Een broer van Notch, is de enige account die op single player-games van anderen kan inloggen, zolang ze maar een internetverbinding hebben.quote:
Geen idee, PM wel van de weekquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Zeg hoe laat moet dat grapje volgende week eigenlijk beginnen?
Gezellig, we gaan toch wel saampjes treinen he? Lekker knus in een stilte coupe.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee, PM wel van de week
las ik daar iets over treinen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:51 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gezellig, we gaan toch wel saampjes treinen he? Lekker knus in een stilte coupe.
Bobba.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
hee dat zijn net habbo hotel dingen![]()
![]()
maar ziet er best uit
Ik kan vanaf 12 uur weg uit nijmegen dus rond 2 uur op de holle eik in het verboden bos.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee, PM wel van de week
sinds wanneer ben jij butler?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:29 schreef vogelkooi het volgende:
Jou moeder roept om meer tegen mij. hihi
Ok, Ik snap het. Bedankt voor het mededelen en de rest hoopt jouw zo snel mogelijk te zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:59 schreef vogelkooi het volgende:
ok in : ok ik snap het. Of in : ok, leuk om te horen maar snap niks van wat je zegt. of in : ok, leuk voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |