Wat je niet ziet bestaat niet geld dan vaakquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daar is ze te gereformeerd voor denk ik.
Helaasch kan dat niet door knuffelhippiebeleidquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
Stuur ze gewoon lekker terug naar Syrie als ze op Schiphol aankomen.
Jansma begint erover...helaas praten P&W erover heen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Komen nu de groeihormonen aan bod? Doping is toch hot de laatste tijd.
Anders had hij 1.40 geweest. Een soort VanVelzen dus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef alors het volgende:
Met groeihormonen als nog niet eens 1.70 worden
Waarom gaven ze VanVelzen die groeihormonen dan niet, zagen ze op jonge leeftijd zijn grote muzikale talenten niet?!?!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Anders had hij 1.40 geweest. Een soort VanVelzen dus.
Leuk om te weten he!quote:'Nieuwe paus houdt van tango en voetbal'
Ik heb geen restaurant tip gehoord.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Die verslaggever wordt ook wel de Sierd de Vos van Spanje genoemd
Hij krijgt informatie doorgefluisterd in het oortje door Von Gaal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef Rickazio het volgende:
wat is dit voor een dom gemompel, hoezo denkt die man een deskundige van voetbal te zijn?
Ja .. Vraag ik me ook af ... Argentinie?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de relevantie nou van dit onderwerp?
een ezelsbrug die een persoon met syndroom van down maaktquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Vraag ik me ook af ... Argentinie?
dit dus. Eerst al 1 of andere dans bij DWDD en nu dit bij P&Wquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de relevantie nou van dit onderwerp?
Laat het gewoon bij voetbal programma's zoals Studio Voetbal en Voetbal International. Dit hoort niet in DWDD en P&W.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
dit dus. Eerst al 1 of andere dans bij DWDD en nu dit bij P&W
Kanloos en schaamteloos is het gewoon... Wees dan objectief en laat Ronaldo ook zien.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef golfer het volgende:
Abdelkader Benali
Schrijver praat over zijn fascinatie voor kickbokser Badr Hari.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef OProg het volgende:
Sharon Dijksma.
De eerste persoon waar je inderdaad aan denkt bij gezond eten.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Sharon ziet eruit als een ontplofte gehaktbal.
Jawel, maar die had teveel gedeclareerd ofzo dus die moest weer weg, en toen konden ze echt niet meer om Sharon heenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Was echt niemand anders in staat staatssecretaris volksgezondheid te zijn?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef Martinello het volgende:
Sharon is meer het type cursusleidster bloemschikken.
Ze zochten een vlezig type.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Was echt niemand anders in staat staatssecretaris volksgezondheid te zijn?
Oh was dat die vent die gefraudeerd had met zn declaraties als lid v/d provinciale staten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, maar die had teveel gedeclareerd ofzo dus die moest weer weg, en toen konden ze echt niet meer om Sharon heen
Ja Co Verdaas.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh was dat die vent die gefraudeerd had met zn declaraties als lid v/d provinciale staten?
Weer dat Heerenveen gedoe?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Harde ruzie daar, ben benieuwd naar morgen.
En hij had geen buurthuis.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Een lieve rustige jongen maar wel een jongen met een gebruiksaanwijzing en een rugzakje.
EL TV moment van het jaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wat? Bij welk programma dan? VI is toch morgen?
EL was de hele avond op RTL7.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wat? Bij welk programma dan? VI is toch morgen?
Haha jezus.quote:
beledig muggen nietquote:
Advocaatje doet zelf gezellig mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
God kolere...waarom laat die advocaat dit toe...is absoluut niet in het belang van zijn client
Connectie met een sportschoolquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:22 schreef Uccie het volgende:
Waarom verbaasd het mij niet dat hij een praktijk vol dit soort verdachten heeft....
Hij zei dat ze nederlands moesten leren praten.....ik kan hem geen ongelijk gevenquote:
Ik hoop niet dat ze hem ook 1000 euro geven zoals bij Joran :squote:Op donderdag 14 maart 2013 23:26 schreef cobain1994 het volgende:
En straks verlaat hij lachend de studio..
Maar dat verklaard natuurlijk allesquote:
Ik geloof eigenlijk wel dat hij gelooft wat hij zegt. In zijn hoofd/omgeving werkt dag waarschijnlijk zo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:26 schreef Cheiron het volgende:
Wat een teringjong. En een behoorlijk slechte leugenaar.
Dit. Stoere verhalen doen aan de matties.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:26 schreef cobain1994 het volgende:
Eerst wijn in gezicht van pauwquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:26 schreef cobain1994 het volgende:
tquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Maar dat verklaard natuurlijk alles
Die jongen gaat daar toch zelf zitten om geinterviewd te worden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Lagrinta het volgende:
Walgelijke jongen maar Paul Witteman is net zo niveauloos. Waarom die jongen pushen om excuses te maken? Dan krijg je dit dus.
Hij is uitgenodigd maar Paul Witteman wil dat ie zn excuses aanbiedt. Wat is dat voor niveau?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die jongen gaat daar toch zelf zitten om geinterviewd te worden?
Hij doet het niet uit zichzelf dus dit is wel het minste wat hij kon doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij is uitgenodigd maar Paul Witteman wil dat ie zn excuses aanbiedt. Wat is dat voor niveau?
Welke vragen moet je stellen? Kwam niet veel zinnigs uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:30 schreef Lagrinta het volgende:
Een goed interviewer probeert de juiste vragen te stellen. Een slecht interviewer wordt suggestief.
Nee juist niet. Liever geen excuses dan opgelegde excuses.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij doet het niet uit zichzelf dus dit is wel het minste wat hij kon doen
Dan moeten ze hem niet uitnodigen. Ik vind Paul Witteman een zeikerige niveauloze vent geworden. Goedemorgen Nederland niveau.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:32 schreef Travel. het volgende:
[..]
Welke vragen moet je stellen? Kwam niet veel zinnigs uit.
En gesponsord door alla de hakkenbar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:32 schreef RubenSosa het volgende:
Over 10 jaar heet dit niet meer Pauw & Witteman maar Alaoui & El Morabet
PVV topic is verderopquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:32 schreef RubenSosa het volgende:
Nee, want nu kan hij nog gezegd worden dat "tenminste zijn excuses" heeft aangeboden. Beter laten ze hem gewoon zn ware aard zien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij doet het niet uit zichzelf dus dit is wel het minste wat hij kon doen
jij begrijpt het.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, want nu kan hij nog gezegd worden dat "tenminste zijn excuses" heeft aangeboden. Beter laten ze hem gewoon zn ware aard zien.
Volgens mij was ie geen moslim hoor als je dat bedoeltquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:32 schreef RubenSosa het volgende:
De rechter heeft ook een hoofd met hersenen he.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, want nu kan hij nog gezegd worden dat "tenminste zijn excuses" heeft aangeboden. Beter laten ze hem gewoon zn ware aard zien.
Daarom juistquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
De rechter heeft ook een hoofd met hersenen he.
Ja beter gaat ze idd lekker in Nederland achter het aanrecht staan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Is dit er weer zo een die zichzelf ging ontdekken in het buitenland?
Daarom juist. Paul Witteman had gewoon zn kop moeten houden zoals ie wel vaker moet doen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die ziet net als jullie wat oprecht is en niet.
Het is maar de vraag of de rechter daar over mag oordelen. Als je spreekt over verzachtende maatregelen kun je uit jurisprudentie wel opnemen dat publieke excuses daar onder vallen. Het is niet aan de rechter om te oordelen over die excuses wel of niet gemeend zijn. Dat zou immers duiden op subjectiviteit...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
Die ziet net als jullie wat oprecht is en niet.
Lijkt me sterk om binnensmonds te praten en naar beneden te kijken als verzachtend wordt beschouwd.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of de rechter daar over mag oordelen. Als je spreekt over verzachtende maatregelen kun je uit jurisprudentie wel opnemen dat publieke excuses daar onder vallen. Het is niet aan de rechter om te oordelen over die excuses wel of niet gemeend zijn. Dat zou immers duiden op subjectiviteit...
Wel een foute baas..quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:45 schreef Trebo het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar het is wel een baas hoor die Badr.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef MilaNL het volgende:
Zolang iemand als Badr Hari als held wordt gezien blijven die mishandelingen door gaan.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:45 schreef Trebo het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar het is wel een baas hoor die Badr.
In de ring is het een baas. Het is jammer dat hij ook bijzonder dom is en daarom buiten de ring ook alles alleen maar kan oplossen met z'n handen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wel een foute baas..
Dat is toch geen held, maar een laffe vechter.
je vergeet nog dat hij eigenlijk alleen expliciet excuses heeft gemaakt aan zn kickboxtrainerquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk om binnensmonds te praten en naar beneden te kijken als verzachtend wordt beschouwd.
Ook in de ring maakt hij fouten. Hij is te agressief en heeft te weinig beheersing.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:48 schreef Trebo het volgende:
[..]
In de ring is het een baas. Het is jammer dat hij ook bijzonder dom is en daarom buiten de ring ook alles alleen maar kan oplossen met z'n handen.
Zou eigenlijk verzwarend moeten wegen, disrespect voor slachttoffer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je vergeet nog dat hij eigenlijk alleen expliciet excuses heeft gemaakt aan zn kickboxtrainerMaar goed, het zal je nog verbazen hoe vaak zoiets nog als verzachtende omstandigheid wordt aangemerkt...
Neequote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef Tchock het volgende:
Is/was P&W leuk vanavond? Dan kijk ik zo de herhaling.
Tot zapservice wel oke, daarna slaap.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer. Had er wel zin in. Toch bedankt!
Zat wel een goed boosmakertje in.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer. Had er wel zin in. Toch bedankt!
Bulgaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:45 schreef MrSweets het volgende:
toch te gek voor woorden dit, die Marakoniër met zn advocaatje.
Dit kan je toch niet goedpraten wtf.
En hij heeft nog steeds spijt. Vraag mij af of hij wel begrijpt wat spijt is?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
Zit even de herhaling te kijken, het klinkt nu nog belachelijker dan 's avonds laat.
Hij heeft spijt dat ie gepakt is denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
En hij heeft nog steeds spijt. Vraag mij af of hij wel begrijpt wat spijt is?
Ja maar ook als die geschikte gezinnen er niet zijn, dan ga je toch niet 1,2,3,4,5 jaar wachten tot ze er wel zijn om zo'n kind dan wéér over te plaatsen. Zo'n kind is nu gehecht en moet daar natuurlijk gewoon blijven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je een 12-jarig Turks kind niet bij een lesbisch gezin zet, maar als ze <1 jaar zijn lijkt me de geaardheid van de pleegouders niet relevant.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Heeft nou echt elke turk last van deze zieke nationalistische afwijking?
Ik ken niet zoveel Turken, maar degene die ik ken iig welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
De meerderheid rijdt niet toeterend door de stad wanneer Galatasaray wint.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Tuurlijk, als een kind gesetteld is bij een gezin dan kun je het niet maken om het over te plaatsen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ook als die geschikte gezinnen er niet zijn, dan ga je toch niet 1,2,3,4,5 jaar wachten tot ze er wel zijn om zo'n kind dan wéér over te plaatsen. Zo'n kind is nu gehecht en moet daar natuurlijk gewoon blijven.
De huidige (tweede) generatie krijgt nauwelijks tot niet meer kinderen dan de gemiddelde autochtone Nederlander.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:24 schreef jcdragon het volgende:
Ik vraag me af of een andere turk met 6 kinderen nog meer pleegkinderen wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |