Het gaat om de verplaatsingen zelf eh, niet dat ie zo vaak mogelijk van provincie wisselt. En wat Broertie zegt: Als je het zat bent dat ie buiten je eigen regio is, haal je hem zelf op. En ga niet blaten over reiskosten en tijd, dat euvel hebben we allemaal. Wees maar blij als ie een keer bij je in de buurt ligt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas bleef de stok toen ook erg lang hangen daar...
Dat doel zie ik ook wel in, het is ook erg mooi dat het nu weer een beetje gaat. Ik ben best bereid om hem van verre plekken op te halen maar kies ervoor om niet enorm ver te reizen, dan draait het gewoon om geduld, wat ik wel heb.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het gaat om de verplaatsingen zelf eh, niet dat ie zo vaak mogelijk van provincie wisselt. En wat Broertie zegt: Als je het zat bent dat ie buiten je eigen regio is, haal je hem zelf op. En ga niet blaten over reiskosten en tijd, dat euvel hebben we allemaal. Wees maar blij als ie een keer bij je in de buurt ligt.
Als je, elke keer als de stok niet jouw gewenste richting uitgaat, dat hier laat blijken, dan is dat juist een teken dat je geen geduld hebt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doel zie ik ook wel in, het is ook erg mooi dat het nu weer een beetje gaat. Ik ben best bereid om hem van verre plekken op te halen maar kies ervoor om niet enorm ver te reizen, dan draait het gewoon om geduld, wat ik wel heb.
Uiteindelijk wilt iedereen die geen zin/tijd heeft om kilometers te maken dat de stok in de buurt komt, jij vast ook, en tja, dat laat ik gewoon blijken.
De enige reactie die ik kan vinden zo snel is na de verplaatsing naar Dalen, waarbij het meer ging dat ie in een verlaten uithoek lag.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je, elke keer als de stok niet jouw gewenste richting uitgaat, dat hier laat blijken, dan is dat juist een teken dat je geen geduld hebt.
Ik had de stok al een hele tijd niet verplaatst, maar mij hoor je niet zeiken als ie in bijv. Zeeland ligt.
Gewoon rustig afwachten tot ie bij je in de buurt komt, dan wek je ook geen irritatie op bij anderen, wat je nu wel doet gezien de reacties.
Jij toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:52 schreef Leandra het volgende:
Dat ligt eraan wie hem ophaalt, of ga jij dat doen?
nah, geen zin om 5 uur in de trein te zittenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:52 schreef Leandra het volgende:
Dat ligt eraan wie hem ophaalt, of ga jij dat doen?
Als je nou per ongeluk Apeldoorn voorbij rijdt, ben je er al vlakbij.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uit Ruurlo?
Volgens mij ligt dat buiten mijn Apeldoorn-Zoetermeer reikwijdte
Je reageert nu wel een beetje overdreven, er zijn geen verzoekjes en er is geen gezeik.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:25 schreef Broertie het volgende:
en het gezeik is weer begonnen........
Verzoekjes doen we niet aan en de volgende keer dat ik hem in mijn handen krijg, steek ik de fik erin.....
Dan had je 'm beter op 't paasvuur kunnen gooien. Morgenvroeg ff kijken of ik nog wat diesel in m'n tank heb zitten...quote:Op zondag 31 maart 2013 20:25 schreef Broertie het volgende:
en het gezeik is weer begonnen........
Verzoekjes doen we niet aan en de volgende keer dat ik hem in mijn handen krijg, steek ik de fik erin.....
Dat is tegen de regels!quote:Op maandag 1 april 2013 03:45 schreef slangpie het volgende:
Als die dinsdagmorgen nog in ruurlo ligt wol ik m wel verplaatsen. Evt naar engeland
Jup, Hongerige Wolf:quote:Op maandag 1 april 2013 09:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is tegen de regels!Heeft hij al eens in Hongerige Wolf gelegen? Of gewoon op een mooi waddeneiland, daar is het straks het seizoen weer voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |