SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dan heb je alleen jezelf ermee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vrijdag dus.. anders vallen ze maar kapot met hun opdrachten.
Ik ga niet steeds 20 euro betalen om naar Nijmegen te gaan en dan maar te hopen dat een docent toevallig in zijn/haar kantoor zit. Ik bel wel een hogere pief op dat ze die docenten misschien eens mails moeten laten beantwoorden.quote:
dat zou best eens kunnen werken..... dat je vaak te lang met vragen blijft zitten en jouw schoolwerk daar onder lijdt......quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik bel wel een hogere pief op dat ze die docenten misschien eens mails moeten laten beantwoorden.
Hopelijk wel ja. Maar waarschijnlijk neemt hij zelf ook de telefoon niet opquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat zou best eens kunnen werken..... dat je vaak te lang met vragen blijft zitten en jouw schoolwerk daar onder lijdt......
zal hij ze vast op aanspreken.
Dat werkt toch niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ga niet steeds 20 euro betalen om naar Nijmegen te gaan en dan maar te hopen dat een docent toevallig in zijn/haar kantoor zit. Ik bel wel een hogere pief op dat ze die docenten misschien eens mails moeten laten beantwoorden.
Gewoon er bovenop blijven zitten, elke dag mailen of bellen...quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Maar waarschijnlijk neemt hij zelf ook de telefoon niet op
Mijn verzonden items lopen inmiddels al over jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon er bovenop blijven zitten, elke dag mailen of bellen...
Best jammer... je hoort het helaas vaak genoeg dat docenten zo laks zijn om even te helpen of te antwoordenquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn verzonden items lopen inmiddels al over ja
Is helaas zo ja. Was bij mijn vorige opleiding ook al.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Best jammer... je hoort het helaas vaak genoeg dat docenten zo laks zijn om even te helpen of te antwoorden
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Maar waarschijnlijk neemt hij zelf ook de telefoon niet op
Valt wel mee uiteindelijk. Ik heb deze opleiding gekozen omdat ik mezelf te jong vond om te werken. Niet om een nutteloos diploma te halenquote:
Had je die 4 jaar toch anders kunnen besteden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Valt wel mee uiteindelijk. Ik heb deze opleiding gekozen omdat ik mezelf te jong vond om te werken. Niet om een nutteloos diploma te halen
Zou hooguit wat jammer zijn.
quote:
3 jaar. Maar ik heb ontzettend veel geleerd, een leuke opleiding gehad, leuke mensen leren kennen. Dat is mij veel meer waard dan het diploma van deze opleidingquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je die 4 jaar toch anders kunnen besteden.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
3 jaar. Maar ik heb ontzettend veel geleerd, een leuke opleiding gehad, leuke mensen leren kennen. Dat is mij veel meer waard dan het diploma van deze opleiding
Maar zoals gezegd, het zal allemaal wel goed komen hoor
Flikker op met je sneeuw. Het is maart en volgende week is het lentequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:31 schreef fietsie het volgende:
Pfffff sta je daar in je warme werkgoed weg te smelten in dat vies warme zonnetje!
Ik wil schneeuw ende storm!
Waar zie jij die lente dan in de voorspelling? (klein beetje hulp: bovenste grafiekje is temp. Midden nl)quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flikker op met je sneeuw. Het is maart en volgende week is het lente
Al mot ik krupequote:
Nee, gewoon nee, het is nu wel even klaar met die kutkou.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:31 schreef fietsie het volgende:
Pfffff sta je daar in je warme werkgoed weg te smelten in dat vies warme zonnetje!
Wie zegt dat ik het over de voorspelling had?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waar zie jij die lente dan in de voorspelling? (klein beetje hulp: bovenste grafiekje is temp. Midden nl)
[ afbeelding ]
Dan verhuis je maar naar Alaska ofzo, wij willen hier nu gewoon zon.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:31 schreef fietsie het volgende:
Heb al eens gesolliciteerd op een job in midden Canadaquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan verhuis je maar naar Alaska ofzo, wij willen hier nu gewoon zon.
geef niet zo snel op, je hebt zweden en noorwegen ook nog in de buurt bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb al eens gesolliciteerd op een job in midden Canada
Helaas was mijn eega het daar op het moment supreme toch niet echt helemaal voor te vinden
Taal technisch en sociaal moeilijker dan Canadaquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
geef niet zo snel op, je hebt zweden en noorwegen ook nog in de buurt bijvoorbeeld
uitdagingenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Taal technisch en sociaal moeilijker dan Canada
Absoluut, schoonzus zit in Finland, zwager heeft gesolliciteerd bij bedrijf dat angry birds maakt en volgt nu cursus Fins.quote:
Trouw met me.quote:
Gelukkig ben ik geen saai wijf dat stopt met ouwehoeren zodra ze een vriend heeft.quote:
Ooitquote:
* Fera valt flauw.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ooit. Op de middenstip van de Goffert
.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
op de middenstip trouwen...
Sowieso trouwen
Haten is verlatenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
op de middenstip trouwen...
Sowieso trouwen
Welk vak zit u, schone deerne, dan kan ik in de gracht op zoekquote:
Gescheiden vrouw zijn, is dat niet langer financieel aantrekkelijkquote:
Nog nergens. Gebrek aan goudstukken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk vak zit u, schone deerne, dan kan ik in de gracht op zoek?
Hier sneeuwde het net.....quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:20 schreef fietsie het volgende:
Ik ga weer even aan de slag in de hete zon buiten
Wij wonnen laatst nog afgetekend in Nijmegenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welk vak zit u, schone deerne, dan kan ik in de gracht op zoek?
Ik heb zo nu en dan wel een plekkie vrij naast me. Ik zal aan je denkenquote:
Gefeli.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij wonnen laatst nog afgetekend in Nijmegen
PIquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen saai wijf dat stopt met ouwehoeren zodra ze een vriend heeft.
Mij ook niet. Anders was ik wel voor Ajaxquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Resultaat boeit me bij het voetbal niet zoveel eigenlijk
Schalke - Galatasaray? Jazekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef rival het volgende:
over voetbal gesproken.....
wat een wedstrijd gisteren, echt buitenaards
Ik snap eigenlijk niet wat je er dan zo leuk aan vind als het voetbal zelf je totaal niet boeit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Resultaat boeit me bij het voetbal niet zoveel eigenlijk
was ook een leuke pot!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Schalke - Galatasaray? Jazeker
Ik vind het gewoon leuk in de kuipquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet wat je er dan zo leuk aan vind als het voetbal zelf je totaal niet boeit.
Ik mag bijvoorbeeld graag kijken naar vrouwelijk schoon, maar om daarvoor nu elke week naar het dameshockey te gaan kijken.
Oh, nouja ik hoorde dat die in ieder geval spannender was dan die van Barcelona tegen weet ik niet wie.quote:
Nee ik raad het je niet aanquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gescheiden vrouw zijn, is dat niet langer financieel aantrekkelijk?
Vond de tweede gol bij Barca - Depor mooierquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:25 schreef rival het volgende:
over voetbal gesproken.....
wat een wedstrijd gisteren, echt buitenaards
Was jij de kostwinnaar?quote:
barca was ook heel spannend. hadden 2-0 verloren dus moesten minimaal met 3-0 winnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, nouja ik hoorde dat die in ieder geval spannender was dan die van Barcelona tegen weet ik niet wie.
Ja ik snap dat het leuk is in de Kuip.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk in de kuip
Ik ben ook wel blij als ze winnen hoor
Ik lag bijna te slapen en toen belde de postbode aan met mn nieuwe modemquote:
dat is 1 goal. 1 momentje van een paar seconde. (en zo bijzonder was die goal niet)quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vond de tweede gol bij Barca - Depor mooier.
Ja nou danquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het leuk is in de Kuip.
Ohquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
barca was ook heel spannend. hadden 2-0 verloren dus moesten minimaal met 3-0 winnen.
en als AC-Milan dan 1 tegengoal zou maken moesten ze er zelfs 4 maken.
heeft heel lang 2-0 gestaan en daarna een tijd 3-0.... dus bij elke AC kans werd het spannend. (elke kans bedoel ik die 4 kansen mee dan)
Die voetbeweging, man, dat was prachtig!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
dat is 1 goal. 1 momentje van een paar seconde. (en zo bijzonder was die goal niet)
dit was 75 minuten lang geweldig voetbal van een heel team.
ik ben Barca fanquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh
2-3 lijkt me als neutrale persoon trouwens wel leuker dan 4-0
Maar er waren dus al eerder wedstrijden gespeeld die meetelde of wat?
ja daar zag je er gisteren dus tientallen vanquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die voetbeweging, man, dat was prachtig!
Hmm. Vond eigenlijk alleen de eerste goal prachtigquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
ja daar zag je er gisteren dus tientallen van
Ah zo. Net zoals Feyenoord - Sparta Praag en Sparta Praag - Feyenoord (waar ik was WTFquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben Barca fan
yes dit was de 2e van 2.
Ah joh, beter dan iedere zondag 20 uur lang in bed liggen. Nu doe ik dat om de weekquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog zou ik er niet heengaan als ik niet van het spelletje zou houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |