abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124081406
*O* *O* Dananana, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie twee zonen!! Wat bijzonder dat je ze op de natuurlijke manier hebt gekregen! En wat een reusje is de grootste O+ Ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis zullen mogen!

Nu is de persoon voor mij èn na mij in de lijst gewoon al bevallen :o En sta ik al op nummer 3, dat kan toch niet, ik durf niet meer zo goed opeens!

*O* 28 weken voor L-E!

*O* 14 weken voor Kleurdoos! Zet hem op daarbinnen kleintje!
pi_124081451
Oehhh belle, nu komt het wel heel dichtbij he? O+
pi_124081489
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:08 schreef mignonne het volgende:

[..]

Giet je glazen dan niet zo vol, zuipschuit! >:O

:+
Hahaha ik heb in ruim 6 jaar tijd echt nog geen 10 keer alcohol gehad :D
pi_124081501
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:14 schreef L-E het volgende:
Oehhh belle, nu komt het wel heel dichtbij he? O+
Jaaa, en ik ben nog niet eens LLM! (Alhoewel ik me IRL wel echt hoogzwanger voel inmiddels :D)
pi_124081516
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:16 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hahaha ik heb in ruim 6 jaar tijd echt nog geen 10 keer alcohol gehad :D
hehe, ik ook :')
of nouja inmiddels vijf jaar dan ongeveer.

En van die drie druppels ging ik al kruipend achteruit geloof ik :X :')
:)
pi_124081571
Ik heb in februari nog wel echt flink gedronken en ik kan er nog heel erg goed tegen.. Maar ik heb dan ook goed zitten oefenen vroegah :+

Ik zal wel eens even lijstje er bij pakken wat standaard hoeveelheden zijn om te nuttigen en wanneer het dan uit je bloed is :D en posten in bv topic
pi_124081586
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:17 schreef bellelena het volgende:

[..]

Jaaa, en ik ben nog niet eens LLM! (Alhoewel ik me IRL wel echt hoogzwanger voel inmiddels :D)
Joh, je bent over de 36 weken, je bent hartstikke hoogzwanger!
pi_124081606
Wij rijden zo even naar Ikea! Weet iemand hoe dat Ikea-molton/laken/dinges heet, die je gebruikt (ipv dat vervelende krakende spulletje uit het kraampakket) om je matras te beschermen?
pi_124081634
Matrasbeschermer stond er hier bij.
pi_124081649
Genaamd LEN.
pi_124081741
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja maar je kolft toch af omdat je een voeding overslaat wegens de alcohol en je stuwing hebt daardoor en dat gooi je dan weg?
En ja dat is dan zonde zoals danic zei maar iets anders kan je er niet mee.
alcoholflensjes van bakken voor je vent :+
pi_124081748
Ik ken mensen die t zouden doen, alhoewel, die drinken vast geen alcohol, behalve als t aan de boom groeit, of de koe t geeft ..ofzo
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:30:59 #264
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_124081755
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

alcoholflensjes van bakken voor je vent :+
Of Piña Colada van maken
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:31:10 #265
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124081757
Dana van harte gefeliciteerd met je jongens! Hoop dat jullie snel samen nar huis mogen! *O*
pi_124081786
Oh, helemaal gemist joh, danana van harte met jason en milo!
pi_124081938
Oei, was niet van plan een discussie op te roepen hoor. Maar het ging me allereerst vooral om het weggooien van de voeding. Ik heb uiteraard niks tegen kolven.
Verder stond haar houding me idd tegen. Zo anti kunstvoeding. Bij Eva hebben we er bewust voor gekozen kv te geven en nirt eens te beginnen met bv. Daar is een heel lief kindje uitgekomen wat hartstikke pienter is en verre van obesitas heeft. Daarom wordt ik wat sceptisch van zulke uitspraken.

Daarbij is ze ook wel het lijstje langsgegaan met voordelen, vooral op medisch gebied, maar ze heeft ze alleen opgesomd. Ik had diepgaandere info wel interessant gevonden.
pi_124082002
Nadat ik gister een brief ontvangen heb van mijn ex-werkgever dat ik mijn vrije uren moet opmaken voor ze me ontslaan, krijg ik vandaag een telefoontje van mijn man dat de drukker de inleg van het geboortekaartje verkeerd gedaan heeft. En het kan niet over ;( Ik kan echt wel janken.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:44:35 #269
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_124082009
Ik snap je wel, hoor. Ik ben ook erg pro-bv maar mijn nekharen gaan overeind staan van de anti-kv mafia.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 09:44:37 #270
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124082010
ik zal volgende week de lactatiekundige eens bellen. Even kijken of ik met mijn vitamines eigenlijk wel borstvoeding mag geven.
pi_124082038
Ah tally wat kut. Maar hoezo kan het bij de drukker niet opnieuw? Híj maakt toch een fout? Vind ik het ook wel aan hem om op te lossen.
pi_124082044
Het blijft altijd lastig he, die middenweg vinden. Er zijn natuurlijk zat prima mensen opgegroeid met kunstvoeding ( :W ), maar uiteindelijk is statistisch gezien borstvoeding beter.
Zo denk ik ook dat mijn kind niet meteen dood gaat als er een colablikje tussen de spijlen van het ledikant door past. En dat dat scheutje wijn dat ik wel nog altijd gewoon in de pastasaus doe echt niet mijn hele baby verzuipt. Het zal maar net bij jou gebeuren dat het wel mis gaat, maar ik blijf toch vooral geloven in doen wat goed voelt. Als je een weldenkend mens bent, tenminste ;)

Tally, waarom kan het niet opnieuw? Als het de fout is van de drukker dan zou ik op mijn strepen gaan staan hoor! Hoe vaak ik niet voor een klant een drukker boos opbel en als ik echt boos doe, dan lukt het vaak ineens wel. Zo'n kaartje stuur je maar één keer!
pi_124082050
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:40 schreef danic het volgende:
Oei, was niet van plan een discussie op te roepen hoor. Maar het ging me allereerst vooral om het weggooien van de voeding. Ik heb uiteraard niks tegen kolven.
Verder stond haar houding me idd tegen. Zo anti kunstvoeding. Bij Eva hebben we er bewust voor gekozen kv te geven en nirt eens te beginnen met bv. Daar is een heel lief kindje uitgekomen wat hartstikke pienter is en verre van obesitas heeft. Daarom wordt ik wat sceptisch van zulke uitspraken.

Daarbij is ze ook wel het lijstje langsgegaan met voordelen, vooral op medisch gebied, maar ze heeft ze alleen opgesomd. Ik had diepgaandere info wel interessant gevonden.
Het is vaak zo zwart/wit he, dat is jammer, vooral omdat er daardoor waardevolle informatie verloren gaat. Dingen als een IQ van 10 punten hoger zou voor mij niet bepaald een reden zijn aan bv te beginnen. :')
pi_124082068
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:44 schreef Tally het volgende:
Nadat ik gister een brief ontvangen heb van mijn ex-werkgever dat ik mijn vrije uren moet opmaken voor ze me ontslaan, krijg ik vandaag een telefoontje van mijn man dat de drukker de inleg van het geboortekaartje verkeerd gedaan heeft. En het kan niet over ;( Ik kan echt wel janken.
Je vrije uren móet opmaken? Mag dat? En hoe moet dat dan precies als je verlof hebt?
pi_124082144
Wat te doen met de drukker ga ik vanavond over nadenken.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')