Dan ben je de 1e persoon dat geen aannames en vooroordelen heeft over een persoon bij een eerste ontmoeting. Het gaat automatisch en is een natuurlijk proces... ook een soort eigen bescherming, niks mis mee. Het gaat pas fout als je je mening niet meer aanpast en niet open bent voor een andere mening.quote:
wat niet aannames doen?quote:
Een goede voorzitter is daarin erg belangrijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:14 schreef Michielos het volgende:
Gewoon aankijken met een blik "ben je nu serieus??" en dan doorgaan.
Ik had dat ook gedurende vergaderingen. Door vrouwen ontspoorde zowat ELKE vergadering en teambespreking in zijtakken die NIKS met het onderwerp te maken hadden, ging het opeens NERGENS meer over (teambesprekingen van 20 minuten duurden LETTERLIJK 2 uur) en werd het opeens over emotioneel gejank enz
echt WTF
.
Ja, ik was de laatste 3 maanden dat ik daar werkte de voorzitterquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Een goede voorzitter is daarin erg belangrijk.
Zorg ervoor dat deze geen vrouw is.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, ik was de laatste 3 maanden dat ik daar werkte de voorzitter
Nee, ik vind duidelijkheid niet je beste kant, ofwel ligt het aan mij.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat niet aannames doen?
of waarom ik er niet vanuit ga dat iemadn toch wel normaal is?
het eerste omdat niet handig is een discussie en het tweede lijkt me wel duidelijk als je nog eens lees wat ik zeg
en wat moet ik met die info?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:19 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Nee, ik vind duidelijkheid niet je beste kant, ofwel ligt het aan mij.
waarom?quote:
Geen idee, ik hou niet van onduidelijke types.quote:
ga weg danquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:24 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou niet van onduidelijke types.
tamme naakte molrat, jij spreekt mij aan, het bevalt je niet en ik moet weg? doe eens normaal johquote:
hjbquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
tamme naakte molrat, jij spreekt mij aan, het bevalt je niet en ik moet weg? doe eens normaal joh![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:20 schreef Mortaxx het volgende:
Daarom alleen op FOK! met vrouwen praten.
'vind ik leuk'quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef BasEnAad het volgende:
Omdat ze ongeïnteresseerde egocentrische kakteven zijn, allemaal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |