Dat kan ook niet in mijn verlof. Maar na mijn verlof moeten ze mij nog 6 weken in dienst houden voor ze me mogen ontslaan. Zij willen niet hebben dat ik kom werken want ik heb nogal vertrouwelijk werk en dus willen ze hebben dat ik mijn uren in die weken op ga maken. Maar ze kunnen het dak op. Ze betalen ze maar uit. Ik ga helemaal niets opnemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Je vrije uren móet opmaken? Mag dat? En hoe moet dat dan precies als je verlof hebt?
Verdorie, wat een gezeik. Daar heb je toch helemaal geen zin in nu? Ik dacht dat je er aardig lang werkte al?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan ook niet in mijn verlof. Maar na mijn verlof moeten ze mij nog 6 weken in dienst houden voor ze me mogen ontslaan. Zij willen niet hebben dat ik kom werken want ik heb nogal vertrouwelijk werk en dus willen ze hebben dat ik mijn uren in die weken op ga maken. Maar ze kunnen het dak op. Ze betalen ze maar uit. Ik ga helemaal niets opnemen.
6 jaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdorie, wat een gezeik. Daar heb je toch helemaal geen zin in nu? Ik dacht dat je er aardig lang werkte al?
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is vaak zo zwart/wit he, dat is jammer, vooral omdat er daardoor waardevolle informatie verloren gaat. Dingen als een IQ van 10 punten hoger zou voor mij niet bepaald een reden zijn aan bv te beginnen.
Ik ga toch niet zelf betalen. Zij willen mij ontslaan. En ja misschien houdt ik 10 euro over maar das wel 10 euro meer dan is zou krijgen als ik ze zelf opmaak. Zolang zij niet aankomen met een goed voorstel ga ik zelf niets opmaken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:17 schreef danic het volgende:
Maar tally, kun je er niet beter voor kiezen om die uren wel als vrije dagen op te nemen? Dat krijg je gewoon uitbetaald (tenminste ervan uit gaande dat die regeling overal geldt en als je de uren laat uitbetalen worden ze dubbel belast. Hou je geen kont van over.
Ik heb er voor mezelf ook eens naar gekeken maar vooral omdat ik belachelijk veel vakantie uren had staan. Als ik een maand aan uren opnam kreeg ik een kwart maandsalaris uitgekeerd.
Nou laat maar, ik heb nu steeds aardig wat uren aan mijn verlof kunnen plakken.
Ik heb de kaartjes niet in handen gehad en volgens mijn man was het ook een onmogelijke indeling om te kunnen vouwen bijvoorbeeld. Ik ga een puzzelen of ik hem niet zelf zou kunnen bijsnijden in een formaat dat hij wel pas en voor is waar ik hem voor bedoeld hadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:19 schreef GotC het volgende:
He Tally, wat een gekloot zeg, zowel van je werk als van de drukker. Van je werk vindt ik het werkelijk gewoon een naaiactie om er nu nog even mee te komen. Ze kunnen zoveel willen, maar vooral doen wat je goed lijkt en waar je zelf achter staat.
En wat betreft de drukker..nogal teleurstellend zo. Is er geen andere oplossing?
Ik heb in het ziekenhuis op een kamer gelegen naast een vrouw die rookte tijdens haar zwangerschap en bv. Haar kindje lag dus ook op de hc met een veel te laag geboortegewicht. Ze bleef maar prediken over bv en hoe goed dat wel niet was en zo. Ik kon echt wel janken, mijn kindjes lagen daar ook terwijl ik er alles aan gedaan had om zo gezond mogelijk te leven en haar kind lag daar door haar eigen schuld (vond ik, zal ook wel wat genuanceerder liggen). En tussen de regels door vond ze ook nog dat ik M te kort heb gedaan omdat hij geen bv kreeg.....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef Juud79 het volgende:
Roken tijdens zwangerschap en bv periode vind ik echt zo kansloos.......
Ik kan me voorstellen als je de drukker belt en aangeeft dat dit echt heel belangrijk voor je is en dat je wel inziet dat je het ook zelf over het hoofd hebt gezien maar hoopt dat hij je tegemoet wil komen, hij ze misschien wel voor je wil bijsnijden. Hoeft hij geen complete oplage weg te gooien en heeft hij een tevreden klant, als het een beetje een schappelijk bedrijf is dan staan ze wel open voor dit soort dingen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb de kaartjes niet in handen gehad en volgens mijn man was het ook een onmogelijke indeling om te kunnen vouwen bijvoorbeeld. Ik ga een puzzelen of ik hem niet zelf zou kunnen bijsnijden in een formaat dat hij wel pas en voor is waar ik hem voor bedoeld had
Van harte gefeliciteerd met je jongetjes!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef dananana het volgende:
Totaal niet bijgelezen kom ik me afmelden als z&g-er. Gisteren zijn onze mannen m.ilo en j.ason geboren met 36 Weken en 2 dagen. J liet nogal op zich wachten tot grote vermoeienis en zorg van zowel mama als gyn :-) gelukkig was er geen ks nodig. M is 46 cm en 2780 gr en J is 55!! Cm en 3420 gr. J ligt op de kinderafdeling voor ondersteuning van zijn ademhaling. We hopen over ong. 5 dagen naar huis te mogen! (Ik weet niet hoe goed ik ga bijlezen dus als je vragen hebt is mss per direct.berichtje makkelijker!)
Veel succes voor iedereen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |