Toegegeven, een ratlook brommobiel is ergens wel weer episch. Die roest mag alleen wel wat overtuigender.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:29 schreef asfalthooligan het volgende:
ik heb gewoon een oud funhok uit 1996 erat spacia. .
Stukken degelijker dan de nieuwere brommobielen
[ afbeelding ]
Hij is wel erg klein. Die Up!.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef arjan1212 het volgende:
Dat is toch een mooie auto? Ben jij er zo een die alleen een hummer een echte wagen vind ofzo?
Je hebt een kleine en een grote, op je foto zie je de grote. Die heeft een grotere motor en rijdt onbegrensd ruim 60 km/h. Begrensd gaat 'ie 25 en valt dan onder de noemer landbouwvoertuig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:18 schreef -niemand- het volgende:
koop dan een ape car.
[ afbeelding ]
zit gewoon een vespa pk50 blokje onder, doodeenvoudig op te voeren
Ik vind dat kleine auto's best leuk kunnen zijn. Maar de up vind ik echt een verschrikkelijke playmobiel 45km wagen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:06 schreef arjan1212 het volgende:
Dat is toch een mooie auto? Ben jij er zo een die alleen een hummer een echte wagen vind ofzo?
En is het allemaal nog een beetje functioneel, of meer voor de show?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:29 schreef asfalthooligan het volgende:
ik heb gewoon een oud funhok uit 1996 erat spacia. .
Stukken degelijker dan de nieuwere brommobielen
[ afbeelding ]
WTF!! Jij hangt 400 kilo aanhanger achter 300 kilo brommobiel?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:24 schreef asfalthooligan het volgende:
band is voor de show gereedschapskist ook.
Zijpaneel wasmachine op dak is voor de 27 mc
heel af en toe beland er wat spul op het dak
trekhaak is ook functioneel heb er al 400 + kilo achter gehad je merkt het niet eens
Ben ik toch benieuwd hoe het gebruik van de ahw is geregeld. Volgens mij is hetgeen dat op het kentekenbewijs staat leidend. En anders zal het RDW iets van een goedkeuring moeten geven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
WTF!! Jij hangt 400 kilo aanhanger achter 300 kilo brommobiel?Dan hoop ik dat je niet hier in de buurt komt met dat ding.
Als je inderdaad zo dom bent om meer dan het dubbele aan toegestaan gewicht er achter te hangen is het inderdaad beter dat je niet met een gewone auto rijdt.quote:Op zondag 17 maart 2013 09:17 schreef asfalthooligan het volgende:
Er mag oficeel 175 kilo achter.(helft leeg gewicht brommobiel)
Als je niet boven de 55 komt gaat het gewoon ontzettend goed.
(was hem even vergeten en wat harder ging ook goed![]()
Wist ook niet dat ie op de weegbrug 860 kilo aan zou geven
leeggewicht met diesel spullen enz is ong 400 kilo
Rdw mocht het niet zeggen ,maar als je het type plaatje van een aanhanger verwijdert is er weinig aan de hand + hij mag max 1,50 hoog zijn 2,50 m vanuit de achter as lang en 2 meter breed ,maar ik ga niet verder als 1,30 m breed
Heb er gewoon een witte plaat op en en een 45 km sticker op de aanhangwagen
je had er nog een extra auto achter hangen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:24 schreef asfalthooligan het volgende:
band is voor de show gereedschapskist ook.
Zijpaneel wasmachine op dak is voor de 27 mc
heel af en toe beland er wat spul op het dak
trekhaak is ook functioneel heb er al 400 + kilo achter gehad je merkt het niet eens
Ik blijf het dom vinden, maar dat vind ik ook van mensen die een dikke aanhanger vol stenen achter hun middenklassertje hangen.quote:Op maandag 18 maart 2013 07:39 schreef asfalthooligan het volgende:
Als je rustig rijd gebeurt er weinig mee .
Tuurlijk moet je er rekening mee houuden dat het kleine remmen zijn ,In de stad kun je toch niet harder dan 30/40 km vaak hier dus zal er weinig mee gebeuren.
Eventjes wat harder op een lang stuk leeg weg zonder zijwegen is geen probleem .
en dit was ook 1x .
Als je niet weet hoeveel gewicht het is denk je er ook niet bij na je ziet een vracht op een aanhanger en denkt weegt niet zo zwaar omdat de brommo er totaal geen moeite mee had.
De vorige eigenaar heeft er 750 kg grind achter gehad ,een skoda pick up en eens een espace.
Dus het hok is wel; wat gewend
maar daar zitten normaal nog redelijke remschijven onder, de remschijfjes onder een brommobiel hebben de dikte van een vloeitje.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik blijf het dom vinden, maar dat vind ik ook van mensen die een dikke aanhanger vol stenen achter hun middenklassertje hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |