Pathfinding is eigenlijk de manier hoe een poppetje/auto/vrachtwagen van punt a naar punt b gaat en die is op het moment een beetje (understatement) karigquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:34 schreef Mishu het volgende:
[..]
Pathfinding? Ik heb soms wel het idee dat mijn vrachtwagentjes aan het derpen zijn (een plastic vrachtwagen bij een ijzerdepot?)
Plastic staat al op import
eigenlijk ben ik niet verbaasd dat dat erinzit, als ea/maxis dat gewoon vrij geeft 'as-is' zou dat zeker een verzachting van de launch pijn kunnen zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:31 schreef lipjes het volgende:
Weet niet of het al is gepost, vanaf tweakerS:
[..]
Binnen de kortste keren eigen regio's met steden van 10*10 en stervende servers/clients (of nog veel erger, dat de clients en servers het gewoon aan kunnen natuurlijk)quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik niet verbaasd dat dat erinzit, als ea/maxis dat gewoon vrij geeft 'as-is' zou dat zeker een verzachting van de launch pijn kunnen zijn
Het is toch allemaal de client die het doet. Als je mijn quote leest op de vorige pagina kun je zien dat iemand simcity 2013 al zo heeft gehackt dat hij oneindig offline kan spelen zonder problemen, alleen niet kan syncen of opslaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Binnen de kortste keren eigen regio's met steden van 10*10 en stervende servers/clients (of nog veel erger, dat de clients en servers het gewoon aan kunnen natuurlijk)
Als het goed is moet dat nog wel binnenkomen. Kan ff durenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:44 schreef Jorwol het volgende:
Dus, nadat een van mijn lieftallige regiogenoten een stad de vernieling in heeft geholpen door alle bonds uit te nemen en daarna failliet te gaan, heb ik 200.000 dollar 'overgemaakt'. Komt dat ooit nog aan waarna ik die shit kan redden of heb ik nu gewoon money verkloot?Overigens ben ik nu 'eigenaar' van de stad.
het heeft wat tijd nodig soms, maar vooralsnog zijn al mijn gifts aan gekomenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:44 schreef Jorwol het volgende:
Dus, nadat een van mijn lieftallige regiogenoten een stad de vernieling in heeft geholpen door alle bonds uit te nemen en daarna failliet te gaan, heb ik 200.000 dollar 'overgemaakt'. Komt dat ooit nog aan waarna ik die shit kan redden of heb ik nu gewoon money verkloot?Overigens ben ik nu 'eigenaar' van de stad.
Ok, dan wacht ik af. Heb namelijk geen ruimte meer voor garbage/recycling en die verwende krengen gaan zeuren onderhand.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:46 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Als het goed is moet dat nog wel binnenkomen. Kan ff duren
Oeh! een verbonden 16 steden regio. Geil!quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:50 schreef mschol het volgende:
wat mij trouwens net te binnen schiet: als je overal snelweg kan bouwen met die mod is de 'limiet' van 4 sub regio's in een 16 steden regio compleet weg te halen...
dit dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:50 schreef Satex het volgende:
Ik vind het spel wel lachen zo, natuurlijk baal ik van die kleine steden en pathfinding is belachelijk maar voor de rest is het erg leuk.
ik gok dat het een kwestie van tijd is voordat zij dat doenquote:En als ze nu de AI pathing zouden kunnen modden
En dan kan je meegenieten van alle great worksquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:50 schreef mschol het volgende:
wat mij trouwens net te binnen schiet: als je overal snelweg kan bouwen met die mod is de 'limiet' van 4 sub regio's in een 16 steden regio compleet weg te halen...
uiteraardquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:52 schreef Troel het volgende:
[..]
En dan kan je meegenieten van alle great works
Naar wat ik begrijp wordt dit niet afgekeurd door EA/Maxis. Het lijkt er dus op dat modden gaat worden toegestaan!quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard
ja dit kan best geinig worden..
als maxis/ea echt damage control willen doen zullen ze dit soort features gratis vrij moeten gaan geven
dat weet ik, maar b.v. terraforming moet gewoon ook vrij gegeven worden, en niet in een of andere dlc.. daarom zei ik als ze aan damage control willen doen...quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:56 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Naar wat ik begrijp wordt dit niet afgekeurd door EA/Maxis. Het lijkt er dus op dat modden gaat worden toegestaan!
quote:////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Constants
//////////////////////// TO DO: ADD Mining ALERT LAYER
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Damage control is nergens voor nodig.. Laat de modders gewoon hun gang gaan, dan komen vanzelf de features die de community wil.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik, maar b.v. terraforming moet gewoon ook vrij gegeven worden, en niet in een of andere dlc.. daarom zei ik als ze aan damage control willen doen...
De hele UI is in javascript geschreven met EAWebkit als basisquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:00 schreef Danny het volgende:
is het een goed teken als je dit soort dingen in de code tegen komt?
[..]
Zit een beetje in de game.package te neuzen (javascript, wtf?)
zie het als een soort van goodwill kweken die erg laag is op het momentquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:00 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Damage control is nergens voor nodig.. Laat de modders gewoon hun gang gaan, dan komen vanzelf de features die de community wil.
Dit is juist erg handig voor EA / Maxis, want ze hoeven er zelf niets aan te doen en als het niet goed werkt kunnen ze zeggen dat het niet hun fout is maar dat van de modder.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:01 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
De hele UI is in javascript geschreven met EAWebkit als basis
Ik zou het verontrustender vinden als ikquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:00 schreef Danny het volgende:
is het een goed teken als je dit soort dingen in de code tegen komt?
[..]
Zit een beetje in de game.package te neuzen (javascript, wtf?)
erin zou vinden.quote://////////////////////////////////////////////////////////////////
//Help!
//////////////////////////////I'M BEING HELD HOSTAGE IN THE BASEMENT!
///////////////////////////////////////////////////////////////////
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou het verontrustender vinden als ik
[..]
erin zou vinden.
dat viel mij ook op in dat filmpje, zouden daar de klachten van de random luchtvervuiling vandaan komen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:03 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
kan je luchtvervuiling painten?
Ik had heel mijn stad kapot gemaakt. Alles weggedaan. Kijk ik tijdje later op dat kaartje. Is er nog steeds lucht vervuilingquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:04 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
dat viel mij ook op in dat filmpje, zouden daar de klachten van de random luchtvervuiling vandaan komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |