quote:
Ik weet het niet, zolang als zij wil denk ik. Bij mijn oudste zijn we ook gestopt op zijn verzoek. Ik moest daar zo om huilen dat ik besloot een zwangerschasptest te doen. Ik vond mezelf zo raar emotioneel.

En ik was dus ook zwanger.

De volgende ochtend heeft hij nog 1 keer bij me gedronken en dat was de laatste keer. Hij was toen 2 jaar en 2 maanden denk ik.
quote:
Op vrijdag 22 maart 2013 15:40 schreef Kyara het volgende:Wow, ik kan jullie nu al vertellen dat ik dat jaar niet ga redden. Hoop wel de 6 maanden te redden op deze manier. Liefst met minder kv maar als dat nodig is, so be it.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het ergens ook een verademing vind dat ze nu een stuk minder afhankelijk is van de borstvoeding. Ze eet goed en we zijn niet meer zo aan elkaar geplakt. Al wil ze meteen drinken als ik maar een paar uur weg ben. Maar met haar curve mag ze ook altijd drinken.
Ze is nog zo klein.
Ik verheug me ook op wat meer ruimte in mijn hersenen, ik weet niet of dat samenhangt met bv of gewoon een baby hebben, maar ik vond het erg moeilijk me te zetten tot andere dingen. Werk ging nog net, maar zaken daarbuiten waren gewoon te zwaar.
(Sorry Juud, er ligt in elk geval wel al een shirtje in de kast om te beschilderen...
)Al weet ik nu al dat ik deze fase straks ontzettend ga missen.
Ai Marjo, dat is echt pijnijk!
Nee zeggen en loskoppelen helpt al een stuk. En ik legde het ook altijd uit, dat het pijn deed.
Maarja, L was nog geen 4 maanden dat haar eerste tand doorkwam en ik kon het niet echt duidelijk krijgen. Dus het bijten heeft heel lang geduurd.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir