SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er niet eens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tammi had zeker weer een post verwijderd?
Oke doei!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dat was wel lekker rustig zo
ow wacht
Je lijkt wel een vrouw, ook zo wispelturigquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:13 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig wat werd dat ineens koud toen de wolken voor de zon schoven.
Echt 3-2-1 rillen!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Oh sorry voor topicreport
Ik zit mobiel...
Van het zonnetje te genieten
Neuh ik meld even een feit. Dat ik het winterweer fijner vind dan 28+ graden hete zompige NL zomerhitte doet daar niets aan afquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw, ook zo wispelturig
Broekiequote:
Ouwe zak dat je bent/die je hebtquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik word volgende maand alweer 35!![]()
Zit ik hier tussen al die jonkies
Maar je zeikt wel dat het te koud isquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh ik meld even een feit. Dat ik het winterweer fijner vind dan 28+ graden hete zompige NL zomerhitte doet daar niets aan af
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ouwe zak dat je bent/die je hebt
Jij maakt er "te" koud van; ik geef aan dat het koud werd zodra de zon wegviel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar je zeikt wel dat het te koud isEn in de zon te warm
Kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He he, ben je eindelijk geen tiener meer!
Je zat te rillen van de kou. Dat is in mijn ogen te koud.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij maakt er "te" koud van; ik geef aan dat het koud werd zodra de zon wegviel.
Ik ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik werd laatst 26 geschat!!!!!!!!!!
Bij mij weten ze het vaak niet eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Beter tochquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Voor Fok dan toch wel..quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben van onschatbare waarde
en terechtquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
geen idee, ik krijg niet zo vaak complimentjes hier
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nescafe is gewoon lekkerder, en versgemalen bonen ook...quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nescafe is gewoon lekkerder, en versgemalen bonen ook...
maaltijdsalade hierquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmm ik ga eens kijken wat ik dadelijk ga koken
Lekker!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pizza tonno hier.
Met natuurlijk extra tonijn
Restje chinees opwarmen en een kop soep.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmm ik ga eens kijken wat ik dadelijk ga koken
Hier een kleine he (normaal dan he, als ze niet weg zijn) dus altijd stopt 18:00 voer op tafel.quote:
Netjes. Verantwoordelijkheid en discpline ftw.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier een kleine he (normaal dan he, als ze niet weg zijn) dus altijd stopt 18:00 voer op tafel.
En geen gedoe met "niet willen slapen" of "niet kunnen slapen". Gewoon 3R-enquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Netjes. Verantwoordelijkheid en discpline ftw.
Hehe, leven is hard.quote:
Dank dank.quote:
Oh echt? Dat is wel hard hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
En geen gedoe met "niet willen slapen" of "niet kunnen slapen". Gewoon 3R-en
Neh meestal gaat ze zelf netjes na het toetje een boekje lezen en op de klok af 10 minuten later komt ze kusjes geven... En vertrekt ze richting trap...quote:
Bazenkindquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh meestal gaat ze zelf netjes na het toetje een boekje lezen en op de klok af 10 minuten later komt ze kusjes geven... En vertrekt ze richting trap...
Ik kan dat niet zomaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:49 schreef rival het volgende:
ik hoef niks te bedenken voor het avondeten, schuif lekker bij mams aan vanavond
True.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, leven is hard.
[..]
Dank dank.
ik hoef alleen ff te bellenquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan dat niet zomaarMoet ik helemaal naar Zwitserland
Lekker! Ik net een illegale kop koffie... ben op van de zenuwen, wil weten hoe het met mijn auto is...quote:
Wat. Bijna weekend?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
True.
Maar gelukkig is het al weer bijna weekend
Dat zijn nog maar 3 dagen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat. Bijna weekend?Ik werk nog donderdag, vrijdag, zaterdag.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker! Ik net een illegale kop koffie... ben op van de zenuwen, wil weten hoe het met mijn auto is...
Motor deed gister *poef* op de snelweg. Het scenario waar het naar uitziet is erg prijzig...quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Motor deed gister *poef* op de snelweg. Het scenario waar het naar uitziet is erg prijzig...
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Motor deed gister *poef* op de snelweg. Het scenario waar het naar uitziet is erg prijzig...
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef fietsie het volgende:
Computer uitgelezen: onvoldoende druk in het commonrail systeem....
Hele route van tank tot injectoren is verdacht, maar met name die laatste komen regelmatig voor bij een Mondeo, en zijn duur....
Wat een geldquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef fietsie het volgende:
Overigens doodeng om op een snelweg, met 130, met een automaat, een motor die *poef* zegt.
Verlossend telefoontje...
Nokken-as sensor, brandstofdruk-sensor en diesel-filter gaar; allen vervangen. Tank geleegd en gespoeld, en gelijk even mijn wielen gebalanceerd want ze vonden hem trillen.... 800,- verder....
2 man volle dag eraan gewerkt....
zonde van het geldquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef fietsie het volgende:
Overigens doodeng om op een snelweg, met 130, met een automaat, een motor die *poef* zegt.
Nokken-as sensor, brandstofdruk-sensor en diesel-filter gaar; allen vervangen. Tank geleegd en gespoeld, en gelijk even mijn wielen gebalanceerd want ze vonden hem trillen.... 800,- verder....
Succesquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:15 schreef fietsie het volgende:
Ff auto halen en centen aftikken. Later.
Succesquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:15 schreef fietsie het volgende:
Ff auto halen en centen aftikken. Later.
pomp of filter is het dan toch 99 van de 100 keer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef fietsie het volgende:
Computer uitgelezen: onvoldoende druk in het commonrail systeem....
Hele route van tank tot injectoren is verdacht, maar met name die laatste komen regelmatig voor bij een Mondeo, en zijn duur....
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:12 schreef fietsie het volgende:
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |