SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dan heb je alleen jezelf ermee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vrijdag dus.. anders vallen ze maar kapot met hun opdrachten.
Ik ga niet steeds 20 euro betalen om naar Nijmegen te gaan en dan maar te hopen dat een docent toevallig in zijn/haar kantoor zit. Ik bel wel een hogere pief op dat ze die docenten misschien eens mails moeten laten beantwoorden.quote:
dat zou best eens kunnen werken..... dat je vaak te lang met vragen blijft zitten en jouw schoolwerk daar onder lijdt......quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik bel wel een hogere pief op dat ze die docenten misschien eens mails moeten laten beantwoorden.
Hopelijk wel ja. Maar waarschijnlijk neemt hij zelf ook de telefoon niet opquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou best eens kunnen werken..... dat je vaak te lang met vragen blijft zitten en jouw schoolwerk daar onder lijdt......
zal hij ze vast op aanspreken.
Dat werkt toch niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga niet steeds 20 euro betalen om naar Nijmegen te gaan en dan maar te hopen dat een docent toevallig in zijn/haar kantoor zit. Ik bel wel een hogere pief op dat ze die docenten misschien eens mails moeten laten beantwoorden.
Gewoon er bovenop blijven zitten, elke dag mailen of bellen...quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Maar waarschijnlijk neemt hij zelf ook de telefoon niet op
Mijn verzonden items lopen inmiddels al over jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon er bovenop blijven zitten, elke dag mailen of bellen...
Best jammer... je hoort het helaas vaak genoeg dat docenten zo laks zijn om even te helpen of te antwoordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn verzonden items lopen inmiddels al over ja
Is helaas zo ja. Was bij mijn vorige opleiding ook al.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Best jammer... je hoort het helaas vaak genoeg dat docenten zo laks zijn om even te helpen of te antwoorden
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Maar waarschijnlijk neemt hij zelf ook de telefoon niet op
Valt wel mee uiteindelijk. Ik heb deze opleiding gekozen omdat ik mezelf te jong vond om te werken. Niet om een nutteloos diploma te halenquote:
Had je die 4 jaar toch anders kunnen besteden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Valt wel mee uiteindelijk. Ik heb deze opleiding gekozen omdat ik mezelf te jong vond om te werken. Niet om een nutteloos diploma te halen
Zou hooguit wat jammer zijn.
quote:
3 jaar. Maar ik heb ontzettend veel geleerd, een leuke opleiding gehad, leuke mensen leren kennen. Dat is mij veel meer waard dan het diploma van deze opleidingquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je die 4 jaar toch anders kunnen besteden.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
3 jaar. Maar ik heb ontzettend veel geleerd, een leuke opleiding gehad, leuke mensen leren kennen. Dat is mij veel meer waard dan het diploma van deze opleiding
Maar zoals gezegd, het zal allemaal wel goed komen hoor
Flikker op met je sneeuw. Het is maart en volgende week is het lentequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:31 schreef fietsie het volgende:
Pfffff sta je daar in je warme werkgoed weg te smelten in dat vies warme zonnetje!
Ik wil schneeuw ende storm!
Waar zie jij die lente dan in de voorspelling? (klein beetje hulp: bovenste grafiekje is temp. Midden nl)quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flikker op met je sneeuw. Het is maart en volgende week is het lente
Al mot ik krupequote:
Nee, gewoon nee, het is nu wel even klaar met die kutkou.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:31 schreef fietsie het volgende:
Pfffff sta je daar in je warme werkgoed weg te smelten in dat vies warme zonnetje!
Wie zegt dat ik het over de voorspelling had?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar zie jij die lente dan in de voorspelling? (klein beetje hulp: bovenste grafiekje is temp. Midden nl)
[ afbeelding ]
Dan verhuis je maar naar Alaska ofzo, wij willen hier nu gewoon zon.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:31 schreef fietsie het volgende:
Heb al eens gesolliciteerd op een job in midden Canadaquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan verhuis je maar naar Alaska ofzo, wij willen hier nu gewoon zon.
geef niet zo snel op, je hebt zweden en noorwegen ook nog in de buurt bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb al eens gesolliciteerd op een job in midden Canada
Helaas was mijn eega het daar op het moment supreme toch niet echt helemaal voor te vinden
Taal technisch en sociaal moeilijker dan Canadaquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
geef niet zo snel op, je hebt zweden en noorwegen ook nog in de buurt bijvoorbeeld
uitdagingenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Taal technisch en sociaal moeilijker dan Canada
Absoluut, schoonzus zit in Finland, zwager heeft gesolliciteerd bij bedrijf dat angry birds maakt en volgt nu cursus Fins.quote:
Trouw met me.quote:
Gelukkig ben ik geen saai wijf dat stopt met ouwehoeren zodra ze een vriend heeft.quote:
Ooitquote:
* Fera valt flauw.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ooit. Op de middenstip van de Goffert
.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
op de middenstip trouwen...
Sowieso trouwen
Haten is verlatenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
op de middenstip trouwen...
Sowieso trouwen
Welk vak zit u, schone deerne, dan kan ik in de gracht op zoekquote:
Gescheiden vrouw zijn, is dat niet langer financieel aantrekkelijkquote:
Nog nergens. Gebrek aan goudstukken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk vak zit u, schone deerne, dan kan ik in de gracht op zoek?
Hier sneeuwde het net.....quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:20 schreef fietsie het volgende:
Ik ga weer even aan de slag in de hete zon buiten
Wij wonnen laatst nog afgetekend in Nijmegenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk vak zit u, schone deerne, dan kan ik in de gracht op zoek?
Ik heb zo nu en dan wel een plekkie vrij naast me. Ik zal aan je denkenquote:
Gefeli.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij wonnen laatst nog afgetekend in Nijmegen
PIquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen saai wijf dat stopt met ouwehoeren zodra ze een vriend heeft.
Mij ook niet. Anders was ik wel voor Ajaxquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Resultaat boeit me bij het voetbal niet zoveel eigenlijk
Schalke - Galatasaray? Jazekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef rival het volgende:
over voetbal gesproken.....
wat een wedstrijd gisteren, echt buitenaards
Ik snap eigenlijk niet wat je er dan zo leuk aan vind als het voetbal zelf je totaal niet boeit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Resultaat boeit me bij het voetbal niet zoveel eigenlijk
was ook een leuke pot!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Schalke - Galatasaray? Jazeker
Ik vind het gewoon leuk in de kuipquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat je er dan zo leuk aan vind als het voetbal zelf je totaal niet boeit.
Ik mag bijvoorbeeld graag kijken naar vrouwelijk schoon, maar om daarvoor nu elke week naar het dameshockey te gaan kijken.
Oh, nouja ik hoorde dat die in ieder geval spannender was dan die van Barcelona tegen weet ik niet wie.quote:
Nee ik raad het je niet aanquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gescheiden vrouw zijn, is dat niet langer financieel aantrekkelijk?
Vond de tweede gol bij Barca - Depor mooierquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef rival het volgende:
over voetbal gesproken.....
wat een wedstrijd gisteren, echt buitenaards
Was jij de kostwinnaar?quote:
barca was ook heel spannend. hadden 2-0 verloren dus moesten minimaal met 3-0 winnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, nouja ik hoorde dat die in ieder geval spannender was dan die van Barcelona tegen weet ik niet wie.
Ja ik snap dat het leuk is in de Kuip.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk in de kuip
Ik ben ook wel blij als ze winnen hoor
Ik lag bijna te slapen en toen belde de postbode aan met mn nieuwe modemquote:
dat is 1 goal. 1 momentje van een paar seconde. (en zo bijzonder was die goal niet)quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vond de tweede gol bij Barca - Depor mooier.
Ja nou danquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het leuk is in de Kuip.
Ohquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
barca was ook heel spannend. hadden 2-0 verloren dus moesten minimaal met 3-0 winnen.
en als AC-Milan dan 1 tegengoal zou maken moesten ze er zelfs 4 maken.
heeft heel lang 2-0 gestaan en daarna een tijd 3-0.... dus bij elke AC kans werd het spannend. (elke kans bedoel ik die 4 kansen mee dan)
Die voetbeweging, man, dat was prachtig!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
dat is 1 goal. 1 momentje van een paar seconde. (en zo bijzonder was die goal niet)
dit was 75 minuten lang geweldig voetbal van een heel team.
ik ben Barca fanquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh
2-3 lijkt me als neutrale persoon trouwens wel leuker dan 4-0
Maar er waren dus al eerder wedstrijden gespeeld die meetelde of wat?
ja daar zag je er gisteren dus tientallen vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die voetbeweging, man, dat was prachtig!
Hmm. Vond eigenlijk alleen de eerste goal prachtigquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
ja daar zag je er gisteren dus tientallen van
Ah zo. Net zoals Feyenoord - Sparta Praag en Sparta Praag - Feyenoord (waar ik was WTFquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben Barca fan
yes dit was de 2e van 2.
Ah joh, beter dan iedere zondag 20 uur lang in bed liggen. Nu doe ik dat om de weekquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog zou ik er niet heengaan als ik niet van het spelletje zou houden.
ja net als alle europa en champions leage potjes vanaf de groepfase tot aan de finalequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah zo. Net zoals Feyenoord - Sparta Praag en Sparta Praag - Feyenoord (waar ik was WTF)
Okequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja net als alle europa en champions leage potjes vanaf de groepfase tot aan de finale
Omdat je dan toch in aanmerking komt voor partneralimentatie, of ben ik nu heel erg jaren '50quote:
Ten eerste, waarom zou dat niet mogen? Ten tweede, al zou hij dat niet willen, hij kan het me niet verbieden.quote:
Een beetje no-life. Maar dat vind ik even niet zo ergquote:
Het is wel weer duidelijk dat ik niet aanwezig wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Spuit 11!!
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
Wat een verschrikkelijke klootzak zeg
Right back at ya.quote:
Als je nog geen jaar getrouwd bent niet schatquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat je dan toch in aanmerking komt voor partneralimentatie, of ben ik nu heel erg jaren '50?
Gerrumquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je nog geen jaar getrouwd bent niet schat
En ik krijg ook geen alimentatie voor mijn zoon
omdat die voor psv isquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ten eerste, waarom zou dat niet mogen? Ten tweede, al zou hij dat niet willen, hij kan het me niet verbieden.
uitleg voor als je daar interesse in hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bijt elkaar toch nietquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
uitleg voor als je daar interesse in hebt.Duidelijk. En volgende week weet ik het wss niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een gastquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Spuit 11!!
GTST-acteur: FOK!kers dragen marktkleding
Wat een verschrikkelijke klootzak zeg
Had ik maar een schoenpoetsmachine.quote:
lekker beetje bankhangen enzo?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een beetje no-life. Maar dat vind ik even niet zo erg![]()
Daar?
Maar die heb ik niet,quote:
Ja, gewoon lekker de hele dag stoned zijn enzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
lekker beetje bankhangen enzo?
hier goed! heb de hele week gezellige plannen (vooral voetbal kijken met maten) dus niks te klagen
aan mij zal het niet liggen iigquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Duidelijk. En volgende week weet ik het wss niet meer
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet,
Dus zal ik mij gedragen,
En zal ik blijven sparen,
Sparen voor een tijdmachine
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
maar die heb je niet, dus zou ik mij gedragen!
nutteloosquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gewoon lekker de hele dag stoned zijn enzo![]()
Vanaf volgende week aan het werk, dus dan gaan we weer serieus aan de slag. Nu nog even genieten van dat nog niet hoeven![]()
Lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga je met je nieuwe baan beginnen?
Terug in de tijd of vooruit?quote:
Dus? Alleen Ajax is een no go voor hem.quote:
Dus je mag wel mee naar de Coolsingel?quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus? Alleen Ajax is een no go voor hem.
haat komt voort uit jaloeziequote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus? Alleen Ajax is een no go voor hem.
Jawelquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee, ben jij niet aan het werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar die heb ik niet,
Dus zal ik mij gedragen,
En zal ik blijven sparen,
Sparen voor een tijdmachine
Gedragen....quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
maar die heb je niet, dus zou ik mij gedragen!
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
even een serieuze vraagwil je contact met haar? nog 1 x vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je haar uit je leven houden, niet vragen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
nutteloosExactlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga je met je nieuwe baan beginnen?![]()
Yes. VOG vandaag naar ze toegestuurd, dan hebben ze het morgen. Mag ik vanaf maandag diensten aannemen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Terug denk ik, vooruit weet je nooit of het beter is.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:45 schreef AldoTheApache het volgende:
even een serieuze vraagLigt eraan of je nog contact met haar wilt. Zo ja, vragen. Zo nee, niet vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Exactly![]()
Yes. VOG vandaag naar ze toegestuurd, dan hebben ze het morgen. Mag ik vanaf maandag diensten aannemen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Terug denk ik, vooruit weet je nooit of het beter is.
Ik was sloomquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
wil je contact met haar? nog 1 x vragen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
wil je contact met haar? nog 1 x vragen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je nog contact met haar wilt. Zo ja, vragen. Zo nee, niet vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Nog nooit van gehoord.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]Raar mens wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen hebben jullie het wel gezellig, maar het contact onderhouden is teveel gevraagd. Hmm, als je per se wilt kun je daar natuurlijk ook een keer naar vragen. Anders zou ik het erbij laten.
Heheh wat een gewetensvraag dit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
wil je daarom ook terug? om iets goed te maken
Inderdaad een raar mensquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Raar mens wel.Samen hebben jullie het wel gezellig, maar het contact onderhouden is teveel gevraagd. Hmm, als je per se wilt kun je daar natuurlijk ook een keer naar vragen. Anders zou ik het erbij laten.
Denk dat iedereen wel dingen heeft om goed te maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
wil je daarom ook terug? om iets goed te maken
Of eerder anders doen/vermijdenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel dingen heeft om goed te maken.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel dingen heeft om goed te maken.
Same here...quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik alles van te voren had geweten had ik veel dingen wel anders gedaan ja.
Ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat ik bepaalde dingen niet anders zou hebben aangepakt. Spijt heb ik niet, want ik heb wel alles met m'n volle verstand (als ik dat heb) gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb nergens spijt van eigenlijk
Ik ook niet, maar wil niet zeggen dat ik dingen niet anders had willen doen of andere keuzes had kunnen maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:02 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik welquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:02 schreef AldoTheApache het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind spijt hebben weer zo grootquote:
Ik heb wel spijt van hoe ik mezelf op bepaalde momenten heb gedragen.quote:
Wel gelezen, wilde quoten om er iets over te zeggen, maar weer verwijderdquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind spijt hebben weer zo groot
edit: oke iets teveel info
Je mag er best iets over zeggen hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wel gelezen, wilde quoten om er iets over te zeggen, maar weer verwijderd
ow oke, ja omdat ik wel je edit zag zeg maarquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag er best iets over zeggen hoor
Vol verstand? Nee, wellicht emotioneel fucked up, een laatste hoop of hoe je het noemen wil. , ik wist toen al dat het niet ging werken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow oke, ja omdat ik wel je edit zag zeg maar
maar ik neem aan dat je met vol verstand die beslissing hebt genomen, dan kun je er achteraf toch nooit spijt van hebben?![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vol verstand? Nee, wellicht emotioneel fucked up, een laatste hoop of hoe je het noemen wil. , ik wist toen al dat het niet ging werken.
veel niet. cruciale dingen welquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik alles van te voren had geweten had ik veel dingen wel anders gedaan ja.
Je komt ook nog maar net kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
maar dat zijn dan ook veel ingrijpendere levensgebeurtenissen die ik ooit heb meegemaakt, dus misschien klopt mijn stelling dan ook niet
Kijk eens beter!quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee want je ui is verandert
Hoi knuffelneger
Ja, en nu?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk eens beter!
Yvonne heeft mijn originele account unbanned
Viro is weer terugquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk eens beter!
op die fiets:quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik heb hooguit 'spijt' van het feit dat ik het contact met een vroegere vriendin heb laten verwateren. Ze verhuisde naar Australië en was één van m'n beste vriendinnen destijds (was tien jaar toen ze verhuisde)
Twee jaar terug wel weer opgepakt
Ohja, en van m'n tweede vriendje op de middelbare school. Wat bezielde me
ik verveel me ookquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ben uit verveling zinnen aan het ontleden
Ik ben geen kakkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Stik toch in een piemel, kakker dat je bent![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
op die fiets:Maar zoals gezegd.. echt spijt heb ik (nog) nergens van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn losse flodders verwoesten alleen maar tienermeisjesdromenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tijdens de feestdagen verwoestte een losse flodder het oude stadscentrum.
Ga je gang
ik snap niet wat ik moet doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tijdens de feestdagen verwoestte een losse flodder het oude stadscentrum.
Ga je gang
Spijt...er zijn eigenlijk maar weinig dingen waar ik echt spijt van heb. Zal wel komen omdat ik altijd m'n best heb gedaan of zo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd.. echt spijt heb ik (nog) nergens van.
Tijdens de feestdagen = bijwoordelijke bepalingquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik snap niet wat ik moet doen
Duurde bij mij ook even voordat ik er 1 hadquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Spijt...er zijn eigenlijk maar weinig dingen waar ik echt spijt van heb. Zal wel komen omdat ik altijd m'n best heb gedaan of zo.
Edit:Ik kan zo 1 2 3 niet eens een voorbeeld bedenken
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn losse flodders verwoesten alleen maar tienermeisjesdromen
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tijdens de feestdagen = bijwoordelijke bepaling
verwoestte = persoonsvorm
een losse flodder = onderwerp
het oude stadscentrum = lijdend voorwerp
Dat ben ik nu serieus al een kwartier aan het doen uit verveling
Moet jij niet gewoon leren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
ik had altijd maar een mager 6je voor Nederlandsquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
ik lig nergens wakker van oid....quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd.. echt spijt heb ik (nog) nergens van.
Die is awesomequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zoeken naar die rocksmilie... niet kunnen vinden
Verrek, nu je het zegtquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk eens beter!
Ken het gevoelquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ja, maar helemaal mee gehad.
Viro, a.k.a Christian Greyquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ishimaru is kloon van Viro. Nu Viro weer unbanned is, zit Ishimaru in de kelder.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik denkt dat Christian Grey een puntje kan zuigen aan Viro
Ik denk niet dat viro graag afgezogen wordt door Christian Greyquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik denkt dat Christian Grey een puntje kan zuigen aan Viro
Volgende weekquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whahaha vind deze ook tof
[ afbeelding ]
Ja dat is 'mquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whahaha vind deze ook tof
[ afbeelding ]
Omdat ik wilde weten waar al die vrouwen hysterisch van wordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef Viro het volgende:
Whut is dezen? Waarom hebben aldo en roy 50 tinten grijs gelezen?
Ik doe niet headbangenquote:
Ik heb alleen hoofdstuk 25 gelezen, ik was nieuwsgierig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef Viro het volgende:
Whut is dezen? Waarom hebben aldo en roy 50 tinten grijs gelezen?
Hyrsterisch ook echtquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat ik wilde weten waar al die vrouwen hysterisch van worden
Ik het hele boekquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen hoofdstuk 25 gelezen, ik was nieuwsgierig.
Ik heb de triologie liggen (weliswaar uitgeleend) maar las wel lekker weg hoor, maar geen literair hoogstandjequote:
heb het niet eens hoeven lezen en ik ken hetquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb alleen hoofdstuk 25 gelezen, ik was nieuwsgierig.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En geil dat je ervan werd.........
Ik ben gestopt na boek 1, kutboekquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de triologie liggen (weliswaar uitgeleend) maar las wel lekker weg hoor, maar geen literair hoogstandje
Ik ook niet hoor. Album vond ik ook tegenvallen. Als het live ruk is ga ik na Halestork gewoon wegquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe niet headbangen
En heb het album van BFMV geluisterd en vind het tegenvallen dus ik hoop live op beter, en Halestorm![]()
Wat nou?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omg Aldo
Kreeg je er een stijfje van?
Mja zal je net zien dat BFMV als eerst komtquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Album vond ik ook tegenvallen. Als het live ruk is ga ik na Halestork gewoon weg
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat nou?Alsof jij het niet zou willen weten
![]()
zo zat ik bij sommige passages
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens geilere dingen gelezen dan een of andere vieze stalkercreep die een meisje half verkrachtquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hoeft de muren voorlopig niet te texen.
Ik heb de boeken niet gelezen en ben het ook niet van plan. Dus nee, ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat nou?Alsof jij het niet zou willen weten
![]()
zo zat ik bij sommige passages
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geilere dingen gelezen dan een of andere vieze stalkercreep die een meisje half verkracht
Volgens mij is BFMV het hoofdprogramma.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja zal je net zien dat BFMV als eerst komt
Ik ben heel nieuwsgierig aangelegdquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de boeken niet gelezen en ben het ook niet van plan. Dus nee, ik wil het niet weten
Ik heb geen geknor gehoord hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef Viro het volgende:
Btw Fok! Premiere van Oz was leuk
Huppel en ik lagen vanaf moment dat film begon dubbel van het lachen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig aangelegdEn ik wilde weten waar ik op aan het haten was
Oh mmm misschien dan toch na halestorm wegquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is BFMV het hoofdprogramma.
Is de film een beetje leuk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:36 schreef Viro het volgende:
Btw Fok! Premiere van Oz was leuk
Huppel en ik lagen vanaf moment dat film begon dubbel van het lachen
Het scheelde 2 rijen schatquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat was logisch, jij zat ergens in het midden, wij vooraan
Schuld van Utrecht
Zit Mila Kunis er in? Dan moet ik hem zeker zien.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Film was leuk
En Mila Kunis en haar ass
Niet geïnteresseerdquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ken nu wel een paar extra trucs hoor
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet geïnteresseerd![]()
Hoe is het met je tentamens enzo?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit Mila Kunis er in? Dan moet ik hem zeker zien.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet geïnteresseerd![]()
Hoe is het met je tentamens enzo?
Maar even aan zienquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh mmm misschien dan toch na halestorm weg
Raar dat je niets hebt gehoordquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wel iets meer in het midden maar het scheelde echt 2 of 3 rijen max
Sorry, de 30e kan ik nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat sowieso
en oordoppen mee![]()
Ik moet alleen nog oppas zien te vinden voor de 30e
Weet je hoe HARD die IMAX boxen staan zegquote:
Hell no dat jij op mijn kinderen mag passenquote:
Goed dat je het zegtquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat sowieso
en oordoppen mee![]()
Ik moet alleen nog oppas zien te vinden voor de 30e
Kee danquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goed hoor, nog even afwachten of ik die van gister heb gehaald
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt
Hmm, walk of The earth toch?
Ik vond dat nog wel meevallen. Merkte geen verschil tussen IMAX en normaal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe HARD die IMAX boxen staan zeg
[..]
Hell no dat jij op mijn kinderen mag passen
Verder no ofi
None taken, Ik zou mezelf nog niet eens op een goudvis laten passenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Verder no ofi
Ouderdom komt met gebreken zeggen we maarquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond dat nog wel meevallen. Merkte geen verschil tussen IMAX en normaal.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ouderdom komt met gebreken zeggen we maar
ik vond het meevallenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Verder no ofi
Jij bent toch helemaal niet oud?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ouderdom komt met gebreken zeggen we maar
kom hier studeren, perfect studeerklimaatquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik moet nu echt kappen met deze onzin
Ik ga niet meer studeren. Ik moet het maar weten, anders pech.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom hier studeren, perfect studeerklimaat
Dat kan ik nooitquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga niet meer studeren. Ik moet het maar weten, anders pech.
Maar die zinnen ontleden is ook niet bepaald een nuttig tijdverdrijf.
Veel plezierquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Saai wel.. ik ga kijken of ik iemand kan vervelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |