Een broer van Notch, is de enige account die op single player-games van anderen kan inloggen, zolang ze maar een internetverbinding hebben.quote:
Geen idee, PM wel van de weekquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Zeg hoe laat moet dat grapje volgende week eigenlijk beginnen?
Gezellig, we gaan toch wel saampjes treinen he? Lekker knus in een stilte coupe.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee, PM wel van de week
las ik daar iets over treinen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gezellig, we gaan toch wel saampjes treinen he? Lekker knus in een stilte coupe.
Bobba.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
hee dat zijn net habbo hotel dingen![]()
![]()
maar ziet er best uit
Ik kan vanaf 12 uur weg uit nijmegen dus rond 2 uur op de holle eik in het verboden bos.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee, PM wel van de week
sinds wanneer ben jij butler?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:29 schreef vogelkooi het volgende:
Jou moeder roept om meer tegen mij. hihi
Ok, Ik snap het. Bedankt voor het mededelen en de rest hoopt jouw zo snel mogelijk te zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:59 schreef vogelkooi het volgende:
ok in : ok ik snap het. Of in : ok, leuk om te horen maar snap niks van wat je zegt. of in : ok, leuk voor jou.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.shapeways.com/(...)li=productBox-search![]()
arma 2? Mp? Had ik voor dayz gehaald. De rest niet aangeraakt..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:17 schreef Curlbrah het volgende:
vond 'm bij release wel even leuk (TF2) maar kan er nu niet meer inkomen.. zeker niet gezien wat er nog meer voor games zijn
welke games komen jullie elke keer bij terug? Ik bij: rome tw; mb warband, sw battlefront 2 () en de laatste tijd arma 2
Mender!quote:
Ja spreek jij dan wat in.quote:
yup vind ik al jaren, en hoewel die 50% korting op hun shop is, zijn de prijzen daar (door 50% korting) toch net eff wat goedkoper dan de webwinkelsquote:
mensen die ik al lang niet meer spreek op skype heb ik er uit gegooidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mender!
Y u remove me from skypz? D;
</3quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:33 schreef Mender het volgende:
[..]
mensen die ik al lang niet meer spreek op skype heb ik er uit gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |