quote:Op donderdag 18 april 2013 18:25 schreef kahlie het volgende:
Ik kreeg hem over de WhatsApp te zien. Hij is tof ja. Mijn reactie: Zo kunnen ze voor orgaandonoren niet werven!
Drive carefully you might need me....quote:
Zit bij de bloedverwant.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:26 schreef GoWithIt het volgende:
[..]Wat een leuke! Wanneer krijg je die? Ik mag pas over een paar maanden weer
Ik wou hem achterop mn fiets. MAar dat gaat natuurlijk nietquote:Op donderdag 18 april 2013 20:04 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Shit, da's balen, dat was ook mijn eerste gedachte!
Dat heeft idd weinig te maken met bloed geven, maar ik heb het ook weleens gehad dus het kan zeker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:31 schreef sararaats het volgende:
Ik weet niet of mijn vraag hier hoort maar ik ben misselijk van een bloedneus.
Kan dat wel of beeld ik het me in?
Ja dat kan, zeker als je per ongeluk wat van het bloed hebt doorgeslikt omdat het achterin je keel is gelopen. Daar worden magen niet zo gelukkig van.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:31 schreef sararaats het volgende:
Ik weet niet of mijn vraag hier hoort maar ik ben misselijk van een bloedneus.
Kan dat wel of beeld ik het me in?
Ik weet nog niet waar ik hem plak. Leuk is ie welquote:Op donderdag 18 april 2013 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zit bij de bloedverwant.
[..]
Ik wou hem achterop mn fiets. MAar dat gaat natuurlijk nietDan binnenkort even nieuwe fietstassen scoren.
Gewoon even bellenquote:Op maandag 22 april 2013 16:11 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Drie weken geleden een oproep gekregen voor alweer de 10e keer bloed geven. Op de kaart staat: Vanaf 03/04/2013 ben u twee weken welkom in ons donorcentrum. Helaas had ik het de afgelopen tijd heel druk met allerlei tentamens, dus kwam het er niet van. Zou is alsnog deze week kunnen gaan of worden de data heel strikt gehanteerd?
ik heb het noit gezien, wel een meisje dat even moest liggen na donatiequote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Net terug van mijn derde donatie! Er viel tijdens mijn bezoek iemand flauw in de wachtruimteZou dat vaak gebeuren?
Tja wat is vaak. Maar je hoort het wel eens vaker. Of wat computergirl zegt, dat ze toch echt even moeten blijven zitten.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Net terug van mijn derde donatie! Er viel tijdens mijn bezoek iemand flauw in de wachtruimteZou dat vaak gebeuren?
Volgens mij had die persoon al gegeven. Was nog even wat aan het eten/drinken denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 20:25 schreef wyccie het volgende:
Tijdens/na het geven wel gezien dat een meisje even apart gezet werd. Maar in de wachtkamer al?Waarschijnlijk door de hitte en te weinig gedronken?
Stelt niet heel veel voor. Formuliertje en een paar buisjes bloed. Eerste donatie is engerquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Morgen de eerste keuring. Heel stom, maar ik ben nog wat zenuwachtig ook![]()
Wel zin in verder!
dat weet ik, daarom slaat het ook nergens op dat ik zenuwachtig benquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stelt niet heel veel voor. Formuliertje en een paar buisjes bloed. Eerste donatie is enger
Idd. Dat deed Fratz ook en zij is er helaas ook niet meer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
Gecondoleerd.![]()
Het was fijn dat hij hier af en toe kwam om te laten weten dat hij weer wat bloed had gekregen. Dan wisten we weer waar we het voor doen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:58 schreef computergirl het volgende:
Idd. Dat deed Fratz ook en zij is er helaas ook niet meer.
Ik vind het onwijs tof dat je hier nog even komt! DK staat voor mij symbool voor de anonieme ontvanger.. Ik stelde het onwijs op prijs dat ik zo af en toe mocht horen hoe het met hem ging en vind het ook heel dapper dat je hier nogmaals komt bedankenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie bloed doneren. Het heeft mijn man, De_Kardinaal hoop gegeven en reden om zo lang als hij kon te vechten.
Mijn dank is dan ook enorm en ik buig voor de mensen die zo belangeloos zo iets belangrijks doen.
nee, 7.6, dus dat valt mee, volgende keer een week vantevoren beginnen met dingen eten met veel ijzer denk ikquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:29 schreef computergirl het volgende:
Zo laag dat je aan de pillen moet of valt hetmee?
Oh, dat is in 'dagelijks leven' ruim voldoende, alleen net te laag voor Sanquinquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, 7.6, dus dat valt mee, volgende keer een week vantevoren beginnen met dingen eten met veel ijzer denk ik
Gecondoleerd Laysaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie allemaal bedanken dat jullie bloed doneren. Het heeft mijn man, De_Kardinaal hoop gegeven en reden om zo lang als hij kon te vechten.
Mijn dank is dan ook enorm en ik buig voor de mensen die zo belangeloos zo iets belangrijks doen.
Ik mocht helaas niet geven, mijn Hb was te laag: 7.5. Wel jammer, want het bleek de tiende keer te zijn dus anders had ik wat uit mogen zoeken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ga vanavond. Volgens mij de 9e keer.
Nog mijn condoleances....quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:47 schreef Laysa het volgende:
ah ja idd, maar bij de intake had ik 8.7 en dat was 4 weken geledenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:07 schreef Mark het volgende:
9,3 is niet zo hoog hoor. De normale Hb-waarde ligt voor mannen tussen de 8,5 en 11,0 mmol/l, volgens diverse bronnen. Zou het dus normaal noemen
Ditquote:
Ahh dat lijkt me ook vervelend, als je wil doneren maar niet hoeft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef isillavendel het volgende:
Zooo jarloers dat jullie wel mogen en oproepen krijgen.... Ik ben laast in september opgeroepen en het is nu MEI....
Zo kom ik nooit aan 3x doneren... zit nu nog maar op 1x.....
Pff voorraad B+ blijft groot.....
haha alsof je een koe bent die dringend gemolken moet wordenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:52 schreef HerrFritz het volgende:
Merk wel dat ik nu na de 1e keeer zoiets heb van ik wil wel weer een keertje. dus kan me goed voorstellen dat je zo op hete kolen zit
Hier net zo hoor. In december ook nog een oproep gehad maar toen kon ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef isillavendel het volgende:
Zooo jarloers dat jullie wel mogen en oproepen krijgen.... Ik ben laast in september opgeroepen en het is nu MEI....
Mwah het is gewoon een beetje prut voor je "aantallen" aan donaties. Zo blijf ik wel steken op 6x doneren in 3 jaar tijd, had in mei 2010 mn keuringquote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
haha alsof je een koe bent die dringend gemolken moet worden
Ik heb ondertussen ook al 9 maanden niks gehoordquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:26 schreef Fogel het volgende:
Mij hebben ze nu al bijna een jaar niet opgeroepen!
Slecht voor mijn koffiemokkencollectie.
Mijn Oneg is nog steeds in trekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:26 schreef Fogel het volgende:
Mij hebben ze nu al bijna een jaar niet opgeroepen!
Slecht voor mijn koffiemokkencollectie.
O ja dat moet ik niet vergeten..quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ja 0- is altijd in trek bij de bloedbank. B+ wat minder, hahaha.
En fijne dag morgen jaBloedbank is morgen dicht hier geloof ik, dus haal mn suske en wiske maandag wel op
Of nog later. Ik heb nu 11 donaties gedaan en nog geen pas gezien..quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:41 schreef HerrFritz het volgende:
Je donorpas krijg je zeker pas na 1e donatie ??
Met het mailtje dat je ontvangen hebt als bevestiging kun je hem ophalen tot eind augustusquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja dat moet ik niet vergeten..
Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk?
Moet je je gewoon met je ID melden of hoe??
Weet iemand dat? Ik kan de mail niet meer vinden..
Dan zou ik er toch even achteraan bellen...quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of nog later. Ik heb nu 11 donaties gedaan en nog geen pas gezien..
Dat mailtje kan ik dus niet vindenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met het mailtje dat je ontvangen hebt als bevestiging kun je hem ophalen tot eind augustus
Okee. Zal kijken of ik morgen tijd kan vrijmaken, anders mailen. Dat gaat me iets beter af..quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan zou ik er toch even achteraan bellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt erger dan het is en gelukkig was mijn donatie niet voor niets![]()
Dus niet ... Luchtweginfectiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:32 schreef eismeiske het volgende:
Leuk cadeautje op Wereld Bloeddonordag: donderdag mag ik weer
Als je vaker wilt doneren kun je je ook aanmelden als Plasmadonor. Dan kun je elke maand wel een keer gaan als je zin hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:48 schreef isillavendel het volgende:
Even uit m'n hoofd, maar dat kan toch ook pas na 3x bloed? Of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Roolio het volgende:
[..]
Als je vaker wilt doneren kun je je ook aanmelden als Plasmadonor. Dan kun je elke maand wel een keer gaan als je zin hebt.
Daar bij moet ik voor Plasma bijna 40 km rijden.... Leek me ook wel wat maar kan bij mij in de buurt enkel in Hoogeveen.... Dat is vanaf mijn huis nog ruim 30 min rijden, dat is me wel wat te gek....quote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Roolio het volgende:
[..]
Als je vaker wilt doneren kun je je ook aanmelden als Plasmadonor. Dan kun je elke maand wel een keer gaan als je zin hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |