Vetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:17 schreef afivi het volgende:
Hysterische holo, goeden alliteratieIk heb er hier nog zoeen, Layla Misty Blush!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:17 schreef afivi het volgende:
Hysterische holo, goeden alliteratieIk heb er hier nog zoeen, Layla Misty Blush!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:17 schreef afivi het volgende:
[ afbeelding ]
en dat op de maandagochtendquote:
Tis ook voor jouquote:Op maandag 18 maart 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het niet echt bij je passen semtex
quote:
Zo slecht is de kwaliteit niet, en de nagelriemen vallen ook wel meequote:Op maandag 18 maart 2013 15:47 schreef sweetpurfektion het volgende:
Ik ben 'nieuw' hier en ik lees al een tijdje mee met het nagellak forum maar ik durf nu eindelijk ook te posten. Ik vind jullie foto's geweldig en ik heb alweer een aardige nagellak wish list door jullie posts. Hier een foto van mijn nagels....
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte kwaliteit. Ik denk dat ik toch maar weer photobucket moet gaan gebruiken. Facebook verkleint de foto's te veel.
Het lakje wat ik op mijn nagels heb ik Essence Vampire's Love - The Dawn is Broken
Oh, let niet op mijn nagelriemen. Die zien er niet uit (vooral van mijn wijsvinger). Ik smeer me een ongeluk met hand/nagelcreme maar ik zie weinig verbetering
Dank je welquote:Op maandag 18 maart 2013 19:04 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Zo slecht is de kwaliteit niet, en de nagelriemen vallen ook wel mee
Leuke kleur.
Lemony Flutter is overrated. Ik heb hier een potje staan die 1 x gebruikt is. Als je wilt mag je 'm overnemenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:22 schreef sweetpurfektion het volgende:
[..]
Dank je welIk heb Lemony Flutter op mijn wishlist staan en hopelijk gaat dat wonderen doen voor mijn nagelriemen. Op de foto valt het inderdaad nog mee maar in het echt zijn ze niet zo mooi, jammer genoeg.
Ik heb er wel veel baat bijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Lemony Flutter is overrated. Ik heb hier een potje staan die 1 x gebruikt is. Als je wilt mag je 'm overnemen
Oh, dat vind ik niet. Het helpt echt, en wondjes helen ook veel sneller bij mij. Ik heb weer een bijt-periode, en dan is het veel sneller weer mooi dan wanneer ik niks of andere creme gebruik, en m'n nagelriemen worden ook echt mooi en gehydrateerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Lemony Flutter is overrated. Ik heb hier een potje staan die 1 x gebruikt is. Als je wilt mag je 'm overnemen
Bij mij geldt dit ook inderdaad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet. Het helpt echt, en wondjes helen ook veel sneller bij mij. Ik heb weer een bijt-periode, en dan is het veel sneller weer mooi dan wanneer ik niks of andere creme gebruik, en m'n nagelriemen worden ook echt mooi en gehydrateerd
Heel graagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik het ook vind stinkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Bij mij werkt Nagelriemolie van Trind echt heel erg goed. Bovendien vind ik Lemony Flutter echt stinkenen veel te vettig. Ik heb nooit wondjes enzo dus voor mij is het overrated
Hahaha, de mijne mag dat ook wel gaan gebruiken hoor (sowieso een nagelriemcrème) want hij heeft echt lelijke nagels. Bijt ze ook onwijs. Zo irritant.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
zelfs mijn vriend is verslaafd aan lemony flutter
Ik vind het ook stinken.. Maar de geur is niet heel erg overdreven aanwezig als je het alleen op je nagelriemen aanbrengt dus dan heb ik het er wel voor overquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:35 schreef sweetpurfektion het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik het ook vind stinken!!! En ik heb altijd last van die velletjes en droge nagelriemen dus hopelijk ben ik na het gebruiken van Lemony Flutter eindelijk eens van dat probleem af
Vind ik wel, en ook alles wat je aanraakt is vettig daarna bah.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind het ook stinken.. Maar de geur is niet heel erg overdreven aanwezig als je het alleen op je nagelriemen aanbrengt dus dan heb ik het er wel voor over
Ja alles wordt wel vettig inderdaad. Dus meestal gebruik ik het als ik film kijk of zoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vind ik wel, en ook alles wat je aanraakt is vettig daarna bah.Ik houd er niet van helaas
Ik doe altijd flutter op nagelriemen en dan handcreme handen insmeren en die handschoentjes van Essence aan, zo blijft alles vet vrij!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja alles wordt wel vettig inderdaad. Dus meestal gebruik ik het als ik film kijk of zo
overdag niet, doe het boor t slapen gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
zitten jullie serieus met van die handschoenen aan ja?
Dit! Al is het wel een winterding, in de zomer hoef ik ze echt niet aan. Maar ja, dan is alles ook een stuk minder droog.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:32 schreef Heaven7 het volgende:
Nee ik slaap ermee, word 's nachts altijd wel wakker en doe ze dan uit.
Oprapende nagellak ken ik ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
Nagellak die op raapt? Was da![]()
En sok; die groene![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:43 schreef sweetpurfektion het volgende:
Ik ben met Lemony Flutter begonnen !! Ben erg benieuwd of het ook mijn 'wondermiddel' gaat worden. Ik vind het trouwns niet stinken...........ik vind citroen heerlijk ruiken en LF is goed te doen
Ik vind het ook erg lekker ruikenquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:43 schreef sweetpurfektion het volgende:
Ik ben met Lemony Flutter begonnen !! Ben erg benieuwd of het ook mijn 'wondermiddel' gaat worden. Ik vind het trouwns niet stinken...........ik vind citroen heerlijk ruiken en LF is goed te doen
Die groene!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Sokkepok het volgende:
Bij mij Essence - Stamp Me! Silver
[ afbeelding ]
De foto is in de schaduw, want in de zon flipte m'n camera 'm helemaal door de reflectie
En voor St. Patricksday Essence - We Rock Green met een groene glittertopper van Janet
[ afbeelding ]
Voor de glitteeeer
[ afbeelding ]
ermahgerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:39 schreef afivi het volgende:
Yay holo's! Eternal Beauty is inderdaad mooi
Ik heb vandaag When Stars Collide van China Glaze
De Hologlam-lakjes zijn natuurlijk niet zo sterk als de Layla's en de Jade's maar desondanks toch wel gewoon heel cool
[ afbeelding ]
Wauw, nice.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:39 schreef afivi het volgende:
De Hologlam-lakjes zijn natuurlijk niet zo sterk als de Layla's en de Jade's maar desondanks toch wel gewoon heel cool
[ afbeelding ]
Tis nu idd wel lekker warmquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit! Al is het wel een winterding, in de zomer hoef ik ze echt niet aan. Maar ja, dan is alles ook een stuk minder droog.
En deze gaat op mijn wishlist !!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:39 schreef afivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja vreemd is dat, hij is in het echt inderdaad roder!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wat lijkt die paars op jouw foto? Hij is veel roder van toon!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hahaha, de mijne mag dat ook wel gaan gebruiken hoor (sowieso een nagelriemcrème) want hij heeft echt lelijke nagels. Bijt ze ook onwijs. Zo irritant.
Mooi!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:39 schreef afivi het volgende:
[ afbeelding ]
Stoor jij je echt aan de nagels van je vriend?quote:
Ik zou eerder gaan huilen als mijn vriend allemaal crèmes zou gaan gebruiken en zijn nagels zou gaan vijlenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stoor jij je echt aan de nagels van je vriend?
Zolang ze niet zwart zijn en niet lang, kan het mij echt niet boeien hoe ze eruit zien.
Ik heb wat reviews gelezen en iedereen is enthousiast over dit productquote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Luxuriate het volgende:
Ik post hier nooit maar wat hebben jullie toch altijd mooie lakjes! Heeft iemand van jullie ervaring met Creme Abricot van Dior misschien? Ik vind de Creme de Rose heerlijk voor mijn lippen en smeer het soms op mijn nagelriemen, werkt best prima maar niet geheel de bedoeling van het product![]()
Dan heb jij de nagels van hem nog niet gezienquote:Op maandag 25 maart 2013 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stoor jij je echt aan de nagels van je vriend?
Zolang ze niet zwart zijn en niet lang, kan het mij echt niet boeien hoe ze eruit zien.
Ik welquote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik geef echt geen neuk om de staat van de nagels en nagelriemen van mijn vriend.
Ik zou eerst lemony flutter van lush proberen. Scheelt VEEL geldquote:Op maandag 25 maart 2013 14:04 schreef Luxuriate het volgende:
Ik post hier nooit maar wat hebben jullie toch altijd mooie lakjes! Heeft iemand van jullie ervaring met Creme Abricot van Dior misschien? Ik vind de Creme de Rose heerlijk voor mijn lippen en smeer het soms op mijn nagelriemen, werkt best prima maar niet geheel de bedoeling van het product![]()
En om ook maar een bijdrage te leveren; (foto's te licht)
[ afbeelding ]
Ik zag zegmaar een soort cruella de vil voor zich die helemaal flipte bij het zien van de normale nagels van de vriend "oooooohmy die naaagelriemen"quote:Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik welik houd namelijk van verzorgde nagels, handen en van hem zelf
hoef je mij niet op af te rekenen hoor, ieder haar ding he. Zoals ik al zei, stoor me er niet aan. Maar voor hemzelf zou het ook beter zijn. Als je ze ziet verander je denk ik van mening, hij schaamt zichzelf er ook voor maar kan niet stoppen met nagels bijten.
De mijne heeft geen ranzige handen dus ik zou het wel raar vinden als hij zou gaan smeren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap niet waarom ranzige handen bij een man wel kunnen en bij een vrouw niet? Ranzige handen kunnen imo nooit. Dus ja, mijn vriend smeert ook.
Dat is een ander verhaal. Hoewel ook een mannenhand best gehydrateerd mag wordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De mijne heeft geen ranzige handen dus ik zou het wel raar vinden als hij zou gaan smeren.
Hij heeft geen vellen niks. Z'n nagelriemen zien er okay uit, zijn nagels ook. Dus ik zou het echt gay vindenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Hoewel ook een mannenhand best gehydrateerd mag worden
ok.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij heeft geen vellen niks. Z'n nagelriemen zien er okay uit, zijn nagels ook. Dus ik zou het echt gay vinden
Waarom post je je eigen nagels niet? Das veel toffer tochquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:47 schreef sweetpurfektion het volgende:
mijn lakje van de dag (hopelijk een paar dagen)....orly - goth
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
<3
mooi lakje, maar ik zou het zelf niet fijn vinden als mijn foto zonder enige verwijzing zo gepost werd, ik denk de eigenaar van deze foto ook nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:47 schreef sweetpurfektion het volgende:
mijn lakje van de dag (hopelijk een paar dagen)....orly - goth
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
<3
Yep, handen wassen en douchen gaat prima. Het ziet er ranzig uit als het nat is maar heel snel weer droog!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:41 schreef Chule het volgende:
[..]
Wow, apart. Is het een beetje waterbestendig?
mwah, ze claimt niet dat het haar foto is en het is niet voor een commercieel doeleinde. Ze staan online dus iedereen kan er naar linken, dan moet je maar watermerken als je daar issues mee hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
mooi lakje, maar ik zou het zelf niet fijn vinden als mijn foto zonder enige verwijzing zo gepost werd, ik denk de eigenaar van deze foto ook niet
supercool!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef Debsterr het volgende:
Ook hier even spammen, ben er trots op.
[ afbeelding ]
Sjaan, rode velvet is zoooo mooi.
Mooi!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het eens met Skjoe ermahgerdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, ze claimt niet dat het haar foto is en het is niet voor een commercieel doeleinde. Ze staan online dus iedereen kan er naar linken, dan moet je maar watermerken als je daar issues mee hebt
wat is dezenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Skjoe ermahgerd
oooh ik heb ook zo'n velvet shizzle -deze - maar vind het echt heel erg tegenvallen. Het zat even leuk, na best wel moeite doen om het zo tof te krijgen als op de plaatjes en het ging er best gauw af bij mij en werd zó lelijk. Ik heb liever OPI Suede, ongeveer een soortgelijk effect. Welk merk heb jij?quote:
Ik heb dezequote:Op maandag 1 april 2013 13:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
oooh ik heb ook zo'n velvet shizzle -deze - maar vind het echt heel erg tegenvallen. Het zat even leuk, na best wel moeite doen om het zo tof te krijgen als op de plaatjes en het ging er best gauw af bij mij en werd zó lelijk. Ik heb liever OPI Suede, ongeveer een soortgelijk effect. Welk merk heb jij?
Oh meteen ff kijken, thx voor de codequote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb deze
http://www.bornprettystor(...)h-colors-p-4507.html
met FFTJ61 krijg je nog eens 7% korting
Gaaf! Mooie kleurencombi ook!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige nagels, as always, maar ik ben geloof ik toch niet zo'n fan van donsnagels...quote:
Dit vind ik dan weer wel prachtigquote:
Mooi! Die holo's heb ik ook, ik moet ze snel eens gaan dragenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:00 schreef Holyme het volgende:
Ook maar weer 'ns 'n bijdrage doen
[ afbeelding ]
Essence Iced Latte met glitters van BPS
[ afbeelding ]
CG When Stars Collide
[ afbeelding ]
CG Strap On Your Moonboots
Hopelijk snel fellere zon zodat de holo zich beter laat zien, ze zijn prachtig
Wat heb je toch ook mooie lange nagelsquote:Op woensdag 3 april 2013 09:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Baby's first ombre manicure:
[ afbeelding ]
Ik moet geloof ik nog even wennen, ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind...
De gebruikte lakjes zijn (van pink naar duim):
Catrice - Lavender Breeze (Floralista LE)
Etos - 004 (long lasting)
Essence - Very Berry (oude colour & go)
Catrice - Wrapped Around My Finger (oude versie)
Catrice - Forbidden Apple (Enter Wonderland LE)
Komt goed uit k heb ze gisteravond weer wat bijgevijldquote:Op woensdag 3 april 2013 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
Mooi kleurtje sjaan; maar je nagels vind ik wel weer erg lang wordenHou er meer van als ze wat korter zijn
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Komt goed uit k heb ze gisteravond weer wat bijgevijld
Leuk!quote:Op woensdag 3 april 2013 09:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet geloof ik nog even wennen, ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind...
Thnx!quote:Op woensdag 3 april 2013 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat heb je toch ook mooie lange nagelsIk vind hem wel erg leuk
En debs uuuuuubermanicure![]()
![]()
Thnx! Oh, die Moonlightquote:Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Leuk!![]()
[ afbeelding ]
W7 - Moonlight
[ afbeelding ]
Met matching ketting natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
W7 - Aqua Suede
[ afbeelding ]
W7 - Cosmic Green (IRL meer groen)
Wantz! Maar die shippen niet naar NL of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef Sokkepok het volgende:
Yes! 6 stuks
Deze: http://www.nailpolishdirect.co.uk/category_s/285.htm
Oh, ik had die website gewoon als voorbeeld genomenquote:Op zaterdag 6 april 2013 10:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wantz! Maar die shippen niet naar NL of zie ik dat verkeerd?
Oh die zit hier nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:11 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Oh, ik had die website gewoon als voorbeeld genomenIk koop W7 altijd bij op=op voordeelshop. Daar zijn ze 2 voor 5 euro
Mijn op=op wil ze niet bestellenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:11 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Oh, ik had die website gewoon als voorbeeld genomenIk koop W7 altijd bij op=op voordeelshop. Daar zijn ze 2 voor 5 euro
kijk eens bij fragrancemad, die shippen wel naar Nederlandquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh die zit hier nietpotver en ik hou zo van suedes
.
Ik bestel geen nagellak meer uit de UK hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk eens bij fragrancemad, die shippen wel naar Nederland
Ik vind 'm leuk zo! Maar om een of andere reden vind ik 't op m'n eigen nagels toch vaak wat vreemd en heb ik liever overal hetzelfdequote:Op woensdag 3 april 2013 09:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Catrice - Dance in Gion
[ afbeelding ]
Vooral die suedequote:Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Leuk!![]()
[ afbeelding ]
W7 - Moonlight
[ afbeelding ]
Met matching ketting natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
W7 - Aqua Suede
[ afbeelding ]
W7 - Cosmic Green (IRL meer groen)
Flesjesquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
Een keer ombre geprobeerd (en mijn nagels zijn éindelijk weer een beetje foto-waardig
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk eens bij fragrancemad, die shippen wel naar Nederland
Echt niet? Het is al een tijd geleden dat ik nagellak heb besteld eigenlijk, uit de VS en UK, maar ging altijd wel goed eigenlijk. Maar ik had nooit hele dozen vol, hooguit tien lakjes ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bestel geen nagellak meer uit de UK hoor![]()
Er komt echt niks door de douane lijkt het.
Ik zou t nu maar niet doen, niet uit de UK iigquote:Op zondag 7 april 2013 11:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Echt niet? Het is al een tijd geleden dat ik nagellak heb besteld eigenlijk, uit de VS en UK, maar ging altijd wel goed eigenlijk. Maar ik had nooit hele dozen vol, hooguit tien lakjes ofzo.
Mooi meisquote:Op zondag 7 april 2013 10:06 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk zo! Maar om een of andere reden vind ik 't op m'n eigen nagels toch vaak wat vreemd en heb ik liever overal hetzelfde
[..]
Mooi kleurtje!
[..]
Vooral die suedeHelaas geen op=op hier, had ze zo meegenomen! Je pandas en stippels zijn ook schattig
[..]
FlesjesDie Zoya en OPI
![]()
[ afbeelding ]
CG Sweet Hook, Kiko 618, 620, 621 en Konad plate m69.
Ok duidelijkquote:Op zondag 7 april 2013 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou t nu maar niet doen, niet uit de UK iig
of je moet echt heul lang willen wachten, maar vaak komt t nu niet meer door de douane heenquote:
Sinds kort heeft Royal mail alles veel strenger gemaakt qua gevaarlijke goederen. Nu weet ik niet wat dat nog meer is naast nagellak maar goedquote:Op zondag 7 april 2013 11:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Echt niet? Het is al een tijd geleden dat ik nagellak heb besteld eigenlijk, uit de VS en UK, maar ging altijd wel goed eigenlijk. Maar ik had nooit hele dozen vol, hooguit tien lakjes ofzo.
Ik weet niet wat je niet te duur vind. China Glaze heeft vorig jaar fijne neons uitgebracht (met shimmer) en die kun je kopen via nailpolishfashion.nlquote:Op zondag 7 april 2013 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Al die nagels,.
Weet iemand misschien toevallig waar ze (niet te dure) goede neonlakjes verkopen? Zoals dit (niet mijn nagels dus);
[ afbeelding ]
Oh da's niet zo duur! Thanks! Ik ben steeds bezig met afkicken van nagelbijtenquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 7 april 2013 19:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh da's niet zo duur! Thanks! Ik ben steeds bezig met afkicken van nagelbijtenen het gaat met vallen en opstaan
. Maar ik wil ze per se voor de zomervakantie goed hebben en ben dus druk bezig haha. Dus nagellakje(s) kopen voor motivatie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Zo lang ik mij kan herinneren! Heb vaak geprobeerd te stoppen maar 'voel' dat het nu anders is, ondanks dat het met vallen en opstaan gaat.quote:Op zondag 7 april 2013 19:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ook een zeer betrouwbare webshop dus daar kun je je geld gerust aan afstaan
.
Hoe lang bijt je al nagels?
Het wordt uiteindelijk echt makkelijker en beter is mijn ervaringquote:Op zondag 7 april 2013 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo lang ik mij kan herinneren! Heb vaak geprobeerd te stoppen maar 'voel' dat het nu anders is, ondanks dat het met vallen en opstaan gaat.![]()
Heb helaas wel een kort nagelbed nu,.
Bedankt voor de bemoedigende woorden,quote:Op zondag 7 april 2013 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het wordt uiteindelijk echt makkelijker en beter is mijn ervaringik heb ook jarenlang gebeten en ineens was ik het zat. Helaas is het goedkoper om nagels te bijten haha!
Je nagelbed wordt wel weer wat beter, belangrijk vooral is om er nooit met iets scherps onder schoon te maken, vuil verwijderen met een hoop sop en water en een zacht borsteltje.
Doordat je die aanhechting met iets schers verpest krijg je er meer vuil onder ;-). En als je er lak op smeert zie je het toch nietquote:Op zondag 7 april 2013 19:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bedankt voor de bemoedigende woorden,.
En dat laatste heb ik wel eens gelezen ja. Heb het een tijd met een nagelborstel geprobeerd maar het vuil ging niet echt weg.
Hmhm.. door dat korte nagelbed heb ik zo'n lange witte randquote:Op zondag 7 april 2013 19:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doordat je die aanhechting met iets schers verpest krijg je er meer vuil onder ;-). En als je er lak op smeert zie je het toch niet.
Succes en als je weer betrapt op bijten denk dan aan die neon lakjes!
Dat dusquote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmhm.. door dat korte nagelbed heb ik zo'n lange witte rand. Maja, dan maar neonlak erop smeren - dan zie je dat ook niet
![]()
Deze zijn nu voor 2 euro bij de Douglas te koopquote:Op zondag 7 april 2013 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Al die nagels,.
Weet iemand misschien toevallig waar ze (niet te dure) goede neonlakjes verkopen? Zoals dit (niet mijn nagels dus);
[ afbeelding ]
Oh thanks!quote:Op zondag 7 april 2013 22:41 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Deze zijn nu voor 2 euro bij de Douglas te koop
[ afbeelding ]
Ik heb ze ook bij de Intertoys zien staan. Maar weet niet wat ze daar kosten.quote:Op zondag 7 april 2013 22:41 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Deze zijn nu voor 2 euro bij de Douglas te koop
[ afbeelding ]
Oh, ook 2 euro, haha. En bij de Intertoys hebben ze ook nail pearls tegenwoordig, voor caviar nails.quote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ze ook bij de Intertoys zien staan. Maar weet niet wat ze daar kosten.
Schijnen wel wat minder te dekken, maar dat is bij veel neons.
Ik koop het ook niet idd, haha. Maar ze hebben het er iig wel.quote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weiger uit principe cosmetica in een SPEELGOEDWINKEL te kopen
je komt er dus ook!quote:Op zondag 7 april 2013 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik koop het ook niet idd, haha. Maar ze hebben het er iig wel.
Ja, als ik me verveel omdat ik op iemand aan het wachten ben die naar de stad komt, ga ik nog wel eens Barbie's kijken.quote:
Ik vond dat Bart Smit palette wel echt superleuk, die was erg handig voor carnavalquote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weiger uit principe cosmetica in een SPEELGOEDWINKEL te kopen
quote:Op zondag 7 april 2013 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, als ik me verveel omdat ik op iemand aan het wachten ben die naar de stad komt, ga ik nog wel eens Barbie's kijken.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 20:06 schreef Ladylicious het volgende:
Ai die Summer Neons zijn idd wel erg leuk! Afzetters met die ¤5,- verzendkosten voor iets wat gewoon door de brievenbus kan
Mjeh, ze dekken indd niet ideaal. Ze zijn het mooiste met wit eronder.quote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ze ook bij de Intertoys zien staan. Maar weet niet wat ze daar kosten.
Schijnen wel wat minder te dekken, maar dat is bij veel neons.
Je hebt helemaal gelijk. Mij lukt het nog steeds niet om mooie foto's te nemen van mijn nagels. Slecht licht.....niet scherp etc. Mega irritant en dan is het na veel frustratie vaak makkelijker om eventjes snel een foto via google te posten. Ik zal de foto's die niet van mij zijn verwijderen en foto' van mijn eigen nagels te gaan postenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
mooi lakje, maar ik zou het zelf niet fijn vinden als mijn foto zonder enige verwijzing zo gepost werd, ik denk de eigenaar van deze foto ook niet
Ik moet nog lava flow en dan heb ik die drie sprinkles compleetquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
Die 2 laatste vind ik erg tof spees
Ik moet toch ook maar een keer die w7's aanschaffen
Fuque.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet nog lava flow en dan heb ik die drie sprinkles compleet
In Valkenswaard gehaald trouwens, zit sinds kort een op = op voordeelshop
geen acryl, gewoon goed verzorgenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ah thanx, binnenkort daar eens heen rijden dan.
Nu ik hier toch ben.
Ik heb van mezelf hele zwakke nagels. Ze scheuren in tot diep in het leven dus ze lang laten groeien werkt niet echt. Nu heeft een vriendin van mij acrylnagels. Maar dan niet met zo'n dikke witte rand wat ik echt lelijk vind. Maar het oogt nog vrij natuurlijk. Nu ben ik de afweging aan het maken om ook acrylnagels te nemen. Ben die korte nagels zo beu en wil ook eens wat langer mijn nagels kunnen lakken op lange nagels dan 2 dagen. Nagellak genoeg maar op van die korte stompjes ziet het er ook niet uit.
Wat zouden jullie doen?
Had gepraat met haar idd. En ze zou dan beginnen met tips bij mij. Om ze wat langer te laten groeien. En uiteindelijk zou het dan alleen een laagje worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef purebliss het volgende:
Kun je niet je eigen nagels doen met een klein laagje gel? Dat had mijn nagelstyliste ook. Dan kun je ze laten groeien maar scheuren ze minder snel denk ik
Verzorg mijn handen en nagels best goed. 2 maal daags lemony flutter, vaak handcreme want droge handjes. Niet met dingen onder mijn nagels pulken. Ik knip niet maar vijl. Gebruik het niet als gereedschap. Mja wat kan ik nog meer doen?quote:
Wellicht nog iets van vitaminen nemen? Van die 'huid, haar en nagel' pillen. Zijn geloof ik bij de Kruidvat te krijgenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Verzorg mijn handen en nagels best goed. 2 maal daags lemony flutter, vaak handcreme want droge handjes. Niet met dingen onder mijn nagels pulken. Ik knip niet maar vijl. Gebruik het niet als gereedschap. Mja wat kan ik nog meer doen?
Ja die heb ik idd een half jaar (Ongeveer) geprobeerd maar had geen effect. Extra vitamine B ook niet. Maar heb de nagels van m'n moeder die heeft dat net zo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Wellicht nog iets van vitaminen nemen? Van die 'huid, haar en nagel' pillen. Zijn geloof ik bij de Kruidvat te krijgen
Tofquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Jajaja nog ff flutteren vanavond voor het slapen gaan
Leuk!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Jajaja nog ff flutteren vanavond voor het slapen gaan
Das wel balen! Maar als je ze korter houdt maar wel in een mooie vorm gevijld, dan ziet het er ook heel mooi en verzorgd uit!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja die heb ik idd een half jaar (Ongeveer) geprobeerd maar had geen effect. Extra vitamine B ook niet. Maar heb de nagels van m'n moeder die heeft dat net zo.
quote:
Yeps, 80 cent, ze hebben setje met verscihllende kleuren bolletjes en met zwarte bolletjesquote:Op woensdag 10 april 2013 10:13 schreef Tammymara het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens, een tijd terug las ik ergens dat ze bij de action van die "pareltjes" zouden hebben. Ik kijk elke keer, maar bij geen van beiden hebben ze het. Ligt het bij jullie wel nog of was het maar iets tijdelijks? (Stempels, nagellak, nagellakdroger en al dat andere spul hebben ze wel..)
Ik heb tegenwoordig sowieso standaard nagel verharder. Moet ze wel kort houden maar het voorkomt het inscheuren tenminste. Agja zal er nog eens over na denken. Hoeft ook niet over 1 nacht ijs te gaanquote:Op woensdag 10 april 2013 08:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das wel balen! Maar als je ze korter houdt maar wel in een mooie vorm gevijld, dan ziet het er ook heel mooi en verzorgd uit!
Acryl zou ik niet doen, het ziet er bijna nooit natuurlijk uit, is hartstikke duur om bij te houden en als je het er eenmaal af wil laten halen, zijn je nagels in nog veel slappere staat dan dat ze nu zijn eniger duurt echt lang voordat ze daarvan hersteld zijn want al die beschadigingen moeten helemaal uitgroeien..
Ik heb gemerkt dat mijn eigen nagels veel meer kunnen hebben sinds ik ze altijd gelakt heb. Met basecoat, 2/3 lagen kleur en topcoat zitten er toch zo'n 4/5 lagen lak op en dat werkt ook zeker verstevigend!
Primark heeft ook hele mooie setjes. Ze kosten 3.50quote:Op woensdag 10 april 2013 10:13 schreef Tammymara het volgende:
[..]![]()
![]()
Trouwens, een tijd terug las ik ergens dat ze bij de action van die "pareltjes" zouden hebben. Ik kijk elke keer, maar bij geen van beiden hebben ze het. Ligt het bij jullie wel nog of was het maar iets tijdelijks? (Stempels, nagellak, nagellakdroger en al dat andere spul hebben ze wel..)
ja van die sugar rush collectiequote:Op woensdag 10 april 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag net in het Catrice-schap ook nailart beads
Nope het zijn allemaal mannenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Leuk!
Heb je nog complimenten/opmerkingen gekregen op je werk over je Acid/DC?
Beter! Wear ALL the nail polish!!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope het zijn allemaal mannen
Alleen maar mannelijke collega'sMe like...
Alhoewel eentje wel zei dat mijn babyblauwe jas vloekte bij mijn mintgroene handtas. Toen ik lachend zei dat dat met opzet was keek ie zook......
Misschien layeren over een ander lakje?quote:Op maandag 15 april 2013 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Voor mijn verjaardag een lakje van NYC gekregen.
Ik had nog nooit eerder lakjes van dit merk gehad dus ik ging hem net enthousiast proberen maar dat viel een beetje tegen![]()
Na 3 laagjes is hij nog doorschijnend.....
quote:Op maandag 15 april 2013 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik had nog nooit eerder lakjes van dit merk gehad dus ik ging hem net enthousiast proberen maar dat viel een beetje tegen![]()
Dit ja, als hij sheer is en je vind dat niet mooi kun je beter een ander lakje eerst doen en dan deze er overheenquote:Op maandag 15 april 2013 09:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Misschien layeren over een ander lakje?
Omnomnomquote:Op maandag 15 april 2013 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI What Wizardry Is This?
[ afbeelding ]
Ik hou zelf ook niet van sheer, dus idd layeren, maar dat ie niet compleet dekt ligt meestal niet aan het merkquote:Op maandag 15 april 2013 09:38 schreef Sarabi het volgende:
oooooooh wat issie prachtig, ik kan niet wachten tot ik de mijnes binnen hebquote:Op maandag 15 april 2013 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
OPI What Wizardry Is This?
[ afbeelding ]
Beterschap nogquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:02 schreef sweetpurfektion het volgende:
Wat is dit toch een 'fout' draadjeNa een week in het ziekenhuis gelegen te hebben (galblaas ontsteking.........over 8 weken mag ik terug om m te laten verwijderen) is het natuurlijk logisch dat ik wat posts gemist heb. En ik heb alweer een aantal lakjes in bestelling. Wist niet dat je bij Douglas geen verzendkosten betaald en dat is nu dus heeeeeel fout ! haha Ik had nog nooit van BeYu gehoord en nu maar een lakje besteld.
Een week ziekenhuis betekend ook een week geen nagellak op mijn nagels. Ik ben met spoed opgenomen maar had nog wel mijn zwarte nagellak van mijn nagels gehaald voor het geval ik onder het mes moest (wat toen nog de bedoeling was). Thuis gelijk weer smeren met Lemony Flutter want mijn nagelriemen zagen er niet meer uit. Gaat nu alweer stukken beter![]()
Hebben jullie de leuke Koninginnedag lakjes gezien bij t Kruidvat ?? Natuurlijk gewoon rood/wit/blauw en oranje en ik weet niet zo goed of ik ze zal kopen. Ik ben meer van de donkere kleuren maar met de laatste Koninginnedag is het wel leuk om misschien wat anders te doen. Eerst maar eens kijken of iemand al swatches online heeft geplaatst.
Dank je welquote:
Dank je wel!quote:Op woensdag 17 april 2013 09:40 schreef sweetpurfektion het volgende:
@AmyGrace Wow wow wow........zo mooi allemaal weer !!!!
quote:Op woensdag 17 april 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Die bovenste Amy.... net of een mintgroen ei breekt en er een holo schat in zit![]()
![]()
Ooh mooi!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:55 schreef afivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook weer een mooie! Pretty Serious Cosmetics Creature Crush
Sharana y from another galaxyquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
opi the spy who loved me
[ afbeelding ]
HOE PEUTET JIJ IN JE NEUS MRT DIE NAGELSquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
opi the spy who loved me
[ afbeelding ]
Grote neus, tweede knokkel?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE PEUTET JIJ IN JE NEUS MRT DIE NAGELS
ditquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Met dr ándere hand die nooit op de foto staat natuurlijk!
ja, 1 van de duochromes, Ik vind 'm best mooiquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Ooi86 het volgende:
Heeft iemand hier de nieuwe lakjes van de hema al geprobeerd? Ik zag vandaag duochrome en holografische lakjes. Van elk soort 5 of 6 kleuren.
ja ze zien er wel leuk uit! vond de blauw groene duo wel nice. de holo's zijn ook leuk,niet spectaculair maar best leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, 1 van de duochromes, Ik vind 'm best mooi
Heel erg leuk! Ik ga binnenkort ook eens multicolor stipjse makenquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Tijdje niet meer geweest, weer mooie updates ladies!
Ik heb ook weer een leuk printje op de nagels gezet:
[ afbeelding ]
Leuk puckz! Wat je z elf al zegt, de roze past er niet helemaal bij maar ik vind het ook niet lelijk ofzo! Het staat best leukquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
Amygrace en Sjaan komen van dezelfde planeet
Mooi gedaan met al die kleurige dots Mrs. Salvatore!
En Avivi ook lekker kleurtje zeg. Glitters
Ich habe ein Ombre gemacht mit Catrice. Ik vind alleen mijn pink een beetje uit de toon vallen![]()
[ afbeelding ]
Nice!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ich habe ein Ombre gemacht mit Catrice. Ik vind alleen mijn pink een beetje uit de toon vallen![]()
[ afbeelding ]
Dit, die stipjes zijn tofquote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heel erg leuk! Ik ga binnenkort ook eens multicolor stipjse maken
[..]
Leuk puckz! Wat je z elf al zegt, de roze past er niet helemaal bij maar ik vind het ook niet lelijk ofzo! Het staat best leuk
mooie nagels en mooie lakjesquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:44 schreef Evi90 het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hierIk lees al een tijdje mee in dit topic
Heb eindelijk een beetje sterke nagels en draag nu bijna altijd nagellak. Op de een of andere manier scheuren ze dan minder snel.
Paar dagen terug had ik een rood etos lakje op:
[ afbeelding ]
Kwastje is wel erg klein, heb liever zo'n brede.
Dit is de dezelfde, maar met Maybelline Colorshow Wineshimmer eroverheen:
[ afbeelding ]
En vandaag Essence Thats what I mint:
[ afbeelding ]
Epicquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
De splatter vind ik niet zo; maar die P2 sand is tof en die opi met confetti![]()
Ik heb vandaag duochrome van enchanted polish op (over ask - oh so aubergine):
[ afbeelding ]
Er zit ook nog rood/oranje en soms zelfs groen in... incl. ook holo gliters !Dus eik is ie multichrome..... Anywayyyyzz.. I LIKE MUCH YES
Mooi!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:44 schreef Evi90 het volgende:
Heb eindelijk een beetje sterke nagels en draag nu bijna altijd nagellak. Op de een of andere manier scheuren ze dan minder snel.
[ afbeelding ]
Dit is de dezelfde, maar met Maybelline Color Show Wineshimmer eroverheen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geinig zeg dat Splatter, had het nog niet eerder gezien!quote:Op maandag 22 april 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
afbeelding ]
p2 sand style confidential
[ afbeelding ]
OPI barre my soul & l'oréal confetti topcoat
[ afbeelding ]
Splatter met catrice candy shock collectie
die mintquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:44 schreef Evi90 het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef afivi het volgende:
Goeden manis allemaal dames
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag Ray of Light, my first Deborah Lippmann! Kwam ze ineens tegen bij de Bijenkorf. Wel duur (¤22), maar ik had nog een kadootje van mezelf tegoed omdat ik mijn rijbewijs heb gehaald
hoef je niet voor te schamen hoor, bij mij lag hij ook al een hele tijd in een alde, ik had hem gekocht voor het potje met de katquote:Op donderdag 25 april 2013 00:02 schreef afivi het volgende:
Dank je wel An24
En mooi lakje Sharana! Ik heb hem toevallig ook, maar hij staat tot mijn grote schaamte nog steeds in mijn ongeswatchte laadjeSnel verandering in brengen
Gefeliciteerd! Mooi cadeautjequote:Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef afivi het volgende:
Goeden manis allemaal dames
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag Ray of Light, my first Deborah Lippmann! Kwam ze ineens tegen bij de Bijenkorf. Wel duur (¤22), maar ik had nog een kadootje van mezelf tegoed omdat ik mijn rijbewijs heb gehaald
Die eerstequote:Op maandag 22 april 2013 15:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
p2 sand style confidential
[ afbeelding ]
OPI barre my soul & l'oréal confetti topcoat
[ afbeelding ]
Splatter met catrice candy shock collectie
Mooie nagels!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:44 schreef Evi90 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de dezelfde, maar met Maybelline Color Show Wineshimmer eroverheen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:07 schreef PriemGirl het volgende:
De splatter vind ik niet zo; maar die P2 sand is tof en die opi met confetti![]()
Ik heb vandaag duochrome van enchanted polish op (over ask - oh so aubergine):
[ afbeelding ]
Er zit ook nog rood/oranje en soms zelfs groen in... incl. ook holo gliters !Dus eik is ie multichrome..... Anywayyyyzz.. I LIKE MUCH YES
Zo gaaf!quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Tijdje niet meer geweest, weer mooie updates ladies!
Ik heb ook weer een leuk printje op de nagels gezet:
[ afbeelding ]
Leuke combi! De pink past er niet helemaal bij nee, maar het is niet storend vind ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Vloeken in de kerk misschien, maar ik vind de kleur eigenlijk helemaal niet zo mooiquote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
peripera - metallic coral
[ afbeelding ]
op ebay gekocht
Deze is dan weer wel kwijl-waardigquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
opi the spy who loved me
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:00 schreef Mirjam het volgende:
Chanel Malice met OPI's the man with the golden gun topcoat
[ afbeelding ]
Ik gebruik die Maximum Growth heel vaak als basecoat. Mijn nagels gaan er niet sneller van groeien, maar de boel scheurt minder in waardoor ze wel langer mooi blijvenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:18 schreef Evi90 het volgende:
Dankje Miss_C
Ik heb vandaag een Maximum growth lakje van Sally Hansen op (wishful white), ben benieuwd of ze sneller gaan groeien nuTis wel een hele goede nagelverharder in ieder geval. En heb er 2 laagjes glitter topcoat van de Hema overheen gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi lakjequote:Op vrijdag 26 april 2013 12:18 schreef Evi90 het volgende:
Dankje Miss_C
Ik heb vandaag een Maximum growth lakje van Sally Hansen op (wishful white), ben benieuwd of ze sneller gaan groeien nuTis wel een hele goede nagelverharder in ieder geval. En heb er 2 laagjes glitter topcoat van de Hema overheen gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EHMYGEWRDquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:00 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Oh haha, ik kon me er al niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ze groeien niet sneller door die lakjes he, ze scheuren alleen minder snel (in theorie) waardoor je "maximum growth" bereikt
Jij had een tijdje geleden toch die groen/gele nagels met streepjes? Hoeveel mm is dat tape dat je hebt gebruikt en waar gekocht? Ik was hier bij een hobbywinkeltje wezen kijken maar ze hadden alleen dubbelzijdig tape dat dun genoeg was..quote:
http://www.ebay.com/sch/i(...)ape+nail+art&_sop=15quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:47 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Jij had een tijdje geleden toch die groen/gele nagels met streepjes? Hoeveel mm is dat tape dat je hebt gebruikt en waar gekocht? Ik was hier bij een hobbywinkeltje wezen kijken maar ze hadden alleen dubbelzijdig tape dat dun genoeg was..
Geil + Geil = ERMAHGERD SOPSOPSOPquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:00 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Nnnnnghggghhhghgggg GIEV NAILS NOW KTHXBAIquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:00 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nnnnnghggghhhghgggg GIEV NAILS NOW KTHXBAI.
Dan weet je het nuquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:48 schreef Ladylicious het volgende:
Joh ik had ook nooit in de gaten dat het speciaal nageltape was
wat mir zei, striping tapequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:47 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Jij had een tijdje geleden toch die groen/gele nagels met streepjes? Hoeveel mm is dat tape dat je hebt gebruikt en waar gekocht? Ik was hier bij een hobbywinkeltje wezen kijken maar ze hadden alleen dubbelzijdig tape dat dun genoeg was..
Dit is echt mijn favo zomerteennagelkleurtje.quote:Op zondag 28 april 2013 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
catrice - raspberryfield forever
[ afbeelding ]
Wil ik ook hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Door de basecoat heen? Dat is wel jammer.quote:Op maandag 29 april 2013 08:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Die catrice heeft trouwens wel mijn nagels gestained
Yesquote:Op maandag 29 april 2013 08:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Door de basecoat heen? Dat is wel jammer.
Mooi!quote:Op zondag 28 april 2013 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Ik heb je design gepiktquote:Op maandag 29 april 2013 10:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Koninginne/Konings/Kroningsdag mani!![]()
[ afbeelding ]
Die wil ik ook al een tijdje halen, mooi kleurtje! En wat een prachtige nagels heb jij zegquote:Op zondag 28 april 2013 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Waw echt super gaaf gemaaktquote:
Tof! ^^ Hoe lang bleef het zitten?quote:
Welnee joh als je ze goed vast zet blijven ze prima zittenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:00 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Tof! ^^ Hoe lang bleef het zitten?
Bij mij zou het waarschijnlijk binnen 2 uur er af liggen
ai lurf itquote:
De nieuwe borsteltjes van catrice zijn ook gewoon kut met perenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
sorry ik kom hier als n00b binnenvallen. aangestoken door een vriendin en dankzij de Kruidvat ben ik nu 6lakjes van Catrice rijker.
Ik heb weer een poging gedaan, maar ik moet nog hard oefenen.
Ik heb vrij korte en smalle nagels, dus lakken is moeilijk (zeker met dat brede borsteltje van cattice...) en ook zijn mijn nagelriemen een ramp, maar ik las dat jullie daar al eem oplossing voor hadden.
maar tips zijn altijd welkom
http://instagram.com/p/Y2zoYZw-sm/
Ik hou van de zogeheten orange wood sticks, als je dan aan het lakken bent en een foutje maakt, haal je dat snel weg met zo'n stokje (dus als er bijvoorbeeld iets in het randje loopt). Omdat ze zo goedkoop zijn maakt het niet uit als je er per manicure 1 gebruiktquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
sorry ik kom hier als n00b binnenvallen. aangestoken door een vriendin en dankzij de Kruidvat ben ik nu 6lakjes van Catrice rijker.
Ik heb weer een poging gedaan, maar ik moet nog hard oefenen.
Ik heb vrij korte en smalle nagels, dus lakken is moeilijk (zeker met dat brede borsteltje van cattice...) en ook zijn mijn nagelriemen een ramp, maar ik las dat jullie daar al eem oplossing voor hadden.
maar tips zijn altijd welkom
http://instagram.com/p/Y2zoYZw-sm/
Die gebruik ik ook graag om m'n nagelriemen mee terug te duwenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hou van de zogeheten orange wood sticks, als je dan aan het lakken bent en een foutje maakt, haal je dat snel weg met zo'n stokje (dus als er bijvoorbeeld iets in het randje loopt). Omdat ze zo goedkoop zijn maakt het niet uit als je er per manicure 1 gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |