Ik heb nu een stad met 240k inwoners en alles staat vast. Zelfs op de snelweg buiten mn stad staan files waar je de rillingen van krijgt. Elke weg in mn stad is diep en diep rood als je roadtool selecteert... Al vele huizen verloren doordat brandweer er niet bij kan komen + blushelicopter nog geen een keer van zn plaats is gekomenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, rond de 106k op het moment.
Parallel met een tweede stad bezig in dezelfde regio.
Enige problemen die ik vooralsnog meemaak lijken server gerelateerd (grote vertraging in interactie tussen steden, gifts, diensten kopen van elkaar)
Al was het ironisch bedoeldquote:
Volgende keer al die afbeeldingen in spoiler??quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:11 schreef Cowamundo het volgende:
Hierbij dan even een paar screens en stats van mijn solo stadje zonder enige andere stad in de regio.
Gaat niet slecht al zeg ik het zelf!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mensen hebben weinig te klagen!![]()
[ afbeelding ]
Zijn goed opgeleid!![]()
[ afbeelding ]
Doordat er bijna geen werkloosheid is gaan mensen ook niet echt het criminele circuit in!![]()
[ afbeelding ]
Vanaf het begin let ik eigenlijk alleen maar op het baan aanbod, werkloosheid en vraag naar bepaalde wealth shopping.
Zoals je hieronder kan zijn is er op het moment geen werkloosheid, maar ook geen bizar hoog werknemers tekort... (Nu bezig met wat huizen density upgraden en wat bij bouwen om deze te vullen.)
Ook is een geen bizar overschot of tekort aan commerciële goederen dus de zakenwereld draait goed.
[ afbeelding ]
En dit alles is terug te zien in een mooie stabiele geld stroming!
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook één van de ergste dingen:quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:01 schreef ThamfBeast het volgende:
http://www.foxnews.com/te(...)nightmare-escalates/
i lol'd
quote:School buses, fire trucks and tourist hordes all seem to have trouble finding obvious routes to their goals. As a result, designing a functional city may mean planning a street grid and placement of different facilities in a deeply counterintuitive way. Players have to design their cities to suit bad algorithms, not realistic goals.
Ik zit op 130k en heb wel wat issues, maar nog geen enorme problemen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Lol, doemdenkers
Met mijn 20 jaar Simcity ervaring gaat dat natuurlijk niet gebeuren he
Welke server?quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zit op 130k en heb wel wat issues, maar nog geen enorme problemen.
Overigens, wie is catch22_nl ook alweer op Origin? Die zit naast me, we hebben nog wel wat plek voor meer mensen
Dat heb ik dus ook. SiImcity speelt met mij, ik niet met SimCity.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit ook één van de ergste dingen:
[..]
In Soviet Russia SimCity builds youquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. SiImcity speelt met mij, ik niet met SimCity.
Je moet gewoon de SimCity Pathfinding DLC kopen jongequote:Op donderdag 14 maart 2013 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. SiImcity speelt met mij, ik niet met SimCity.
Wordt niet opgeslagen omdat je niet de eigenaar bent van de savegame, dus alleen voor de lol en je doet er niemand pijn mee blijkbaar.quote:
Godverdomme, wat slecht.quote:
Volgens mij Oceanie maar weet het niet zeker, zal vanaaf ff kijkenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Welke server?
Ik wil wel aansluiten (origin id: STINGNL)
je bedoelt 15k? boven een bepaald aantal doet ea gewoon inwoners * 8 namelijkquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
al steden van rond de 100k gehad?
Is daar inmiddels al een oplossing voor?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Pathfinding is eigenlijk de manier hoe een poppetje/auto/vrachtwagen van punt a naar punt b gaat en die is op het moment een beetje (understatement) karig. Waardoor er files ontstaan en spul niet tijdig op de plek aan komt of er een brand niet op tijd geblust wordt.
Ja weet ik. Alleen snap daar het gezeur niet zo over. Wat maakt het nou uit over er rechts onderin 100K of 15K staat. Ze doen het gewoon x8 omdat het er leuker uitziet. Vind het niet zo erg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:35 schreef Danny het volgende:
[..]
je bedoelt 15k? boven een bepaald aantal doet ea gewoon inwoners * 8 namelijk
Je inwoners aantal groeit wel *10 maar het aantal arbeiders etc. niet. Dan lopen op den duur alle verhoudingen scheef.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja weet ik. Alleen snap daar het gezeur niet zo over. Wat maakt het nou uit over er rechts onderin 100K of 15K staat. Ze doen het gewoon x8 omdat het er leuker uitziet. Vind het niet zo erg.
Dat is wel weer waar ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je inwoners aantal groeit wel *10 maar het aantal arbeiders etc. niet. Dan lopen op den duur alle verhoudingen scheef.
Dat kan dus zomaar die *10 factor zijn van het inwonersaantalquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar ja.
Vind het nog steeds te debiel dat maar 10% van je mensen werk heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |