oh, ik vond wel meevallen hoe snel je was, maar dat kan aan de leeftijd liggen.quote:
zat toch bijna een minuut tussenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, ik vond wel meevallen hoe snel je was, maar dat kan aan de leeftijd liggen.
gemiddelde wachttijd tussen groen en rood als je het Vondelpark uit fietst. Went na al die jaren.quote:
dhet schijnt wel zo ja.....ik vind het een tikkie van de zotte. vooral de ton die is betaald aan de NL Postduiven Organistie voor de domeinnaam npo.nlquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:59 schreef Againzender het volgende:
Maar ffserieus, moet het nu NPO 3FM worden ofzo?
nooit geweestquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
gemiddelde wachttijd tussen groen en rood als je het Vondelpark uit fietst. Went na al die jaren.
tip: negeer de verkeerslichten.quote:
de kans dat ik er binnenkort kom is niet zo groot, maar ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
tip: negeer de verkeerslichten.
Ik vermoed (hoop!) nog steeds een 1 april-grap...quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:59 schreef Againzender het volgende:
Maar ffserieus, moet het nu NPO 3FM worden ofzo?
ik denk van niet....iig niet dat ze die domeinnaam voor een ton hebben gekocht. zou dure grap zijn....quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vermoed (hoop!) nog steeds een 1 april-grap...
die ton was al lang bekend. dat men daar nu weer over begint beetje lame. eerst zeikt men dat ze een ton betalen voor postduiven zonder er iets mee te doen (Telegraaf groep), en nu ze er wat mee doen weer standaard gezeik van de Telegraaf groep.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dhet schijnt wel zo ja.....ik vind het een tikkie van de zotte. vooral de ton die is betaald aan de NL Postduiven Organistie voor de domeinnaam npo.nl![]()
ik vind een ton sowieso veel geld voor een domeinnaam. zeker in tijden van crisis. en al helemaal omdat het toch ook van mijn belastinggeld betaald wordt. dat geld kunnen ze beter besteden aan bv onderweg of zorgquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
die ton was al lang bekend. dat men daar nu weer over begint beetje lame. eerst zeikt men dat ze een ton betalen voor postduiven zonder er iets mee te doen (Telegraaf groep), en nu ze er wat mee doen weer standaard gezeik van de Telegraaf groep.
Echt, dan denken we dat Italie door mediabedrijven beheerst wordt....
wel gewoon uitkijken dat er niets door goen komt van opzij, vanmiddag nog een stevig uitgevallen Surinamer die terecht uit zn dak ging omdat hij door groen ging, en de gast waar hij vol op de rem voor moest door rood ging. plankgas.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de kans dat ik er binnenkort kom is niet zo groot, maar ik zal het onthouden
een ton is veel, maar dat was vorig jaar al aangekaart. En toen werd geroepen: wat moet je ermee?? Nu is er op zn minst een plan wat ze gaan doen, en dan komen ze weer met dat ton aanzetten. Want er is nu wel een doel voor dat NPO domein, maar dan ga je met dat ton nog ff verder.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind een ton sowieso veel geld voor een domeinnaam. zeker in tijden van crisis. en al helemaal omdat het toch ook van mijn belastinggeld betaald wordt. dat geld kunnen ze beter besteden aan bv onderweg of zorg
ik vond in eerste instantie auto rijden enger dan fietsen. maar misschien omdat ik met fietsen ben opgegroeid. maakt je wel een betere automoblist misschien. In Nederland....quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
Fietsen in Amsterdam...
Toen ik daar per ongeluk met de auto terechtkwam, stierf ik al een beetje
Dat zou maar zo eens kunnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vond in eerste instantie auto rijden enger dan fietsen. maar misschien omdat ik met fietsen ben opgegroeid. maakt je wel een betere automoblist misschien. In Nederland....
Zo erg?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb de radio maar uitgezet voor ik ga snijden.
quote:
Slaap lekker, bladhark!quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Tering kwart voor 1?
Heel gauw naar bed.
Wie is Bobquote:
weet ik veel hoe dat liedje heetquote:
Ja briljant! Paul en ik zijn helemaal door het dolle heen zo blij zijn we met dit nieuwe grapje van GIIIEEEEELLLLL hahahahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 06:59 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Giel heeft een nieuwe 'Geintje natuurlijk!':
'Argentijntje natuurlijk!'
1 maartquote:
Da's de meteorologische lente ja... da's niet de echte, vraag maar aan Bassie & Adriaanquote:
Zie die blauwe lucht, voel de zon! Bloemen die bovenkomenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's de meteorologische lente ja... da's niet de echte, vraag maar aan Bassie & Adriaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |