Wat je niet ziet bestaat niet geld dan vaakquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daar is ze te gereformeerd voor denk ik.
Helaasch kan dat niet door knuffelhippiebeleidquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
Stuur ze gewoon lekker terug naar Syrie als ze op Schiphol aankomen.
Jansma begint erover...helaas praten P&W erover heen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Komen nu de groeihormonen aan bod? Doping is toch hot de laatste tijd.
Anders had hij 1.40 geweest. Een soort VanVelzen dus.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef alors het volgende:
Met groeihormonen als nog niet eens 1.70 worden
Waarom gaven ze VanVelzen die groeihormonen dan niet, zagen ze op jonge leeftijd zijn grote muzikale talenten niet?!?!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Anders had hij 1.40 geweest. Een soort VanVelzen dus.
Leuk om te weten he!quote:'Nieuwe paus houdt van tango en voetbal'
Ik heb geen restaurant tip gehoord.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Die verslaggever wordt ook wel de Sierd de Vos van Spanje genoemd
Hij krijgt informatie doorgefluisterd in het oortje door Von Gaal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:53 schreef Rickazio het volgende:
wat is dit voor een dom gemompel, hoezo denkt die man een deskundige van voetbal te zijn?
Ja .. Vraag ik me ook af ... Argentinie?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de relevantie nou van dit onderwerp?
een ezelsbrug die een persoon met syndroom van down maaktquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Vraag ik me ook af ... Argentinie?
dit dus. Eerst al 1 of andere dans bij DWDD en nu dit bij P&Wquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de relevantie nou van dit onderwerp?
Laat het gewoon bij voetbal programma's zoals Studio Voetbal en Voetbal International. Dit hoort niet in DWDD en P&W.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
dit dus. Eerst al 1 of andere dans bij DWDD en nu dit bij P&W
Kanloos en schaamteloos is het gewoon... Wees dan objectief en laat Ronaldo ook zien.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:27 schreef golfer het volgende:
Abdelkader Benali
Schrijver praat over zijn fascinatie voor kickbokser Badr Hari.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef OProg het volgende:
Sharon Dijksma.
De eerste persoon waar je inderdaad aan denkt bij gezond eten.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Sharon ziet eruit als een ontplofte gehaktbal.
Jawel, maar die had teveel gedeclareerd ofzo dus die moest weer weg, en toen konden ze echt niet meer om Sharon heenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Was echt niemand anders in staat staatssecretaris volksgezondheid te zijn?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef Martinello het volgende:
Sharon is meer het type cursusleidster bloemschikken.
Ze zochten een vlezig type.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Was echt niemand anders in staat staatssecretaris volksgezondheid te zijn?
Oh was dat die vent die gefraudeerd had met zn declaraties als lid v/d provinciale staten?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, maar die had teveel gedeclareerd ofzo dus die moest weer weg, en toen konden ze echt niet meer om Sharon heen
Ja Co Verdaas.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh was dat die vent die gefraudeerd had met zn declaraties als lid v/d provinciale staten?
Weer dat Heerenveen gedoe?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Harde ruzie daar, ben benieuwd naar morgen.
En hij had geen buurthuis.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Een lieve rustige jongen maar wel een jongen met een gebruiksaanwijzing en een rugzakje.
EL TV moment van het jaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wat? Bij welk programma dan? VI is toch morgen?
EL was de hele avond op RTL7.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wat? Bij welk programma dan? VI is toch morgen?
Haha jezus.quote:
beledig muggen nietquote:
Advocaatje doet zelf gezellig mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
God kolere...waarom laat die advocaat dit toe...is absoluut niet in het belang van zijn client
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |