Hahaha ik heb in ruim 6 jaar tijd echt nog geen 10 keer alcohol gehadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
Giet je glazen dan niet zo vol, zuipschuit!![]()
Jaaa, en ik ben nog niet eens LLM! (Alhoewel ik me IRL wel echt hoogzwanger voel inmiddelsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:14 schreef L-E het volgende:
Oehhh belle, nu komt het wel heel dichtbij he?
hehe, ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:16 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hahaha ik heb in ruim 6 jaar tijd echt nog geen 10 keer alcohol gehad
Joh, je bent over de 36 weken, je bent hartstikke hoogzwanger!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:17 schreef bellelena het volgende:
[..]
Jaaa, en ik ben nog niet eens LLM! (Alhoewel ik me IRL wel echt hoogzwanger voel inmiddels)
alcoholflensjes van bakken voor je ventquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja maar je kolft toch af omdat je een voeding overslaat wegens de alcohol en je stuwing hebt daardoor en dat gooi je dan weg?
En ja dat is dan zonde zoals danic zei maar iets anders kan je er niet mee.
Of Piña Colada van makenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
alcoholflensjes van bakken voor je vent
Het is vaak zo zwart/wit he, dat is jammer, vooral omdat er daardoor waardevolle informatie verloren gaat. Dingen als een IQ van 10 punten hoger zou voor mij niet bepaald een reden zijn aan bv te beginnen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:40 schreef danic het volgende:
Oei, was niet van plan een discussie op te roepen hoor. Maar het ging me allereerst vooral om het weggooien van de voeding. Ik heb uiteraard niks tegen kolven.
Verder stond haar houding me idd tegen. Zo anti kunstvoeding. Bij Eva hebben we er bewust voor gekozen kv te geven en nirt eens te beginnen met bv. Daar is een heel lief kindje uitgekomen wat hartstikke pienter is en verre van obesitas heeft. Daarom wordt ik wat sceptisch van zulke uitspraken.
Daarbij is ze ook wel het lijstje langsgegaan met voordelen, vooral op medisch gebied, maar ze heeft ze alleen opgesomd. Ik had diepgaandere info wel interessant gevonden.
Je vrije uren móet opmaken? Mag dat? En hoe moet dat dan precies als je verlof hebt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:44 schreef Tally het volgende:
Nadat ik gister een brief ontvangen heb van mijn ex-werkgever dat ik mijn vrije uren moet opmaken voor ze me ontslaan, krijg ik vandaag een telefoontje van mijn man dat de drukker de inleg van het geboortekaartje verkeerd gedaan heeft. En het kan niet overIk kan echt wel janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |