickets defqon:
quote:
Hallo,

Er hangt een grote vraag over het aantal tickets.
Welke aantallen tickets zijn beschikbaar?
Kan het zo zijn dat er 50.000 weekend tickets worden verkocht waardoor 500 zaterdag tickets over blijven?

Bij voorbaat dank,
Keesbromfiets.
quote:
Hi Keesbromfiets,

Bedankt voor je e-mail.

Voor de dag-, en weekendkaarten van Defqon.1 hebben we een goede verdeling gemaakt.
De exacte aantallen kan ik je helaas niet verstrekken.

Hopelijk hiervoor je begrip.

Grtz!

Robin
Q-dance
pi_124102277
_O_

ik wil terug (in de tijd) O+

en volgens mij is kameraad in een flits in beeld, vlak na de knuffel van Bob en Jaimy, als het losgaat rond 00:53 :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 15 maart 2013 @ 19:01:37 #45
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_124102329
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
_O_

ik wil terug (in de tijd) O+

en volgens mij is kameraad in een flits in beeld, vlak na de knuffel van Bob en Jaimy, als het losgaat rond 00:53 :P
De Fusion groupie was (wie immer) ook in beeld.

Was een zeer fijn feestje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_124102668
quote:
Tof monteerwerk ook!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124103419
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:39 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

_O-
:P Ja ff mijn ekte naam weggehaald, je dacht toch niet echt dat ik zo'n mail stuur haha!

[ Bericht 0% gewijzigd door KeesBromfiets op 15-03-2013 19:32:42 ]
pi_124103448
Central studio utrecht, is dat een mooie locatie? Zit te twijfelen om naar Euphoria te gaan, lijkt mij wel tof.
pi_124103539
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:24 schreef KeesBromfiets het volgende:
Central studio utrecht, is dat een mooie locatie? Zit te twijfelen om naar Euphoria te gaan, lijkt mij wel tof.
Ik vond het best een toffe locatie tijdens pussy lounge. Het geluid was er prima, makkelijk bereikbaar, alleen volgens mij best wel warm.
pi_124104247
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:24 schreef KeesBromfiets het volgende:
Central studio utrecht, is dat een mooie locatie? Zit te twijfelen om naar Euphoria te gaan, lijkt mij wel tof.
Ja! Vind het een fijne locatie ja. Geluid is best nice meestal en ook fijne grootte :)
pi_124108349
Dacht ff de cd van hardbass '13 downloaden, code black revolution 2 keer erop? dafuq.
pi_124109962
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 21:03 schreef KeesBromfiets het volgende:
Dacht ff de cd van hardbass '13 downloaden, code black revolution 2 keer erop? dafuq.
Dacht eerst dat het een faal van jouw download was, maar het is dus echt zo. :')
http://www.discogs.com/Various-Hard-Bass-2013/release/4281082
gr gr
pi_124111625
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 15:14 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Damn als ze deze toch eens uitbrengen op vinyl wordt ik heel blij.
quote:
You don't need to wait long, both 'The record breaking' and 'Like a boss' by Chain Reaction will be released soon!
Aldus zijn FB :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124117705
Bartje, ouwe bromsnor. Gefeliciteerd *O*
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_124117773
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:01 schreef T_Killer het volgende:

[..]

De Fusion groupie was (wie immer) ook in beeld.

Was een zeer fijn feestje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janini inderdaad, wie immer :D :+

en Feel So Good, wat een losgaan toen die kwam _O_ :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124117792
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bartje, ouwe bromsnor. Gefeliciteerd *O*
ook vanaf deze kant ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124118709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:09 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Done!
Meer liefhebbers?
Ik dan ook maar
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124122198
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:09 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Done!
Meer liefhebbers?
Lief dat ik er ook in sta :D
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 08:30:57 #59
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_124122243
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bartje, ouwe bromsnor. Gefeliciteerd *O*
Bedankt hè, hoor ik toch ook bij de oude mannen :)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zaterdag 16 maart 2013 @ 09:07:13 #60
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124122640
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bartje, ouwe bromsnor. Gefeliciteerd *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124124084
Gefeliciteerd, Bartman :)
pi_124124268
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef T-Force het volgende:
Gefeliciteerd, Bartman :)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:21:04 #63
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_124124615
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef T-Force het volgende:
Gefeliciteerd, Bartman :)
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_124125738
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef T-Force het volgende:
Gefeliciteerd, Bartman :)
!

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 19:24 schreef KeesBromfiets het volgende:
Central studio utrecht, is dat een mooie locatie? Zit te twijfelen om naar Euphoria te gaan, lijkt mij wel tof.
Twee keer naar Euphoria Utrecht geweest en twee keer prima locatie!
Mixes onder de naam Khadber
pi_124130062
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef T-Force het volgende:
Gefeliciteerd, Bartman :)
pi_124130254
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef T-Force het volgende:
Gefeliciteerd, Bartman :)
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124130942
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef T-Force het volgende:
Gefeliciteerd, Bartman :)
pi_124136573
Iemand hier die nog CDJs en een mixer zoekt? Kennis van me verkoopt 2x Pioneer CDJ1000 MK3 en 1x Pioneer DJM 400.

http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
pi_124137674
6 oktober 2012 was editie #1
2 maart 2013 was editie #2

1 / 7 juni 2013 editie #3 ?? :D :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124138313
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef T-Force het volgende:
Gefeliciteerd, Bartman :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124138507
Vanavond eens kijken of kings nog leuk is!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:04:15 #72
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_124139755
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 10:51 schreef T-Force het volgende:
Gefeliciteerd, Bartman :)
Nogmaals bedankt allemaal! :Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_124140722
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:35 schreef Joysa het volgende:
Vanavond eens kijken of kings nog leuk is!
Neem je wel je paraplu mee? :P
pi_124140854
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:26 schreef Mr_Eenoog het volgende:

[..]

Neem je wel je paraplu mee? :P
Ja :') nasty gebouw
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124154008
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:30 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ja :') nasty gebouw
Huize Maas? Zo ja klopt vies warm zweet hok :')
pi_124154469
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 05:43 schreef Wut het volgende:

[..]

Huize Maas? Zo ja klopt vies warm zweet hok :')
Huize maas? Beursgebouw..
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124157040
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 07:40 schreef Joysa het volgende:

[..]

Huize maas? Beursgebouw..
Vond je het wel leuk?
Eigenlijk las ik al ergens dat het poep was. :')
gr gr
pi_124157661
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 19:35 schreef Joysa het volgende:
Vanavond eens kijken of kings nog leuk is!
En was het leuk? Een vage kennis deed mij ook bericht dat hij daar was, via vakantieveiling 5 euro :')
pi_124161914
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 11:44 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

En was het leuk? Een vage kennis deed mij ook bericht dat hij daar was, via vakantieveiling 5 euro :')
2eu voor 2 kaartjes! :D

Het was super geweldig. :') het was maar goed dat ik met een grote groep was en daardoor wel toffe avond heb gehad.

Het was wel heel duidelijk een vakantieveilingen feestje :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124163089
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:17 schreef Joysa het volgende:
Het was wel heel duidelijk een vakantieveilingen feestje :D
die heb ik nog niet eerder gehoord, een feestje omschrijven als een vakantieveilingen-feestje :+ _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124163280
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

die heb ik nog niet eerder gehoord, een feestje omschrijven als een vakantieveilingen-feestje :+ _O-
:D
Leeftijd liep van 12 tot 90 ofzo. Veel van die huismoedertjes met pittig korte kapsels die het toevallig op vakantieveilingen zagen. :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124168311
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:52 schreef Joysa het volgende:

[..]

:D
Leeftijd liep van 12 tot 90 ofzo. Veel van die huismoedertjes met pittig korte kapsels die het toevallig op vakantieveilingen zagen. :')
Dit dus, alleen maar tokkies.
pi_124168340
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Dit dus, alleen maar tokkies.
tokkies + benniesnugger & ik dan! :( :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124206836
Line-up voor Euphoria:
quote:
Atom
E-Force
Inner Heat
Jack of Sound
Psyko Punkz
Ran-D
Scope DJ
Stephanie
Tatanka
The R3belz
Zatox
MC: Renegade
MC: Villain
Denk erover om er heen te gaan, maar vind het wel apart. Een Ran-D of een E-Force associeer ik nou niet direct met euforisch :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 18 maart 2013 @ 15:00:03 #86
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124206938
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:57 schreef robuust89 het volgende:
Line-up voor Euphoria:

[..]

Denk erover om er heen te gaan, maar vind het wel apart. Een Ran-D of een E-Force associeer ik nou niet direct met euforisch :P
Euphoria heeft al vrij lang geen euforisch thema meer.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 18 maart 2013 @ 17:44:53 #87
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_124213771
quote:
Mooien nummer.

Wie is poprebel?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  maandag 18 maart 2013 @ 17:57:19 #88
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124214222
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:44 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Mooien nummer.

Wie is poprebel?
een populaire rebelse boi
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124216745
Die andere R3bel doet 't iig een stuk beter. :)

What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124217695
Toevallig leute van hier de eventueel naar Restylerz gaan volgende week?
pi_124219752
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:57 schreef mstx het volgende:

[..]

een populaire rebelse boi
zeker wel :Y :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124219857
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124220110
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Toevallig leute van hier de eventueel naar Restylerz gaan volgende week?
Zijn nog aan het kijken voor vervoer :)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124221646
quote:
Bôh, die kick _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 18 maart 2013 @ 20:30:54 #95
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124222002
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Toevallig leute van hier de eventueel naar Restylerz gaan volgende week?
Misschien :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124224418
quote:
Vind het echt een zware tegenvaller om eerlijk te zijn. Altijd wel fan geweest van hun sounds, maar deze plaat doet me echt 0,0. Melodie is saai, synth is niet interessant en de kick is ook niet om over naar huis te schrijven. Jammer :{
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  maandag 18 maart 2013 @ 21:38:13 #97
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_124226329
Die J&W plaat is toch al wat ouder. Heb ik volgens mij al op een aantal feesten gehoord.
De mids hebben wel echt een HHZ sound trouwens.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:58:17 #98
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_124243097
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef T_Killer het volgende:
Die J&W plaat is toch al wat ouder. Heb ik volgens mij al op een aantal feesten gehoord.
De mids hebben wel echt een HHZ sound trouwens.
Is gewoon een bepaalde geluidsvorm in een bekende plugin, wordt veelvuldig gebruikt :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_124246641
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:44 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Mooien nummer.

Wie is poprebel?
Een vocalist/zanger/hardstyle producer die 2 collabs heeft met the prophet, nieuwe held van scantraxx?
pi_124247430
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 17:44 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Mooien nummer.

Wie is poprebel?
You and me, are like fish in the sea. Living free.
I have treid, i've never denied xtc
pi_124274219
quote:
Het aantal reacties hierop in dit topic zegt genoeg denk ik. Het is wel ok, maar echt niks bijzonders. 13 in dozijn.

(Offtopic:) Iemand nog naar Qult zaterdag trouwens? ACTI _O_
gr gr
pi_124280935
Ik had ook wel wat meer verwacht van die collab. B-Front en Adaro maken allebei geweldige tracks die me erg goed liggen, maar dit is weinig bijzonders inderdaad. In elk geval niet best of both worlds :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124298430
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:50 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Het aantal reacties hierop in dit topic zegt genoeg denk ik. Het is wel ok, maar echt niks bijzonders. 13 in dozijn.

Tegenwoordig moet haast ieder feest wel een anthem hebben :')
Snap alleen niet waarom, het voegt nou niet echt veel toe naar mijn idee..
pi_124299189
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 16:49 schreef Wut het volgende:

[..]

Tegenwoordig moet haast ieder feest wel een anthem hebben :')
Snap alleen niet waarom, het voegt nou niet echt veel toe naar mijn idee..
Bezoekers vinden dat klaarblijkelijk heel belangrijk en eigenlijk is het stiekeme reclame op ieder ander feest waar hij gedraaid wordt.
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:17:15 #109
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_124304213
Niet helemaal mijn ding, het is voor mij meer een typische bfront plaat met die sfeer in de melodie etc. Adaro hoor ik er niet echt in terug.

Anthems zijn er tegenwoordig echt veel idd....in 2010 waren wij met Rebirth als kleiner festival nog 1 van de eerste, daarna volgden Intents/Wish en vele meer. En er hangt vaak veel promotie omheen, opzich is een track natuurlijk wel leuker als platte interviews oid.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_124307615
quote:
Shake...that shimmy baby!
Dit was een verrassende set, erg tof om terug te luisteren ^O^
pi_124307697
hopelijk komen er nog meer sets online!! :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:13:52 #115
256829 Sokz
Livin' the life
pi_124310690
Ah ja leuk ingetrapt.. :{
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:19:22 #117
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124311107
hallon wat vinde jullie van me nieuwe site
http://www.happyhardstyle.nl/

als jullie nog kei harde nmmrs wete hoor ik het graag alvast bedankd

gr gr
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124311311
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef mstx het volgende:
hallon wat vinde jullie van me nieuwe site
http://www.happyhardstyle.nl/

als jullie nog kei harde nmmrs wete hoor ik het graag alvast bedankd

gr gr
Gvd had ook van 16m kunnen zijn :D

Edit: Je vergeet:
  FOK!fotograaf woensdag 20 maart 2013 @ 21:23:27 #119
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124311370
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef mstx het volgende:
hallon wat vinde jullie van me nieuwe site
http://www.happyhardstyle.nl/

als jullie nog kei harde nmmrs wete hoor ik het graag alvast bedankd

gr gr
Opposittus - Licht gaat uit. en dan de versie van Koen ofzo.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:25:48 #121
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124311527
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Opposittus - Licht gaat uit. en dan de versie van Koen ofzo.
heb ik al wel hard nr

quote:
die is me iets te raw
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124311674
quote:
the fuck?! dit nummer klinkt heel anders dan ik me kan herinneren...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124311764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:25 schreef mstx het volgende:

[..]

heb ik al wel hard nr

[..]

die is me iets te raw
Deze ook te raw?

  woensdag 20 maart 2013 @ 21:32:16 #124
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124311940
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

the fuck?! dit nummer klinkt heel anders dan ik me kan herinneren...
Nu je het zegt, deze versie is inderdaad al beter geschikt dan het origineel. :)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  FOK!fotograaf woensdag 20 maart 2013 @ 21:32:25 #125
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124311948
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_124311991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

the fuck?! dit nummer klinkt heel anders dan ik me kan herinneren...
Die met de videoclip is softer gemaakt dan de gereleasede versie van 3 jaar terug. Dat trekt het publiek nu eenmaal niet. De videoclip is ook pas een jaar oud.
pi_124312101
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:32 schreef mstx het volgende:

[..]

Nu je het zegt, deze versie is inderdaad al beter geschikt dan het origineel. :)
:') :{w

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:33 schreef StM het volgende:

[..]

Die met de videoclip is softer gemaakt dan de gereleasede versie van 3 jaar terug. Dat trekt het publiek nu eenmaal niet. De videoclip is ook pas een jaar oud.
gelukkig, het ligt niet aan mij :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!fotograaf woensdag 20 maart 2013 @ 21:44:07 #128
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124312666
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef mstx het volgende:
hallon wat vinde jullie van me nieuwe site
http://www.happyhardstyle.nl/

als jullie nog kei harde nmmrs wete hoor ik het graag alvast bedankd

gr gr
Owja, Deze mag ook niet ontbreken natuurlijk

Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  woensdag 20 maart 2013 @ 22:00:33 #129
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124313686
quote:
bijna vergeten dit pareltje
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124314243
baal echt dat ik er dit jaar niet voor een 7e keer op rij bij kan zijn!! -O- ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124314415
Wat een ongelooflijk saaie lineup, zeker als je alleen op zaterdag wilt... De zondag ziet er een stuk leuker uit.
pi_124314512
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef StM het volgende:
Wat een ongelooflijk saaie lineup, zeker als je alleen op zaterdag wilt... De zondag ziet er een stuk leuker uit.
was te verwachten, mensen moeten natuurlijk wel een heel weekend gaan...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  FOK!fotograaf woensdag 20 maart 2013 @ 22:12:32 #134
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124314516
Vind de line-up eigenlijk wel een beetje tegenvallen.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_124314989
Luna & Pila & Pavo
Josh & Wesz
Scope DJ live
Frequencerz

^O^

de rest is (samen met het anthem) niet echt bijzonder :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124315124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef Mascleta het volgende:
Vind de line-up eigenlijk wel een beetje tegenvallen.
Alleen geck-o en josh en wesz lijken me tof.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124315126
Geck-O nog, Acti in de white kan leuk zijn...

Luna & Pila & Pavo zal de openingsact zijn.
  FOK!fotograaf woensdag 20 maart 2013 @ 22:52:17 #138
159915 -Menn0-
MNO
pi_124316990
Hmm niet heel spannend nee, maar weekendje partyen kan nooit kwaad ;)
,,/
pi_124319465
Ik wil eigenlijk wel naar Defqon. Gewoon een dagje struinen, wordt toch wel leuk.

Mag ik even kotsen op Popr3b3l? Als je aandacht en top 40 hits wil en je bandje lukt niet ga je maar de volgende hype pakken? Gatverdamme zeg.
Mixes onder de naam Khadber
pi_124323319
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef mstx het volgende:
hallon wat vinde jullie van me nieuwe site
http://www.happyhardstyle.nl/

als jullie nog kei harde nmmrs wete hoor ik het graag alvast bedankd

gr gr
Omggg vet concept! Met zo'n lauwe site kan hardstyle de hele wereld rond. Spread the hartjes!
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124323503
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef mstx het volgende:
hallon wat vinde jullie van me nieuwe site
http://www.happyhardstyle.nl/

als jullie nog kei harde nmmrs wete hoor ik het graag alvast bedankd

gr gr
_O-
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 21 maart 2013 @ 08:59:34 #142
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124324730
http://www.nu.nl/economie/3375806/idt-in-amerikaanse-handen.html

quote:
ID&T in Amerikaanse handen

De Nederlandse organisator van dance-evenementen en festivals ID&T wordt onderdeel van het Amerikaanse bedrijf SFX Entertainment.

Dat werd donderdag bekendgemaakt. SFX koopt driekwart van de aandelen van de onderneming, wat ID&T een waardering geeft van ruim 130 miljoen dollar (100 miljoen euro).

ID&T is bekend van evenementen als Sensation en Mysteryland. De onderneming is opgericht in 1992 en actief in 22 landen in Europa, Azië, Australië, Zuid-Amerika en Noord-Amerika.

Creatief hart

''Het creatieve hart, waar de feesten en festivals worden bedacht en vormgegeven, blijft volledig in Nederlandse handen. Het blijft onder de naam M-Design gevestigd in Amsterdam'', zo benadrukte de onderneming. Ook blijft de naam ID&T gewoon bestaan. In 2012 sloeg de onderneming nog een overnamebod van 100 miljoen dollar af.

Volgens ID&T-directeur Duncan Stutterheim kan ID&T, als onderdeel van SFX , flexibeler reageren op nieuwe ontwikkelingen, belangrijke investeringen beter dragen en over grotere reserves beschikken qua personeel en organisatie.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124325113
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef ElDani het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar Defqon. Gewoon een dagje struinen, wordt toch wel leuk.

Mag ik even kotsen op Popr3b3l? Als je aandacht en top 40 hits wil en je bandje lukt niet ga je maar de volgende hype pakken? Gatverdamme zeg.
Wat deed hij hiervoor dan?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 21 maart 2013 @ 09:31:16 #144
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124325305
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124325396
quote:
Pareltje! Deze man is multigetalenteerd _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:07:52 #146
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_124333310
Thera ook al op Wish Outdoor _O_
Kaartje voor Loudness nog niet in de pocket... Twijfel nog. En dat heeft meer te maken met geld dan met of ik wel wil gaan :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:18:32 #147
256829 Sokz
Livin' the life
pi_124333824
Wanneer gaat manita hardstyle maken?
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124333916
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Wanneer gaat manita hardstyle maken?
Rinus eerst.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:23:51 #150
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124333954
MC Martin doet de mainstage op defqon
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:29:50 #151
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_124334168
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef mstx het volgende:
hallon wat vinde jullie van me nieuwe site
http://www.happyhardstyle.nl/

als jullie nog kei harde nmmrs wete hoor ik het graag alvast bedankd

gr gr
geweldug egt un mooien site
als hier ju topics al geslote worde moet ju maar un vette site make en dat heb ju kk vet gedaan
ik hep nog un paar kk vette hardcore nrs of sijn die tu hart?



Sucses met ju site peace gr
The Outside Agency
  donderdag 21 maart 2013 @ 14:38:55 #152
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124334494
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:29 schreef haakon het volgende:

[..]

geweldug egt un mooien site
als hier ju topics al geslote worde moet ju maar un vette site make en dat heb ju kk vet gedaan
ik hep nog un paar kk vette hardcore nrs of sijn die tu hart?



Sucses met ju site peace gr
nee ssry hardcore is voor boere
maar toch bedankt
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124334756
quote:
Ik vraag me af of dit nu betekend dat ID&T nog maar voor 25% van de ID&Q holding is, of dat de ID&Q holding voor 75% (dus met Q-Dance ook als onderdeel van de deal) is verkocht...
pi_124339095
Timing..
Noisecontrollers op Twitter:
quote:
Omg! How shameless can u ripp a kick. The holy grale of hardstyle... Wont call any names... @popr3b3l
:D!
Mixes onder de naam Khadber
pi_124339343
En dat werkt dan samen met de profeet...
pi_124339726
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:28 schreef ElDani het volgende:
Timing..
Noisecontrollers op Twitter:

[..]

:D!
Wat mis ik dan? Wie heeft van wie gestolen?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:18:51 #157
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124341031
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:28 schreef ElDani het volgende:
Timing..
Noisecontrollers op Twitter:

[..]

:D!
quote:
popr3b3l 1 hour ago

They really don't and can't be exactly the same. I know who made the kick and besides he has a great respect for them, he worked on this kick for 2 months and I think he did a great job
Er 2 maanden over doen om een kick te rippen :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124341541
De nieuwe WYFYB is er ook weer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!fotograaf donderdag 21 maart 2013 @ 17:32:57 #159
159915 -Menn0-
MNO
pi_124341576
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
De nieuwe WYFYB is er ook weer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker :9

Ow ennuh

quote:
30/03/2013 DLL Dance Event (Raalte, The Netherlands)
31/03/2013 Restylerz Indoor Festival (Harderwijk, The Netherlands)
06/04/2013 Night Of The DJ's (Takens, The Netherlands)
27/04/2013 Hardshock Festival (Zwolle, The Netherlands)
30/04/2013 Beat The Bridge (Arnhem, The Netherlands)
25/05/2013 T.B.A.
01/06/2013 Obsession Outdoor Festival (Bovenkarspel, The Netherlands)
Emporium? :D
,,/
pi_124341643
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:32 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Lekker :9

Ow ennuh

[..]

Emporium? :D
Haha er missen nog wel wat meer TBA'tjes alleen deze wordt volgens mij z.s.m. bekend gemaakt. Tis geen emporium, maar wel een ander vrij dik feesie! ;)
  FOK!fotograaf donderdag 21 maart 2013 @ 17:55:17 #161
159915 -Menn0-
MNO
pi_124342370
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 17:34 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Haha er missen nog wel wat meer TBA'tjes alleen deze wordt volgens mij z.s.m. bekend gemaakt. Tis geen emporium, maar wel een ander vrij dik feesie! ;)
Nice! Ben benieuwd!
,,/
  donderdag 21 maart 2013 @ 17:57:06 #162
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_124342428
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef mstx het volgende:
hallon wat vinde jullie van me nieuwe site
http://www.happyhardstyle.nl/

als jullie nog kei harde nmmrs wete hoor ik het graag alvast bedankd

gr gr
Mooien site, mag ik die sharen op mn hyves?
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_124344011
Ik ga hem op mijn netlog zettun
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124345928
ik heb hem net op mijn CU2 gezet via Geocities _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:33:01 #165
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_124349024
Ik zet m op mn Partyflock *O*
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_124351148
Defqon line-up. :(

Zat er aan te denken om daar te gaan werken, maar ik twijfel nu behoorlijk. Zelfs de laatste jaren was er nog genoeg om je redelijk te vermaken (industrial, tek, hardtrance, early hardstyle, electro etc.), maar dit is wel heel karig. Lijkt erop alsof ze elke stage met C-garnituur hebben opgevuld. Achterneefjes van The Prophet met een paar Zzzzss in hun dj naam.

[ Bericht 4% gewijzigd door 16meter op 21-03-2013 21:19:53 ]
  FOK!fotograaf donderdag 21 maart 2013 @ 23:08:14 #167
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124357930
Ik las dat Alpha2 en Noisecontrollers een remix hadden gemaakt van Gangsters Don't Dance. En dat ze deze zaterdag gaan draaien op KO. Ik ben benieuwd.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:33:22 #168
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124359303
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef 16meter het volgende:
Defqon line-up. :(

Zat er aan te denken om daar te gaan werken, maar ik twijfel nu behoorlijk. Zelfs de laatste jaren was er nog genoeg om je redelijk te vermaken (industrial, tek, hardtrance, early hardstyle, electro etc.), maar dit is wel heel karig. Lijkt erop alsof ze elke stage met C-garnituur hebben opgevuld. Achterneefjes van The Prophet met een paar Zzzzss in hun dj naam.

Red is kaas, kaas & nog eens kaas. Bij blue en UV staat een enkele leuke naam, purple zijn vrijwel allemaal onbekend, de hardcore acts zijn sowieso het zelfde als de afgelopen 5 jaar en de rest is leuk als opvulling (weinig interessante namen). Al met al geen ¤70 waard. :X
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:34:29 #169
277855 MCDV8
Modderfokkers!
pi_124359356
Aight maddafakkazzzzzzz ik ga weer live door de microfoon schreeuwen op defqon.1 zondag in de blue _O_
RRRRRRRRRRRRRIPPINNN
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:51:45 #170
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_124360204
:D
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:50:35 #171
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_124363695
Eindelijk weer kwaliteit in dit topic...:D
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:44:49 #172
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_124364286
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:34 schreef MCDV8 het volgende:
Aight maddafakkazzzzzzz ik ga weer live door de microfoon schreeuwen op defqon.1 zondag in de blue _O_
MCDV8 is Hank Moody geworden....

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:51:48 #173
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124364375
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124376165
Even naar wat fijne platen van HHZ luisteren van een kleine 5 jaar terug. Goeie ouwe tijd :)

edit:

fijne edit *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124385157
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:34 schreef MCDV8 het volgende:
Aight maddafakkazzzzzzz ik ga weer live door de microfoon schreeuwen op defqon.1 zondag in de blue _O_
:D _O_ _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:22:22 #176
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_124392047

Deze vind ik helemaal niet verkeerd. :)

Blijkbaar had hij de track als klaarliggen en zijn die india geluiden erbij geplakt, maar ik vind 'm erg aangenaam :Y
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_124392816
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Deze vind ik helemaal niet verkeerd. :)

Blijkbaar had hij de track als klaarliggen en zijn die india geluiden erbij geplakt, maar ik vind 'm erg aangenaam :Y
Klinkt zeker niet verkeerd ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124393028
Eerste mainstream track in ik denk een jaar die ik gewoon tof vind zelfs :D

Lekkere track die ook door het spelen met de geluiden niet al halverwege saai is :)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:50:08 #179
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124393285
WiSH line-up word elke week leuker en beter! En ik ga voor t eerst Thera meemaken want ik MOET met alle geweld daar mee naartoe. Zelfs al moeten ze me aan m'n haren meeslepen :D
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:09:04 #180
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124394022
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Deze vind ik helemaal niet verkeerd. :)

Blijkbaar had hij de track als klaarliggen en zijn die india geluiden erbij geplakt, maar ik vind 'm erg aangenaam :Y
Coone die een goede track maakt zonder kleuterlyrics?



Goed dat er eindelijk weer eens een anthem gemaakt wordt die niet raw of happy is maar gewoon normaal. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124395027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Deze vind ik helemaal niet verkeerd. :)

Blijkbaar had hij de track als klaarliggen en zijn die india geluiden erbij geplakt, maar ik vind 'm erg aangenaam :Y
Zeg dat, m'n beste!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124396221
Kan ik me ook wel in vinden. Geen onnodig moeilijke melodie, maar iets wat redelijk blijft hangen. Synth en alle geluiden klinken inderdaad erg aangenaam en ook de kick is wel te doen. Niks daverends, maar dat hoeft ook niet bij een melodieus sterke plaat vind ik. Positief verrast!

The Record Breaking ook sinds vandaag (oh, alweer gisteren) uit. Helaas iets té vaak gehoord de afgelopen tijd, vind die track al niet meer zo geweldig als eerst :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124407821
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Deze vind ik helemaal niet verkeerd. :)

Blijkbaar had hij de track als klaarliggen en zijn die india geluiden erbij geplakt, maar ik vind 'm erg aangenaam :Y
Melodie is zeker niet verkeerd. Lekker zomers nummer!

Nog mensen die vanavond ook naar Knock Out gaan?
  FOK!fotograaf zaterdag 23 maart 2013 @ 16:31:16 #184
159915 -Menn0-
MNO
pi_124411002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Deze vind ik helemaal niet verkeerd. :)

Blijkbaar had hij de track als klaarliggen en zijn die india geluiden erbij geplakt, maar ik vind 'm erg aangenaam :Y
Prima track! Jammer dat er weer zo'n vage clip er bij zit van Coone die het moeilijk heeft in de studio :X Net als toen met The Challenge, einde van elk filmpje zat hij dan ook de track te luisteren en moeilijk te kijken :')
,,/
pi_124413998
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef Kimberliedje het volgende:
WiSH line-up word elke week leuker en beter! En ik ga voor t eerst Thera meemaken want ik MOET met alle geweld daar mee naartoe. Zelfs al moeten ze me aan m'n haren meeslepen :D
Alle ekte hebben dat al gedaan :P, nee ik ben jaloers de datum komt mij niet uit die maandag daarna heb ik een belangrijk tentamen. Dus helaasch pindakaas
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124414536
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Deze vind ik helemaal niet verkeerd. :)

Blijkbaar had hij de track als klaarliggen en zijn die india geluiden erbij geplakt, maar ik vind 'm erg aangenaam :Y
Inderdaad een zeer aangenaam plaatje.
Overigens ook erg leuk dat TNT komen op WiSH!
Mixes onder de naam Khadber
pi_124414823
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:32 schreef Ziekebaard het volgende:

[..]

Melodie is zeker niet verkeerd. Lekker zomers nummer!

Nog mensen die vanavond ook naar Knock Out gaan?
Kreeg een aanbieding om mee te gaan, is het wat?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124414951
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Deze vind ik helemaal niet verkeerd. :)

Blijkbaar had hij de track als klaarliggen en zijn die india geluiden erbij geplakt, maar ik vind 'm erg aangenaam :Y
inderdaad fijne track :Y ^O^ :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124414985
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:45 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Kreeg een aanbieding om mee te gaan, is het wat?
Ben er nog nooit geweest, het concept leekt me wel leuk! Line-up is aardig.Had met mijn maat afgesproken dat als hij mee ging naar de tijdmachine, dan ging ik mee naar Knock out
  FOK!fotograaf zaterdag 23 maart 2013 @ 19:00:50 #190
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124415423
ik krijg zojuist ook aanbieding om mee te gaan naar Knockout. Ik ben niet echt van die lastminute actie's, maar Radical Redemption vs. Titan klinkt wel fijn :)
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_124431333
T is tot nu toe boven verwachting! En daf zeg ik als nuchtere man ;).
pi_124450180
[rant]

Sommige mensen denken dat dit live is:


Of:


Het is al redelijk bijzonder als een artiest het zo doet:


Maar wat voor held ben je als je dit kan en ook doet:



Wanneer snappen organisaties en artiesten nu eens dat ik niet voor een toneelstukje en een premixed cdtje kom. Als het puur voor het draaien van de muziek zou zijn, dan kon ik thuis ook luisteren. DOE er wat mee! En heb eens het lef om iets te doen waarbij het ook fout kan gaan. Die gast heeft ook ergens een foutje zitten, maar boeiend. Het is een HELD dat hij iig het lef heeft om het te doen.

En ja hij doet het analoog, maar het kan ook prima met een digitale studio. Moet je natuurlijk niet alsnog alles voor programmeren (aka je project gewoon inladen)...
[/rant]
  zondag 24 maart 2013 @ 18:24:04 #194
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_124451299
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:47 schreef StM het volgende:
En ja hij doet het analoog, maar het kan ook prima met een digitale studio. Moet je natuurlijk niet alsnog alles voor programmeren (aka je project gewoon inladen)...
Zoiets:

De nummers in deze set lopen zo vloeiend in elkaar over, dat het niet echt merkbaar is waar 1 begint en de andere stopt. _O_
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_124451477
Jup :) En ik weet dat het ook met HS kan. Zowel Davide Sonar als Frontliner hebben het jaren terug een keer in de Outland gedaan. Waarbij die van Frontliner toen 1 grote mislukking was (problemen met de apparatuur en veel meer als de lead meespelen was het volgens mij niet).
pi_124454325

Bazenactie van Atmozfears om die carnavals editie van Lose my mind te draaien, hahaha! (vanaf 2:17)
pi_124454706
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Levitas het volgende:

Bazenactie van Atmozfears om die carnavals editie van Lose my mind te draaien, hahaha! (vanaf 2:17)
Haha dat is serieus echt wel grappig idd
pi_124454880
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Levitas het volgende:

Bazenactie van Atmozfears om die carnavals editie van Lose my mind te draaien, hahaha! (vanaf 2:17)
Haha nice.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_124454939
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Levitas het volgende:

Bazenactie van Atmozfears om die carnavals editie van Lose my mind te draaien, hahaha! (vanaf 2:17)
:D _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zondag 24 maart 2013 @ 20:01:35 #200
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124455248
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:19 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Alle ekte hebben dat al gedaan :P, nee ik ben jaloers de datum komt mij niet uit die maandag daarna heb ik een belangrijk tentamen. Dus helaasch pindakaas
Haha, Wish is tot dusver het eerste grote festival waar ik naartoe ga dus vandaar. Ben benieuwd, waarschijnlijk sta ik de eerste 5 minuten met open mond alle gekte te aanschouwen om vervolgens in lachen uit te barsten en op te gaan in de menigte! :P
pi_124456205
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Levitas het volgende:

Bazenactie van Atmozfears om die carnavals editie van Lose my mind te draaien, hahaha! (vanaf 2:17)
Hahaha iedereen klappen en dan jaaaaaaaaalalalala :D :D
pi_124457370
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:47 schreef StM het volgende:
Het is al redelijk bijzonder als een artiest het zo doet:

wat een heldig filmpje blijft dit toch ook _O_

"hij doet het alleen als hij anus" _O-

quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:42 schreef Levitas het volgende:

Bazenactie van Atmozfears om die carnavals editie van Lose my mind te draaien, hahaha! (vanaf 2:17)
hoe vet?! :D ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124457627
en even wat leuks op de zondagavond;


O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124457773
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 17:47 schreef StM het volgende:
[rant]
[/rant]
Gewoon live muziek maken met alleen maar analoge bakken _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens gisteren op een UK Bass/Garage feest geweest waar Lando Kal ook met een TR-909 de beest stond uit de hangen ^O^

Deze dus:


[ Bericht 6% gewijzigd door T-Force op 24-03-2013 20:50:11 ]
pi_124458988
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
en even wat leuks op de zondagavond;


O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live The Moment, altijd een fijn plaatje geweest. Wan Taim vind ik irritant :@

Nog wat leuks erbij, uit een ander hoekje:

edit: wat een enorme held is Geck-O eigenlijk. Voor mij zo'n beetje de definitie van diversiteit binnen de hardstyle O+

[ Bericht 4% gewijzigd door slvrbld op 24-03-2013 21:07:56 ]
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124459689
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
en even wat leuks op de zondagavond;


O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live the moment _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124464256
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:01 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Haha, Wish is tot dusver het eerste grote festival waar ik naartoe ga dus vandaar. Ben benieuwd, waarschijnlijk sta ik de eerste 5 minuten met open mond alle gekte te aanschouwen om vervolgens in lachen uit te barsten en op te gaan in de menigte! :P
Oeh veel plezier, ik denk dat iedereen hier zijn eerste echt grote feestje nog heel erg goed herinnerd. Ik in ieder geval wel :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  FOK!fotograaf zondag 24 maart 2013 @ 22:34:24 #208
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124465300
Over "Live the Moment" gesproken.

Frequencerz die opende op afgelopen Loudness editie in de Maassilo met de vocals van Live the moment. om daarna Crypsis - You Know er in te gooien. heerlijk :)

Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  zondag 24 maart 2013 @ 22:55:49 #209
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_124466808
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef T-Force het volgende:
Overigens gisteren op een UK Bass/Garage feest geweest waar Lando Kal ook met een TR-909 de beest stond uit de hangen ^O^

Hier kun je het zelf ook proberen:
http://www.909.nl/nl/#/

Lekker beatjes maken met de 909 :P
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_124467382
De ekte 909 heeft wel iets meer knopjes :P
pi_124474500
Dat ik dit topic nu pas tegen kom :o
Zet mij maar in de OP als liefhebber :D
pi_124474668
Zijn er hier trouwens nog mensen die naar Intents Festival gaan?
pi_124475202
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 09:42 schreef rubbels het volgende:
Dat ik dit topic nu pas tegen kom :o
Zet mij maar in de OP als liefhebber :D
Komt 'ie nu mee hoor! Pannenkoek!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124475260
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:11 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Komt 'ie nu mee hoor! Pannenkoek!
Wa bedoel je? :P
  maandag 25 maart 2013 @ 17:15:51 #215
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_124489926
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:03 schreef StM het volgende:
De ekte 909 heeft wel iets meer knopjes :P
True, maar je moet ergens beginnen ;)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_124490004
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:13 schreef rubbels het volgende:

[..]

Wa bedoel je? :P
TS kan de OP niet meer updaten, en we hebben een paar dagen geleden ook al een update aan mensen in die lijst gezet :P
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 25 maart 2013 @ 17:35:56 #217
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124490540
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:18 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Oeh veel plezier, ik denk dat iedereen hier zijn eerste echt grote feestje nog heel erg goed herinnerd. Ik in ieder geval wel :)
Dankje! Ik moet zeggen ondanks dat het nog even weg is vind ik het zo spannend haha. :)
pi_124491054
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:35 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Dankje! Ik moet zeggen ondanks dat het nog even weg is vind ik het zo spannend haha. :)
De voorpret is ook leuk:) Ik begin stiekem ook steeds meer zin te krijgen in het festivalseizoen. Tijd voor mooi weer en goede muziek
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124491305
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 09:49 schreef rubbels het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die naar Intents Festival gaan?
Dag 2.. 1 juni Alcatrazz :)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124491330
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:18 schreef hoenselman het volgende:

[..]

Oeh veel plezier, ik denk dat iedereen hier zijn eerste echt grote feestje nog heel erg goed herinnerd. Ik in ieder geval wel :)
In Qontrol 2010 :+
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 25 maart 2013 @ 18:45:47 #221
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_124493029
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:00 schreef Joysa het volgende:

[..]

Dag 2.. 1 juni Alcatrazz :)
Zijn er nog meer mensen die Alcatrazz dit jaar doen? Ik twijfel nog.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_124496755
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 17:18 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

TS kan de OP niet meer updaten, en we hebben een paar dagen geleden ook al een update aan mensen in die lijst gezet :P
Aha, geen idee daarvan :P
Najah, dan maar niet haha
pi_124498148
ik verkoop mijn midicontroller (weer). doe er niks meer mee. iemand interesse?

pi_124498197
quote:
Freshtival hardstyle? Bedoel je niet fantasy island?
pi_124498223
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:

Davide Sonar - Natural (HQ)
Oja die _O_ Heeft headhunterz vorig jaar zelfs nog regelmatig gedraaid :P
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124498309
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:24 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Freshtival hardstyle? Bedoel je niet fantasy island?
Fantasy Island is hardstyle/hardcore, Freshtival is meer andere stijlen maar heeft ok een SuperBash-tent ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124499542
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Fantasy Island is hardstyle/hardcore, Freshtival is meer andere stijlen maar heeft ok een SuperBash-tent ;)
Oke, een grensgevalletje dus. Nja wel bagger dat het op zondag is.
pi_124499755
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:45 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Oke, een grensgevalletje dus. Nja wel bagger dat het op zondag is.
hoezo? het is Pinksteren, dus maandag vrij *O*
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124499928
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hoezo? het is Pinksteren, dus maandag vrij *O*
Oow.. Haha zou kunnen :P nja 2 dagen achter elkaar wordt em niet voor mij. Plus naar freshtival ga ik niemand meekrijgen :(
pi_124499975
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:51 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Oow.. Haha zou kunnen :P nja 2 dagen achter elkaar wordt em niet voor mij. Plus naar freshtival ga ik niemand meekrijgen :(
ik krijg juist naar Fantasy Island weinig mensen mee :P en helaas 2 dagen achter elkaar dit jaar, maar eens zien of we zaterdag ook nog gaan :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 25 maart 2013 @ 20:57:59 #232
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124500353
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik krijg juist naar Fantasy Island weinig mensen mee :P en helaas 2 dagen achter elkaar dit jaar, maar eens zien of we zaterdag ook nog gaan :Y)
Ach troost je, ik krijg sowieso amper iemand mee want daar hebben ze geen zin in ;(
pi_124500507
quote:
17s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:57 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Ach troost je, ik krijg sowieso amper iemand mee want daar hebben ze geen zin in ;(
Jammer is dat altijd, mijn kameraden willen ook zo graag naar defqon en decibel. Waardoor ze dus niet meewillen naar groundzero of mysteryland.
pi_124500568
Liever wat meer kleinere feesten dan alleen een paar grote. Vaak zijn de sfeer en muziek dan ook nog beter ^O^
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124500572
Ik ga denk ik nog naar hard sounds, was vorige keer iig wel grappig.

http://partyflock.nl/party/238656:Hard_Sounds.html
  maandag 25 maart 2013 @ 21:02:24 #236
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124500599
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:00 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Jammer is dat altijd, mijn kameraden willen ook zo graag naar defqon en decibel. Waardoor ze dus niet meewillen naar groundzero of mysteryland.
Hier gaat het vooral om; Ja maar het is zo duur en ik moet sparen voor dit of dat.
Ja ik vind de muziek niet leuk maar wel al twee jaar roepen; IK WIL NAAR (vul groot festival in)
pi_124500672
Haha mijn vrienden zijn bang om hun vertrouwde Friesland te verlaten voor een feestje. Ze gaan dus ook nooit naar een festival.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_124500713
meeste kameraden zijn overgestapt van hardstyle naar house ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_124500734
Groundzero lijkt me wel leuk, maar de week erop is Q-base! En dat is mijn persoonlijk favoriet niks is lomper dan Q-base vind ik.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124500747
quote:
17s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Hier gaat het vooral om; Ja maar het is zo duur en ik moet sparen voor dit of dat.
Ja ik vind de muziek niet leuk maar wel al twee jaar roepen; IK WIL NAAR (vul groot festival in)
Ja oke, zo'n collega heb ik ook.
Waar woon je dan? Misschien zijn er wel FOK!ers in de buurt om te feesten :P
pi_124500834
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef ReMcOrE het volgende:
meeste kameraden zijn overgestapt van hardstyle naar house ;(
Mijn collega uit haaksbergen ook, tekno en techouse.. Echt wat een meuk, zal wel aan haaksbergen liggen :D
pi_124500861
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef hoenselman het volgende:
Groundzero lijkt me wel leuk, maar de week erop is Q-base! En dat is mijn persoonlijk favoriet niks is lomper dan Q-base vind ik.
Week daar na weer dream village met Theracords stage. Daar wil ik eigenlijk ook wel heen.... Wordt een drukke tijd met decibel, ground zero, qbase en dream village.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_124500864
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef hoenselman het volgende:
Groundzero lijkt me wel leuk, maar de week erop is Q-base! En dat is mijn persoonlijk favoriet niks is lomper dan Q-base vind ik.
Q-base is een klasse apart, vooral door het terrein, sfeer en geluid :P
Ground zero was vorig jaar heel tof :) maar ben toen nauwelijks de industrial area uitgeweest. Alleen ff voor wavolizer en dozer.
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124500903
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef KeesBromfiets het volgende:
zal wel aan haaksbergen liggen :D
hohoho, ff dimmen! :{w
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 25 maart 2013 @ 21:10:37 #245
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124501058
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef KeesBromfiets het volgende:

[..]

Ja oke, zo'n collega heb ik ook.
Waar woon je dan? Misschien zijn er wel FOK!ers in de buurt om te feesten :P
Regio Eindhoven ;)
Gelukkig ken ik genoeg mensen hier in 't dorp.

Oh en er is hier eind september Re-Action. Dat is ook het enige feest waar vrienden echt mee naartoe gaan vanwege 20 minuutjes fietsen en dat zelfs nog met tegenzin.
pi_124501128
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Q-base is een klasse apart, vooral door het terrein, sfeer en geluid :P
Ground zero was vorig jaar heel tof :) maar ben toen nauwelijks de industrial area uitgeweest. Alleen ff voor wavolizer en dozer.
Inderdaad Q-base _O_ _O_ , helemaal verzuurd die hangaar uitkomen terwijl het langzaam licht wordt zo legendarisch. En ik vond radical zo gruuuuuweeeeelijk hard dit jaar :7
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124501134
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  FOK!fotograaf maandag 25 maart 2013 @ 21:15:19 #248
159915 -Menn0-
MNO
pi_124501357
:D
,,/
  FOK!fotograaf maandag 25 maart 2013 @ 21:15:36 #249
159915 -Menn0-
MNO
pi_124501377
Ik regel de gastenlijst wel ;)
,,/
  FOK!fotograaf maandag 25 maart 2013 @ 21:22:35 #250
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124501828
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:06 schreef Waffle het volgende:

[..]

Week daar na weer dream village met Theracords stage. Daar wil ik eigenlijk ook wel heen.... Wordt een drukke tijd met decibel, ground zero, qbase en dream village.
Stond vorig jaar op gastenlijst van Dream Village. Tot op het allerlaatste moment getwijfeld of we zouden gegaan. weinig van verwacht, maar wat een bazenfeest was het uiteindelijk!

Kleinschalig, Een house tent ( LaFuente, Gregor Salto, Yellow Claw, Vato Gonzalez, Sandro Silva) die grootste gedeelte van dag leeg was. Een Outdoor freestyle area. (dr Rude. Dr. Phunk, Pat B, Francios, Genius, Dark-E, Bjorno) en een indoor tent gehost door A2 Records met E-Force, Frequencerz, Ran-D, Audiofreq, Adaro, Alpha2, Radical Redemption en The Viper.

Door de kleinschaligheid is de sfeer mijns inziens beter, het is overzichtelijker en je kan af en toe eens een klein rondje dwalen zonder je maten kwijt te raken.

Dit jaar met een extra stage. Alpha2 verdwijnt en nieuw zijn Fusion (o.a Frequencerz en Digital Punk) en Theracords (Solutio & The I's, Thera, Delete, Degos & Re-Done, Chain Reaction).

Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_124502874
Ik geef zelf ook meestal de voorkeur aan de wat kleinere feestjes. Wil ook niet teveel in 1x uit moeten geven, 50 euro entree vind ik normaal gesproken al teveel voor de gemiddelde lineup die je daar voor krijgt. Nu door afstuderen sowieso weinig bezig met hardstyle feestjes plannen, dus op dit moment staan alleen Hardshock (waar ik nog wel een kaartje voor moet regelen) en Hardfest op het programma. Wel lekker kort op elkaar :P
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  FOK!fotograaf maandag 25 maart 2013 @ 21:45:53 #252
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_124503305
Daar heb je wel een punt. Teveel feesten waar je meer dan 60,- voor betaald. Dan heb je 5+ area's, maarja er is uiteindelijk toch maar één area waar je tegelijk kan zijn, en vaak is de helft niet interessant qua line-up. En ik heb een hekel aan het area hoppen. (behalve als ik vaag alleen aan het rondzwerven ga.)

De mooiste festivals waren vaak (onverwachts) de kleinere festivals.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_124504790
Mooiste is gewoon om 1 zaal te hebben met 90% namen waar je graag voor wilt betalen. Geen gedoe met tijden, geen gedoe met groepen waarvan een deel naar de andere zaal wil, waar voor je geld :)

De grote festivals als Defqon, leuk om een keertje meegemaakt te hebben, maar dat is vaak kwantiteit boven kwaliteit inderdaad. Vermaak me prima op dat soort feesten, maar als je dan achteraf vraagt wat de beste act van de dag/het weekend was, dan springt er eigenlijk nooit echt iets uit omdat 't allemaal niet súper was. Dan ga ik liever elke week naar een wat kleiner feestje waar leuk volk op afkomt :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_124505031
Het probleem is alleen dat (iig voor mij) dat soort feestjes zeer zeldzaam zijn :)
pi_124505394
Ja, het is vaak maar net hoe ver je ervoor wilt reizen. Zijn genoeg feestjes met 3 grote namen en wat residents voor een klein prijsje, maar meestal is dat erg goed te doen. Zeker als die namen dan ook meteen 1,5-2 uur p.p. draaien :)
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
  maandag 25 maart 2013 @ 22:31:33 #256
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124505991
8 mei draait Wildstylez hier lokaal in t dorp. 5 euro voor 2 uurtjes. B-front, Frontliner en nog wat andere namen komen ook bijna jaarlijks eens langs.
  maandag 25 maart 2013 @ 22:53:59 #257
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_124507205
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:43 schreef T-Force het volgende:

[..]

Gewoon live muziek maken met alleen maar analoge bakken _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens gisteren op een UK Bass/Garage feest geweest waar Lando Kal ook met een TR-909 de beest stond uit de hangen ^O^

Deze dus:
Die set van Karenn is zo dik!

Zin in aankomende zaterdag, afsluitend beukeng met Blawan :Y
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  dinsdag 26 maart 2013 @ 08:56:21 #259
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_124514503
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:09 schreef slvrbld het volgende:
Mooiste is gewoon om 1 zaal te hebben met 90% namen waar je graag voor wilt betalen. Geen gedoe met tijden, geen gedoe met groepen waarvan een deel naar de andere zaal wil, waar voor je geld :)

De grote festivals als Defqon, leuk om een keertje meegemaakt te hebben, maar dat is vaak kwantiteit boven kwaliteit inderdaad. Vermaak me prima op dat soort feesten, maar als je dan achteraf vraagt wat de beste act van de dag/het weekend was, dan springt er eigenlijk nooit echt iets uit omdat 't allemaal niet súper was. Dan ga ik liever elke week naar een wat kleiner feestje waar leuk volk op afkomt :)
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:14 schreef StM het volgende:
Het probleem is alleen dat (iig voor mij) dat soort feestjes zeer zeldzaam zijn :)
www.rebirth-festival.nl
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_124517538
Zo, laat weer eens iets van me horen hier. Loudness Eindhoven helaas geen optie meer. Kom net uit ziekenhuis waar ik 13 dagen heb hersteld van een spontane bloeding in mijn lever. Heel onwerkelijk allemaal, het ene moment heb je wat last van je schouder, 2 dagen later lig je op de IC omdat ze niet zeker weten of de lever het wel ging houden.
Uiteindelijk 2-3 liter bloed verloren, in de lever dus. Gelukkig heeft de lever het gehouden, functioneerde verder ook goed, en ondertussen flink wat bloed opgenomen door lichaam zelf (geresorbeerd), maar ben echt mijn hele conditie kwijt. Elk uur klein stukje lopen (zeg maar 50m) en dan weer uitgeput uitrusten. :P

Eindelijk weer thuis in elk geval, beetje relaxed op de iPad van m'n ma internetten :D
Vandaag eens kijken wat ik allemaal heb gemist in hardstyle-land, waarschijnlijk helemaal niets...
pi_124517665
Hey allemaal, ik ga eind juni naar sunrise festival, alleen de vrijdag. De zaterdag en zondag ga ik naar summerfestival. Nu vroeg ik me af welke hardstyle artiesten hiervan de moeite waard zijn om te gaan bezoeken. http://www.sunrisefestival.be/lineup/friday .
Ik wilde sowieso naar Noisecontrollers gaan, maar met rest ben ik niet zo heel bekend (behalve Brennan Heart waar ik dan ook niet naar toe ga.) Ik heb wel de preview van het nummer Radiant van Digital Punk en Crypsis(die ik zondag ga zien op summerfestival) geluisterd en deze vond ik zeker bruut, dus misschien ia Digital Punk ook wel de moeite waard.

Hopelijk kunnen jullie me in de goede richting duwen, alvast bedankt!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:15:58 #262
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124517674
Beterschap equal :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef eQuaL het volgende:
Vandaag eens kijken wat ik allemaal heb gemist in hardstyle-land, waarschijnlijk helemaal niets...
Er is een nieuwe site waar je goeien muziekjens kan luistere :Y www.happyhardstyle.nl
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:18:24 #263
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_124517766
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:15 schreef Cikx het volgende:
Hey allemaal, ik ga eind juni naar sunrise festival, alleen de vrijdag. De zaterdag en zondag ga ik naar summerfestival. Nu vroeg ik me af welke hardstyle artiesten hiervan de moeite waard zijn om te gaan bezoeken. http://www.sunrisefestival.be/lineup/friday .
Digital Punk, Scope DJ, Waverider, Frequencerz, Feestdjruud.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_124517948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:15 schreef mstx het volgende:
Beterschap equal :)

[..]

Er is een nieuwe site waar je goeien muziekjens kan luistere :Y www.happyhardstyle.nl
Schitterend _O- :D
En thnx!
pi_124518072
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:18 schreef mstx het volgende:

[..]

Digital Punk, Scope DJ, Waverider, Frequencerz, Feestdjruud.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, thanks! :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:29:05 #266
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_124518111
Jezus eQuaL, beterschap! :o
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_124518379
Leipe shit eQual, beterschap!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124526816
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef eQuaL het volgende:
Zo, laat weer eens iets van me horen hier. Loudness Eindhoven helaas geen optie meer. Kom net uit ziekenhuis waar ik 13 dagen heb hersteld van een spontane bloeding in mijn lever. Heel onwerkelijk allemaal, het ene moment heb je wat last van je schouder, 2 dagen later lig je op de IC omdat ze niet zeker weten of de lever het wel ging houden.
Uiteindelijk 2-3 liter bloed verloren, in de lever dus. Gelukkig heeft de lever het gehouden, functioneerde verder ook goed, en ondertussen flink wat bloed opgenomen door lichaam zelf (geresorbeerd), maar ben echt mijn hele conditie kwijt. Elk uur klein stukje lopen (zeg maar 50m) en dan weer uitgeput uitrusten. :P

Eindelijk weer thuis in elk geval, beetje relaxed op de iPad van m'n ma internetten :D
Vandaag eens kijken wat ik allemaal heb gemist in hardstyle-land, waarschijnlijk helemaal niets...
Jezus, dat klinkt behoorlijk heftig inderdaad! Beterschap!
pi_124527041
Gaat er nog iemand van hier naar Madnezz zaterdag?

Verder ga ik mijn feest agenda hier maar niet neerzetten. :') Gaat te ver.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124527077
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:37 schreef robuust89 het volgende:
Leipe shit eQual, beterschap!
Idd :{ Beterschap!
pi_124527443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:40 schreef Joysa het volgende:
Gaat er nog iemand van hier naar Madnezz zaterdag?

Verder ga ik mijn feest agenda hier maar niet neerzetten. :') Gaat te ver.
Veel feesten op de planning? :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124527654
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Veel feesten op de planning? :P
Ja :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:20:30 #273
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124528616
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:56 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ja :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je uit de buurt van Eindhoven toevallig? :P
pi_124528652
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:20 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Kom je uit de buurt van Eindhoven toevallig? :P
mwah, kilometer of 60 zuidelijker. Maar daar wonen wel de mensen waar ik mee ga in de buurt ja :P
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:22:50 #275
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124528706
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:21 schreef Joysa het volgende:

[..]

mwah, kilometer of 60 zuidelijker. Maar daar wonen wel de mensen waar ik mee ga in de buurt ja :P
Ahh oké, gezien de vele feesten in/om of vlakbij Eindhoven :P
Wellicht tref ik je op Frequence/Last World!

Oh en Decibel
pi_124528867
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:22 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Ahh oké, gezien de vele feesten in/om of vlakbij Eindhoven :P
Wellicht tref ik je op Frequence/Last World!

Oh en Decibel
Eindhoven is makkelijk te bereiken. ;)
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124528886
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:27 schreef Joysa het volgende:

[..]

Eindhoven is makkelijk te bereiken. ;)
Niet vanuit Leeuwarden :P
pi_124528961
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:27 schreef rubbels het volgende:

[..]

Niet vanuit Leeuwarden :P
Vanaf mijn woonplaats dan. :P
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124528972
Thnx iedereen O+
pi_124529557
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:29 schreef Joysa het volgende:

[..]

Vanaf mijn woonplaats dan. :P
Haha, sommige mensen hebben dat geluk
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:47:08 #281
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124529711
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:27 schreef rubbels het volgende:

[..]

Niet vanuit Leeuwarden :P
Ach dat is andersom ook met feesten wat noordelijker. Bagger aansluitingen en tig keer overstappen ;)
pi_124529757
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:47 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Ach dat is andersom ook met feesten wat noordelijker. Bagger aansluitingen en tig keer overstappen ;)
Zijn er hardstyle feesten in het noorden? :?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:50:46 #283
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124529840
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:48 schreef rubbels het volgende:

[..]

Zijn er hardstyle feesten in het noorden? :?
Amsterdam o.a.?
pi_124530098
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 16:50 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Amsterdam o.a.?
Dat noem ik niet het noorden :P, dat vind ik eerder midden-Nederland
  dinsdag 26 maart 2013 @ 16:56:58 #285
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_124530134
Grun!

Indicator is daar toch?
The Outside Agency
pi_124530913
Bitchfight tussen Frontliner en Noisecontrollers op Facebook :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:15:17 #287
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124530958
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bitchfight tussen Frontliner en Noisecontrollers op Facebook :)
Heady had ook al wat geplaatst :P
pi_124530988
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bitchfight tussen Frontliner en Noisecontrollers op Facebook :)
Link?
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124530993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bitchfight tussen Frontliner en Noisecontrollers op Facebook :)
Over die halo's status zeker
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124531059
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Kimberliedje het volgende:

[..]

Heady had ook al wat geplaatst :P
Waar dat dan?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124531210
Frontliners post:
https://www.facebook.com/djfrontliner/posts/568497066515984

Pagina van NC, krijg het niet in een handig linkje :')
https://www.facebook.com/pages/Noisecontrollers/20553908311

Persoonlijk snap ik Frontliners keuze, maar ga alsjeblieft niet doen alsof je superieur bent, omdat je zogenaamd 'underground' wil doen en niet op de radio wil komen :')

En wat een stel debielen bij elkaar die NC helemaal de grond in stampen, omdat zij weerwoord geven op Frontliners :') stel primaten bij elkaar.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:23:42 #292
357619 Kimberliedje
Nee, nee, nee.
pi_124531301
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:18 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Waar dat dan?
Ik zag op Twitter iets n.a.v. Frontliners post maar verder niet gelezen.
pi_124531426
Headhunterz:
quote:
I just read your message on fb @djfrontliner and I wanted to elaborate.
First, what does unity mean when you are intentionally excluding people? My music is for whoever to be played wherever. I respect the fact that you don't want to be played on the radio, but why a statement to win sympathy by putting people against your colleagues who do choose to be played on the radio? You don't have to tell us that your music has been asked to play on the radio. I could guess that myself, you're incredibly talented man. You made the track of 2012. This is like I would say I could have made the best hardstyle track of 2012 but didn't want to do it.
You have all our support. I hope you can have faith in your own talent and walk your own path without having to search for confirmation and that you can let your great music speak for itself. I'm not saying I'm the saint here because I've said stuff too, but every time I did it was a wise lesson for myself, to look within. Peace buddy.
Kan het daar eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Frontliner doet behoorlijk uit de hoogte.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124531933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Headhunterz:

[..]

Kan het daar eigenlijk alleen maar mee eens zijn. Frontliner doet behoorlijk uit de hoogte.
Mwua ik vind het wel meevallen. Nergens noemt hij een ander, hij zegt alleen dat hij er voor kiest dat niet iedereen hem hoeft te kennen. En dat hij het liefst muziek blijft maken voor de mensen die al naar de feesten gaan ipv volk aantrekken dat verder niks met de muziek heeft.

Helaas naar mijn mening een jaar of 2-3 te laat.

Ik vind het eerder kansloos dat NC Frontliner een fossiel noemen. De enige goede weg in hun ogen is dus blijkbaar maximale exposure.
pi_124532127
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:39 schreef StM het volgende:

[..]

Mwua ik vind het wel meevallen. Nergens noemt hij een ander, hij zegt alleen dat hij er voor kiest dat niet iedereen hem hoeft te kennen. En dat hij het liefst muziek blijft maken voor de mensen die al naar de feesten gaan ipv volk aantrekken dat verder niks met de muziek heeft.

Helaas naar mijn mening een jaar of 2-3 te laat.
Ja, maar juist door dit zo openlijk te verwoorden doet hij toch hetzelfde? Gewoon een schreeuw om aandacht, en vervolgens zeggen dat hij het voor de echte liefhebbers doet.
Wat Headhunterz zegt is de spijker op zijn kop. Het is meer dikdoenerij en sympathie wekken bij de zogenaamde 'ekte ekte'. Anders hou je zoiets gewoon voor je.

quote:
Ik vind het eerder kansloos dat NC Frontliner een fossiel noemen. De enige goede weg in hun ogen is dus blijkbaar maximale exposure.
Enige wat ze zeggen is dat Frontliner zich niet moet aanstellen en hij zich als een huilie gedraagt (afgaande op het geluidje dat Ross in dat filmpje uitbeeldt :') )
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124532355
Social media fuck yeah
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_124532451
Zolang het dus allemaal maar commerciëler gaat is het allemaal prima dat je daar maximale aandacht voor naar je toetrekt (*kuch* hhz met dance4life *kuch*) maar als je blijkbaar daar niet aan mee wilt doen en een keer daar wat van op je Facebook zet ben je een huillie en aansteller? Ik vind het eerder kansloos dat je een goed doel misbruikt voor meer aandacht en exposure. Ik weet wat albums (ongeveer) opleveren en wat hhz zijn boekingsfee (ongeveer) is. En ik kan je zeggen dat dat jaartje 'werk' dat hij weggeeft TOTAAL niet in relatie staat tot wat het hem opgeleverd heeft.

Opzich vind ik ook dat Frontliner het beter gewoon niet had moeten zeggen, maar degene die hier behoorlijk hypocriet zijn, zijn toch echt hhz en nc.
pi_124532816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef StM het volgende:

Opzich vind ik ook dat Frontliner het beter gewoon niet had moeten zeggen, maar degene die hier behoorlijk hypocriet zijn, zijn toch echt hhz en nc.
Ben ik het volkomen mee eens.
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
pi_124532967
Als Frontliner het trouwens echt om de aandacht had gedaan, had hij het trouwens wel in interviews etc gezegd ipv op zijn Facebook gezet waar in principe alleen zijn fans komen. De reden dat hardstyle op de radio doorgebroken is, is toch echt naar mijn mening hhz met zijn dance4life project geweest wat hem de kans heeft gegeven om een aantal keer te draaien op oa 538 en daardoor een voet tussen de deur heeft weten te krijgen om nieuwe nummers er te pushen.
pi_124533274
Even is heel anders, de line-up voor Dancevalley begint nu wel heel erg lekker te worden *O*

Gaat nog moeilijk kiezen worden.
pi_124533850
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:11 schreef eQuaL het volgende:
Zo, laat weer eens iets van me horen hier. Loudness Eindhoven helaas geen optie meer. Kom net uit ziekenhuis waar ik 13 dagen heb hersteld van een spontane bloeding in mijn lever. Heel onwerkelijk allemaal, het ene moment heb je wat last van je schouder, 2 dagen later lig je op de IC omdat ze niet zeker weten of de lever het wel ging houden.
Uiteindelijk 2-3 liter bloed verloren, in de lever dus. Gelukkig heeft de lever het gehouden, functioneerde verder ook goed, en ondertussen flink wat bloed opgenomen door lichaam zelf (geresorbeerd), maar ben echt mijn hele conditie kwijt. Elk uur klein stukje lopen (zeg maar 50m) en dan weer uitgeput uitrusten. :P

Eindelijk weer thuis in elk geval, beetje relaxed op de iPad van m'n ma internetten :D
Vandaag eens kijken wat ik allemaal heb gemist in hardstyle-land, waarschijnlijk helemaal niets...
Wat een ziek verhaal...

Heel veel beterschap gewenst!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')