SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er niet eens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tammi had zeker weer een post verwijderd?
Oke doei!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dat was wel lekker rustig zo
ow wacht
Je lijkt wel een vrouw, ook zo wispelturigquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:13 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig wat werd dat ineens koud toen de wolken voor de zon schoven.
Echt 3-2-1 rillen!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Oh sorry voor topicreport
Ik zit mobiel...
Van het zonnetje te genieten
Neuh ik meld even een feit. Dat ik het winterweer fijner vind dan 28+ graden hete zompige NL zomerhitte doet daar niets aan afquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw, ook zo wispelturig
Broekiequote:
Ouwe zak dat je bent/die je hebtquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik word volgende maand alweer 35!![]()
Zit ik hier tussen al die jonkies
Maar je zeikt wel dat het te koud isquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh ik meld even een feit. Dat ik het winterweer fijner vind dan 28+ graden hete zompige NL zomerhitte doet daar niets aan af
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ouwe zak dat je bent/die je hebt
Jij maakt er "te" koud van; ik geef aan dat het koud werd zodra de zon wegviel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar je zeikt wel dat het te koud isEn in de zon te warm
Kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He he, ben je eindelijk geen tiener meer!
Je zat te rillen van de kou. Dat is in mijn ogen te koud.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij maakt er "te" koud van; ik geef aan dat het koud werd zodra de zon wegviel.
Ik ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik werd laatst 26 geschat!!!!!!!!!!
Bij mij weten ze het vaak niet eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Beter tochquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Voor Fok dan toch wel..quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben van onschatbare waarde
en terechtquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
geen idee, ik krijg niet zo vaak complimentjes hier
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nescafe is gewoon lekkerder, en versgemalen bonen ook...quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nescafe is gewoon lekkerder, en versgemalen bonen ook...
maaltijdsalade hierquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmm ik ga eens kijken wat ik dadelijk ga koken
Lekker!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pizza tonno hier.
Met natuurlijk extra tonijn
Restje chinees opwarmen en een kop soep.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmm ik ga eens kijken wat ik dadelijk ga koken
Hier een kleine he (normaal dan he, als ze niet weg zijn) dus altijd stopt 18:00 voer op tafel.quote:
Netjes. Verantwoordelijkheid en discpline ftw.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier een kleine he (normaal dan he, als ze niet weg zijn) dus altijd stopt 18:00 voer op tafel.
En geen gedoe met "niet willen slapen" of "niet kunnen slapen". Gewoon 3R-enquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Netjes. Verantwoordelijkheid en discpline ftw.
Hehe, leven is hard.quote:
Dank dank.quote:
Oh echt? Dat is wel hard hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
En geen gedoe met "niet willen slapen" of "niet kunnen slapen". Gewoon 3R-en
Neh meestal gaat ze zelf netjes na het toetje een boekje lezen en op de klok af 10 minuten later komt ze kusjes geven... En vertrekt ze richting trap...quote:
Bazenkindquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh meestal gaat ze zelf netjes na het toetje een boekje lezen en op de klok af 10 minuten later komt ze kusjes geven... En vertrekt ze richting trap...
Ik kan dat niet zomaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef rival het volgende:
ik hoef niks te bedenken voor het avondeten, schuif lekker bij mams aan vanavond
True.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, leven is hard.
[..]
Dank dank.
ik hoef alleen ff te bellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zomaarMoet ik helemaal naar Zwitserland
Lekker! Ik net een illegale kop koffie... ben op van de zenuwen, wil weten hoe het met mijn auto is...quote:
Wat. Bijna weekend?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True.
Maar gelukkig is het al weer bijna weekend
Dat zijn nog maar 3 dagen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat. Bijna weekend?Ik werk nog donderdag, vrijdag, zaterdag.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker! Ik net een illegale kop koffie... ben op van de zenuwen, wil weten hoe het met mijn auto is...
Motor deed gister *poef* op de snelweg. Het scenario waar het naar uitziet is erg prijzig...quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Motor deed gister *poef* op de snelweg. Het scenario waar het naar uitziet is erg prijzig...
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Motor deed gister *poef* op de snelweg. Het scenario waar het naar uitziet is erg prijzig...
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef fietsie het volgende:
Computer uitgelezen: onvoldoende druk in het commonrail systeem....
Hele route van tank tot injectoren is verdacht, maar met name die laatste komen regelmatig voor bij een Mondeo, en zijn duur....
Wat een geldquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef fietsie het volgende:
Overigens doodeng om op een snelweg, met 130, met een automaat, een motor die *poef* zegt.
Verlossend telefoontje...
Nokken-as sensor, brandstofdruk-sensor en diesel-filter gaar; allen vervangen. Tank geleegd en gespoeld, en gelijk even mijn wielen gebalanceerd want ze vonden hem trillen.... 800,- verder....
2 man volle dag eraan gewerkt....
zonde van het geldquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef fietsie het volgende:
Overigens doodeng om op een snelweg, met 130, met een automaat, een motor die *poef* zegt.
Nokken-as sensor, brandstofdruk-sensor en diesel-filter gaar; allen vervangen. Tank geleegd en gespoeld, en gelijk even mijn wielen gebalanceerd want ze vonden hem trillen.... 800,- verder....
Succesquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:15 schreef fietsie het volgende:
Ff auto halen en centen aftikken. Later.
Succesquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:15 schreef fietsie het volgende:
Ff auto halen en centen aftikken. Later.
pomp of filter is het dan toch 99 van de 100 keer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef fietsie het volgende:
Computer uitgelezen: onvoldoende druk in het commonrail systeem....
Hele route van tank tot injectoren is verdacht, maar met name die laatste komen regelmatig voor bij een Mondeo, en zijn duur....
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef fietsie het volgende:
Ik ookquote:
embryohouding, duim in je mond en huillie doenquote:
Waarom denk ik hierbij aan Scrubs?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
embryohouding, duim in je mond en huillie doen
dunnoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom denk ik hierbij aan Scrubs?
ik merk er hier nog niet veel vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou hij is best warm hoor! Heb helemaal een kleurtje
Nu ben ik een half uur later thuis terwijl ik een kwartier later de bus hebquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
embryohouding, duim in je mond en huillie doen
Ik ben om 8 uur begonnen hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, een 9 tot 4:30 baantje?
En zo ver zit je hier niet vandaan.. heb even in mijn voortuintje op krukje gezeten .. beetje uit de wind... zonnetje op mijn wangetjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik merk er hier nog niet veel van
Je doet er niets aan schatquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu ben ik een half uur later thuis terwijl ik een kwartier later de bus heb
8 tot half 4quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja nou, whatevereen 8 tot 4 baan dan
gewoon kantoorbaan ditdatquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
8 tot half 4
Maar wat heeft je werktijd te maken met het soort werk wat je doet?
Collega een schop onder z'n hol geven dat ie me niet moet tegen houden als ik weg wilquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En zo ver zit je hier niet vandaan.. heb even in mijn voortuintje op krukje gezeten .. beetje uit de wind... zonnetje op mijn wangetjes
[..]
Je doet er niets aan schat
Salaris binnen 1,5 week?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon kantoorbaan ditdatBevalt het?
Heb je al je 1e salaris gehad?
misschien dat het kan, maar is hoogst onwaarschijnlijk.quote:
Meteen al praatjes he? je werkt er nog geen maand hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Collega een schop onder z'n hol geven dat ie me niet moet tegen houden als ik weg wil
Nog geen 2 wekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meteen al praatjes he? je werkt er nog geen maand hoor
Doe niet zo stoerquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog geen 2 weken
Moet ie me maar niet tegen houden
Dit gaat zo fout aflopenquote:Wat de VVD betreft zijn er bij de volgende Feyenoord - Ajax weer uitsupporters aanwezig. De periode om geen uitsupporters toe te laten is bijna afgelopen en de afgelopen jaren hebben zich geen incidenten voorgedaan. Met supporters van beide clubs krijgt dé wedstrijd van het jaar weer de sfeer die hij verdient!
En bij defensiequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Faxer![]()
Ontgroening? Dat krijg je toch alleen als je bij een studentenvereniging gaat?
Ja niks, jij trouwens ook niet, anders had je je bakkes wel opengetrokken en had je je bus gehaaldquote:
Hai schoonheidquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Faxer![]()
Ontgroening? Dat krijg je toch alleen als je bij een studentenvereniging gaat?
Ik hou ook niet continu de klok in de gatenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja niks, jij trouwens ook niet, anders had je je bakkes wel opengetrokken en had je je bus gehaald
Bij reguliere bedrijven meestal niet hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik dacht dat je als 'the new guy' ook een ontgroening kreeg
Neequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik dacht dat je als 'the new guy' ook een ontgroening kreeg
Waar wil jij het over hebben?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Als we het nu weeeeeeeeeeeer over voetbal gaan hebben dan.. nou Huuuuuuu grgrgr
Goed plan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Als we het nu weeeeeeeeeeeer over voetbal gaan hebben dan.. nou Huuuuuuu grgrgr
Ik ook, dat zie je toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet hoor, heb bij beide nooit gezeten
[..]
Dat zegt alleen J. tegen mij
goh, af en toe komen er wat voetbalposts voorbijquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou niet over voetbal dus...Want het gaat de laatste paar dagen echt alleen maar over voetbal![]()
We gaan richting einde van het seizoen he, spanning begint te stijgen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou niet over voetbal dus...Want het gaat de laatste paar dagen echt alleen maar over voetbal![]()
Af en toe?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
goh, af en toe komen er wat voetbalposts voorbij
Nog niks in de planningquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We gaan richting einde van het seizoen he, spanning begint te stijgen.
Maar laten we het over iets anders hebben.
Ga je nog op vakantie in de zomer?
Downloaden en s'avonds op je gemak kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niks in de planning
F1 seizoen begint dit weekend
Ik heb geen sport 1
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niks in de planning
Ik heb geen sport 1
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niks in de planning
Ik heb geen sport 1
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Downloaden en s'avonds op je gemak kijken![]()
Dat wordt mijn tactiek dit jaar
Downloaden dusquote:
En als je dan naar de plee moet, of pils gaat pakken kun je hem gewoon op pauze zetten en mis je niet een crash ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook
[..]
Downloaden dus
Een van de weinige optiesquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook
[..]
Downloaden dus
Toch vond ik hem vroeger geweldig.quote:
Volgens mij niet hoor, er worden alleen verslagen en samenvattingen uitgezondenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet
En bbc zend ook niet uit toch?
Wij deden het al opnemen en savonds kijken dus wat dat betreft verandert er weinig aanquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En als je dan naar de plee moet, of pils gaat pakken kun je hem gewoon op pauze zetten en mis je niet een crash ofzo
Olav Molquote:
een nederlandse zender komt met uitgebreide samenvatting kreeg ik van de week meequote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Downloaden en s'avonds op je gemak kijken![]()
Dat wordt mijn tactiek dit jaar
Ik wil geen samenvatting kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
een nederlandse zender komt met uitgebreide samenvatting kreeg ik van de week mee
Maandag was zo'n dagquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
ja af en toe.. je doet net alsof het halve dagen over voetbal gaat!
uitgebreid is niet helemaalquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
een nederlandse zender komt met uitgebreide samenvatting kreeg ik van de week mee
dat kanquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil geen samenvatting kijken
Alonsoquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
maar die zit toch niet bij ferrari?
maw, ik zet mijn geld dit jaar op Alonso!
Uiteraardquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
Aldo doe je ook mee met de F1 manager?
En nu moet je je bek houdenquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
heb echt niks met die gast, irritante kop!
dus al dat geklaag over een half uur later thuis was voor niks?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
Tering, overstap net gehaald die ik normaal niet gehaald zou hebben
Uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
dus al dat geklaag over een half uur later thuis was voor niks?
zit je bij upc?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niks in de planning
Ik heb geen sport 1
Ik heb ook even gekeken hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn fobo![]()
laatste voyeurs: alleen maar Anonieme FOK!ker![]()
iemand stalkt mij
Heh jammer. Anders had ik er wel een deal van kunnen maken!quote:
Ik ben niet zo van de deals. En om nou alleen sport 1 te nemen voor de F1 gaat me echt te verquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heh jammer. Anders had ik er wel een deal van kunnen maken!
Gewoon naar de Duitse RTL kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de deals. En om nou alleen sport 1 te nemen voor de F1 gaat me echt te ver
Hamilton blijft favoriet... Maar ik zou toch voor Kimi gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Lola, dit jaar
Kimi of Hamilton? Ergo Lotus of Mercedes?
Met de teammanager kun je alles Caterham doen, en dan heb je genoeg geld om Raikonnen of Hamilton te kopen namelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hamilton blijft favoriet... Maar ik zou toch voor Kimi gaan.
Ik ben ook erg benieuwd hoe Giedo het gaat doen eigenlijk
ik was "1 van de eerste horizon klanten" en darvoor bedanken jullie me met korting en wat extra's tot en met 31 meiquote:
Die heeft een rollator nodig, en ligt waarschijnlijk al over 5 jaar onder de zodenquote:
Die mag blij zijn als die voor 5 uur finishedquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hamilton blijft favoriet... Maar ik zou toch voor Kimi gaan.
Ik ben ook erg benieuwd hoe Giedo het gaat doen eigenlijk
Daar is mijn kat naar vernoemd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die heeft een rollator nodig, en ligt waarschijnlijk al over 5 jaar onder de zoden
Hehehe, ik ken nog iemand die dat heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
ik was "1 van de eerste horizon klanten" en darvoor bedanken jullie me met korting en wat extra's tot en met 31 mei
ik heb het anders gedaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Met de teammanager kun je alles Caterham doen, en dan heb je genoeg geld om Raikonnen of Hamilton te kopen namelijkMaar ik twijfel
Omdat ik wil winnen. Wat een stomme vraag zeg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Tammi, waarom doe je alle Like&win liken op FB?
Jouw kad heette toch Simba?quote:
Je wint er nooit mee, en het spammed mijn nieuwsoverzichtquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik wil winnen. Wat een stomme vraag zeg.![]()
Jup, de andere kad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jouw kad heette toch Simba?
[..]
Je wint er nooit mee, en het spammed mijn nieuwsoverzicht
Ik ken alleen simbaquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup, de andere kad.
Nee oke, ja oke.
Dat soort irritante dingen blokkeer ik altijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik wil winnen. Wat een stomme vraag zeg.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat soort irritante dingen blokkeer ik altijd
Kutbedrijven met hun kutspamEn mensen die er aan meewerken
Hoi trouwens![]()
Friet met ketchup, kroketten met mosterd en een lekkere del ernaastquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ik zin in heb
Mila Kunisquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef rival het volgende:
ik weet niet wat er straks op mij ligt te wachten
ketchup op je patatjes doen terwijl er zaanse mayo bestaatquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Friet met ketchup, kroketten met mosterd en een lekkere del ernaast
mayo op de frietquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
ketchup op je patatjes doen terwijl er zaanse mayo bestaat
Mayo op de friet is gewoon viesquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
dat is daar speciaal voor ontworpen.
zoals ketchup dat is voor een burger
de rest van de wereld heeft ook geen polders, geen gedoogbeleid....quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom denk je dat ze in de rest van de wereld Ketchup doen?
Die eten ook geen frikandel speciaal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mayo op de friet is gewoon vies
Waarom denk je dat ze in de rest van de wereld Ketchup doen?
nog zoiets, wat een dombo's!quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die eten ook geen frikandel met mayo.
Dus fuck de rest van de wereld
Ik vind Zaanse mayo bij friet maar matig ...quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
zaanse mayo > fritessaus > mayonaisse.
volledig.
Ik ook.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind Zaanse mayo bij friet maar matig ...
Leugens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
Curry moet alleen op frikandel speciaal
En op de currywurstquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
Curry moet alleen op frikandel speciaal
Welk lijstje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom heb ik jou trouwens nog niet in m'n lijstje staan?
Wil je niet, ze spammed je kapotquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
FB
Trouwens, in je Fobo lijstje lijkt me ook wel leuk
Nee mosterd hoort bij kaas en krokettenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat ook lekker isFriet met mosterd
* AldoTheApache dipt een friet in de mosterd, eet het op, schudt neequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee mosterd hoort bij kaas en kroketten
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wil je niet, ze spammed je kapot
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
Fuck, ik had niet die kroket op de samenvatting moeten leggen
legde er net per ongeluk een ander boek op3x raden wat er is gebeurd
Ik blokkeer haar gewoonquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wil je niet, ze spammed je kapot
Mij serieus nemenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van haar op FB hebben?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:45 schreef Tamashii het volgende:
Aardit dit. Ik doe wel niet meer mee met die winacties hoor Aldo. Prima. Leuk.
Ik zag er maar 1 voorbij komen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:45 schreef Tamashii het volgende:
Aardit dit. Ik doe wel niet meer mee met die winacties hoor Aldo. Prima. Leuk.
Trouwens, het valt reuze mee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Daar win je toch niets meeBehalve de haat van al je facebookvriendjes
Ja inderdaad. Misschien 5 afgelopen maanden.quote:
Misschien heeft ie zo weinig vriendjes dat hij elke dag van jou 1 ziet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Misschien 5 afgelopen maanden.
Ik heb bijna 3x zoveel vrienden als jijquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien heeft ie zo weinig vriendjes dat hij elke dag van jou 1 ziet.
Dat wil niet zeggen dat ze ook allemaal postenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb bijna 3x zoveel vrienden als jij
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien heeft ie zo weinig vriendjes dat hij elke dag van jou 1 ziet.
Goede keuzequote:
Geen padad?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goede keuze![]()
ow wacht, ik heb net al fried gegeten
ssssddd nied zo praden, dad vintd Vinniee nied leukquote:
Tot ooitquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ssssddd nied zo praden, dad vintd Vinniee nied leuk
Frietquote:
Frietquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:05 schreef Tamashii het volgende:
Het is patat. En ei. En ik wil naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |