Waarschijnlijk vertel je het saai en op een manier dat iemand denkt dat het beter of anders kan. Je bent dus niet echt geloofwaardig of krachtig in je uitlegquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:23 schreef valek het volgende:
Wat is dat toch met jullie vrouwmensen. Je bent iets uit aan het leggen en meteen moet er doorheen geklept worden. Ja maar, blablabla. Nee, laat me even uitpraten en blablabla. GVD LUISTEREN.
Die vrouwen vragen iets aan mij, omdat ze het uiteraard niet weten. En dan gaan ze er nog doorheen kleppen, omdat ze denken het beter te weten. Waarom vraag je het dan? Is dat vrouwenlogica?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
omdat het ons geen ruk boeit wat jij of iemand ander te melden heeft, en soms vergeten we even net te doen alsof het ons wel wat kan schelen.
Ooh jawel.quote:
Om een voorbeeld te geven, de meeste mensen hebben geen geluiden/ stemmen in je hoofd.quote:zoals het vaakst voorkomt, zoals de meeste mensen doen
dusquote:
oh, je gaat ervan uit dat mensen je iets vragen. Tja, ik heb het meer over mensen die je iets vertellen over hun weekend, of hun hond, of hun baby ofzo. Daar vraag ik niet om he, om dat soort verhalen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:51 schreef valek het volgende:
[..]
Die vrouwen vragen iets aan mij, omdat ze het uiteraard niet weten. En dan gaan ze er nog doorheen kleppen, omdat ze denken het beter te weten. Waarom vraag je het dan? Is dat vrouwenlogica?
die mensen moeten stuk allemaalquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh, je gaat ervan uit dat mensen je iets vragen. Tja, ik heb het meer over mensen die je iets vertellen over hun weekend, of hun hond, of hun baby ofzo. Daar vraag ik niet om he, om dat soort verhalen.
nou, dat nou ook weer niet, maar een limiet van bijvoorbeeld 1 babyanecdote per dag zou ik echt met gejuich begroeten.quote:
eerst vind je het ziek om iedereen normaal te laten zijn en later ontken je dat normaal zijn bestaatquote:
ooh weetje onze rohan heeft vandaag voor het eerst zelf gedruktquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, dat nou ook weer niet, maar een limiet van bijvoorbeeld 1 babyanecdote per dag zou ik echt met gejuich begroeten.
Een behandeling zou bij hem ook gewenst zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:58 schreef Rawberry het volgende:
[..]
eerst vind je het ziek om iedereen normaal te laten zijn en later ontken je dat normaal zijn bestaat
Get a grip, dude.
ja ik vind dat omdat voor mij normaal niet bestaat, probeer causale verbanden te zienquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:58 schreef Rawberry het volgende:
[..]
eerst vind je het ziek om iedereen normaal te laten zijn en later ontken je dat normaal zijn bestaat
Get a grip, dude.
Ik ga daar niet van uit, dat is gewoon zo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:55 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh, je gaat ervan uit dat mensen je iets vragen. Tja, ik heb het meer over mensen die je iets vertellen over hun weekend, of hun hond, of hun baby ofzo. Daar vraag ik niet om he, om dat soort verhalen.
okee, dan heb ik er geen verklaring voor, sorry.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:00 schreef valek het volgende:
[..]
Ik ga daar niet van uit, dat is gewoon zo.
Tot op welke schaal, hoe diep ga je daar in?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik vind dat omdat voor mij normaal niet bestaat, probeer causale verbanden te zien
iedereen heeft wel zijn of haar eigenaardig heden, nisk mis mee want dat maakt je tot wie je bent, tuurlijk wordt er in grote lijnen gesproken van wat normaal gedrag zou zijn maar dat is niet iets waar ik mee bezig bent als ik mensen ontmoet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:02 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Tot op welke schaal, hoe diep ga je daar in?
Aanvulling: het enige wat boeiend is dat de ander moet luisteren wat vrouwen zelf te melden hebben.... (niet dat dat interessanter is dan wat een man te melden heeft)quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
omdat het ons geen ruk boeit wat jij of iemand ander te melden heeft, en soms vergeten we even net te doen alsof het ons wel wat kan schelen.
en dit, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aanvulling: het enige wat boeiend is dat de ander moet luisteren wat vrouwen zelf te melden hebben.... (niet dat dat interessanter is dan wat een man te melden heeft)
Omdat je er gewoon van uitgaat dat ze normaal zijn, neem ik aan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen heeft wel zijn of haar eigenaardig heden, nisk mis mee want dat maakt je tot wie je bent, tuurlijk wordt er in grote lijnen gesproken van wat normaal gedrag zou zijn maar dat is niet iets waar ik mee bezig bent als ik mensen ontmoet.
nee, geen aannames doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:07 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Omdat je er gewoon van uitgaat dat ze normaal zijn, neem ik aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |