Alsof je dat nog niet verraden hebtquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, want dan weten jullie het geslacht!
Hoewel ik steeds minder de behoefte voel dat geheim te houden, gek genoeg.
Oh, ik had op een of andere manier in m'n hoofd dat jullie een jongetje kregen, weet ook niet hoe ik daarbij kom danquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, want dan weten jullie het geslacht!
Hoewel ik steeds minder de behoefte voel dat geheim te houden, gek genoeg.
quote:
Het gaat snel, de weken vliegen voorbij. Heb weinig klachten, naast vermoeidheid.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:24 schreef L0t.. het volgende:
Welkom Wizzy, al een mooi eindje onderweg!Weet je of het een jongetje of een meisje is en wil je dat delen?
Van hartequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef dananana het volgende:
Totaal niet bijgelezen kom ik me afmelden als z&g-er. Gisteren zijn onze mannen m.ilo en j.ason geboren met 36 Weken en 2 dagen. J liet nogal op zich wachten tot grote vermoeienis en zorg van zowel mama als gyn :-) gelukkig was er geen ks nodig. M is 46 cm en 2780 gr en J is 55!! Cm en 3420 gr. J ligt op de kinderafdeling voor ondersteuning van zijn ademhaling. We hopen over ong. 5 dagen naar huis te mogen! (Ik weet niet hoe goed ik ga bijlezen dus als je vragen hebt is mss per direct.berichtje makkelijker!)
Veel succes voor iedereen!!
Hehe, niet nodig. Ik geloof je zo ook wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef Tally het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil het je best pm-en ter bevestiging hoor
Dubbel hoera! Wat een mooie cijfers!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef dananana het volgende:
Totaal niet bijgelezen kom ik me afmelden als z&g-er. Gisteren zijn onze mannen m.ilo en j.ason geboren met 36 Weken en 2 dagen. J liet nogal op zich wachten tot grote vermoeienis en zorg van zowel mama als gyn :-) gelukkig was er geen ks nodig. M is 46 cm en 2780 gr en J is 55!! Cm en 3420 gr. J ligt op de kinderafdeling voor ondersteuning van zijn ademhaling. We hopen over ong. 5 dagen naar huis te mogen! (Ik weet niet hoe goed ik ga bijlezen dus als je vragen hebt is mss per direct.berichtje makkelijker!)
Veel succes voor iedereen!!
Ohh wat fijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef Tally het volgende:
Hier is alles klaar. Geboortekaartje is geweldig
De enveloppen zijn geschreven. De "vlucht"koffer staat klaar.
De kamer is in orde. Alleen de box en wieg nog, dat doen we dit weekend.
Dan is alles klaarDe kleertjes zitten ook al in de koffer.
We staan vijfde en hebben nog iets minder dan 5 wekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh wat fijnNu wil ik dat ook allemaal af hebben
Ja wel ok geloof ik. Geen krampen meer. Sinds dinsdag geen rood bloed meer alleen oude meuk en dat is nu ook bijna weg. Ik voel me steeds meer zwanger maar nog wat meer kwaaltjes zijn welkomquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef L0t.. het volgende:
Happy, hoe is het nu met jou? Nog krampen gehad?
Shut up!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Tally het volgende:
[..]
We staan vijfde en hebben nog iets minder dan 5 weken
O ja. Ik heb gister een duowagen gekocht. Die moet ik nog wel ophalen over 2 weken!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Shut up!Nee, ga dat volgende week allemaal af krijgen, dat moet wel lukken!
Morgen nog even de box, luieremmer en babyfoon kopen. Maandag komen de kinderwagen, maxi cosi en het wiegje voor op onze kamer nog binnen. Enveloppen ga ik ook morgen bestellen. Vluchtkoffer inpakken en volgens mij zijn we dan ook klaar.
haquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:21 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Thx, ik ben op dit moment 17 weken zwanger. Mijn uitgerekende datum mag op 18 augustus
Ja, het is een grote meerwaardequote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch eigenlijk. Ik denk wel dat ik onnodig aan het CTG lag (ik had een wat twijfelachtige medische indicatie, die is inmiddels 'ingetrokken' waardoor ik dit keer thuis mag bevallen, erg fijn) maar als het inhoudt dat ze op afstand je in de gaten kunnen houden begrijp ik de meerwaarde.
M'n zus haar bevalling begon op mijn uitgerekende datumquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:40 schreef Suikertante het volgende:
Hmmmz Zoë, de zoon van mijn schoonzus was ook de 2e uitgerekend en kwam de 10e ter wereld. Hopelijk is het geen voorbode, vind eind april/begin mei wel prima!
Ik heb in het ziekenhuis ook alleen de doptone gehad. Ik wist niet eens dat CTG de standaard was in dat geval.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, dat eerste wist ik niet. Maar als dat zo simpel en weinig belastend voor de kraamvrouw is, waarom doen ze dat in het ziekenhuis dan ook niet? Tenminste, ik zelf had dat liever gehad dan die irritante band die me in de weg zat. Of ziet een CTG ook andere dingen die je moet weten tijdens een zkhs-bevalling?
Ho nee! dat is het niet hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb in het ziekenhuis ook alleen de doptone gehad. Ik wist niet eens dat CTG de standaard was in dat geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |