quote:
Nog hetzelfde als gister, het gaat wel weer minder met de druk boog

En het is hoogst waarschijnlijk een beknelde zenuw. Morgen ochtend afspraak maken.
Moet je je linker elleboog maar eens buigen, net alsof je je biceps aanspant zo ver mogelijk naar achter. Dan zie je rechts onderin je elleboog een gewricht zitten en vanaf daar naar links die grote bobbel, precies daar tussen in zit een miniscuul kuiltje, ik kan daar dat elektriciteits botje bewegen, bij elke beweging voelt het dus alsof je normaal dat bot tegen je stoel aan zou stoten ongeveer, dus zo'n stroom stoot door je armen naar je pink en ringvinger, als ik er druk op zet voel ik 't ook, rechts geen last, daar kan ik dat ding uberhaupt niet bewegen
Tevens bij normale push-ups nog geen last, close-grip push-ups en dan diep gaan voel ik ze meteen, sterker nog als ik dan weer uit moet drukken om omhoog te komen voel bij de eerste cm's een felle pijnscheut met als gevolg dat ik gelijk op de grond flikker
En ik weet ook niet wat de fysio er aan zou kunnen doen, want als hij zegt neem rust, na een tijdje komt het toch wel terug. Zelf weet ik ook nog niet wat de precieze oorzaak is.
Fucking klote @#$@$# elleboog
[ Bericht 20% gewijzigd door BredeBroeder op 14-03-2013 20:48:15 ]