Mooi klote dan!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
Gaat je niet lukken minthy om het erger te maken...
Sociale interactie krijg ik namelijk (positieve) energie vanSchijnbaar toch wat extraverter dan ik dacht te zijn
Zolderkamers FTWquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi klote dan!!![]()
Daar heb ik overigens geen last van, fuck sociale interactie
Ik ben de mijne nog steeds aan het inrichten, maar het gamen dat ik elke avond doe slokt al m'n tijd opquote:
WoW FTWquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben de mijne nog steeds aan het inrichten, maar het gamen dat ik elke avond doe slokt al m'n tijd op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Dit maakt je vrolijk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
goede muziek maakt mij vrolijk en zon
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een mooi aapje!!Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik speel helemaal geen spelletjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, GTA4, Evil Resident, meer mijn dingen
Niet zo serieusquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen spelletjes
quote:
Excuus: Ik speel helemaal geen computerspelletjesquote:
Ik ook niet, hooguit wat Wordfeud (al ben ik dat weer zat) en een Sim City-achtig spelletje op m'n tabletquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen spelletjes
Ik speel maar 2 spelletjes WF en Solitairequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Excuus: Ik speel helemaal geen computerspelletjes
Liefde is ook een spel natuurlijk en die speel ik wel, verdomd slecht overigens
Ook leuk, maar slopend. Daarom sla ik regelmatig wat potjes overquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Excuus: Ik speel helemaal geen computerspelletjes
Liefde is ook een spel natuurlijk en die speel ik wel, verdomd slecht overigens
Die indruk had ik alquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook niet, hooguit wat Wordfeud (al ben ik dat weer zat) ...
Ik heb nog maar 3 potjes lopen, zal ze zo eens bijwerkenquote:
Braafquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 3 potjes lopen, zal ze zo eens bijwerken
3 boterhammen met een hardgekookt eitje erop.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
2 boterhammen met geitenkaas met honing en rucola![]()
![]()
Ik las rumcolaquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
2 boterhammen met geitenkaas met honing en rucola![]()
![]()
je hebt best zin in een borrel he? anders zou je het niet lezen.quote:
6 eieren dan, neem ik aan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:34 schreef themauster het volgende:
[..]
3 boterhammen met een hardgekookt eitje erop.
2 zijn genoeg.quote:
Neuh, hou niet van Cola...quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je hebt best zin in een borrel he? anders zou je het niet lezen.
Men leest vaak wat men wil lezen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef Lamabal het volgende:
Wat een kut reclame.
Ik heb een ster, maar kunnen jullie ook naar mij toe komen?
Errug fijna jaquote:
Mijn favoriete plaatquote:
Liefdequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
I belong to you, you belong to me.
ik wil wel weer eens een keertje verliefd zijnquote:
Ik ook, maar tot nu toe draait het allemaal uit op bagger...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wil wel weer eens een keertje verliefd zijn
Hier is het meer een gebrek aan leuke mannen in de omgeving.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar tot nu toe draait het allemaal uit op bagger...
Ooit zal ik het weer vinden
Lekker boeiend, het is een heerlijk gevoelquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, maar tot nu toe draait het allemaal uit op bagger...
Ooit zal ik het weer vinden
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het is een heerlijk gevoel
En zonder risico's te nemen ga je het ook niet vinden
Als het wederzijds is wel, jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het is een heerlijk gevoel
En zonder risico's te nemen ga je het ook niet vinden
Leuk allemaal, maar het haalt ook smerig veel overhoop... Zeker als je weer eens zo'n "ja leuk, maar eigenlijk blabla"-type treft. Niet alle mannen zijn tofquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal hoteldebotel zijn.![]()
Alleen maar denken aan die ene
Zwijmelen bij liedesliedjes
kom maar op leuke jongen!
Om vervolgens na 3 dates afgewezen te worden en dan:quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal hoteldebotel zijn.![]()
Alleen maar denken aan die ene
Zwijmelen bij liedesliedjes
kom maar op leuke jongen!
Het gooit idd altijd een hoop ocverhoopquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuk allemaal, maar het haalt ook smerig veel overhoop... Zeker als je weer eens zo'n "ja leuk, maar eigenlijk blabla"-type treft. Niet alle mannen zijn tof
Exact dat!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om vervolgens na 3 dates afgewezen te worden en dan:
Die persoon elke keer tegenkomen
Alleen maar denken aan die persoon
Huilen bij liefdesliedjes/romantische komedies
Liefde is top
Ach, elke keer de hoop hebben dat je toch nog in een leuk gesprek belandt is zo erg nog nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Exact dat!![]()
Daarom is verder weg daten niet eens zo slecht, hoef je elkaar nooit meer te zien
Was ik maar een autistje, dan haalde ik m'n schouders op en ging ik verder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het gooit idd altijd een hoop ocverhoopje bent weken jezelf niet, heerlijk
je leeft in een roes
ik hou ervan...
Maar ik snap dat je als klein lief autistjeniet er van houdt in een roes te leven, awnt het gaat compleet tegen je dagelijkse gang van zaken in...
Ik ben 3 jaar verliefd op een meisje geweest en m'n beste vriend ging ermee vandoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie een jongen waar ik ooit helemaal hoteldebotel was nog regelmatig. Het is namelijk de vriend van een goede vriendin van mij. Ze heeft serieus gevraagd of ik de relatie wel goedkeurde. Ach dat was ffsies moeilijk en nu zijn we gewoon goede vrienden van elkaar.
Oeh, dat zou ik heel slecht trekkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar verliefd op een meisje geweest en m'n beste vriend ging ermee vandoor
8 jaar later lach ik erom en ga ik ook heel goed met beide om (ook op vakantie etc., ze wonen vlak naast me ook nog). Maar op dat moment was het zo kickuh nog niet
eigenlijk had de vriendin van mij dibs op hem. Ze waren al heel lang vrienden, maar hij had een relatie. Dus ach tja had sowieso wel verloren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar verliefd op een meisje geweest en m'n beste vriend ging ermee vandoor
8 jaar later lach ik erom en ga ik ook heel goed met beide om (ook op vakantie etc., ze wonen vlak naast me ook nog). Maar op dat moment was het zo kickuh nog niet
Gemeenschappelijke vriendengroep etc etc... 1,5 jaar geen contact gehad met hem (wel met haar, in de stille hoop blablabla). Toen was het langzaam weggezakt en nou ben ik hartstikke blij voor zequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik heel slecht trekken
We praten niet over relaties, we praten over al onze mislukkelingenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:38 schreef minthy het volgende:
Ik ga even wat vrolijkheid opdoen op m'n werk, ook helemaal geen zin om over relaties te praten![]()
Tot later vandaag
daaag mintquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:38 schreef minthy het volgende:
Ik ga even wat vrolijkheid opdoen op m'n werk, ook helemaal geen zin om over relaties te praten![]()
Tot later vandaag
alle-vrouwen-zijn-kuthoeren hjeb ik ook iets te lang gedachtquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet van mijn ik-haat-mannen indruk af
Laatste reactie (omdat ik altijd hap);quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
Daarna overigens wel 5 jaar met een kooi om me heen geleefd en dus mezelf geen liefde meer toelaten in m'n leven(daardoor ook niet meer gekwetst etc...) maar je schiet er niks mee op omdat je een enorm gesloten indruk naar buiten afgeeft...
Dat is sinds begin vorig jaar gelukkig voorbij
Veilig maar achteraf niet de leukste periode van m'n leven... just a hintquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Laatste reactie (omdat ik altijd hap);
Laat mij maar slechts zelden uit die kooi komen, lekker veilig
Juistquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef henkde_j het volgende:
Gewoon jezelf in de fuck it ik zie wel modus zetten. En vervolgens gaan daten
en waar haal ik mijn date vandaan dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef henkde_j het volgende:
Gewoon jezelf in de fuck it ik zie wel modus zetten. En vervolgens gaan daten
Supermarktquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en waar haal ik mijn date vandaan dan?
Op het prikbordquote:
Alleen maar jonge studenten van 20 ofzo. Dan lijkt het net alsof ik mijn broertje date.quote:
Andere tijden gaan shoppenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen maar jonge studenten van 20 ofzo. Dan lijkt het net alsof ik mijn broertje date.
Zeker. Maar ik heb wel gemerkt dat daten met iemand die geen direct contact met bekenden van je heeft veel relaxter date. Minder gezichtsverlies bij een faaldatequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist
Maar wel oprecht geïnteresseerd zijn in andere natuurlijk
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb wel gemerkt dat daten met iemand die geen direct contact met bekenden van je heeft veel relaxter date. Minder gezichtsverlies bij een faaldate
Aan de praat geraakt op een forum. Vervolgens eens afgesprokenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]ik ontmoet mensen vaak in de kroeg en aangezien ik een geboren hagenees ben krijg je wel vaak dat je via via toch wel weer connecties hebt...
Hoe ken jij je vriendin?
Jij internet held?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Aan de praat geraakt op een forum. Vervolgens eens afgesproken
Viva-forum?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Aan de praat geraakt op een forum. Vervolgens eens afgesproken
quote:
Denk het laatste. Aangezien elke student het OV wel gebruiktquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zit ook regelmatig in het ov, maar ook daar geen leuke jongens. Of ik zit te verdiept in mijn boek.
Ik heb een jaar lang naar m'n "treinmeisje" zitten kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zit ook regelmatig in het ov, maar ook daar geen leuke jongens. Of ik zit te verdiept in mijn boek.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
moest hebben komt ze naar me toe om het krantje te pakken wat boven mij in het bagagerek ligt...
Ze pakt m'n schouder beet en zegt: sorry ik wil er ff bij...
mijn reactie: dasf;lkjawe;lkjmkllkmfew
Wheheh voor je kop slaan momentjesquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een jaar lang naar m'n "treinmeisje" zitten kijken
Laatste dag dat ik die trein moest hebben komt ze naar me toe om het krantje te pakken wat boven mij in het bagagerek ligt...
Ze pakt m'n schouder beet en zegt: sorry ik wil er ff bij...
mijn reactie: dasf;lkjawe;lkjmkllkmfewik faal hard af en toe...
5 jaar later koop ik een huis, blijkt ze in het portiek naast me te wonen
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wheheh voor je kop slaan momentjes
Heb ook zo'n faal gemaakt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
Nou zie ik haar zo af en toe met haar vriend (echt een kwezel) in de Hoogvliet...
Zij ziet er overigens ook niet zo leuk meer uit als 5 jaar terug... maar ja, het blijft "treinmeisje"
Oefquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb ook zo'n faal gemaakt.
Een vriendin van een vriendin waar ik helemaal gek op was, was op een feestje en had iets thuis laten liggen
Ik wilde haar wel even snel heen en weer fietsen.
Zij achterop m'n fiets. Ik een beetje indruk maken door stevig door te trappen en flink te ouwehoeren.
*iets te strak langs een paaltje fietsen.
BAM
Daar lag ze![]()
Uiteindelijk nooit meer wat geworden
Zo heb ik nog wel een paar verhalen van ongelukjes die (mogelijke) dates verziekt hebbenquote:
Ik denk dat we toch eens een biertje moeten gaan drinken om verhalen uit te wisselenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo heb ik nog wel een paar verhalen van ongelukjes die (mogelijke) dates verziekt hebben
Leuk, kom je dan ook bij Minthy en ik langs? Is toch in de buurtquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch eens een biertje moeten gaan drinken om verhalen uit te wisselen
Minthy wil mij niet ontmoetenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk, kom je dan ook bij Minthy en ik langs? Is toch in de buurt
Ik ben binnenkort weer in Den Haag denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat we toch eens een biertje moeten gaan drinken om verhalen uit te wisselen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort weer in Den Haag denk ik
Dat is echt zo'n afgezaagde reden:quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, het ligt aan mij!!!
Het is allemaal jouw schuld!quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n afgezaagde reden:
"It's not you, it's me..."
Daarom zei ik het ook, afgezaagdheid FTWquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n afgezaagde reden:
"It's not you, it's me..."
Die was laatst nog op tv.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Hier het beste It's not you, It's me moment in seinfeld
Klopt, maar George, het is vervelend dat ik zoveel herkenbaars zie in hemquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die was laatst nog op tv.
Ik vind kramer een baas. Wat een vent
Heerlijk hoe gefrustreerd hij altijd is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, maar George, het is vervelend dat ik zoveel herkenbaars zie in hem
Live fast, die youngquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:57 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die was laatst nog op tv.
Ik vind kramer een baas. Wat een vent
Geniaal jaquote:
Zaagmans is al langsgeweestquote:
Omdat het gejat isquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
dat riedeltje van Alain Clark vindt ik zo aanstekelijk en zo leuk![]()
Dat is Alain zelf dan weerquote:Alleen jammer dat hij dan weer zingt.
waarvan gejat?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:27 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het gejat is
[..]
Dat is Alain zelf dan weer
Ik aan deze:quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Elke keer als ik dit nummer hoor denk ik: Walk of life - Dire Straits
Ik heb het bij Giel niet gehoord, en hoor er ook geen Dire Straits inquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb alle "gejatte" versies gehoord bij Giel, maar ik vind het toch het meest op de Dire Straits lijken
Toen was het fout, nu kan het weerquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:34 schreef Lamabal het volgende:
![]()
Oh wat wou ik toch graag jong zijn in de jaren 90. Wat een heerlijke muziek
Eenschquote:
Toen ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
I dont care, i love it!
Als je nou in je aussie rondloopt word je als tokkie gezien
Voorkeur aan iets?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga vanavond met een vriendin eten, maar nu de vraag; wat gaan we eten? #iinspiratieloos
tja dan blijft er weinig over uit mijn keuzemenuquote:
het zijn 2 laptops, 2 microfoons en een heleboel snoeren...quote:
couscous is zomergerecht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
tja dan blijft er weinig over uit mijn keuzemenu
I <3 vleesch
Overigens koeskoes met falafel ofzo
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zozo, krijgen we dan 2 hele uitzendingen vanaf daar?
Mijn ex kookte vaak vegetarisch voor me (quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
couscous is zomergerecht.
ik wil quiche maken denken.
maar je hebt verschillende manieren van vego koken...quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn ex kookte vaak vegetarisch voor me () maar couscous (sorry
) kon ik altijd wel waarderen
Geen idee of het een zomer/winter gerecht is
Dure uren danquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:18 schreef Pino112 het volgende:
Zaterdag ook alleen maar van 18 tot 22u.
Dus voor 16 uur radio in totaal.
Dat interesseert me geen kloot, ik ben niet bepaald aandachtsgeilquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat je niet je eigen smiley heb
Dat is een DJ toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
zo het staat in de oven
iemand enig idee hoe verse rozemarijn het beste kan bewaren?
jupsquote:
Fixedquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen kloot, ik ben niet bepaald geil
Correcte fix, ik ben aan het werkquote:
Je hebt m'n nummerquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Correcte fix, ik ben aan het werk![]()
Komt na m'n dienst wel weer...
Vriezer?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
zo het staat in de oven
iemand enig idee hoe verse rozemarijn het beste kan bewaren?
Dat klopt. Maar ik ben pas om 22u vrij, dan ga ik echt niet nog even 2u lang naar DH rijden voor een beurt...quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik ben pas om 22u vrij, dan ga ik echt niet nog even 2u lang naar DH rijden voor een beurt...
Ik help mezelf wel
volgens mijn grote vriend G. Oogle moet ik dat juist dus niet doen, want dan gaat de smaak verloren.quote:
fix 2quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:28 schreef minthy het volgende:
Klopt ik wil een cheerende natte poes. Daarover gesproken ik drijf van mijn stoel!
Ooit lukt het me welquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik ben pas om 22u vrij, dan ga ik echt niet nog even 2u lang naar DH rijden voor een beurt...
Ik help mezelf wel
quote:
waarom heeft een komkommer zoveel zaad?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik heb net een halve komkommer naar binnen geschoven. Veel plezier met die info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
ik mag hopen door je mondjequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waarom heeft een komkommer zoveel zaad?Slechte humor, geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Hijs lekker hequote:Op woensdag 13 maart 2013 18:55 schreef alors het volgende:
Wat een prima rockplaatje, maak dit maar SCTTH
Ja idd, zit een beetje een 90s vibe aan ofzo, die sound, ik weet niet, maar fijn.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:02 schreef borisz het volgende:
Kippetje vers van de kippenboer van het spit
Ik betaal er voor dus terechtquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Oh en Michiel is dus elke dag een half uur kwijt aan die MT5.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Witte rook: http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Hoe en waarom?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist een ruit gesloopt
Erik Pieters wannebe?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen goede redenquote:
Ik zat erop te wachtenquote:
Per ongeluk of boos?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen goede redenHoe wil je niet weten
Heb mazzel gehad dat ik nergens bloedde. Het was zo'n 'beschermde' ruit..
Per ongelukquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Per ongelukIk zag de ruit niet
Driftbakker?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paus Franciscus 1. Argentijn, 76 jaar, volgens mij wel een aardig goedequote:
Black Francis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Paus Franciscus 1. Argentijn, 76 jaar, volgens mij wel een aardig goede.
Spreekt goed Italiaans, lacht, en had een wit gewaad aan ipv rood.
Nou dat denk ik niet.. Of je moet niet meer naar huis te hoeven 's avonds..quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:53 schreef minthy het volgende:
Naar huis gegleden, hopelijk voor de laatste keer deze winter
Laat ik het anders zeggen; FUCK GLADHEID, IK WIL LENTE!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet.. Of je moet niet meer naar huis te hoeven 's avonds..
Was het glad?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen; FUCK GLADHEID, IK WIL LENTE!!
Ja, vandaar ook "gegleden"quote:
Oke raar. Mooi dat je weer thuis bent iig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook "gegleden"![]()
A28 en N377 waren bij vlagen zeer slecht.
Ik keek er ook vreemd van opquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke raar. Mooi dat je weer thuis bent iig.
Heb al een paar uur niet naar buiten gekeken, dus geen ideequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik keek er ook vreemd van op![]()
De parkeerplaats was spekglad, maar dat is normaal bij wat vorst.
Het had bij vlagen flink gesneeuwd, maar ook op hele stukken niet.
Houden zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb al een paar uur niet naar buiten gekeken, dus geen idee
Wat vroeg, respect!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, want ik ga slapen
Trusten le Mint
Ja, ben nu al kapot en morgen dus op school van 8.30 - 16.30quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat vroeg, respect!!![]()
Slaap lekker, jong!
verdorrie, je maakt het enige Ekdommetje dat mogelijk is volgens mijquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi, vinden jullie het erg als ik Franciscus?
Als jaren '80 je al associëren met het bejaardenhuis, dan kom ik uit het stenen tijdperkquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:34 schreef Againzender het volgende:
ik luister deze week overigens vanuit het bejaardentehuis Radio 2 waar we in de jaren 80 zitten
#ontkenningsfase
Au...quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi, vinden jullie het erg als ik Franciscus?
dacht dat dit het algemene idee was hierquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Als jaren '80 je al associëren met het bejaardenhuis, dan kom ik uit het stenen tijdperk
Het algemene idee hier spoort voor geen meter, laat dat duidelijk zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
dacht dat dit het algemene idee was hierik ga vrijdagavond weer naar 3FM hoor, daar krijg ik toch nog steeds nieuwe muziek mee, maar ik ben van 74, en dan een weekje jaren 80 is zo eens per jaar wel weer eens leuk
ah,net zo oud als mn zusjequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Het algemene idee hier spoort voor geen meter, laat dat duidelijk zijn.
Daarnaast schelen we niet zoveel, ik kom uit '76
laat ik het zo stellen: ze haalt verdomd hard uit voor iemand die maar 1 arm en 1 been kan controlerenquote:
Cool! Stoer wijf dusquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ik het zo stellen: ze haalt verdomd hard uit voor iemand die maar 1 arm en 1 been kan controleren
we stonden samen in het Ajax magazine als laatsen die De Meer verlieten bv. Echt de instelling die mn vader ook heeft: dit doe ik, als je in de weg staat, zoek het maar uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |