quote:Op zondag 24 maart 2013 09:57 schreef Kwisted het volgende:
Huer begint ze af en toe te bijten, maar geen tanden gelukkig. Lijkt me pijnlijk!
Voor de mamas die (al eens) gestopt zijn met bv.. Merk je dan ook dat je weer meer energie krijgt?
Nouja, dat hoor ik veel in mijn omgeving. Ik ben dus continue moe.. En er wordt mij dan verteld dat dat wel beter wordt als ik stop met bv. En dat zeggen ze dan niet op een vervelende manier hoor. Maar een vriendin die nu net gestopt is, zegt ook dat ze nu meer energie heeft. Ik denk dat ze daarmee bedoelen, dat je lichaam energie nodig heeft om bv aan te maken ofzo.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:00 schreef bitterend het volgende:
[..]Zou bv dan zorgen dan je minder energie hebt dan?
Zijn niet alle ouders met kinderen ongeacht fles/borst weleens moe? heel moe?
Je moet ongeveer 500 kcal extra eten als je bv geeft om op hetzelfde gewicht te blijven. Dus om aan te komen nog meer, zeg 750-1000 kcal extra. Ik zit gewoon snel vol en eet al best vaak op een dag, dus is aankomen best lastig. En ondergewicht zorgt gewoon ook voor vermoeidheidquote:Op zondag 24 maart 2013 11:00 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Nouja, dat hoor ik veel in mijn omgeving. Ik ben dus continue moe.. En er wordt mij dan verteld dat dat wel beter wordt als ik stop met bv. En dat zeggen ze dan niet op een vervelende manier hoor. Maar een vriendin die nu net gestopt is, zegt ook dat ze nu meer energie heeft. Ik denk dat ze daarmee bedoelen, dat je lichaam energie nodig heeft om bv aan te maken ofzo.
Hoe dan ook, ik bedoel niet dat ik wil stoppen. Maar was vooral benieuwd hoe jullie dat ervaren hebben.
Phaidra, geen idee of het bv gerelateerd is. Maar ook ik zit tegen ondergewicht aan en kan moeilijk aankomen. Lastig is dat he!
Otje grijpt zelf mijn tepel om hem in haar mond te stoppen als ik niet snel genoeg ben.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:02 schreef Kwisted het volgende:
oh en pincetgreep/klauwen, check! Mijn gezicht en nek zit onder de schrammen. En dat terwijl ik elke dag haar nageltjes even vijl.
Ze pakt me vaak met twee handjes vast, mijn gezicht bijv. Om mij dan, al luid grommend/kreunend, naar haar toe te trekken. En dan krijg ik een zeer natte, kwijlkus/zuignap tegen mijn wang/neus/mond/borst/etc. Herkenbaar?
Als ik met R op de bank zit iets op tv te kijken doet ze haar hand in mijn bh en begint ze met mijn tepels te spelenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Otje grijpt zelf mijn tepel om hem in haar mond te stoppen als ik niet snel genoeg ben.
Dat doet joene ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:04 schreef bitterend het volgende:
[..]
Als ik met R op de bank zit iets op tv te kijken doet ze haar hand in mijn bh en begint ze met mijn tepels te spelen![]()
quote:
Heeeeel herkenbaar!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:02 schreef Kwisted het volgende:
oh en pincetgreep/klauwen, check! Mijn gezicht en nek zit onder de schrammen. En dat terwijl ik elke dag haar nageltjes even vijl.
Ze pakt me vaak met twee handjes vast, mijn gezicht bijv. Om mij dan, al luid grommend/kreunend, naar haar toe te trekken. En dan krijg ik een zeer natte, kwijlkus/zuignap tegen mijn wang/neus/mond/borst/etc. Herkenbaar?
dat krijg je met dat rapley hequote:Op zondag 24 maart 2013 17:04 schreef bitterend het volgende:
[..]
Als ik met R op de bank zit iets op tv te kijken doet ze haar hand in mijn bh en begint ze met mijn tepels te spelen![]()
Geen rapley meer voor de mijne, dan zal hij het wel aflerenquote:
Vent of baby?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:07 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Geen rapley meer voor de mijne, dan zal hij het wel afleren
Over het eten van mijn vent praat ik meestal niet als rapleyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |