oh, ik vond wel meevallen hoe snel je was, maar dat kan aan de leeftijd liggen.quote:
zat toch bijna een minuut tussenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, ik vond wel meevallen hoe snel je was, maar dat kan aan de leeftijd liggen.
gemiddelde wachttijd tussen groen en rood als je het Vondelpark uit fietst. Went na al die jaren.quote:
dhet schijnt wel zo ja.....ik vind het een tikkie van de zotte. vooral de ton die is betaald aan de NL Postduiven Organistie voor de domeinnaam npo.nlquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:59 schreef Againzender het volgende:
Maar ffserieus, moet het nu NPO 3FM worden ofzo?
nooit geweestquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
gemiddelde wachttijd tussen groen en rood als je het Vondelpark uit fietst. Went na al die jaren.
tip: negeer de verkeerslichten.quote:
de kans dat ik er binnenkort kom is niet zo groot, maar ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
tip: negeer de verkeerslichten.
Ik vermoed (hoop!) nog steeds een 1 april-grap...quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:59 schreef Againzender het volgende:
Maar ffserieus, moet het nu NPO 3FM worden ofzo?
ik denk van niet....iig niet dat ze die domeinnaam voor een ton hebben gekocht. zou dure grap zijn....quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vermoed (hoop!) nog steeds een 1 april-grap...
die ton was al lang bekend. dat men daar nu weer over begint beetje lame. eerst zeikt men dat ze een ton betalen voor postduiven zonder er iets mee te doen (Telegraaf groep), en nu ze er wat mee doen weer standaard gezeik van de Telegraaf groep.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dhet schijnt wel zo ja.....ik vind het een tikkie van de zotte. vooral de ton die is betaald aan de NL Postduiven Organistie voor de domeinnaam npo.nl![]()
ik vind een ton sowieso veel geld voor een domeinnaam. zeker in tijden van crisis. en al helemaal omdat het toch ook van mijn belastinggeld betaald wordt. dat geld kunnen ze beter besteden aan bv onderweg of zorgquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
die ton was al lang bekend. dat men daar nu weer over begint beetje lame. eerst zeikt men dat ze een ton betalen voor postduiven zonder er iets mee te doen (Telegraaf groep), en nu ze er wat mee doen weer standaard gezeik van de Telegraaf groep.
Echt, dan denken we dat Italie door mediabedrijven beheerst wordt....
wel gewoon uitkijken dat er niets door goen komt van opzij, vanmiddag nog een stevig uitgevallen Surinamer die terecht uit zn dak ging omdat hij door groen ging, en de gast waar hij vol op de rem voor moest door rood ging. plankgas.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de kans dat ik er binnenkort kom is niet zo groot, maar ik zal het onthouden
een ton is veel, maar dat was vorig jaar al aangekaart. En toen werd geroepen: wat moet je ermee?? Nu is er op zn minst een plan wat ze gaan doen, en dan komen ze weer met dat ton aanzetten. Want er is nu wel een doel voor dat NPO domein, maar dan ga je met dat ton nog ff verder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind een ton sowieso veel geld voor een domeinnaam. zeker in tijden van crisis. en al helemaal omdat het toch ook van mijn belastinggeld betaald wordt. dat geld kunnen ze beter besteden aan bv onderweg of zorg
ik vond in eerste instantie auto rijden enger dan fietsen. maar misschien omdat ik met fietsen ben opgegroeid. maakt je wel een betere automoblist misschien. In Nederland....quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
Fietsen in Amsterdam...
Toen ik daar per ongeluk met de auto terechtkwam, stierf ik al een beetje
Dat zou maar zo eens kunnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond in eerste instantie auto rijden enger dan fietsen. maar misschien omdat ik met fietsen ben opgegroeid. maakt je wel een betere automoblist misschien. In Nederland....
Zo erg?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de radio maar uitgezet voor ik ga snijden.
quote:
Slaap lekker, bladhark!quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Tering kwart voor 1?
Heel gauw naar bed.
Wie is Bobquote:
weet ik veel hoe dat liedje heetquote:
Ja briljant! Paul en ik zijn helemaal door het dolle heen zo blij zijn we met dit nieuwe grapje van GIIIEEEEELLLLL hahahahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 06:59 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Giel heeft een nieuwe 'Geintje natuurlijk!':
'Argentijntje natuurlijk!'
1 maartquote:
Da's de meteorologische lente ja... da's niet de echte, vraag maar aan Bassie & Adriaanquote:
Zie die blauwe lucht, voel de zon! Bloemen die bovenkomenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's de meteorologische lente ja... da's niet de echte, vraag maar aan Bassie & Adriaan
Ik zag alleen maar sneeuw vanochtendquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zie die blauwe lucht, voel de zon! Bloemen die bovenkomen
Geniaalquote:
... en ik zag 't allebei, eerst m'n auto moeten uitgraven en vervolgens met volle zon pal voor me en pekel op de voorrruit filerijden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar sneeuw vanochtend
Heerlijk jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en ik zag 't allebei, eerst m'n auto moeten uitgraven en vervolgens met volle zon pal voor me en pekel op de voorrruit filerijden.
Erg is dat hequote:Op donderdag 14 maart 2013 09:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik was nog altijd sneller met de auto dan wanneer ik met de trein zou zijn gegaan...
Ben bang dat dit kut gevoel nog wel een poosje gaat duren. Zonet een uur lopen janken voor een vreemdequote:
Vooral als zo'n dikke pinguin op zijn bek gaat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben bang dat dit kut gevoel nog wel een poosje gaat duren. Zonet een uur lopen janken voor een vreemde
Vooruit het is best grappig
of hoe ze naar beneden vallen, keer op keerquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:32 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vooral als zo'n dikke pinguin op zijn bek gaat.
quote:
Inderdaad, en dan gewoon weer opstaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
of hoe ze naar beneden vallen, keer op keer![]()
Jup. Ik zou dan gewoon 10 minuten blijven liggen. Maar ze staan echt gelijk weer opquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die beesten kunnen best wat klappen opvangen trouwens
ik denk dat het toverwoord vet en ijs isquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
Als je ze zo ziet klungelen vraag je je wel af hoe die de tand des evolutie hebben doorstaan
Gister gegetenquote:
quote:
en dat delen jullie niet met mij?quote:
Had wel gewild, maar dan was het wel gesmolten...quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
en dat delen jullie niet met mij?
Elk jaar weer hypen dit soort kansloze dagenquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had wel gewild, maar dan was het wel gesmolten...
genantquote:
op fok is het chanant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
genant
sorry, ik geloof dat ik een taalnazi
Oh ja, ik moet me ff aanpassen aan m'n nieuwe leven, thanks voor de heads-upquote:
FOK!-taal niet kennenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
genant
sorry, ik geloof dat ik een taalnazi
hont wist ik welquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FOK!-taal niet kennen
gr gr en poot van de hont
het is teckelquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
De tekkel tekkelde de tekkel,
maar de getekkelde tekkel tekkelde de tekkelende tekkel terug
Ik ken die anders:quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
De tekkel tekkelde de tekkel,
maar de getekkelde tekkel tekkelde de tekkelende tekkel terug
Ja, blijft bizar dat ze deze cover hebben gemaakt, origineel is toch beterquote:
quote:
Telsell introquote:
that's right!quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zou zeggen dat je een klootzak bent
quote:
Uhu, harde worst met yoghurttwitter:gerardekdom twitterde op donderdag 14-03-2013 om 12:06:48goedeMIDDAAAAAAAAAAGGG!!! #3fm #effeekdom #effeeenbroodjehardeworstmeteenyoghurtjeontheside #steakenblowjobday reageer retweet
hihahoquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:07 schreef Lamabal het volgende:
Uhu, harde worst met yoghurttwitter:gerardekdom twitterde op donderdag 14-03-2013 om 12:06:48goedeMIDDAAAAAAAAAAGGG!!! #3fm #effeekdom #effeeenbroodjehardeworstmeteenyoghurtjeontheside #steakenblowjobday reageer retweet
Humor om te lachen weerquote:
Ja, Michiel is bij SXSW.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:16 schreef themauster het volgende:
Is het al zeker dat Giel Ekstra Weekend doet ipv Michiel?
Wat mij betreft zijn de enige goede nummers:quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Een leuk nummer van Blof, een zeldzaamheid
Mooie Dag en Blauwe Ruis zijn wel te pruimen, en een paar nummers van Umoja ook nog wel. Rest is gewoon baggerquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn de enige goede nummers:
en
Maar die vind ik dan ook weer echt mooi
En verder vind ik het bagger, met name die eerste nummers.
Ik kan die verwarring nog best begrijpen eigenlijk, als je geen groot Muse-fan bent. Hoge, lange uithalen, bombastischquote:
Mooie dag is een beetje verpest voor mij. Deze draaiden ze bij een begrafenis van een vriend zijn vader. Dus meh.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn de enige goede nummers:
en
Maar die vind ik dan ook weer echt mooi
En verder vind ik het bagger, met name die eerste nummers.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:35 schreef Pino112 het volgende:
Minthy lijkt ook wel een beetje op Muse en Glorious…
Hoge, lange uithalen, bombastisch..
Das altijd kut, die nummers doen je altijd weer denken aan een kutperiode...quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mooie dag is een beetje verpest voor mij. Deze draaiden ze bij een begrafenis van een vriend zijn vader. Dus meh.
Maar het nummer is wel super.
Je vergeet het drama!!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:35 schreef Pino112 het volgende:
Minthy lijkt ook wel een beetje op Muse en Glorious…
Hoge, lange uithalen, bombastisch..
Klopt, maar sommigen nummers passen gewoon bij het moment en de persoon. Maar het ligt er ook aan hoe je er naar terug kijkt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Das altijd kut, die nummers doen je altijd weer denken aan een kutperiode...
Ik ben blij dat we bij de begrafenis van m'n pa muziek hebben uitgezocht die je amper op de radio hoort
Dat is ook weer zo, maar het zou een kwelling worden als we meer bekende nummers hadden gebruikt; hij hield nogal van de Top40quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Klopt, maar sommigen nummers passen gewoon bij het moment en de persoon. Maar het ligt er ook aan hoe je er naar terug kijkt.
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar het zou een kwelling worden als we meer bekende nummers hadden gebruikt; hij hield nogal van de Top40![]()
Dan had ik de radio maandenlang niet aan kunnen hebben
Seeds of Love zijn zaadjes van bomen, want bomen geven heel veel liefde!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Seeds of love....
In andere talen ook wel sperma genoemd....
De oorspronkelijk titel van dat nummer is Cumquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Seeds of love....
In andere talen ook wel sperma genoemd....
of zingen ze "Seeds of lof"?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De oorspronkelijk titel van dat nummer is Cum
Dit is geen herrie... dit zijn de Beastie Boysquote:
Ja, tof hè?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nog nooit van EdvandeBerg zoveel positieve posts in 1 NPO 3FM topic gezien!
Dacht dat die allang uit elkaar warenquote:
Nee johquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Dacht dat die allang uit elkaar waren
Net als Iron Maiden dus, daar gaat mijn vader de oude rocker naar toequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee joh
Hebben ze wel zo vaak aangekondigd, maar ze zijn er nog steeds
8 juni Ziggo Dome
Oeh lekkerquote:
SC...quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oeh lekkerDan gaan je tieten ook ff bouncen
twitter:Ik_Angela twitterde op donderdag 14-03-2013 om 13:25:10het grapje met de geiten is nu lang genoeg leuk geweest #3FM reageer retweet
Zure kutten alarm!twitter:trudydenbosch twitterde op donderdag 14-03-2013 om 13:27:45Beste (radio)mensen, stop eens met dat gedoe met die gillende geit. We kennen het nu wel hoor. #3fm reageer retweet
Je weet wie het zegtquote:
Ze hebben gewoon gelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:33 schreef themauster het volgende:
twitter:Ik_Angela twitterde op donderdag 14-03-2013 om 13:25:10het grapje met de geiten is nu lang genoeg leuk geweest #3FM reageer retweet
Zure kutten alarm!twitter:trudydenbosch twitterde op donderdag 14-03-2013 om 13:27:45Beste (radio)mensen, stop eens met dat gedoe met die gillende geit. We kennen het nu wel hoor. #3fm reageer retweet
ik stuur je morgenavond verplicht de kroeg inquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt
Niet stappen begint z'n tol te eisen
Snap ik niet, ik kan er geen genoeg van krijgenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:33 schreef themauster het volgende:
Ik kan nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik stuur je morgenavond verplicht de kroeg in
kan je kleine grote vriend dat wel aan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan nietHeb een verjaardagsfeest
![]()
Zaterdag misschien, maar reken er maar niet op... Het wordt de 2e staploze week op rij
Ik weetquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet wie het zegt
Niet stappen begint z'n tol te eisen
Hoezo het is wel een keer klaar toch? Maarja Ekdom herhaalt sowieso al zijn 'grappen' tig keer, ik snap niet dat mensen dat nog steeds leuk vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al een zeurende kut
Alweer niet? Moeten we het weer alleen doen met de verhalen van Domien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan nietHeb een verjaardagsfeest
![]()
Zaterdag misschien, maar reken er maar niet op... Het wordt de 2e staploze week op rij
Maar hij blijft grappigquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo het is wel een keer klaar toch? Maarja Ekdom herhaalt sowieso al zijn 'grappen' tig keer, ik snap niet dat mensen dat nog steeds leuk vinden.
Knop.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo het is wel een keer klaar toch? Maarja Ekdom herhaalt sowieso al zijn 'grappen' tig keer, ik snap niet dat mensen dat nog steeds leuk vinden.
Hij heeft jaren achter elkaar door droog gestaan, dus dit kan welquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kan je kleine grote vriend dat wel aan?
Ik vrees het wel...quote:Op
donderdag 14 maart 2013 13:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Alweer niet? Moeten we het weer alleen doen met de verhalen van Domien.
Je overleeft het vast, je kan het!!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft jaren achter elkaar door droog gestaan, dus dit kan wel
[..]
Ik vrees het wel...
En m'n ex zit in Londenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Je overleeft het vast, je kan het!!!
Mocht het je echt niet meer lukken,quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En m'n ex zit in Londen
Het is een dramahaha
twitter:Domien twitterde op donderdag 14-03-2013 om 13:42:02Lachen kost minder dan elektriciteit en geeft minstens evenveel licht. reageer retweet
Nicequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht het je echt niet meer lukken,
Dan zet je het gewoon op een rukken.
Die kan zo op een tegeltje, BAM!!
Daarom hou ik van dat jochquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Domien deelt wijsheden
twitter:Domien twitterde op donderdag 14-03-2013 om 13:42:02Lachen kost minder dan elektriciteit en geeft minstens evenveel licht. reageer retweet
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ga het zo op een boodschappen-doen zettenquote:
Leef je uitquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedemiddagquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan delen op Facebook zeker en al m'n volgers over de zeik omdat ze mij zo netjes inschattenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leef je uit
http://www.grappigtegeltj(...)&group_id=38&lang=NL
Ik ben uit 1976, ik weet hoe dat boek zich moet voelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn boek uit 1978 valt uitelkaar
jeah right. Alsof er mensen zijn die nooit aan seks denkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan delen op Facebook zeker en al m'n volgers over de zeik omdat ze mij zo netjes inschatten
Seks is bahquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jeah right. Alsof er mensen zijn die nooit aan seks denken
Zoenenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:52 schreef Lamabal het volgende:
Trouwens, de clip van het vorig liedje.
Vrienden hebben heel "Grappig" foto's van me gemaakt vorig weekend toen ik met een of andere chick uit estland aan het zoenen wasquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoenen
Kwam gister een foto tegen van vakantie met een 18 jarige SilentChaos in actie
Ik doe me op m'n werk vaak netter voor dan ik ben, al gooi ik tijdens diensten met een leuk clubje collega's alles eruitquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jeah right. Alsof er mensen zijn die nooit aan seks denken
Gadverdammequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe me op m'n werk vaak netter voor dan ik ben, al gooi ik tijdens diensten met een leuk clubje collega's alles eruit![]()
Gisteravond nog; kreeg ik maar zo het aanbod om een collega in z'n bek te schijten, zolang ik er ook maar even bij ging zeiken. Anders kreeg hij het zo lastig weg![]()
![]()
Dat zijn de leukere diensten
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vrienden hebben heel "Grappig" foto's van me gemaakt vorig weekend toen ik met een of andere chick uit estland aan het zoenen was
quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe me op m'n werk vaak netter voor dan ik ben, al gooi ik tijdens diensten met een leuk clubje collega's alles eruit![]()
Gisteravond nog; kreeg ik maar zo het aanbod om een collega in z'n bek te schijten, zolang ik er ook maar even bij ging zeiken. Anders kreeg hij het zo lastig weg![]()
![]()
Dat zijn de leukere diensten
Idem. Als het nou een dik wijf was die als een wasmachine op stand 4000 stond. Ja dan schaam je je. Maar no regrets hehequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb van deze zomer ook een filmpje... Ik kreeg opeens een lamp vol in m'n gezicht geschenen (was van de telefoon) en hoorde een vriendin schreeuwen: FILMT"IE AL????
En ja hoor
Maar goed, niks om me voor te schamen, was een lekker wijf en ik kan goed zoenen
Ik moet heel erg uitkijken bij wie ik het doequote:Op donderdag 14 maart 2013 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hier kunnen ze mijn hardere seksistische grappen minder waarderenen stiekem wel lachen he
maar altijd zeggen: NOU WAT ZEG JE NOU????
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet heel erg uitkijken bij wie ik het doe
Preciesquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Idem. Als het nou een dik wijf was die als een wasmachine op stand 4000 stond. Ja dan schaam je je. Maar no regrets hehe
Ik niet, dat houdt het spannendquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar ik ben er wel klaar mee mezelf in te houden voor anderen
Nah, doe mij er maar een 7up bijquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
ff de Heineken vervangen door een Hertog Jan en hij is perfect
Hertog Jan is niet te zuipen manquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
ff de Heineken vervangen door een Hertog Jan en hij is perfect
zo geweldig is 'gewoon' bier nietquote:
Ja, drank in het algemeenquote:
Trollquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Hertog Jan is niet te zuipen man.
Mooi. Nu de rest nog.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:21 schreef themauster het volgende:
Volgens Stenders op KX was het wel de bedoeling dat 3FM NPO Radio 3 werdt maar het is nu NPO 3FM en de radiobazen willen van dat NPO af voor 3FM hebben ze gisteren besloten.
Ik hoor gewoon vogeltjes tijdens een zeiknummerquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:20 schreef Impect het volgende:
Kan geen Train meer horen, wat een zeikstem
Ik drink nog liever Oettinger van de Lidl of Schultenbrau.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik drink nog liever Oettinger van de Lidl of Schultenbrau.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Hertog Jan is niet te zuipen man.
Alsof overal 'anders' bier isquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo geweldig is 'gewoon' bier niet
Is soms al moeilijk genoegquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, drank in het algemeen![]()
Ik hou liever m'n kop erbij
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
HJ, Jupiler, Brand
Grolsch, Bavaria
Speciaal bier(bijna allemaal
)
Speciaalbier.quote:
Je hebt grolsch en je hebt bier;...quote:
Al het beste komt uit het oostenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt grolsch en je hebt bier;...
ze zeggen het zelf al
Ja, maar dat is dus niet overal te krijgen (lees: muziekvereniging).quote:
Dat is ook wel weer zo. Maar als ik moet kiezen tussen HJ/festivalbier en een glaasje fris weet ik het ook welquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet overal te krijgen (lees: muziekvereniging).
En als ik dan moet kiezen tussen Heineken en HJ is de keuze makkelijk![]()
.
Dat heb ik met Amstelquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:29 schreef themauster het volgende:
Ik vind Heineken heerlijk bier maar smaken verschillen natuurlijk.
Ik drink Amstel wel maar daar word ik standaard de volgende dag met koppijn wakker van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb ik met Amstelvind ik persoonlijk beter dan heineken.
En je waarde bij me daalt weer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb ik met Amstelvind ik persoonlijk beter dan heineken.
En dit!quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al het beste komt uit het oosten
Stiekem bedoel je: "Grote tettenquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stiekem bedoel je: "Grote tetten"
Kan ik wel wat van begrijpen hoor.
uhm bijna alle vrouwen drinken hier bier...quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm bijna alle vrouwen drinken hier bier...
behalve de hippe meisjes die drinken Jills
Ik heb maar 2 bierdrinkende vrouwen (1 Kroaat, vandaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:49 schreef borisz het volgende:
Gelukkig heb ik een goede vriendengroep. Alle vrouwen daarin drinken gewoon bier en gaan ook regelmatig naar bierfestivals
sjans met een Duitserquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:49 schreef themauster het volgende:
Ik werd net ineens aangesproken door een duitser op Whatsapp dus ik zeg in mijn beste duits dat diegene verkeerd verbonden is en dat ik een nederlander ben, stuurt diegene terug Wie geht es dir?
Gutquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:49 schreef themauster het volgende:
Ik werd net ineens aangesproken door een duitser op Whatsapp dus ik zeg in mijn beste duits dat diegene verkeerd verbonden is en dat ik een nederlander ben, stuurt diegene terug Wie geht es dir?
Nou geweldigquote:
ik had een heel leuk Duits vakantievriendje toen ik 10 was. Hij droeg een Backstreet Boys nummer op aan mij tijdens de playbackshow! En we hebben een handdoek gedeeld.quote:
Je vriendin?quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:53 schreef borisz het volgende:
De Duitse meisjes toen we met 5VWO naar Berlijn gingen
Backstreet Boysquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik had een heel leuk Duits vakantievriendje toen ik 10 was. Hij droeg een Backstreet Boys nummer op aan mij tijdens de playbackshow! En we hebben een handdoek gedeeld.
Dat is pas liefde
EINE DEUTSCHE WHATSAPPNACHRICHTquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:49 schreef themauster het volgende:
En dan dronken denken dat je vloeiend Duits kunt sprekenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:53 schreef borisz het volgende:
Toen wij naar Berlijn gingen in de 3e hadden we volgens mij een mongooltjesschool uit Duitsland in ons hotel. de hele tijd kassekopfe tegen ons roepenm midden in de nachtquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:53 schreef borisz het volgende:
Als het een vrouw is zal ik haar naar jou doorsturen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
Heb nog nooit een lekkere Duitse vrouw/meid ontmoeten toch ben ik er regelmatig geweest....
Gelukkig zijn er een hele boel scheldwoorden in het Duits die erger zijn dan kaaskopquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen wij naar Berlijn gingen in de 3e hadden we volgens mij een mongooltjesschool uit Duitsland in ons hotel. de hele tijd kassekopfe tegen ons roepenm midden in de nacht.
Wij hadden juist leuke Duitse meisjes tegenover ons.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen wij naar Berlijn gingen in de 3e hadden we volgens mij een mongooltjesschool uit Duitsland in ons hotel. de hele tijd kassekopfe tegen ons roepenm midden in de nacht.
Topquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Als het een vrouw is zal ik haar naar jou doorsturen.
Inderdaad maar meer zeiden ze nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er een hele boel scheldwoorden in het Duits die erger zijn dan kaaskop
Kreeg het vroeger met de paplepel ingegotenquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jij als Twente fan MOET wel grolsch fan zijn.
En terechtquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad maar meer zeiden ze niet. Al waren er een paar mongolen van onze school die steeds Sieg Heil terugriepen
.
Maar Gordon is toch LA the voices?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:01 schreef themauster het volgende:
BREAKING NEWS: Gordon stapt uit LA The Voices
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:01 schreef themauster het volgende:
BREAKING NEWS: Gordon stapt uit LA The Voices
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |