Dat was ook kut! Ik zie ook een hoop mensen waarvan ik niet wist dat ze er warenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het nog steeds kut dat ik een hoop mensen niet gezien heb.
Waarom?quote:
Niet eens gucci, LV of Versace? Pauperquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:12 schreef kanovinnie het volgende:
Hub schoenen, PME broek en een fraai FOK!shirt. Fashionable ofnie?
Lichtjes alternatief supermodel type.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Niet mijn type? Wat is mijn type dan wel?
Je kwam de zaal binnengelopen vanaf rechts en vrij laat toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij zag mij maar ik jou niet tsss
Ik liet mijn van Liers maar thuis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet eens gucci, LV of Versace? Pauper
Uh geen idee of het laat wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kwam de zaal binnengelopen vanaf rechts en vrij laat toch?
Maar ze is supertof.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lichtjes alternatief supermodel type.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet eens gucci, LV of Versace? Pauper
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uh geen idee of het laat wasmaar van rechts en links gaan zitten
Mijn vader heeft een kast vol PME, betekent dit dat hij hip is of dat hij van de markt komt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:12 schreef kanovinnie het volgende:
Hub schoenen, PME broek en een fraai FOK!shirt. Fashionable ofnie?
Betekent dat hij een tokkie is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een kast vol PME, betekent dit dat hij hip is of dat hij van de markt komt?
We hebben nog gebierd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:37 schreef picodealion het volgende:
Ik heb juicy wel gezien maar niet gehoi'd.
Ja, dat weet ik dus ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een kast vol PME, betekent dit dat hij hip is of dat hij van de markt komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |