Primarkquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik had laatst een 100 den "panty" van de primark weg, wat een bazending!
Eigenlijk net zo comfy als een legging, maar zonder lelijke naden, met voeten, en voor maar 3 euro
ik denk de voeten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:22 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is het verschil tussen leggings en balletpanties?*leggingnoob is
Ah, oke. Ik dacht dat balletpanties ook voetloos warenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk de voeten?
Ik vind het in elk geval echt een superachterlijk gezicht zo:
[ afbeelding ]'
Je hakt visueel meteen vijftien centimeter van je benen af
Ik was hier eerst (1999)quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf het verwarrend vinden, een Tink89 en een Tinkepink in 1 topic
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ga wel weer. "Hoor" hier eigenlijk helemaal niet
Weet ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook gewoon niet zo lang... als broeken in lengtemaat 31 zouden komen zou ik die hebben, mijn romp is vrij fors dus nee... ik voel me echt verschrikkelijk in een legging ding
[..]
Zo bedoelde ik het niet![]()
Primarkquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou om even over de pantys door te praten.. Waar vind ik mooien in een grotere maat die het ook langer houden als een uur?
Ik denk dat ik dat probleem ook hem.. Maar goed ik heb nog een paar maanden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik pas geen enkele panty: mijn bovenbenen zijn te dik. Zelfs de allergrootste maten krijg ik niet helemaal aan
Zelfs toen ik 69 kilo woog had ik grote problemen met pantiesquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik denk dat ik dat probleem ook hem.. Maar goed ik heb nog een paar maanden.
Maar dat is niet abnormaal hoor, pantymaten kloppen nooitquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Same here, toen ik broekmaat 42 had moest ik nog steeds maat 44-46 panties aan voor mijn benen en die zakken dan zo charmant van je reet enzo.
Je hebt vast geen olifantenpotenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:37 schreef Zeester het volgende:
Dat vind ik wel frappant, want ik heb broekmaat 48 atm en pas wel gewoon panties. Ze zakken wel af though, daarom doe ik er dus altijd een body overheen.
Ik heb zeker wel olifantenpoten (m'n dijen dan, m'n kuiten zijn okay), en een dikke reet + smalle taille. 4 kledingmaten verschil hier tussen boven en onderkleding (42 boven, 48 onder). Broeken zijn dus ook een probleem.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt vast geen olifantenpotenIk wel dus, maar ik heb een redelijk slanke taille en niet zoveel buik. En dat begrijpen broekenmakers en pantymakers niet
Dat is om de laatste man ook volledig weg te jagenquote:
Misschien moeten we een 'vaste TT' doen dan. Iets waarbij duidelijk is dat we hier op een gezonde manier willen afvallen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er dan ook altijd voor geweest om het verschijnsel "TT" in reeksen als deze af te schaffen. Het insinueert kliekvorming en schrikt mensen af.
Gezond Slank?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moeten we een 'vaste TT' doen dan. Iets waarbij duidelijk is dat we hier op een gezonde manier willen afvallen.
naja, dat "op een gezonde manier" geldt niet voor iedereen en dan leg je het mensen op.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moeten we een 'vaste TT' doen dan. Iets waarbij duidelijk is dat we hier op een gezonde manier willen afvallen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er dan ook altijd voor geweest om het verschijnsel "TT" in reeksen als deze af te schaffen. Het insinueert kliekvorming en schrikt mensen af.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom heeft de SC in OUD idd heel lang geen TT gehad en hebben de andere vaste reeksen in OUD idd geen lollige TT. Daar werd laatst over gemopperd dat dat zo stug en saai was, maar het houdt de boel ook gewoon heel erg open en leverde het minst gezeik op met de vrouwelijke hormonen.
Het kan nieuwe mensen afstoten (of 'grappige' trollen aantrekken).quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:10 schreef Zeester het volgende:
Ik snap niet waar mensen zich druk over kunnen maken eigenlijk. Maar goed
Dat jij het niet erg vindt om over vrouwenzaken te meuten is natuurlijk mooi, maar genoeg mensen die zich af laten schrikken door 'kliekjespraat'.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:10 schreef Zeester het volgende:
na zeven jaar fokdrama's weet ik het maar al te goedquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:10 schreef Zeester het volgende:
Best hilarisch waar ruzies soms over gaan jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
na zeven jaar fokdrama's weet ik het maar al te goed
ALTIJD WEER DIE MANNENquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:15 schreef tjoptjop het volgende:
O oh, wat heb ik nu weer aangezwengeld
Ik heb er ook echt helemaal niks meequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Dat jij het niet erg vindt om over vrouwenzaken te meuten is natuurlijk mooi, maar genoeg mensen die zich af laten schrikken door 'kliekjespraat'.
Nieuwe aanwas ftw! Maargoed, de eerste maanden na de goede voornemens zijn ook alweer voorbij, dus het zal ook wel meevallen de komende tijd.. alhoewel.. de zomer komt eraan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
en toch zijn kleding enzo wel ontopic dingen, want we krijgen allemaal steeds kleinere maten![]()
En dan maak ik een foto van de status en dan ben ik best content, ging die pens er maar af alleen...Dat vind ik ook kleding ed zijn wel ontopic. Tuurlijk moet het hoofdpunt wel het afvallen zijn, maar daar komen meer zaken bij kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals panty's hahaJe kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
en toch zijn kleding enzo wel ontopic dingen, want we krijgen allemaal steeds kleinere maten![]()
En dan maak ik een foto van de status en dan ben ik best content, ging die pens er maar af alleen...Naais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook pensproblemen
Maar, recente foto is niet geheel onaardig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas weer mooi in m'n 36-broek en m'n riem voor spijkerbroek moet weer flink aangetrokken wordenZolang ik kleding aanheb ben ik nog best tevreden, zonder kleding mag het allemaal nog een stuk strakker, maar er wordt aan gewerkt!
Ja doei.
Waarom nu geen vent vinden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:32 schreef Zeester het volgende:
Ik hoop dat ik als ik eenmaal tevreden ben met afvallen snel een vent vind, 2 of meer kinderen kan baren en dan hen de schuld van de losse flubberhuid kan geven ipv het feit dat ik ooit te zwaar was.
Ik probeer het maar heb wel echt enorme zelfvertrouwens-issues als het op mannen aankomt, en hoop dat die een beetje afnemen met het afnemen van het gewicht.quote:
Ik snap je wel hoor zeester, heb ik ook een tijd gehad.. Maar een man kan je ook leuk vinden om wie je bent. En dat hangt niet af van je gewicht.. En denk niet dat je zelfvertrouwen alleen door afnemend gewicht gaat toenemen. Dat is een knop die om moet zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:36 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik probeer het maar heb wel echt enorme zelfvertrouwens-issues als het op mannen aankomt, en hoop dat die een beetje afnemen met het afnemen van het gewicht.
Dat hoeft ook niet, vind ik ook niet echt het summumquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ziet er goed uit moblo! En superstrak is toch een illusie na je 25e
Dat weet ik, maar op dit moment ben ik gewoon niet zo outgoing naar nieuwe mensen, dus dan leer je ze ook niet echt kennen. Maar komt wel goed, en ik neem ook wel baby-steps om het allemaal beter te maken hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor zeester, heb ik ook een tijd gehad.. Maar een man kan je ook leuk vinden om wie je bent. En dat hangt niet af van je gewicht.. En denk niet dat je zelfvertrouwen alleen door afnemend gewicht gaat toenemen. Dat is een knop die om moet zetten.
je hebt een maat 36 en je wil makkelijker broeken kunnen kopenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, vind ik ook niet echt het summummaar wat makkelijker broeken kunnen kopen lijkt me heerlijk, dus ik vervolg gewoon de goede weg nog even
Ik heb één maat 36 broek, een pantalon van WE die ik een keer met geluk heb gevonden die dus lekker zit en dan ook overal. Dat is m'n 'referentiebroek' op het moment: heb ik gekocht op m'n slankst 2 jaar geleden. Verder is het erg moeilijk om broeken te kopen omdat:quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt een maat 36 en je wil makkelijker broeken kunnen kopen
Dat is maar net de vraag of dat makkelijker isquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, maar denk dat het makkelijker is om mezelf aan te passen aan wat er beschikbaar wordt gemaakt dan andersom![]()
Ik krijg alleen maar complimentjes van vieze mannetjes (voornamelijk negers met gouden tanden) die in voorbijgang iets mompelen van: "zo hé" of "hey beautiful".quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dan loont al dat verbijten en komkommer eten dus toch
(de eerste keer dat ik zoiets hoor, meestal krijg ik alleen commentaar op mijn schoenen omdat ze vinden dat mijn hakken te hoog zijn. De mannen dus.)
die hakken zijn ook te hoogquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dan loont al dat verbijten en komkommer eten dus toch
(de eerste keer dat ik zoiets hoor, meestal krijg ik alleen commentaar op mijn schoenen omdat ze vinden dat mijn hakken te hoog zijn. De mannen dus.)
Hm, dat klinkt vervelend en ook niet heel netjes van 'm om zoiets te gaan whatsappen natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Blegh.. Net een whatsappje van vriendlief waardoor ik me nu super druk maar, en mijn gedachtes de vrije loop gaan.
Hij zei dat hij last had van druk op de borst als hij zich inspant en dan kloppingen krijgt en duizelig word. En dat hij dat al vanaf maandag heeft maar het vandaag erger word.
Joyce hier maakt daar natuurlijk het ergste scenario van (verleden met papa die erg ziek was) en is lekker emotioneel.. Meneer is morgenavond pas terug uit duitsland en voor volgende week woensdag zie ik hem niet naar een huisarts gaan.
Sorry dit is echt offtopic, maar ik moet het ergens kwijt..
Haha had hem net aan de telefoon en heb mijn tranen kunnen bedwingen.. Dus dat is goed. Ik ga proberen om mezelf maar wat af te leiden zodat ik nu niet extra ga eten..quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:44 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar complimentjes van vieze mannetjes (voornamelijk negers met gouden tanden) die in voorbijgang iets mompelen van: "zo hé" of "hey beautiful".
En zelfs daar wordt ik al zelfverzekerd van![]()
Joyce dat is heel vervelend, maar probeer je er inderdaad niet te druk om te maken (makkelijker gezegd dan gedaan uiteraard), want wie weet is er niks aan de hand.
Het is een man... Dat maakt niet alles goed, maar het is wel zo. En hij zit in de vrachtwagen dus snap wel dat hij niet belt en ook niet tot morgenavond wacht. Hij gaat kijken of hij vrij kan krijgen voor maandag zodat hij naar de huisarts kan..quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt vervelend en ook niet heel netjes van 'm om zoiets te gaan whatsappen natuurlijk
Meestal is het niks ernstigs, dus daar hopen we maar op. Hou het wel in de gaten
Mensen gaan voor véél kleinere dingen naar de huisartsenpost! Ga morgenavond met hem naar de huisartsenpost. Gewoon zeggen dat hij het vrijdagmiddag pas bij thuiskomst aan jou meldde en jij graag wilde dat er naar gekeken wordt voor maandag. Anders heb je een heel stressvol weekend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is een man... Dat maakt niet alles goed, maar het is wel zo. En hij zit in de vrachtwagen dus snap wel dat hij niet belt en ook niet tot morgenavond wacht. Hij gaat kijken of hij vrij kan krijgen voor maandag zodat hij naar de huisarts kan..
(Het grote probleem is ook gewoon dat ik voor dit soort dingen heel bang ben.. pff voel me af en toe echt zo'n zeurkous)
Je bent geen zeurkous hoor! Ik zou precies zo reageren denk. Of ik ben ook een zeurkousquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het is een man... Dat maakt niet alles goed, maar het is wel zo. En hij zit in de vrachtwagen dus snap wel dat hij niet belt en ook niet tot morgenavond wacht. Hij gaat kijken of hij vrij kan krijgen voor maandag zodat hij naar de huisarts kan..
(Het grote probleem is ook gewoon dat ik voor dit soort dingen heel bang ben.. pff voel me af en toe echt zo'n zeurkous)
Ik weet het.. Ik ga het opperen bij hem, hopelijk is hij een beetje op tijd thuis morgen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen gaan voor véél kleinere dingen naar de huisartsenpost! Ga morgenavond met hem naar de huisartsenpost.
De HAP is de hele nacht openquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:53 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik weet het.. Ik ga het opperen bij hem, hopelijk is hij een beetje op tijd thuis morgen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen gaan voor véél kleinere dingen naar de huisartsenpost! Ga morgenavond met hem naar de huisartsenpost. Gewoon zeggen dat hij het vrijdagmiddag pas bij thuiskomst aan jou meldde en jij graag wilde dat er naar gekeken wordt voor maandag. Anders heb je een heel stressvol weekend.
Ik trek hem gewoon mee al is het maar om mezelf geen hartkloppingen te bezorgen..quote:
Pijn/druk op de borst wordt serieus benaderd. Meestal is het een spierkwestie oid, maar ze willen het risico van iets wat wel gevaarlijk is natuurlijk niet over het hoofd zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:58 schreef Tink89 het volgende:
Inderdaad, gewoon naar de HAP. Al weet ik van die bij ons dat je, als het niet echt spoed is, flink moet betalen... Je moet verplicht bellen van tevoren en dat beslist de verpleegkundige aan de telefoon of je kunt wachten of niet.
Het word zo serieus benaderd dat ik net na het afspraak maken bij de huisarts me nog drukker maak. Hij moet zelf nu bellen..quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pijn/druk op de borst wordt serieus benaderd. Meestal is het een spierkwestie oid, maar ze willen het risico van iets wat wel gevaarlijk is natuurlijk niet over het hoofd zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:28 schreef J0ycie88 het volgende:
Het komt helaas voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen mij zeiden ze bij de HAP dat ik een spier in mijn rug had verrekt. Ik had een niersteenaanval. En ik voelde me een enorme aansteller met een spiertje verrekt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nou weet ik uit ervaring dat het menselijk lichaam zich zelden volgens de tekstboekjes gedraagt, dus in zoverre begrijp ik alle medische missers welquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Sommige mensen zouden geen dokter mogen zijn!
Mwoah...quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Sommige mensen zouden geen dokter mogen zijn!
Dat is ook wel zo.. Daar in tegen kwam ik in september op de huisartsenpost met een fikse aanval van buikpijn en ben ik helemaal binneste buiten gekeerd... hartfilmpje, bloedonderzoeken en urine.. Kwam allemaal niets uit..quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou weet ik uit ervaring dat het menselijk lichaam zich zelden volgens de tekstboekjes gedraagt, dus in zoverre begrijp ik alle medische missers wel
De opmerking was daarom ook niet zo serieus bedoeld, het zijn inderdaad maar mensen en die kunnen het ook wel eens fout hebben.. Al word dat moeilijk geaccepteerd af en toe (ook door mij..), want het zijn toch dokters..quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah...
Als iemand zich met klachten presenteert die in alle opzichten duiden op X, dan kan je het een arts ook niet kwalijk nemen dat soms zal blijken dat het niet X maar toch Y was.
Mijn vader is 6 maanden lang binnenstebuiten gekeerd voor weetikveel tot ze er, geheel bij toeval achter kwam, op het randje van een CT scan, dat hij een mega-aneurisma had aan de ader die naar zijn darmen loopt. De klachten die hij had wezen daar totaal niet op, en toch was dat dus blijkbaar de boosdoener achteraf bezien.
Heel pijnlijk, heel klote, maar toch... Het zijn maar mensen denk ik dan.
Iedereen maakt fouten, ook artsenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef J0ycie88 het volgende:
De opmerking was daarom ook niet zo serieus bedoeld, het zijn inderdaad maar mensen en die kunnen het ook wel eens fout hebben.. Al word dat moeilijk geaccepteerd af en toe (ook door mij..), want het zijn toch dokters..
Dokter wilt dat vriendlief in duitsland naar een arts gaat, maar of hij dat doet ik weet het niet.
Ik hoop dat hij idd zo wijs is dat hij het wel even doet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De opmerking was daarom ook niet zo serieus bedoeld, het zijn inderdaad maar mensen en die kunnen het ook wel eens fout hebben.. Al word dat moeilijk geaccepteerd af en toe (ook door mij..), want het zijn toch dokters..
Dokter wilt dat vriendlief in duitsland naar een arts gaat, maar of hij dat doet ik weet het niet.
Tsja, 't is een man. Die denkt: ik heb dit al een week, hoe ernstig kan het zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoop dat hij idd zo wijs is dat hij het wel even doet.![]()
voor jou, lijkt me idd niet tof om te horen en dat hij er dan vervolgens heel luchtig over doet.
Dank je welquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij idd zo wijs is dat hij het wel even doet.![]()
voor jou, lijkt me idd niet tof om te horen en dat hij er dan vervolgens heel luchtig over doet.
Griekse yoghurt moet je dan ook niet mager eten, maar zo vet mogelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:57 schreef Zeester het volgende:
Jongens, dit is misschien een hele domme vraag, maar wat is het verschil tussen Griekse yoghurt en kwark?
Ik had nl. vd week Griekse yoghurt gekocht, en dat beviel echt goed, vult voor lange tijd, is lekker, maar de magere versie is zo onwijs duur. Magere kwark daarentegen is echt goed te betalen, en dat is ook dik. Dus nu heb ik dat gekocht, want ik vind 2,40 voor iets waar ik 3 porties van kan eten echt te duur.
De Lidl heeft ook emmertjes Griekse yoghurt voor 2 euro. Ook lekkere! Voor als je geen Turks winkeltje in de buurt hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:55 schreef Vanyel het volgende:
Griekse yoghurt moet je dan ook niet mager eten, maar zo vet mogelijk.
De verantwoorde Griekse (Turkse?) yoghurt van ah bevat meer caloos en nietmelk dan de vette Turkse van de Turk (/Marokkaan) en je eet er ook nog eens veel minder van omdat ie zo lekker vet is.
2 euro per liter en een handig emmertje toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Voor de gene die willen weten hoe het is afgelopen met vriendlief:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Die van de Lidl eet ik iedere ochtend als ontbijt. Zoveel lekkerder dan die waterige yoghurt uit pakken, zeker die magere meuk waar geen smaak aan zit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Lidl heeft ook emmertjes Griekse yoghurt voor 2 euro. Ook lekkere! Voor als je geen Turks winkeltje in de buurt hebt.
Verder is Griekse Yoghurt idd veel vetter (meestal) dan gewone yoghurt en bevat het meer eiwit. Het wordt een beetje zoals hangop gemaakt, daarom is het veel dikker dan gewone yoghurt (er zit gewoon minder water in).
Punten maakt me in dit geval niet zoveel uit, ik eet het toch dan als ontbijt of bij de lunch, en dan kan ik de rest van de dag er op aanpassen. Ik merk dat ik even wat nieuwe input nodig heb in mijn dag, want ik zit heel erg in patroon vastgeroest en wil graag iets meer overdag eten, ipv 's avonds.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik denk wel dat de PP hoger liggen van die griekse yoghurt zeester. Ik ontbijt nu met optimel maar ga ook weer over op magere kwark, vult toch wat beter!
Oh na 50 gr couscous zit ik echt nokkie!! Saus viel wat waterig uit, maar was heerlijk! Volgende keer doe ik er geen snijbonen naast maar courgette door de saus denk ik en een paprikaatje.
Vind vriendje ook wel lekker denk ik!
Hmm ik begrijp deze conclusie niet helemaal denk.. Er werd gezegd dat de griekse yoghurt met minder vet meer calorieën bevat dan de volvette griekse yoghurt. Dat je dan beter die volvette kunt nemen, omdat het beter vult. Over magere kwark is volgens mij niks gezegd? Ik zou zelf niet aanraden om iedere dag griekse yoghurt te eten. Magere kwark vult toch ook goed en bevat tevens veel eiwitten, want minder vet= meer eiwitten en kwark eiwitten> yoghurt eiwitten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:12 schreef Zeester het volgende:
Maar dus gewoon volvette griekse yoghurt halen bij de turk of de lidl (of de albert heijn?) is beter dan magere kwark vd AH, want is gezonder en vult beter, daarom niet erg dat het meer calorieen heeft is de conclusie?
En Joyce, heel fijn dat je gerustgesteld bent!
En dan maak ik een foto van de status en dan ben ik best content, ging die pens er maar af alleen...Ik ben jaloers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt ook echt een leuke stijl.
thanks! Maar jaloers zijn is nergens voor nodig want jij bent ook gewoon een babequote:Op donderdag 14 maart 2013 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Je hebt ook echt een leuke stijl.
Nou op dit moment niet hoor, na een paar maanden in een flinke dip te hebben gezeten zitten er weer wat kilo's aan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
thanks! Maar jaloers zijn is nergens voor nodig want jij bent ook gewoon een babe
We hebben levenslangquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou op dit moment niet hoor, na een paar maanden in een flinke dip te hebben gezeten zitten er weer wat kilo's aan.
Maar goed daar gaan we weer aan werken.
Verder zou ik ook niet elke dag Griekse yoghurt eten, maar wel lekker voor in het weekendmet honing.
Dat sowieso.quote:
Dat welquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:18 schreef Zeester het volgende:
Bij buikdansen mag een klein buikje toch juist? Embrace the curves!!
Ik ga voor magere kwark, want minder vetten en vult goed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:54 schreef Zeester het volgende:
Dan heb ik wat diegenen zeiden over griekse yoghurt niet begrepen denk ik.
Wat kun je nou het beste eten in de categorie dik zuivelproduct? Magere kwark, volle kwark, magere Griekse yoghurt of volle Griekse yoghurt?
Ik heb oprecht heel veel respect voor mensen die echt te dik zijn geweest (dus niet een kilo'tje of 5) en dan op eigen kracht afvallen zonder rare shakedieten etc en allemachtig....nog op dat gewicht blijven ookquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:04 schreef J0ycie88 het volgende:
Voor de gene die willen weten hoe het is afgelopen met vriendlief:Fijn! En goed dat hij even gegaan is, zit hij vast ook lekkerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook nog steeds zo stom dat het na 5 jaar nog fout is gegaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb oprecht heel veel respect voor mensen die echt te dik zijn geweest (dus niet een kilo'tje of 5) en dan op eigen kracht afvallen zonder rare shakedieten etc en allemachtig....nog op dat gewicht blijven ook
Eigenlijk is mijn grote voorbeeld gewoon Steer![]()
Steerquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb oprecht heel veel respect voor mensen die echt te dik zijn geweest (dus niet een kilo'tje of 5) en dan op eigen kracht afvallen zonder rare shakedieten etc en allemachtig....nog op dat gewicht blijven ook
Eigenlijk is mijn grote voorbeeld gewoon Steer![]()
Ik mag zelf trws ook niet echt klagen bedenk ik me net.quote:
Voor jou ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al 3 jaar op -20/-25![]()
Ik zeg niet dat er niet nog 7-10 af zouden kunnen, maar ze zijn er WEL af
You aaaar my iiiiiinspiraaaaaaaaaasjunquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al 3 jaar op -20/-25![]()
Ik zeg niet dat er niet nog 7-10 af zouden kunnen, maar ze zijn er WEL af
Ik kan mezelf ook wel met mijn kop tegen de muur rammen bij het idee dat ik zoveel slanker wasquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:11 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind het ook nog steeds zo stom dat het na 5 jaar nog fout is gegaan.
35 kg afvallen en dan het merendeel (niet allesquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef Zeester het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat jullie 'afvalgeschiedenis' is?
20 afvallen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef Zeester het volgende:
Bedankt he, nu zit ik dit te zingen:quote:
Oh ja, die heb ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:30 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Ik heb niet zo heel veel afvalgeschiedenis.
Wel reteveel excelgrafieken van mijn gewicht
Toen ik 14 was ben ik begonnen met afvallen, toen ben ik in een paar jaar tijd 30-25 kilo afgevallen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:22 schreef Zeester het volgende:
Ik dacht ook niet dat ik weer aan zou komen. Sarabi vast ook nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:30 schreef Zeester het volgende:
Ik hoop echt dat mij dat niet te wachten staat, het gejojo. Jullie maken me angstig want jullie komen over als hele goede afvallers!
Ik hou ervan. Ook in de 100 jaar dat ik niet bezig was met afvallen (ws omdat ik lichter was dan nu) schreef ik bijna elke dag mijn gewicht op. ATL daarvan is zo'n 5 kilo minder dan nu. Dat haal ik als het goed is nooit meer, want toen was ik doodongelukkig van liefdesverdriet en sportte ik veel.quote:
check.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat ik weer aan zo komen. Sarabi vast ook niet
Ik? Nee joh.....quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat ik weer aan zou komen. Sarabi vast ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:32 schreef Sarabi het volgende:
Ik? Nee joh.....Als ik een bitch was zou ik het lekker puhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vinden. Maar je was jong idd
:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:34 schreef Isabeau het volgende:
De rellen waren ook wel grappig eigenlijkAl die boze vrouwen
Het heeft niet echt heel veel smaak maar het is wel erg voedzaam. Ligt een beetje in de lijn van couscous.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:00 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat is dat nu eigenlijk Quinoa? Is dat lekker, kun je het ergens mee vergelijken?
Ik merkte dat de couscous heel erg goed vult en dan ik dan echt lang vol zit, is dat met quinoa ook?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het heeft niet echt heel veel smaak maar het is wel erg voedzaam. Ligt een beetje in de lijn van couscous.
Denk dat dat wel anders zal zijn aan voedingswaarde. Couscous is van tarwe, zijn soort kleine pastakorrels. Quinoa zijn zaden van een plant die je eet. Enige nadeel van quinoa is dat de bevolking uit landen waar het vandaan komt ineens amper meer te betalen is (http://www.guardian.co.uk(...)latable-truth-quinoa). Ik gebruik zelf bio-quinoa in de hoop dat er dan ook lokaal een eerlijke prijs voor verdient word in tegenstelling tot Lassie-pakjes.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik merkte dat de couscous heel erg goed vult en dan ik dan echt lang vol zit, is dat met quinoa ook?
Misschien als het straks wat warmer is een salade proberen met quinoa. Vind namelijk maar weinig "warme" recepten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Denk dat dat wel anders zal zijn aan voedingswaarde. Couscous is van tarwe, zijn soort kleine pastakorrels. Quinoa zijn zaden van een plant die je eet. Enige nadeel van quinoa is dat de bevolking uit landen waar het vandaan komt ineens amper meer te betalen is (http://www.guardian.co.uk(...)latable-truth-quinoa). Ik gebruik zelf bio-quinoa in de hoop dat er dan ook lokaal een eerlijke prijs voor verdient word in tegenstelling tot Lassie-pakjes.
Die van BE was echt fantastisch, simpel en maar 1 pan nodig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien als het straks wat warmer is een salade proberen met quinoa. Vind namelijk maar weinig "warme" recepten.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Denk dat dat wel anders zal zijn aan voedingswaarde. Couscous is van tarwe, zijn soort kleine pastakorrels. Quinoa zijn zaden van een plant die je eet. Enige nadeel van quinoa is dat de bevolking uit landen waar het vandaan komt ineens amper meer te betalen is (http://www.guardian.co.uk(...)latable-truth-quinoa). Ik gebruik zelf bio-quinoa in de hoop dat er dan ook lokaal een eerlijke prijs voor verdient word in tegenstelling tot Lassie-pakjes.
Ik heb het van het weekend ook nog gegeten bij een vriendinnetje. Die had het meegenomen na een bezoek aan haar zus die in Bolivia woontquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Dat had ik me niet gerealiseerd...
Dan idd maar bij de natuurwinkel halen, dat is me het omrijden wel waard.
Ja, ik voelde me ook wel een beetjequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Dat had ik me niet gerealiseerd...
Dan idd maar bij de natuurwinkel halen, dat is me het omrijden wel waard.
Blokjesbuik in de maakquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:52 schreef Sarabi het volgende:
Geen idee wat hoepelen voor mijn lichaam gaat doen maar de afgelopen 4 dagen elke dag minstens een uur gehoepeld
En 3 van de 4 dagen ook nog 90 minuten buikdanstraining gehad.
Met bewegen zit het wel goed deze week.
Van hoepelen word je heel slankquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:52 schreef Sarabi het volgende:
Geen idee wat hoepelen voor mijn lichaam gaat doen maar de afgelopen 4 dagen elke dag minstens een uur gehoepeld
En 3 van de 4 dagen ook nog 90 minuten buikdanstraining gehad.
Met bewegen zit het wel goed deze week.
Wat is nog nooit gelukt? Hoepelen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van hoepelen word je heel slank
Alleen is het me nog nooit gelukt
Ik doe van alles met mijn heupen (zoals ik denk dat het moet), maar die hoepel valt alleen maar op de grond. Geprobeerd bij een vriendin die een echte volwassenen-hoepel had. Ze moest heel hard lachenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:06 schreef Sarabi het volgende:
Wat is nog nooit gelukt? Hoepelen?
Je moet ook geen kinderhoepel nemen maar een sporthoepel dan is het echt een stuk makkelijker.
Dat was ook mijn reden om niet met touwtje springen te beginnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Zeester het volgende:
Ik kan ook echt niet hoepelen. Ik had bedacht dat springtouwen me wel een leuke thuis-sport-bezigheid leek, maar toen bedacht ik me dat ik op 1 hoog woon in een huis uit 1900, zal de onderbuurvrouw niet waarderen.
Awwquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe van alles met mijn heupen (zoals ik denk dat het moet), maar die hoepel valt alleen maar op de grond. Geprobeerd bij een vriendin die een echte volwassenen-hoepel had. Ze moest heel hard lachen
Ik kocht vorig jaar heel enthousiast een springtouw. Leek me echtw at voor mij op de avonden dat F. weg is en ik dus niet kon sporten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:12 schreef Zeester het volgende:
Ik kan ook echt niet hoepelen. Ik had bedacht dat springtouwen me wel een leuke thuis-sport-bezigheid leek, maar toen bedacht ik me dat ik op 1 hoog woon in een huis uit 1900, zal de onderbuurvrouw niet waarderen.
Ik zou maar bellen, ik heb gisteren bij 'Dit is mijn lijf' allemaal verschrikkelijk nare bekkenbodem afwijkingen gezien. En zelfs al ligt het aan je gewicht, dan nog is het niet zo dat het bij 81 aan de hand is, en bij 80 spontaan niet meer, toch? Dus moet er sowieso hulp voor komen, en dat kan beter nu dan later! (maar goed, ik ben persoon 3739292 die je dit zegt wrslk).quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kocht vorig jaar heel enthousiast een springtouw. Leek me echtw at voor mij op de avonden dat F. weg is en ik dus niet kon sporten.
Moet je niet een bekkenbodemspier hebben die van pudding gemaakt is...Daar kan geen Tena tegenop hoor!
![]()
En het allerachterlijkste... ik vind dat ik pas weer terug naar de bekkenbodemfysio mag als ik 80 weeg. Zodat ik dan weet of het aan het overgewicht lag of niet.En tot die tijd klungel ik maar wat aan.
En ik weet dat ik dus echt idioot is van mezelf, maar toch krijg ik mezelf niet zo ver dat ik haar weer bel.
hoppa. De score is 73 kiloquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
Morgen maar weer eens wegen. Ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
hoppa. De score is 73 kilo. Weer een hakf kilootje eraf
Hop van die hakken af en alleen maar op slofjes door je huis schuifelen vandaag.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:32 schreef Stormqueen het volgende:
Peheheja, dat zou wel wat zijn voor mijn troll lichaam
Er zijn wel ergere dikmakers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat hier vroegah altijd werd geroepen dat bananen dikmakers zijn
Ik haal elke week 4-5 bananen en die eet ik gewoon lekker, nergens geen last van hoor SQ!quote:
Ik denk ook dat dat soort uitspraken meer zijn voor mensen die denken: hmm banaan is fruit, dat kan ik de hele dag door eten!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik haal elke week 4-5 bananen en die eet ik gewoon lekker, nergens geen last van hoor SQ!
Dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:14 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat soort uitspraken meer zijn voor mensen die denken: hmm banaan is fruit, dat kan ik de hele dag door eten!
Met een beetje stroop! Yumyumyum! Of lekker vullen met een mengsel van fruit en kwark.. Hm heb weer een ontbijtidee voor morgen!quote:
Ik eet ook zeer vaak banaan. En ik val af. Beter een banaan dan een zak drop.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik haal elke week 4-5 bananen en die eet ik gewoon lekker, nergens geen last van hoor SQ!
Als tiener zat ik heel even bij een Slankclubje. Daar was een mevrouw die al een paar weken stil stond en er werd gekeken wat ze nou elke dag at. Ze bleek dagelijks een (1) banaan te eten en de Slankclubleidster zei direct dat dat de oorzaak was en dat ze direct moest stoppen met de banaan per dag. Daarna ben ik niet meer gegaan, ik vond het de belachelijkste conclusie ooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
omdat hier vroegah altijd werd geroepen dat bananen dikmakers zijn
Dat is zoooo lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef RandomMoron het volgende:
Ik vries bananen in, prak ze of staafmixer ze en jamjam bananenijs!
Net als: van aardappels word je dik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij is dat ook een echte 80's/90's afvalconclusie, van bananen word je dik.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Yes, vanmorgen een min van 1,4 kilo! Ben zo trots dat ik gisteren door heb gezet! Onder de 105Nu naar onder de 100!
En als je wat meer vocht gebruikt? Dan is het niet zo'n dikke massa en valt dat wel mee met die heavy shitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:07 schreef Zeester het volgende:
Ik ben halverwege door de bak met havermout. Het is weg te werken, maar ik vind het wel heavy shit om te eten.
Mijn moeder deed vroegah nog wel eens een fruitdagje. Alleen maar fruit eten maar geen bananen want daar zat zetmeel en in daar word je dik van. Kreeg ze als tip van de kraamverpleegster nadat ze mij op de wereld had gedropt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij is dat ook een echte 80's/90's afvalconclusie, van bananen word je dik.
Van die verhoudingen zou ik ook 1 dikke massa krijgenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:16 schreef Zeester het volgende:
Ik ben deze keer gewoon begonnen met 40 gram havermout, 150 ml melk en een snufje kaneel. Geen zoetigheid, enzo. Het was best te doen en zit volgens mij ook best vol. Volgende x een beetje fruit erdoor denk ik. Ik wil het in ieder geval niet na 1x opgeven!
yolo?quote:
Dat vind je niet slecht gegeten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:07 schreef Cuppiecake het volgende:
Slechte week gehad. Volgens mij ben ik ook een 'soort van ongesteld' maar het zet niet echt door. Ben ook een kilo zwaarder, maar volgens mij houd ik vocht vast gehouden. Heb niet een slecht gegeten, maar ook goed.
Lijstje van gister:
O: Kwark
T: Chocolade eitje
L: 2 boterhammen met knakworstjes en ketchup
T: AH muffin, speculaaskoekje
S: 1 uur bij de fysio
D: Wraps met mager gehakt, mais, courgette, paprika..
T: vanille toetje
Ik heb de aflevering zelf niet gezien maar wel de preview, weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:16 schreef Sethiwe het volgende:
Goed bezig J0ycie!!
Douche-eendje je gaat ook lekker.
SQ fijn gevoel is dat als je weer een getallengrens hebt doorbroken. Nu hoop ik dat je rug het niet begeeft.
Ik schommel best veel met mijn gewicht, dat ik me voorneem me maar niet te vaak te gaan wegen.
Het zal wel bij een voornemen blijven, want het geeft ook best wel houvast.
Maar goed zolang ik merk dat kleding steeds iets losser gaat zitten is het ook goed.
Heeft iemand gisteren de aflevering van keuringsdienst van waarde gezien? Ik geloof dat dat wel helpt om van mijn vanilleyoghurt verslaving af te komen, overigens ging het over vanilleijs, maar straks stoppen ze het ook in vanille yoghurt.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1331722
Er is meer dan caloos hequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:19 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik val er niet mee af, maar ga daar ook echt niet mee aankomen. Dus wat dat betreft niet nee.
Ik snap je punt, maar zo'n dag is echt niet het einde. En af en toe moet zo'n dag ook gewoon kunnen. Het is niet dat ik mezelf vol heb zitten schuiven met van alles.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er is meer dan caloos he
Zoals ik al eerder zei... je kan ook zes marsen eten op een dag, blijf je ook onder de 1800 kcals.
(niet dat je zo slecht eet, maar je snapt mijn punt wel)
Nee... dat zeg ik ook niet...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:22 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar zo'n dag is echt niet het einde. En af en toe moet zo'n dag ook gewoon kunnen. Het is niet dat ik mezelf vol heb zitten schuiven met van alles.
Dat is ook wel een leuk idee om te maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Zeester het volgende:
Ik heb al maanden met 2 vriendinnetjes een plan om zelf vanilleextract te maken. Dan moet je een stuk of 15 vanillestokjes een paar maanden in een fles wodka laten. De wodka ligt bij de ene vriendin, de vanille bij de ander. Maar dan heb je dus wel mooi een liter vanilleextract voor 15 euro (en dat is heel cheap want klein flesje echt goede kost al snel 5e).
doorsnijden, pitjes er uit scheppen, opnassen met lepeltjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb een granaatappel maar hoe eet je dat?
Ze vallen er niet uit...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef Mirjam het volgende:
Ik vind het zelf handig om hem door te snijden, dan de helft met de pintjeskant naar benden in je handpalm te nemen en met een pollepel op de schil te slaan. De pitjes vallen dan zo op je bord
\Met eruitlepelen krijg je vaak die vieze witte toelie ook mee
volgens mij kan ik er beter een hamer bijpakken..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja je moet hard slaan jonge, duurt ff
Toeliequote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:31 schreef Mirjam het volgende:
Ik vind het zelf handig om hem door te snijden, dan de helft met de pintjeskant naar benden in je handpalm te nemen en met een pollepel op de schil te slaan. De pitjes vallen dan zo op je bord
\Met eruitlepelen krijg je vaak die vieze witte toelie ook mee
Oh ik vind de sla-methode erg handigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef Zeester het volgende:
Ik peuter de pitjes er gewoon altijd uit. Krijg je wel hele vieze handen van, maar stuk effectiever dan dat meppen.Ik vind het wel lekker, het smaakt een beetje als rode druiven.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen bekend ben met een beetje oude granaatappels want krijg ze weleens van een vriend die groenteboer is en de oude mee naar huis neemt/aan mij geeft. Maar dan sla je er echt 20 pitjes uit ofzo, en de rest zit muurvast. En ik ben pietje precies dus wil ze ALLEMAAAL OPETEN!quote:
Ik doe tegenwoordig aan verantwoord gourmetten, dat houdt ongeveer in:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn vriend wil morgen romantisch gourmetten saampjes. En nu ben ik een boodschappelijstje aan het maken maar weet niet zo goed wat ik al bijgerechtjes kan doen. Ideeen?
Dat zijn wel goede ideetjes.. Denk dat ik het gewoon simpel hou. Lekker vlees en groente en een lekkere salade ernaast!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig aan verantwoord gourmetten, dat houdt ongeveer in:
- ministokjes met garnalen en kipblokjes
- stokjes met gehalveerde champignons en plakken courgette
- een eitje, een gesnipperd uitje
- groene salade on the side of eventueel een salade caprese
(wij gebruiken de pannetjes alleen voor de gesnipperde uien en het ei, de rest gaat op de plaat)
Heb vanmorgen een groupon gekocht om een keer smiddags sushi te gaan eten!! Yumyumyum!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef Vicky het volgende:
Oehhh gourmetten.. jummmm
Ik ga morgen sushi eten.
Lijstje van vandaag:
O: brinta met banaan en btje honing
L: kwark met cruesli en appel
T: bakje zoute magnetron popcorn
D: pompoen met penne
Geen sport, nog steeds koppijn
lekker!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heb vanmorgen een groupon gekocht om een keer smiddags sushi te gaan eten!! Yumyumyum!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat recept ziet er lekker uit Be. Ik merk dat ik best vaak recepten waar jij naar linkt bewaar
Ik vind het juist met zijn 2en heel leuk.. Net zo als lekker uitgebreid koken, lekker lang tafelen. Heerlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:21 schreef Tink89 het volgende:
Dagje vrij en meteen vergeet ik al m'n tussendoortjes... Vanavond miss shoppen in Eindhoven, eerst even kijken wat vriendjelief daarvan vindt![]()
Granaatappel vind ik niet lekker, gourmetten wel, maar vind dat toch een beetje een familieding... Veel te veel werk voor met z'n tweeën.
Gewichtswise wil 't maar niet lukken, val al weken niet af, heb veel hoofdpijn en slaap slecht... Het is tijd voor de lente en voor de arbo die meer frisse lucht op kantoor gaat creëeren.
Flink slaan, heel erg therapeutisch en alle pitjes vallen met gemak uit de granaatappelquote:
Ik ga juist zitten fokken op vrijdagavond. Mevrouw V weg dus ik ben alleen thuis. Wat doe je dan anders dan fokken (en eetlepels pindakaas snaaien)?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga niet zitten fokken op vrijdagavond ermahgerd.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 06:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ga juist zitten fokken op vrijdagavond. Mevrouw V weg dus ik ben alleen thuis. Wat doe je dan anders dan fokken (en eetlepels pindakaas snaaien)?
quote:Uw Body Mass Index (BMI) is zorgwekkend hoog: 274,65.
quote:
Ik vind dat altijd een heerlijk iets, op bed liggen fokken/series kijken/dm'en/chatten tot ik als een blok in slaap valquote:Op zaterdag 16 maart 2013 06:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Slapen lukt me om 8u nog niet. En als ik dan naar bestaan, ga ik daar fokken.
Niet jonguh. Utrecht is de bom.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 06:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beter gingen we ouwehoerend omde plas
.
Wanneer verhuis je nou gewoon eens naar Roffa kind?
Maar zit die heuvelrug op loopafstand van jouw huis?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 06:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet jonguh. Utrecht is de bom.
Hier kun je ook lopen. Huppel de Utrechtse heuvelrug af en je bent slank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |