Primarkquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik had laatst een 100 den "panty" van de primark weg, wat een bazending!
Eigenlijk net zo comfy als een legging, maar zonder lelijke naden, met voeten, en voor maar 3 euro
ik denk de voeten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:22 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is het verschil tussen leggings en balletpanties?*leggingnoob is
Ah, oke. Ik dacht dat balletpanties ook voetloos warenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk de voeten?
Ik vind het in elk geval echt een superachterlijk gezicht zo:
[ afbeelding ]'
Je hakt visueel meteen vijftien centimeter van je benen af
Ik was hier eerst (1999)quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik blijf het verwarrend vinden, een Tink89 en een Tinkepink in 1 topic
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ga wel weer. "Hoor" hier eigenlijk helemaal niet
Weet ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook gewoon niet zo lang... als broeken in lengtemaat 31 zouden komen zou ik die hebben, mijn romp is vrij fors dus nee... ik voel me echt verschrikkelijk in een legging ding
[..]
Zo bedoelde ik het niet![]()
Primarkquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Nou om even over de pantys door te praten.. Waar vind ik mooien in een grotere maat die het ook langer houden als een uur?
Ik denk dat ik dat probleem ook hem.. Maar goed ik heb nog een paar maanden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik pas geen enkele panty: mijn bovenbenen zijn te dik. Zelfs de allergrootste maten krijg ik niet helemaal aan
Zelfs toen ik 69 kilo woog had ik grote problemen met pantiesquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik denk dat ik dat probleem ook hem.. Maar goed ik heb nog een paar maanden.
Maar dat is niet abnormaal hoor, pantymaten kloppen nooitquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Same here, toen ik broekmaat 42 had moest ik nog steeds maat 44-46 panties aan voor mijn benen en die zakken dan zo charmant van je reet enzo.
Je hebt vast geen olifantenpotenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:37 schreef Zeester het volgende:
Dat vind ik wel frappant, want ik heb broekmaat 48 atm en pas wel gewoon panties. Ze zakken wel af though, daarom doe ik er dus altijd een body overheen.
Ik heb zeker wel olifantenpoten (m'n dijen dan, m'n kuiten zijn okay), en een dikke reet + smalle taille. 4 kledingmaten verschil hier tussen boven en onderkleding (42 boven, 48 onder). Broeken zijn dus ook een probleem.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt vast geen olifantenpotenIk wel dus, maar ik heb een redelijk slanke taille en niet zoveel buik. En dat begrijpen broekenmakers en pantymakers niet
Dat is om de laatste man ook volledig weg te jagenquote:
Misschien moeten we een 'vaste TT' doen dan. Iets waarbij duidelijk is dat we hier op een gezonde manier willen afvallen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er dan ook altijd voor geweest om het verschijnsel "TT" in reeksen als deze af te schaffen. Het insinueert kliekvorming en schrikt mensen af.
Gezond Slank?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moeten we een 'vaste TT' doen dan. Iets waarbij duidelijk is dat we hier op een gezonde manier willen afvallen.
naja, dat "op een gezonde manier" geldt niet voor iedereen en dan leg je het mensen op.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien moeten we een 'vaste TT' doen dan. Iets waarbij duidelijk is dat we hier op een gezonde manier willen afvallen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben er dan ook altijd voor geweest om het verschijnsel "TT" in reeksen als deze af te schaffen. Het insinueert kliekvorming en schrikt mensen af.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daarom heeft de SC in OUD idd heel lang geen TT gehad en hebben de andere vaste reeksen in OUD idd geen lollige TT. Daar werd laatst over gemopperd dat dat zo stug en saai was, maar het houdt de boel ook gewoon heel erg open en leverde het minst gezeik op met de vrouwelijke hormonen.
Het kan nieuwe mensen afstoten (of 'grappige' trollen aantrekken).quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:10 schreef Zeester het volgende:
Ik snap niet waar mensen zich druk over kunnen maken eigenlijk. Maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |