Dat was ook kut! Ik zie ook een hoop mensen waarvan ik niet wist dat ze er warenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:51 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het nog steeds kut dat ik een hoop mensen niet gezien heb.
Waarom?quote:
Niet eens gucci, LV of Versace? Pauperquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:12 schreef kanovinnie het volgende:
Hub schoenen, PME broek en een fraai FOK!shirt. Fashionable ofnie?
Lichtjes alternatief supermodel type.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Niet mijn type? Wat is mijn type dan wel?
Je kwam de zaal binnengelopen vanaf rechts en vrij laat toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij zag mij maar ik jou niet tsss
Ik liet mijn van Liers maar thuis.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet eens gucci, LV of Versace? Pauper
Uh geen idee of het laat wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kwam de zaal binnengelopen vanaf rechts en vrij laat toch?
Maar ze is supertof.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lichtjes alternatief supermodel type.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet eens gucci, LV of Versace? Pauper
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uh geen idee of het laat wasmaar van rechts en links gaan zitten
Mijn vader heeft een kast vol PME, betekent dit dat hij hip is of dat hij van de markt komt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:12 schreef kanovinnie het volgende:
Hub schoenen, PME broek en een fraai FOK!shirt. Fashionable ofnie?
Betekent dat hij een tokkie is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een kast vol PME, betekent dit dat hij hip is of dat hij van de markt komt?
We hebben nog gebierd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:37 schreef picodealion het volgende:
Ik heb juicy wel gezien maar niet gehoi'd.
Ja, dat weet ik dus ook niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een kast vol PME, betekent dit dat hij hip is of dat hij van de markt komt?
Zit nu op mijn werk, ga vanavond alles uitzoeken.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:40 schreef Nielsch het volgende:
Ah joy, gelijk spam van Pathe in mn inbox. Ff filter gemaakt. Straight to bin.
Wij hebben geen adressen aan Pathé gegeven hoor, dus dat heeft niets met elkaar te maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ah, ik was juist aan het overwegen mijn emailadres te gaan wijzigen zodat Breuls de volgende keer geen layout voor mij hoeft aan te passen![]()
Maar laat maar dan
Ik ben ook heel erg benieuwd!! Heb supergenoten.. Dit was trouwens mijn eerste FOK!meet..quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ergens vanavond/morgen kan je ze wel verwachten denk ik.
Kleinere FOK! meets zijn vaak nog gezelligerquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg benieuwd!! Heb supergenoten.. Dit was trouwens mijn eerste FOK!meet..
Ik herkende je de eerste paar seconden niet, viel het op?quote:
Begon je ervan te soppen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik herkende je de eerste paar seconden niet, viel het op?
Wat zag je er gruwelijk goed uit!
Oké! Helaas was ik niet naar de pre/after party..quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kleinere FOK! meets zijn vaak nog gezelligerBeetje zoals de afterparty was zegmaar.
*giechel*quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond meteen showbizz news kijken om te kijken of er geroddeld wordt over ons.
"Wie was die blonde stoot en de mysterieuze man met het grijze colbert"
"Wie is die knappe jongeman in dat zwarte shirt"
Ik stond net heel onelegant te bukken om stapels dvd's naar voren te sleurenquote:
Onelegant + greys = onmogelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stond net heel onelegant te bukken om stapels dvd's naar voren te sleuren
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik herkende je de eerste paar seconden niet, viel het op?
Wat zag je er gruwelijk goed uit!
Dan wil ik een SHO topicquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond meteen showbizz news kijken om te kijken of er geroddeld wordt over ons.
"Wie was die blonde stoot en de mysterieuze man met het grijze colbert"
"Wie is die knappe jongeman in dat zwarte shirt"
Da's lief, maar dan had je me op mijn pumps naar de parkeergarage moeten zien strompelen aan het eindquote:
Had ik dat geweten had ik Kano je laten dragenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's lief, maar dan had je me op mijn pumps naar de parkeergarage moeten zien strompelen aan het eind![]()
Oh ben benieuwd, we staan nooit leuk op de foto samenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een hele toffe foto van jou en iteejer
Je hebt een DMquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd, we staan nooit leuk op de foto samen
Iteejer kijk chagrijnigquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd, we staan nooit leuk op de foto samen
Haha ik ook!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef Greys het volgende:
Wat was het leuk wat was het leuk wat was het leuk
Ik ben nog aan het nagenieten.
FOK!
Wat is deze?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Had ik dat geweten had ik Kano je laten dragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |