quote:"Nobody has talked about this, I haven't said anything about it, but at one of the fights, the one where he really starts calling Georges out, he was chasing Georges around the hotel and like yelling at him and stuff. Georges thought he was going to try to fight him in the hotel. He was just waiting for the elevator doors to open and see Nick Diaz.
Like at the last fight where he said all that stuff after his last fight when he said all that stuff about Georges, he was really messing with Georges bad at the fight, like trying to fight him at the hotel. That really pissed Georges off."
komt van?quote:
tyquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://bleacherreport.com(...)-to-fight-at-ufc-158
Die partij was toch al bekend toen ze als coaches werden gepresenteerd voor TUF brasil.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef n00cL30n het volgende:
Nog vs Werdum: http://bleacherreport.com(...)lines-ufc-on-fuel-10
Zou het toch wel grappig vinden als Nog ff Werdum op zijn plaatsje zet.
Denk dat het niet gaat gebeuren. Werdum is zoveel beter geworden na hun eerste gevecht en Nog aanzienlijk ouder. Tegen Ed Dave Herman en Brendan Schaub werkte dat nog wel, maar tegen de top centenders kwam hij tekort (Mir, Velaquez). Ik zie hem niet hetzelfde trucje uithalen tegen Werdum.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef n00cL30n het volgende:
Nog vs Werdum: http://bleacherreport.com(...)lines-ufc-on-fuel-10
Zou het toch wel grappig vinden als Nog ff Werdum op zijn plaatsje zet.
Denk dat Werdum het zowel staand als op de grond kan winnen. Ik zie Nog alleen winnen als hij in zombie mode gaat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:30 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Denk dat het niet gaat gebeuren. Werdum is zoveel beter geworden na hun eerste gevecht en Nog aanzienlijk ouder. Tegen Ed Herman en Brendan Schaub werkte dat nog wel, maar tegen de top centenders kwam hij tekort (Mir, Velaquez). Ik zie hem niet hetzelfde trucje uithalen tegen Werdum.
Misschien moet je hier wat vaker langskomenquote:
Pffff Tsssk, kom al vaak genoeg hier hoor. Zal het wel over het hoofd hebben gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Misschien moet je hier wat vaker langskomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Sinds wanneer vecht Ed Herman op heavyweight?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:30 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Denk dat het niet gaat gebeuren. Werdum is zoveel beter geworden na hun eerste gevecht en Nog aanzienlijk ouder. Tegen Ed Herman en Brendan Schaub werkte dat nog wel, maar tegen de top centenders kwam hij tekort (Mir, Velaquez). Ik zie hem niet hetzelfde trucje uithalen tegen Werdum.
hij bedoelt Davequote:Op donderdag 14 maart 2013 14:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer vecht Ed Herman op heavyweight?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer vecht Ed Herman op heavyweight?
Je ziet Diaz nu al kijken ookquote:
dat was echt epischquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:12 schreef THEFXR het volgende:
Dana shutting Ariel down like a fucking BOSS!!
Dit idee heb ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:33 schreef THEFXR het volgende:
volgens mij is nick nu nog high, die gaat echt vet positief testen
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 14-03-2013 om 18:47:13Dana says if Nick tested positive for marijuana again they would have to cut him. reageer retweet
Denk niet dat hij er wat om geeft eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:58 schreef THEFXR het volgende:
twitter:arielhelwani twitterde op donderdag 14-03-2013 om 18:47:13Dana says if Nick tested positive for marijuana again they would have to cut him. reageer retweet
dit is het money fight en dan heeft dana daarna geen kopzorgen meer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk niet dat hij er wat om geeft eerlijk gezegd
En dan zeuren dat hij arm isquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk niet dat hij er wat om geeft eerlijk gezegd
Pride staat er. Het moet er althans iets van weg hebben...quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat staat er dan?
Ik weet wel dat hij een Slipknot logo op zn rug heeft staan
ik kan het zo lezen, je bent toch niet blind?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat staat er dan?
Ik weet wel dat hij een Slipknot logo op zn rug heeft staan
Ik kan het niet lezen, je kan toch lezen dat ik het niet kan lezen, je bent toch niet blind?quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kan het zo lezen, je bent toch niet blind?
Die gast @ 32:05 op de voorgrond... Deed me denken aanquote:
Hahaha nu je het zegtquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die gast @ 32:05 op de voorgrond... Deed me denken aanMaar dan zonder de hamer.
Damn, ziet er pijnlijk uit ja.quote:
quote:Vitor Vianna: GSP [is] going to smash [Diaz] like Benson Henderson did against Nate Diaz.
Hahahaha, je hebt hem gewoon gecapped!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hahaha nu je het zegt
[ afbeelding ]
Oh snap!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:20 schreef wc-eend het volgende:
Georges St-Pierre (c) vs. Nick Diaz
Carlos Condit vs. Johny Hendricks
Jake Ellenberger vs. Nate Marquardt
Chris Camozzi vs. Nick Ring
Mike Ricci vs. Colin Fletcher
Ik hoop ook dat Diaz wint, maar gezond verstand zegt dat GSP wint.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:45 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb gewoon niks met GSP... Diaz vind ik gewoon een leuke vechter en hopelijk gaat hij GSP flink Stockton Slappen...
Zeker niet fout, gewaagd.quote:
TKO (doctor stoppage) in 2007 en heel lang geleden in 2002, maar dat heb ik nooit gezienquote:
Een paar elbows van GSP die Diaz zijn voorhoofd opensnijden en u heeft het recept voor een TKO by doctor stoppage.quote:
ff m'n picks erbij halenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef Beach het volgende:
Georges St. Pierre - Nick Diaz ik neem de gok gewoon
Carlos Condit - Johny Hendricks
Jake Ellenberger - Nate Marquardt
Chris Camozzi - Nick Ring
Mike Ricci - Colin Fletcher
I don't think soquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
Vanavond ook kickboxen.
RTL 7 zendt vrijdag de K-1-World Grand Prix finale in Zagreb live uit. Grote blikvanger in Kroatië is Badr Hari, die in dit toernooi zijn rentree maakt.
22.00
Ja, dat snap ik maar hij spreekt zeg maar voor de internet warriors.. hij zegt gewoon er zijn veel mensen die denken dat .. sommige juicen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef roepdeman het volgende:
Ik denk dat het vooral ligt aan wat hij insinueert, maar niet verder op de materie in wil gaan.
Dat was ergquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef THEFXR het volgende:
joe, was zoooo dronken op zijn podcast,lol
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:31 schreef THEFXR het volgende:
Gay scared poot (c) vs. The dark side mode
Ditquote:
Ik ga mee met dezequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Georges St-Pierre (c) vs. Nick Diaz
Jake Ellenberger vs.Nate Marquardt
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:14 schreef roepdeman het volgende:
[..]Hoe durf je!
Mirko Cro Cop Filipovic is de enige grote blikvanger. Het enige dat Hari zal vangen is een flink pak slaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:36 schreef roepdeman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.War Diaz!Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Wordt weer een latertjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:26 schreef Hooidraad het volgende:
Facebook: 0:35 uur
FX: 2:00 uur
PPV: 4:00 uur
Hij stampt 'm goed plat ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig red dana ze van die grote harige gevaarlijke spin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en wat te denken van Dan Miller vs. Jordan Mein!!! @ prelim card.. madness!!quote:Georges St-Pierre (c) vs. Nick Diaz
GSP by murder!! (T)KO for sure!![]()
De enige fight op deze card waar ik over twijfel.. you could make a solid case either way.
De fans zijn iig de winnaars want Hendricks is the man to beat en Condit is een long time favorite van me waar ik elke fight weer van zeg dat hij vééél te weinig credit krijgt ondanks alles wat hij
bereikt heeft in de sport!![]()
Jake Ellenberger vs.Nate Marquardt
Wat een fight gaat dit worden!!!![]()
Wat gaan veel mensen de boot in met deze fight![]()
![]()
geil wijfquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:53 schreef THEFXR het volgende:
i want the old brittney back!
[ afbeelding ]
hoop t zoiezo wel Nober is een bawzquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou Nober ons vannacht ook weer komen verblijden met zijn kennis?
wel op tijd wakker, hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:09 schreef Beach het volgende:
ik ga slapen om vannacht er klaar voor te zijn
welterusten broeders en tot vannacht
Smeerlap, weer dezelfde picks als ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor mij heeft deze main card maar 3 fights, maar we zullen het er toch mee moeten doen..
[..]
en wat te denken van Dan Miller vs. Jordan Mein!!! @ prelim card.. madness!!![]()
Welterweight division is booming!
Haha we zijn gewoon telepathisch connectedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Smeerlap, weer dezelfde picks als ik.
Nog 4 events om je in te halen. Is te doen, is te doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Haha we zijn gewoon telepathisch connected
Volgende week maar wachten tot na 20:00 uur, dan maak ik ze eerst
Dat is ook het schema van Beach maar die gaat ook nog hardlopen tussendoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef THEFXR het volgende:
mijn schema:
00.35 facebooks
01.00 kwali f1
02.00 prelims
04.00 main card
07.00 f1 race
mijn schema:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef THEFXR het volgende:
mijn schema:
00.35 facebooks
01.00 kwali f1
02.00 prelims
04.00 main card
07.00 f1 race
beach slaapt nu, ik niet, gewoon vanmorgen wakker gewordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is ook het schema van Beach maar die gaat ook nog hardlopen tussendoor.
Torrent downloaden kost wel wat meer tijd dan 19 minuten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
mijn schema:
08:31 torrent aanzetten
08:50 torrent binnen, internetz uitzetten compleet
Hoeft niet, max speed @ glasvezel bij een privé tracker heb je zo een rip binnen!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Torrent downloaden kost wel wat meer tijd dan 19 minuten.
120/10 en mijn ratio is zo goed dat ik voorrang krijg gezien mijn upload. 4gb is echt zo binnenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Torrent downloaden kost wel wat meer tijd dan 19 minuten.
wat doe je dan tussen 9 en 15.00 uur?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
120/10 en mijn ratio is zo goed dat ik voorrang krijg gezien mijn upload. 4gb is echt zo binnen
Naar Brussel en weer terug, routeplannen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat doe je dan tussen 9 en 15.00 uur?
fappenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat doe je dan tussen 9 en 15.00 uur?
Dan ga je de Formule 1 niet redden, vriend.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
beach slaapt nu, ik niet, gewoon vanmorgen wakker geworden
ik voel een bet aankomen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dan ga je de Formule 1 niet redden, vriend.
Godverquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:34 schreef An_awesome_wave het volgende:
Van mij mag het zo lopen
[ afbeelding ]
quote:
schitterendquote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:34 schreef An_awesome_wave het volgende:
Van mij mag het zo lopen
[ afbeelding ]
dat is toch normaal, dat de odds wisselen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:42 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat is dit man de quote voor Diaz binnen 1 dag gezakt van 4 naar 3,55 @bwin en geen side bets, wat een drama site voor mma zeg :S
Uhh jawelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:08 schreef ChesterPerry het volgende:
ja maar niet zo bizar binnen paar uur
beter beeld dan facebooquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
Switch to youtube silly bitches
Ligt een minuut voor, anders wordt je dus gespoilerd.
Is GSP ziek dan? of andere reden er zijn geen redenen toe...quote:
zal ook wel aan de bets gekoppeld zijn die anderen makenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Is GSP ziek dan? of andere reden er zijn geen redenen toe...
Mensen die denken dat Diaz gaat winnen en/of value denken te zien. Vaak als de odds erg hoog zijn dalen die altijd wel wat.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Is GSP ziek dan? of andere reden er zijn geen redenen toe...
Ja zou kunnen idd, zullen natuurlijk allemaal wel paar uur van te voren zetten.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zal ook wel aan de bets gekoppeld zijn die anderen maken
Toen was hij nog excitingquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef THEFXR het volgende:
ik zie alleen maar 5 jaar oude beelden van GSP
quote:Was watching the UFC 158 weigh ins and noticed something. Nate Marquardt sticks his hand down his underwear to adjust himself before he got on the scale. Then surprisingly enough he shakes Dana White's hand, with the same hand! No germ-x or nothing. Will the commission fine Nate for possibly passing on an infectious disease?
quote:
Trailer trashquote:Op zondag 17 maart 2013 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk dat er weinig mensen zijn die Story een baasje vinden
Facebook ligt 1min+ achter, dan wordt je continue gespoilerd, gewoon via Youtube kijken.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb heel scherp beeld op facebook nu.
Het is bij mij ook all overrrrrrrrrrrr nuquote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Facebook ligt 1min+ achter, dan wordt je continue gespoilerd, gewoon via Youtube kijken.
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is bij mij ook all overrrrrrrrrrrr nu
Was ook sarcastisch mi mangquote:Op zondag 17 maart 2013 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niks eyepoke, gewoon een ram op je oog
quote:
Ik ben overgeschakeld.quote:
Ik heb nog geen erg goeie gevonden.quote:
Kutlijerquote:Op zondag 17 maart 2013 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet ik toch
Stel die vraag ieder event zowat voor de grap
de meeste hooligans zijn vergeetachtigquote:Op zondag 17 maart 2013 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Weet ik toch
Stel die vraag ieder event zowat voor de grap
Jou DM ik welquote:Op zondag 17 maart 2013 00:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kutlijer
Ik zat me al helemaal in te houden, ik denk nu heb ik het gehad met die luie nietsnutten hier elk event bietsen ze streams, onthoud eens hoe het moet ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |