Veel betere foto! Cute.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:04 schreef Danaîdes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo... dit heb ik de laatste twee dagen gemaakt... Ik had Dinosaur chick nog niet gedeeld. Ik vind ze zelf erg schattig hihi.
Whoa, beangstigend!quote:Op zondag 17 maart 2013 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
Er staat een patroon van dit knuffeltje op de Hema-site. Ligt het nou aan mij of is het ontzettend lelijk?
[ afbeelding ]
Dat zou een logische verklaring zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien is het gemaakt door een kleuter?
mooiquote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Bijou het volgende:
Ik heb iets voor mezelf ge(h/m)aakt
Nieuwe hoes voor de poef (met bijpassend konijn voor de foto):
[ afbeelding ]
Hij heeft al vijf kerstmissen overleefdquote:Op zondag 17 maart 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooimaar welke kleur naast het wit, en het konijn
toch niet vast in huis gehaald voor de aankomende kerstdagen he
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:00 schreef Bijou het volgende:
[..]
Hij heeft al vijf kerstmissen overleefd![]()
Ja met wat trial and errorquote:Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef blabbel6 het volgende:
Gave poefhoes. Heb je dat op de gok zo netjes passend gekregen?
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Toverheks het volgende:
Heb een zwart/grijze poncho gehaakt, ( ergens in dit topic afgekeken, voor me kleindochter) en ben nu weer bezig aan een zwarte Alpinisjaal, de zoveelste moet er een paar weggeven dus haak me het leplazerus want woensdag moeten ze af, zal morgen eens foto plaatsen, heb er nu weer 3 gemaakt en schei er echt mee uit als deze zwarte af iszeg ik nu he
Mooie poef!! En cool konijnquote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaha geweldig!quote:Op zondag 17 maart 2013 22:45 schreef Toverheks het volgende:
Heb een zwart/grijze poncho gehaakt, ( ergens in dit topic afgekeken, voor me kleindochter) en ben nu weer bezig aan een zwarte Alpinisjaal, de zoveelste moet er een paar weggeven dus haak me het leplazerus want woensdag moeten ze af, zal morgen eens foto plaatsen, heb er nu weer 3 gemaakt en schei er echt mee uit als deze zwarte af iszeg ik nu he
Die is leukquote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
wat fijn! had je hobbydoos er nog een mail over gestuurd, met foto's van 't verschil?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Om terug te komen op mijn probleem met de kleur grijs van Drops Paris: ik heb een paar nieuwe bolletjes binnen van een andere winkel, en die kleur grijs klopt wel gewoon met de oude bollen die ik had!
wow! Goed gelukt!quote:Op zondag 17 maart 2013 22:48 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had ik de rups nog helemaal niet bekeken. Op ravelry zag ik idd een paar lelijke neuzen voorbij komen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:00 schreef trui het volgende:
ik vind de walvis vele malen mooier. én hij is denk ik stukken sneller klaar.
als je toch de rups gaat maken, zou ik de neus weglaten. ten eerste heeft een rups geen neus en ten tweede staat ie voor geen meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |