Beetje vervelende tijden, zeker donderdag en vrijdag.quote:Donderdag 21 maart
Tijd Afstand
16.35u (13.35 NL-tijd)
3000m dames
1500m heren
Vrijdag 22 maart
Tijd Afstand
15.00u (12.00 NL-tijd)
1000m heren
1500m dames
5000m heren
Zaterdag 23 maart
Tijd Afstand
13.30u (10.30 NL-tijd)
1000m dames
10.000m heren
5000m dames
Zondag 24 maart
Tijd Afstand
15.00u (12.00 NL-tijd)
500m dames en heren (2x)
Team Pursuit dames en heren
http://nos.nl/video/486012-kramer-en-wust-verkennen-ijs.htmlquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:55 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben benieuwd naar de hal. Benieuwd of het snel ijs is.
En ook het interieur. Of het een mooie hal is.
Het wordt volgens mij een veilinghal o.i.d.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:51 schreef Evertjan het volgende:
gisteren bij Studio Sport al wat beelden gezien van de schaatshal maar dat ziet er wel gelikt uit. Hopelijk blijven ze die ijsbaan nog gebruiken nadat de OS zijn afgelopen
Ja, is wel jammer. Maar ergens begrijpelijk. In Italië is er weinig voedingsbodem voor om een indoor schaatshal permanent te gebruiken, Canada heeft met Calgary al een topaccommodatie en Rusland heeft al overdekte schaatshallen in Kolomna, Moskou en Tsjeljabinsk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:39 schreef Wombcat het volgende:
Toch wel zonde dat er in zo'n Olympische hal maar een paar keer geschaatst wordt.
Ik snap het wel, maar vind het wel jammer. Wmb hoort zo'n hal dan bij de schaatshistorie en daar hoort bij dat er regelmatig in geschaatst wordt.
Hier nog een item:quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:12 schreef Leatherface het volgende:
Dat Sotsji is wel een enorme bouwput zeg, als je die filmpjes van de NOS ziet. Benieuwd of ze het op tijd af krijgen.
Winnaar zal wel in de laatste 2 ritten zitten bij beide afstanden. Voor Sablikova wel een voordeel dat ze tegen Wust kan rijden denk ik, alleen als Wust echt zo goed is als een paar weken terug is er natuurlijk geen houden aan..quote:
NOS is wettelijk verplicht dit toernooi live uit te zenden op tv.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zendt de NOS dit uit, of alleen op de stream?
Dan moet ik namelijk hopen donderdag snel klaar te zijn.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:59 schreef Montov het volgende:
Wust denkt aan 3 keer goud, 1 zilver (1000m) en 1 brons (5km):
http://nos.nl/video/48685(...)ijf-keer-wkgoud.html
[..]
NOS is wettelijk verplicht dit toernooi live uit te zenden op tv.
Inderdaad, het kan daar eind februari zomaar 20 graden worden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:24 schreef rubbereend het volgende:
gebouw in een gebouw moet ook gewoon vanwege de temperaturen volgens mij
Dat mag ik welquote:
Schandalig dat je in een zomerbadplaats een OWS gaat organiseren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, het kan daar eind februari zomaar 20 graden worden.
Ik vrees zelfs voor de top 10.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat dit niet genoeg voor een medaille is.
Verweij kwam bij het omkeren na valse start in de inrijbaan waar Kuck aan het uitrijden was. Boem.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat doen ze? (ik ben aan het werk (maar niet zo hard))
Valse start. Verweij rijdt teug en gaat de inrijbaan in. Lalenkov rijd tegen hem aan en hij vliegt de lucht in.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Valse start, Verweij keert, rijdt de inrijbaan in en een andere schaatser knalt op hem.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij is hij er al bij betrokken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze niet de ijsmeesters van Thialf over laten vliegen? Dit is natuurlijk bagger.
Zou best kunnen, iedere rit wordt het ijs witter...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef TheArt het volgende:
Dit kan best eens de winnende tijd zijn.
Staat Dorofeyev nog ergens op het ijs?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef DeeBee het volgende:
Skobrevje, lekker hoor, laat zich ook weer eens zien...
Schrijf die obscure Russen voor volgend jaar maar alvast op.
Het is in het weekend toch ook altijd leeg?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zo'n wedstrijd op donderdag/vrijdag altijd een trieste sfeer vind hebben, met zo'n bijna lege hal enzo
Alle World Cups in het weekend buiten Nederland zien de tribunes er ook zo uit hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zo'n wedstrijd op donderdag/vrijdag altijd een trieste sfeer vind hebben, met zo'n bijna lege hal enzo
Yep.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Het is in het weekend toch ook altijd leeg?
Nou ja, dan zitten er voor mijn gevoel nog wel een paar mensen meer dan nuquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is in het weekend toch ook altijd leeg?
Allemaal dronken Engelsen die hun shirt weer aan hebben gedaan en van het strand zijn komen rollenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef marcodej het volgende:
Ik vind de publieke belangstelling nog meevallen zelfs.
Die kun je vanavond weer zienquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allemaal dronken Engelsen die hun shirt weer aan hebben gedaan en van het strand zijn komen rollen
Leuk was dat iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef DeeBee het volgende:
Shani, my man!
Foto van Erben zeker weer op de koelkast!
Huh?quote:
Ze moeten zulke finales gewoon standaard in Heerenveen houden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Die woordgrap wilde ik al maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu Swings op de baan. Laat het maar swingen.
Oh jaquote:
Ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar zit een spuitje in, daar zit een spuitje in
Tja, niet echt minder dan bij Davis ofzoquote:
Ik ben benieuwd of er wel eens onderzoek naar gedaan is, ik kan me echt niet voorstellen dat het een significant verschil maaktquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef Remzz het volgende:
Gaat Hersman dit nu weer elke laatste rit zeggen
Het zal een paar honderdste schelen denk ik, maar de grap is dat hij dit sinds 2 seizoen zegt, de 5 jaar daarvoor is het geen 1 keer te sprake gekomen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er wel eens onderzoek naar gedaan is, ik kan me echt niet voorstellen dat het een significant verschil maakt
Staat op 2 seconden, dus ik betwijfel of hij hem anders ook wel had gepakt hoor...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef marcodej het volgende:
Swings laat dus een uitgelezen kans liggen.
Inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als NL morgen 1,2,3 op de 5km wordt, ben ik benieuwd of je dan ook zo reageert.
Nee, want dat is logisch als je kijkt naar de rest van het seizoen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als NL morgen 1,2,3 op de 5km wordt, ben ik benieuwd of je dan ook zo reageert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Doe alles maar op Graf, 60 keer je inzet als ze wint (7 voor het podium) en die andere 2 bieden ze niet aanquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:18 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik verdeel alvast al mijn spaargeld over Graf, Sokhryakova en Dmitriyeva
Waar haal je die odds vandaan? unibet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe alles maar op Graf, 60 keer je inzet als ze wint (7 voor het podium) en die andere 2 bieden ze niet aan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar haal je die odds vandaan? unibet?
Iedereen op Yuskov na laat een uitgelezen kans liggen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:15 schreef marcodej het volgende:
Swings laat dus een uitgelezen kans liggen.
Als je een beetje inside info hebt, kun je daar volgens mij flink cashen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor Yuskov kreeg je 15 keer je inzet trouwens
Het kwam na de finish, dus volgens mij mag het dan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:29 schreef DeLuna het volgende:
HET IS EEN DIE HARD KICK FINISH
Ja ja Erben, ja.
Wat is daarquote:
Mwah, lijkt me wat sterk om dat van iedereen te verwachten hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Je hoopt/verwacht toch dat de schaatsers Engels kunnen.
Paulien mag ik welquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef heywoodu het volgende:
Is er na de 1500 nou gedweild of niet
Ja leek me ook logisch, maar ik kon het niet echt zien aan het ijsquote:
De eerste ritten van 3 KM dames is dan ook altijd verschrikkelijk rondjes 36quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat gebabbel van de analytici is blijkbaar belangrijker.
Rit 1 had 34'ers als langzaamste rondjes. Hadden ze beter de tweede rit over kunnen slaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
De eerste ritten van 3 KM dames is dan ook altijd verschrikkelijk rondjes 36
De komende dagen gaat het over het fluitje van Anema.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik kan het woord "luchtcirculatie" in combinatie met "inrijden" niet meer horen
Oh jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De komende dagen gaat het over het fluitje van Anema.
Meer dan genoeg.,quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me af of ze genoeg voorsprong heeft...
Valkenburg of De Vries voor bronsquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh het is al klaar, ze heeft al goud, de laatste rit hoeven we niet meer te zien
Diane had zelf ook een verval van 1,3 sec. in de laatste ronde.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral een sterke laatste ronde van Pechstein.
Ze moest aanvallen om verschil met Pechstein te maken ivm laatste buitenbocht. Helaas moest ze dat in de laatste ronde bekopen. Laatste buitenbocht kost haar brons.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Diane had zelf ook een verval van 1,3 sec. in de laatste ronde.
Falkenburg is een voetballerquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef tong80 het volgende:
Falkenburg reed niet vlak. Krijg je met die grotten
Falkenburg is een voetballer. Die kan ook heul niet schaatsen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef tong80 het volgende:
Falkenburg reed niet vlak. Krijg je met die grotten
te laatquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Falkenburg is een voetballer. Die kan ook heul niet schaatsen.
Nog 8 te gaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:16 schreef Montov het volgende:
Zonde van Valkenburg. Heb je weer die dopingoma op het podium.
Wust.
En dat is één...
Vrijdag, vanaf 12.00 uur:quote:
Oke, dacht dat de 1500m heren ook vandaag was?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Vrijdag, vanaf 12.00 uur:
1.000 meter, mannen (12.00 - 12.30 uur)
1.500 meter, vrouwen (12.55 - 13.35 uur)
5.000 meter, mannen (14.00 - 14.48 uur)
5.000 meter, mannen (5.000 - 15.58 uur)
Die is al geweest...quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:19 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Oke, dacht dat de 1500m heren ook vandaag was?
die is al geweest, voor de 3km damesquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:19 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Oke, dacht dat de 1500m heren ook vandaag was?
Dat ligt dan weer wat genuanceerder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:16 schreef Montov het volgende:
Heb je weer die dopingoma op het podium.
Kunnen we in ieder geval niet klagen dat NL alles wint.quote:
Nou in dit geval..quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het ligt ook nooit aan Koen Verweij zelf he ... o wat vind ik dat een arrogant, zelfoverschattend mannetje
Ze letten gewoon allebei niet goed op. Dit was ook fout gegaan als Kuck wel net binnen de inrijbaan had gereden, want Koen maakt ook gewoon een te wijde bocht ...quote:
Dank!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:29 schreef DeeBee het volgende:
http://nos.nl/video/487098-botsing-tussen-verweij-en-kuck.html
There you go.
Over een half uurtje de 1000 meter bij de mannen van start.
Best wel jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:56 schreef MiLalaa het volgende:
Paulien ziet er leuk uit, doet ze het ook een beetje leuk als analist?
Altijd leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:00 schreef heywoodu het volgende:
Voor de geïnteresseerden, zo denkt bookmaker Unibet erover:
[ afbeelding ]
Open strijd tussen Davis en de Nederlanders dus
Hopelijk heeft hij voor de OS wel een betere voorbereiding, Davis vs Morrison vs Nederlanders vs evt Schwarz of Silovs allemaal in topvorm lijkt me echt heel gaafquote:
Ik wacht nog op "luchtcirculatie" en "laatste rit".quote:
Daar komt ie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wacht nog op "luchtcirculatie" en "laatste rit".
Hoezo was je een minuut eerder?quote:
Beslist niet nee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |